Do góry

W jakim banku warto zalozyc konto

Zaloguj się by dodać komentarz
Kruluwna
480
Kruluwna 480
02.12.2021, 20:01

Jak wyzej

bus_37
Dundee
23 978 114
bus_37 Dundee 23 978 114
#21106.12.2021, 19:21

J/w

Hsbc zalicza wpadki pikuje jak sieć Three.

Rozwód w toku.

Kruluwna
480
Kruluwna 480
#21206.12.2021, 19:39

#211 w sumie nie ma co sie dziwic skoro HSBC is made in China to czego mozna sie spodziewac....no na pewno nie jakosci

Kruluwna
480
Kruluwna 480
#21306.12.2021, 19:50

# 210 fajnie ze ci cos odpowiedzieli i zaoferowali kase, moja skarge rozpatruja ciekawe ile im to zajmie pewnie do Nowego Roku

bus_37
Dundee
23 978 114
bus_37 Dundee 23 978 114
#21406.12.2021, 20:09

213

Jezeli cie to pocieszy to od HSBC tylko w oststnim czasie dostalem ze 200 zadoscuczynienia za drobne wpadki.

Grubsze tematy w toku.

iwo
7 656
iwo 7 656
#21506.12.2021, 22:10

Hong Kong był brytyjski:) wiec bank bynajmniej nie jest chiński:) brytyjski założony przez Thomasa Sutherlanda:)

Delirium
26 451
Delirium 26 451
#21607.12.2021, 16:41

Kruluwna, masz już ten swój hajs, czy grzejesz puchę?

Kruluwna
480
Kruluwna 480
#21708.12.2021, 12:49

"216 Ani tego ani tego, chyba w puszke bedzie trzeba sie zaopatrzyc i stanac na princess albo brzed HSBC LOL

Kruluwna
480
Kruluwna 480
#21808.12.2021, 12:50

Przed

Kataryna
4 736
Kataryna 4 736
#21908.12.2021, 13:22

Zaraz, bo chyba czegos nie doczytalam. zablokowali ci konto z kasa na nim? Nie mozesz przelac kasy do innego banku?

Kruluwna
480
Kruluwna 480
#22008.12.2021, 13:25

jestem w trakcie przelewania kasy do innego banku, moge tylko wyplacac z atm i placic karta HSBC. z okienka od cashier w HSBC nie zgadzaja sie mi sie wyplacic zadnego casha. Tylko oni wiedza dlaczego..karta nie byla blokowana i chyba raczej nie bedzi Wiec operacje karta moge robic.

iwo
7 656
iwo 7 656
#22108.12.2021, 13:28

O rety gdybys tylko zdołała im powiedzieć po co ci to i uniknęła całego tego ambarasu. Jeżeli jesteś oznaczona jakoś dodgy account to i twoje konto będzie monitorowane w nastepnym

Kataryna
4 736
Kataryna 4 736
#22208.12.2021, 13:30

Wiec zebry ci chyba raczej nie groza?

Naprawde nie masz chociazby karty kredytowej z innego banku, tak w razie "W"?

Kataryna
4 736
Kataryna 4 736
#22308.12.2021, 13:34

#186 jakos ciezko mi uwiezyc ze bank "ukradl" komus kase a on skarzy sie na forach internetowych. Gdyby bank gwizdnal chociazby funta to media rozszarpalyby ten bank na strzepy. Oczywiscie chodzi o kraje cyilizowane i o uczciwych ludzi.

Jednak, jak ktos dysponuje taka kasa, trzynac do £85K w jednym banku. Taka mala nauczka po Cyprze :)

Kruluwna
480
Kruluwna 480
#22408.12.2021, 13:39

222 nigdy nie bylam posiadaczka karty kredytowej ;)

Kruluwna
480
Kruluwna 480
#22508.12.2021, 13:41

#223 zobacz sobie na innych forach pod reklamami HSBC opinie ich bylych klinetow o tym banku moglabym tu wkleic...ze nawet na komplejny nie odpisuja...to jest pikus...

bus_37
Dundee
23 978 114
bus_37 Dundee 23 978 114
#22608.12.2021, 13:41

Kataryna, nie do końca.

HSBC ostatnio troche sobie nie radzi, wiem bo tez mam z nimi przewałki z dosłownie zeszłego tygodnia.

Kruluwna
480
Kruluwna 480
#22708.12.2021, 13:43

,#221 widze ze tu jestem winna tak bo chcialam casha wyplacic? Nie widze w tym dziwnego...dla mnie bardziej dodgy bylo branie 10000 na shed....jakaa troche zawyzona ta cena lol

bus_37
Dundee
23 978 114
bus_37 Dundee 23 978 114
#22808.12.2021, 13:44

#222

Karta Kredytyowa kosztuje za wyciagniecie cash i/lub przelanie np na Revoult. Bank jest bankiem i nie powinien ograniczac nic w zaden sposob.

Delirium
26 451
Delirium 26 451
#22908.12.2021, 13:45

Ludzie mają tendencję do tworzenia sztucznych problemów, których w prosty sposób można uniknąć, a potem kombinują, jak te problemy rozwiązać, generując kolejne problemy.

Praszam, ale tak szczerze, to nieco śmieszy mnie twoja sytuacja. :)

Sokole
8 936
Sokole 8 936
#23008.12.2021, 13:45

#224 karta kredytowa jest swietna nawet jak masz nadmiar kasy.

Odpowiadaja za twoje zakupy.

Oddali mi kase za uzywane auto z wada ukryta, a potem sami z goscia zciagali.

To samo z biletami, wakacjami itp.

Kataryna
4 736
Kataryna 4 736
#23108.12.2021, 13:51

#228 kosztuje, ale juz platnosc w sklepie jest za darmo wiec z glodu sie nie umrze :)

#227 ja tez nie widze w tym nic dziwnego jednak siedziesz tu i placzesz od tygodnia zamiast ogarnac sprawe i przelac srodki gdzie indziej.

#224 no chyba ze tak, jednak czasem sie przydaja.

#225 dziekuje ale mam zycie i nie bede marnowac czasu na czytanie opini anonimowych ludzi. moze gdybym byla zainteresowana wspolpraca z tym bankim ale nie jestem.

bus_37
Dundee
23 978 114
bus_37 Dundee 23 978 114
#23208.12.2021, 14:26

230

Glowny i jedyny powod zabawy z kredytowa. Zakupy wieksze. Ale do zycia codziennego juz pain in the ass.

Przelocznik w PL tragiczny.

Zeby nie bylo, to bank HSBC zrobil blad, do czego sie przyznal i nawet im bylo przykro :)

Delirium
26 451
Delirium 26 451
#23308.12.2021, 14:28

Kataryna, w Hiszpanii limit płatności gotówkowych to teraz nędzne €1000, i jak ty teraz chałupę wyremontujesz polskimi łapkami panów liczących na nieopodatkowaną fuchę po godzinach? Będziesz z reklamówkami na Cypr po kasę fruwać. ;)

Kataryna
4 736
Kataryna 4 736
#23408.12.2021, 14:34

Chalupe zamierzam wyremontowac swoimi polskimi lapkami i szkockimi mojej gorszej polowy. Wszystko platne w naturze :)

Sokole
8 936
Sokole 8 936
#23508.12.2021, 14:52

Skad ty tyle jajek i gesiny wezmiesz?

Kataryna
4 736
Kataryna 4 736
#23608.12.2021, 14:57

Czemu jajek i gesiny?

Delirium
26 451
Delirium 26 451
#23708.12.2021, 15:15

Bo w naturze. No chyba że kuraka masz i sama bijesz świnie (oczywiście w humanitarny sposób, co najwyżej z liścia).

Sokole
8 936
Sokole 8 936
#23808.12.2021, 15:23

w wersji non-keto byloby worki owsa i jablka.

Delirium
26 451
Delirium 26 451
#23908.12.2021, 15:31

W wersji dla mnie wystarczyłby fish & chips na śniadanie, w wersji z maca:

Śniadanie jem, jak widać, późno, więc nie musi być do łóżka. ;)

Kataryna
4 736
Kataryna 4 736
#24008.12.2021, 15:40

Aaaa, no tak.

Na poczatek moze w innej "naturze", pozniej jak bedzie wolal swiniaka to dostanie swiniaka :)

Katalog firm