Serwisy tematyczne
GREG-SERVICE GREG-SERVICE
Inverness
Oferujemy montaż i ustawianie anten satelitarnych dekodery
Polish Hearts Polish Hearts
Cała Wielka Brytania
Polskie Randki w UK
ALLon discos ALLon discos
Cała Szkocja
ALLon Discos - Sounds Great

Inverness

Polacy w Inverness, Szkocja

Zaloguj się i dodaj komentarz

skup zlomu?

  • Strona
  • 1
m k
53
m k
11.04.06, 00:34

skupuja szkoci zlom metali kolorowych np. olow,miedz? wie ktos cos na ten temat,moze zna ceny i miejsce gdzie skupuja

radekone
2494
10
radekone
#1 | 11.04.06, 00:50

masz na oku cos do rozebrania? :D

W imię Ojca i Syna i Ducha Św.
482

Panie gdyby tu byl skup zlomu, to w Polsce nie bylo by bezrobocia. Ile to razy serce wrecz placze, jak miata sie po ulicy vel. prywatnej posesji "kruszec". I co z tego jak klopot z upynnieniem. Moze gdzies po kombinatach gorniczo-hutniczych porwadzony jest skup detaliczny, ale panie kto bedzie jechal z plecakiem pelnym cieplego towaru do paszczy lwa. Za przeproszeniem "jebnij" sie pan w leb.

m k
53
m k
#3 | 12.04.06, 01:06

ty jak ci tam kaprawy czy jakos troche kultury baranie,ja zapytalem a jesli ty nie masz nic do powiedzenia w tej sprawie to wypierdalaj  z forum z takimi odpowiedziami

W imię Ojca i Syna i Ducha Św.
482

Zbyszek jestem %-), glupi temat, glupia odpowiedz.

ono
811
ono
#5 | 12.04.06, 08:10

Niby tacy jestescie ok a jezyk jakby z blokowiska - coz to chyba ta" koltora" sie z niektorymi wlecze......

Mufka
1124
Mufka
#6 | 12.04.06, 10:53

kaprawy_lewe_oko-uwazaj bo z milosci blisko do nienawisci. :-))))))
a miales tak swietne notowania :-))))     :-))))






Jestem pograzona w roz[aczy - zraniles mi serce, trudno mi bedzie bez Twojej obecnosci.Szkoda oj jaka szkoda:(

Zgłoś do moderacji

-->

















Mufka
Wpisów: 132








11/03/06 21:49
:-((((((((((
Zgłoś do moderacji

-->

















fajzulin
Wpisów: 176








12/03/06 14:14

Kaprawy, skoro jestes w Inverness to moze byscie sie spotkali, Ty i inni, ktorzy znacie sie z forum. Ja tez chetnie bym to zrobil, ale wyjezdzam pod koniec marca. Dzieki za tego e-booka
Pozdrawiam
Zgłoś do moderacji

-->

















lobylou
Wpisów: 14








12/03/06 18:30
Kaprawy, tak po prostu nie mozna, to niewybaczalne, tak sobie odejsc. pozostaje pograzona w  rozpaczy przez wielkie S, :(((((((((((
Zgłoś do moderacji

-->

















 
W imię Ojca i Syna i Ducha Św.
482

Przepraszam. Kiedy pisalem poprzedni post bylem pijany i lekko odurzony zapachem oliwki Johnsonn&Johnsonn dla dzieci, w dodatku pH 5,5. Sorry maq21 ponioslo mnie. Wybaczam i prosze o wybaczenie.

m k
53
m k
#8 | 13.04.06, 16:30

ok kaprawy


Zaloguj się i dodaj komentarz
  • Strona
  • 1
© 2014 Emito.net
O nas Reklama Kontakt Partnerzy Wytyczne dla społeczności Prywatność Regulamin
Information in English: About Advertise Post a free classified ad Contact