Serwisy tematyczne
Strona głównaSpołecznośćMiastaAberdeenForum dyskusyjne › Wymiana wejścia w laptopie
polish shop kujawiak polish shop kujawiak
Cała Szkocja
Kujawiak - duży wybór lekarstw, szeroka gama produktów spożywczyc
Digby Brown Solicito... Digby Brown Solicitors - Odszkodowania w Szkocji
Cała Szkocja
Miałeś wypadek? Masz prawo ubiegać się o odszkodowanie!
Monica Handmade Card... Monica Handmade Cards
Aberdeen
Monica Handmade cards

Aberdeen

Polacy w Aberdeen, Szkocja

Zaloguj się i dodaj komentarz

Wymiana wejścia w laptopie

• Strona
  • 1
onaononaon
04.07.13, 19:44

Poszukuje jakiegos niedrogiego serwisu laptopów, chodzi mi o wymiane wejsscia ładowarki w Asusie. Macie jakies sprawdzone miejsca?

Anonimr
12
Anonimr
#1 | 04.07.13, 20:36

Kup sobie na Ebay i sam wymienisz bardzo prosta sprawa. Pozd

BoBBiN
75
BoBBiN
#2 | 05.07.13, 15:29

"onaononaon " ja moge udzielic Ci fachowej pomocy, jestem informatykiem-elektronikiem i praktycznie cale zycie pracuje w zawodzie wiec wiem jak do sprawy podejsc.

Zadzwon jesli jestes zainteresowany(a).

Grzegorz - 07936695118.

Pozdrawiam.

onaononaon
#3 | 07.07.13, 21:45

BoBBiN jeszcze do końca sie nie rozlecialo to wejscie, ja tylko zakonczy swoj zywot napewno sie odezwe. A co do samego wejscia to zamowic na ebayu ? Czy masz moze dostep do takich czesci?

onaononaon
#4 | 07.07.13, 21:45

BoBBiN jeszcze do końca sie nie rozlecialo to wejscie, ja tylko zakonczy swoj zywot napewno sie odezwe. A co do samego wejscia to zamowic na ebayu ? Czy masz moze dostep do takich czesci?

BoBBiN
75
BoBBiN
#5 | 09.07.13, 22:35