Do góry

Dlaczego Polacy są dla siebie wilkami?

Zaloguj się by dodać komentarz
manutd
263 32
manutd 263 32
21.04.2019, 11:16

Kiedyś w to nie wierzyłem, no bo jak to możliwe? Żeby Polak dla drugiego był wilkiem? A jednak , ilekroć potrzebowałem jakiejkolwiek pomocy spotykałem się z drwinami i krytyką. Podczas dzisiejszego szykowania z małżonką świątecznego śniadania rozmawialiśmy o tym , jednak nie znaleźliśmy na to odpowiedzi. Kiedyś ludzie byli bardzo pomocni i mili , teraz wyśmiać kogoś lub dopiec mu jeszcze mocniej od poprzednika jest nagradzana polubieniami zachęcając pozostałych do wspólnego szydzenia . Schowani za monitorami nie zdają sobie sprawy jaką przykrość mogą sprawić tym co proszą o pomoc , przecież nie wiedzą nic o tym człowieku co prosi, no może poza nickiem i ile lat ma konto etc... pozdrawiam wszystkich serdecznie i spokojnych świąt...

Alojzica
28 856
Alojzica 28 856
#42110.11.2019, 14:40

I daruj sobie obraxliwe teksty:)

autystyczna
11 456
autystyczna 11 456
#42210.11.2019, 14:40

inci pusta istoto, skad wiesz w jakim wieku jest woskowa?

woskowa
7 421
woskowa 7 421
#42310.11.2019, 14:41

Ona dalej brnie

Alojzica
28 856
Alojzica 28 856
#42410.11.2019, 14:41

jak nie przebrnęla przez tato to ma ok 35:)

Alojzica
28 856
Alojzica 28 856
#42510.11.2019, 14:43

Nie mow do mnie zachowawczo...ja Cie nie wyzywam:)

autystyczna
11 456
autystyczna 11 456
#42610.11.2019, 14:43

to okolo, czy wiesz?

woskowa
7 421
woskowa 7 421
#42710.11.2019, 14:44

Kiepski z ciebie dedektyw alojzica.Pisalas o "Niezawinionych smierciach" ."Tato moglam przeczytac nawet w wieku 30 lat.Zero logicznego myslenia.

Zreszta nie trzeba czytac jego ksiazek chronologicznie

Alojzica
28 856
Alojzica 28 856
#42810.11.2019, 14:45

Badacie teren? czy sie \robert nie wysypał?...nie jest pomimo dysketny:)

woskowa
7 421
woskowa 7 421
#42910.11.2019, 14:45

Wyzwalas nas od surwysynow i glupkow. Juz nie pamietasz?

Alojzica
28 856
Alojzica 28 856
#43010.11.2019, 14:46

A nawet jakby nie był..ja też jestem w mire dykretna

woskowa
7 421
woskowa 7 421
#43110.11.2019, 14:47

o matkoooo robert jej powiedzial ;) Wez sie nie kompromituj, bo robert wie tyle co ty.Zgaduj daleh

woskowa
7 421
woskowa 7 421
#43210.11.2019, 14:47

dalej

Alojzica
28 856
Alojzica 28 856
#43310.11.2019, 14:48

A przeraszam:) a od czego wy mnie wyzwaliście?...liscie za liscieP)

woskowa
7 421
woskowa 7 421
#43410.11.2019, 14:53

Gorzej z toba niz z opoznionym umyslowo

Alojzica 18 000

#425Dziś - 14:43

"Nie mow do mnie zachowawczo...ja Cie nie wyzywam:)"

Dasz rade ogarnac, ze jednak wyzywasz?

Alojzica
28 856
Alojzica 28 856
#43510.11.2019, 14:54

Nie,,,ja tylko trzymam garde:)

Alojzica
28 856
Alojzica 28 856
#43610.11.2019, 14:56
autystyczna
11 456
autystyczna 11 456
#43710.11.2019, 15:00

nie jest pomimo dysketny:)

ja też jestem w mire dykretna

dobralista sie wiec cudownie:)

Serio wierzysz w kazde jego slowo?

A przyznal ci sie, co o tobie i twoich dzieciach pisze na priv? :D

ojacieniepiertole

To ile woskowa ma lat? przeciez brzydzisz sie klamstwem ;)

autystyczna
11 456
autystyczna 11 456
#43810.11.2019, 15:01

A przeraszam:)

nie przeRaszaj, zniknij!

Alojzica
28 856
Alojzica 28 856
#43910.11.2019, 15:01

I zajechyłscie o jeden most za daleko...na rzece ...soo?:)

Alojzica
28 856
Alojzica 28 856
#44010.11.2019, 15:03

Nie:)

woskowa
7 421
woskowa 7 421
#44110.11.2019, 15:03

Ona jest taka dziwna czy mi sie wydaje? Tak alojzica, znamy "o jeden most za daleko"

Alojzica
28 856
Alojzica 28 856
#44210.11.2019, 15:04

pewne nie rozumiecie tekstu ale muza wpożo:)

Alojzica
28 856
Alojzica 28 856
#44310.11.2019, 15:05

Nie nie znacie...gdybyscie znały wiedziałyscie gdzie sie zatrzymać:)

woskowa
7 421
woskowa 7 421
#44410.11.2019, 15:07

Wydaje mi sie, ze ty masz problem ze zrozumieniem tekstu.Zreszta od paru dni, jak oslica sie upierasz, ze masz racje. Nie masz!

autystyczna
11 456
autystyczna 11 456
#44510.11.2019, 15:19

>wiedziałyscie gdzie sie zatrzymać:)

Pewnie, ze wiedzialysmy. Teraz pora na ciebie pusta istoto :D

Delirium
11 739
Delirium 11 739
#44610.11.2019, 15:33

woskowa 6 021

#417Dziś - 14:37

"Jestem mlodsza niz ty ;) i nie zgadlas, bo majac 17 lat czytalam dom na sekwanie"

Japierdole. :D

Delirium
11 739
Delirium 11 739
#44710.11.2019, 15:34

Grafomańska opowieść o skrobaniu barki. :D

Delirium
11 739
Delirium 11 739
#44810.11.2019, 15:35

Przeczytałem, pierdylion lat temu i do dziś nie wiem po co. :D

woskowa
7 421
woskowa 7 421
#44910.11.2019, 15:35

Co Ci sie nie podoba Delirium? Chcesz podadac o jajkach?

Delirium
11 739
Delirium 11 739
#45010.11.2019, 15:44

A daj spokój, można czytać wszystko, ale ta pinda uparcie myli seryjne (chociaż czasem niezłe) rzemiosło ze sztuką.

Katalog firm