No i czego oczekujesz...? Próbuj gdzie indziej, a to że Ci powiedział żeby spróbować za 6 to tak grzecznościowo było byś nie czuła się głupio za bardzo. W przeciągu 6-dniu nic nie zmienisz, credit score jest sprawdzany i tak przez inną firmę, British Gas otrzymuje tylko odpowiedź TAK / NIE . Jedyne co może jeszcze być,:
- możesz mieć dobry Score, ale jeśli byłaś na debecie to wyjdzie negatywna odpowiedź, sprawdzać Credit Score jest sens tylko jak konto nie jest na minusie
- bardzo zajechany długami adres/mieszkanie , choć szczerze sam nie wiem jak to się ma do nowych właścicieli (nie powinnaś przecież cierpieć przez czyjeś długi ale wiem że w niektórych firmach tak niestety jest, ktoś narobi długów na adresie: energia, telekomunikacja i potem problemy mają nowi właściciele jeżeli chcą coś założyć.
trzymajcie ten kluczyk, najwyżej poszukajcie tańszego dostawcę, bo ceny na kluczyk sie nie róznia od podstawowych taryf teraz - owszem niby trochę zachodu jest, bo trzeba doładowywać, ale przynajmniej widzisz ile schodzi na bieżaco, DD są ustawiane przeważnie z zapasem, więc rzadko kto nie płaci więcej niż zuzywa.
Czego oczekiwalam? jak w w pytaniu.. czy mial ktos podobno sytuacje? Co do naszej histori mamy ok skoro dostalismy kredyt na dom . Rzadnych dlugow ten dom nie ma. Wczesniej mieszkalam na counsilowskich mieszkaniach mialam British Gas ponad 5 lat kluczyk i karta byla na moje dane wiec mnie znaja a jednak odmowili... trudno..
faktycznie zaskakujace, ja mialem juz gaz w e.on, scottish power, british gas/scottish gas(jeden uj i tak ja bym uciekal od tych jelopow jak najdalej - ale to moje prywatne zdanie), teraz mam w Flow i nie przypominam sobie zeby credit check robili.... tak jajk kijevna napisala, kluczyk i karta sa tak samo beznadziejne jak standardowa taryfa, najlepiej posuzkac na stronie- porownywarce typu uswitch, oni zrobia wszystko za Ciebie, ja sie wlasnie uzeralem z british gas (dluga i skomplikowana historia) strasznie az zdecydowalem przejsc sie na co innego wlasnie przez ten caly uswitch i wszystko mi koles zalatwil w jeden dzien (fakt ze potem dostawalem spam na meila i telefon nagabujacy na zmiane ubezpieczenia/internetu sretetete, ale mozna z tego latwo sie wypisac).
Ale przecież pomóc mogą nie tylko ci co taka sytację mieli :-)
Co do scoru, trudno taka jest procedura, trzeba sprawdzić a mogło się coś zmienić z dnia na dzień, skoro jednak twierdzisz że wszystko jest OK, to może coś jest z adresem. Zadzwoń za te 6 dni i dowiedz się więcej, pewnie jak zadzwonisz będzię kto inny to dowiędz się więcej, a jak NIE to trudno stracili klienta, Ty przejdziesz sobie gdzie indziej.
Witam. Mam pytanko niedawno kupilismy dom prad i gas mamy na karte i klucz chcielismy zmienic na abonament. Niestety British Gas sprawdzil nas credit score i odmowil wziecia na abonament , powiedzial zeby probowac za 6 dni. Ktos kiedy mial taka sytuacje?