Do góry

LEKARZ

Temat zamknięty
PIMOT
6
PIMOT 6
11.03.2016, 20:01

Witam mam pytanie jak wyglada tutejsza opieka zdrowotna jesli chodzi o małe dzieci?Sa jacys pediatrzy?

ChaoticBiker
3 002
ChaoticBiker 3 002
#111.03.2016, 20:23

Nie ma, to jest trzeci swiat tutaj, imigrantow w przychodniach nie przyjmuja a z dziecmi trzeba do lekarza leciec do Polski. Ewentualnie pan Mariusz z mieszkania obok moze sie zajac, on kiedys sprzatal w szpitalu to podpatrzyl to i owo.

ChaoticBiker
3 002
ChaoticBiker 3 002
#211.03.2016, 20:24

A tak na serio - przecieram oczy ze zdumienia, ze w ogóle mozna zadac takie pytanie

PIMOT
6
PIMOT 6
#412.03.2016, 07:44

Nie rozumiem dlaczego przeciera Pan oczy ze zdumienia?????????????jakies dziwne badz głupie jest moje pytanie?

Sokole
5 924
Sokole 5 924
#512.03.2016, 07:49

A jak PIMOT rareagowalbys gdyby Szkoci wypytywali cie czy w Polsce mamy bierzaca wode i czy uzywamy papieru toaletowego czy trzeba przywiezc swoj?

bus_37
Dundee
22 576 114
bus_37 Dundee 22 576 114
#612.03.2016, 13:58

W polsce jest prad z ziemniaków i ropa z cebuli.

Natomiast tutaj leczy sie czarami, modlitwa i paracetamolem. Zreszta jak tutejszy konował widzi polskie nazwisko, to za chiny nie wypisze anybietyku i trzeba kupowac z pod lady w polskim salonie fryzjerskim.

ChaoticBiker
3 002
ChaoticBiker 3 002
#712.03.2016, 16:06

PIMOT dlatego, ze Twoje pytanie wyglada tak, jakby w Szkocji nie bylo w ogóle lekarzy! Dzicz totalna i koniec cywilizacji.

Czyli tak, pytanie jest dziwne (a nawet moze sie wydac glupie)
Lub po prostu bardzo niefortunnie sformulowalene.

kuba2010
104
kuba2010 104
#812.03.2016, 16:14

ja mu sie nie dziwie tyle zlych opini o tutejszych lekarzach ,wiec zapytal tutaj i to byl jego blad .

ChaoticBiker
3 002
ChaoticBiker 3 002
#912.03.2016, 16:20

kuba2010 a ile jest zlych opinii o lekarzach w Polsce? Generalnie jest tak, ze jak ktos ma zla opinie, to sie nia dzieli z calym swiatem i na kazdym forum, a jesli ktos ma o kims/czyms dobra opinie to najczesciej powie o tym raz gdzies u cioci na imieninach i tyle. Do tego dochodzi jeszcze nasza cecha narodowa - my wiemy wszystko najlepiej i lepiej niz lekarze tez (jest taki temat na forum - polak pacjent swiadomy). Wiec jesli lekarz zrobi cos niezgodnie z nasza mysla to juz jest zly (kij z tym, ze taki lekarz skonczyl kilkuletnie bardzo wymagajace studia i odbyl wieloletnia praktyke zanim zostal dopuszczony "do ludzi").

A jest jeszcze wiecej osob, ktore tutejszy system opieki zdrowotnej sobie chwala (chocby ze wzgledu na znacznie krotsze kolejki niz w PL)

kuba2010
104
kuba2010 104
#1012.03.2016, 16:24

kazdy chwali tego co mu pomoze ,ja co do tutejszej sluzby zdrowia mam zle zdanie ,dobrze ze nie musze z niej korzystac .,niestety zadna sluzba zdrowia nie jest idealna cy tutaj czy na czalym swiecie .

no_name
86
no_name 86
#1113.03.2016, 08:59

czescia mniej skomplikowanych rzeczy typu ocena 3miesieczniaka czy szczepionki zajmuje sie health visitor, z powazniejszymi problemami idzie sie go GP.

PIMOT
6
PIMOT 6
#1214.03.2016, 12:31

dzieki za odpowiedzi,faktycznie to był błąd z mojej strony zadac pytanie na tej stronie.pozdrawiam.

Antek_z_Zadupia
6 164
#1314.03.2016, 12:40

wrecz przeciwnie PIMOT. Uzyskales kilka cennych uwag.

PIMOT
6
PIMOT 6
#1414.03.2016, 21:21

Tak uzyskałam kilka cennych uwag zgadza sie-lecz w takim stylu ze aż żal dupe sciska, prócz jednej w miarę rozsądnej informacji od "no name" ktorej/emu dziękuję i bardzo pozdrawiam.POLAK POLAKOWI CHUJEM-jak to mówią i to święta prawda jest.

szacunek
250
szacunek 250
#1516.03.2016, 17:07

Wiadomo, że to zasada numer jeden i bez przyjazdu tutaj.

Sokole
5 924
Sokole 5 924
#1616.03.2016, 18:00

" POLAK POLAKOWI CHUJEM" w kontekscie gejowskim moze miec wydzwiek pozytywny.
Taka byla twoja intencja?

bus_37
Dundee
22 576 114
bus_37 Dundee 22 576 114
#1716.03.2016, 19:23

Znaczy umówił sie na randke. To dobrze.

PIMOT
6
PIMOT 6
#1817.03.2016, 19:06

Sie usmiałam.....

Profil nieaktywny
Użytkownik usunięty
#1917.03.2016, 19:11
PIMOT
6
PIMOT 6
#2018.03.2016, 07:54

hakupenda:-))))) gratuluje-)))))))))))

  • Strona
  • 1

Katalog firm