Do góry

Polskie sklepy w Aberdeen

Temat zamknięty
Aga
2
Aga 2
23.05.2010, 20:46

Moze mi ktos powiedziec gdzie moge kupic nasze polskie wédliny.... ale swieze bez przebitej daty waznosci :(

jannowak
1 099
jannowak 1 099
#123.05.2010, 22:46

Na wędlinach daty ważności nie ma,ale zawsze wąchaj

jannowak
1 099
jannowak 1 099
#223.05.2010, 22:47

tylko dyskretnie wąchaj

KRUSZYNKA
606
KRUSZYNKA 606
#323.05.2010, 22:49

na Great Northernt Road-kolo ICELAND
ZAWSZE SWIEZE NIE ZAPAKOWANIE I NIE POPRZEBIJANE CENY POLECAM

Profil nieaktywny
bula01
#423.05.2010, 23:04

a zoladkowo gorzka mietawa lub de lux lub czysta

Negocjator
5 899 9
Negocjator 5 899 9
#527.05.2010, 08:53

przykladowe ceny: majonez kielecki 400g:
Sainsburry - cena £1.19
polski sklep na Union Street: cena £2.10

ma ktos podobne przyklady?

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#627.05.2010, 08:55

W Tesco wedliny są świeże, a o innych sklepach nie wolno mi pisać

Negocjator
5 899 9
Negocjator 5 899 9
#727.05.2010, 08:56

dlaczego?

maciuś_CO _CO_Sie_Stało
2
#827.05.2010, 14:28

Dla mnie to najlepsze wędliny
sa w tym sklepie koło Icelanda
chociaz wiem co jem hehe
:D pozdero

adamusik
626
adamusik 626
#927.05.2010, 15:56

DOKLADNIE

TEZ MOGE POLECIC SKLEP NA GREAT NORTHER ROAD KOLO ICELANDA

misia1
106
misia1 106
#1027.05.2010, 16:48

Ja rowniez polecam ten sklep wedliny swieze i smaczne mozesz rowniez poprosic o degustacje zeby wiedziec co kupujesz a czesto jest tak ze obsluga sama czestuje klientow zainteresowynych kupnem wedliny

Profil nieaktywny
bula01
#1127.05.2010, 21:00

okok biala surowa nawet nawet ale gdzie do ch.. kupie zoladkowo gorzko bo whiskacze juz nie smakuja

Profil nieaktywny
bula01
#1227.05.2010, 21:02

okok biala surowa nawet nawet ale gdzie do ch.. kupie zoladkowo gorzko bo whiskacze juz nie smakuja

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#1327.05.2010, 21:11

#7
Bo według niektórych, nie jestem obiektywny...

Negocjator
5 899 9
Negocjator 5 899 9
#1428.05.2010, 07:50

no coz, ludzie sami powinni sie zastanowicc czy kupowac przeterminowane gowno w podwojnej cenie tylko i wylacznie dlatego, ze sklep jest przystrojony bialo-czerowno, a obsluga niemila jak za dobrych PRLowskich lat.

np na co liczy taki polski sklepik, ze chce wcisnac tygodnik Newsweek albo Polityke za £3.50?
Dodam, ze tygodniki sa datowane na marzec?

karolusss89
47
#1528.05.2010, 12:45

Aga Czarny u karola i pauliny zawsze sa swieze wedliny maja dostawy w kazdy wtorek i sobote, sklep znajduje sie zaraz obok ice land'u na great nortjern road. POLECAM!!

Negocjator
5 899 9
Negocjator 5 899 9
#1628.05.2010, 12:49

ale reklama smierdzi az milo ....

a czy chociaz woza to w chlodniach, czy dwa dni kisi sie to w goracym bagazniku?

gdzie_tam
129
gdzie_tam 129
#1728.05.2010, 13:17

Kozi Bobku
Zależy o jakim polski m sklepie mówisz. A co nakazali ci kupić Newsweeka ? Chyba raczej nie. Ja jestem też za sklepem na Great Northern Road, ale tym koło Icelandu. W przeciwieństwie do innych sklepów nie znajde tam kosza z ogórkami pokrytymi miesięcznym kurzem. A co do reklamy to wiesz ludzie są mili chcą podzielić się tym co sami wiedzą, także nie przesadzaj.

Negocjator
5 899 9
Negocjator 5 899 9
#1828.05.2010, 13:59

Nie kazali, ale wprowadzaja w blad wystawiajac na sprzedaz tygodnik z przed dwoch miesiecy.

Zdaje sie jest to pewien rodzaj oszustwa, prawda?

Ludzie sie nie dziela swoja wiedza w takiej formie. Bardziej ktos by napisal: kupilem raz i nawt nie smierdzialo, natomisst za "zawsze swieze" reczyc zdaje sie nie mozesz? Wiec jest to reklama.

To jak, woza to profesjonalnie w chlodni czy w bagazniku?

maciuś_CO _CO_Sie_Stało
2
#1928.05.2010, 15:20

Ja z tego co wim to w chłodni
bo sam widziałem jak pan karol przwiuzl towar do sklepu i np: Nabiał, Ciasta czy wędliny itp były w chłodni, :P

chyba chipsy nie bedzie wozic w chłodni czy jakiś suchych produktów :????? :)

a kiełnasa biała jest wypas albo szyneczki 100%

Coli
92
Coli 92
#2004.06.2010, 12:43

witam
Może mi ktoś podać godziny otwarcia sklepu na Great Norther Road kolo Icelandu i jak to wygląda w weekendy ?
Mam tam spory kawałek a nie wiem czy sklep jest otwarty również w niedziele.
Dziękuje

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#2104.06.2010, 13:27

Ale warto odwiedzić ten sklep wędliny smaczne, ceny w miarę a obsługa miła.
Aha i zamknięty jest w niedziele co mi bardzo odpowiada :)

Coli
92
Coli 92
#2204.06.2010, 13:43

Tak wiem , że smaczne dlatego pytam aby nie jechać na próżno. Może ktoś zna godziny.

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#2304.06.2010, 14:03

Smaczne dlatego że szybko schodzi i staroci w wędlinach nie uswiadczysz.
Na pewno miedzy 10 a 18 jest otwarty

Profil nieaktywny
bula01
#2406.06.2010, 00:13

codziennie do 20 chyba.. chyba ze sobota to do 18 n iedziela fajrant nalezy im sie..

jan
18
jan 18
#2506.06.2010, 00:14

ja polecam polska rzeznie w glasgow

jan
18
jan 18
#2706.06.2010, 00:24

jaki besens co to ma wspulne z wedlinami

Profil nieaktywny
bula01
#2806.06.2010, 00:29

a tak to wkleilo sie bo uwazam ze to ciekawy kawalek :P

jan
18
jan 18
#2906.06.2010, 00:33

aha spoko

Profil nieaktywny
bula01
#3006.06.2010, 00:33

a co ma rzeznik z glasgow do aberdeen?? na pewno nie bede jechal ponad 100mil po padline do ciapatolandii

  • Strona
  • 1
  • z
  • 2

Katalog firm