Do góry

Najważniejsze Wydarzenie Dnia - zapodaj link

Zaloguj się by dodać komentarz
Scribe777
2 083
Scribe777 2 083
22.05.2016, 18:41

Wobec wielu wydarzen Emito bezwstydnie milczy - pomoz innym byc na biezaco z istotnymi wydarzeniami dnia/ tygodnia.

troll_ejbus
167
#1941122.07.2020, 14:07
troll_ejbus
167
#1941222.07.2020, 14:10
Profil nieaktywny
Delirium
#1941422.07.2020, 14:18

zarodnik 1 908

#19407Dziś - 13:49

"To, ze bedziesz wmawial ludziom, ze czarne jest biale niczego nie zmieni"

Wkleiłem oficjalny dokument, cymbale.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1941522.07.2020, 14:20

Morawiecki nie ma wyrokow za klamstwo, lzesz znowu Siema i odbiegasz osd tematu...

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1941622.07.2020, 14:38

No i jak kodowcy? Jest sukces Polski czy nie? Wszyscy niezalezni obserwatorzy mowia, ze tak, tylko garstka Popaprancow ma odmienne zdanie, ale to nie zmieni rzeczywistosci...

knapior
3 364
knapior 3 364
#1941722.07.2020, 14:56

Czy ja wiem, czy sukces? Dostali tyle, ile mieli dostać pomniejszone o kary za sprawy "węglowe" (i tam jeszcze jakieś inne pierdoły na kilka raptem miliardów). W sumie nie jest tragicznie - mogło być lepiej.

Nie podniecaj się tak tymi kwotami, bo gdyby nie corona, to byłoby właśnie o te kilka marnych miliardów mniej , niż powinno być normalnie.

knapior
3 364
knapior 3 364
#1941822.07.2020, 14:58

Czyli kasa wielka (dzięki Koronie). Dostali parę "marnych" miliardów mniej, niż mogli - plus w dupę dostaną rolnicy.

Ani to sukces, ani wielka porażka. Zwykła norma.

knapior
3 364
knapior 3 364
#1941922.07.2020, 15:04

Clue całej dyskusji polega na tym, że jest inna struktura tych funduszy - miałbo być więcej grantów, jest więcej pożyczek.

No i miało być więcej obostrzeń środowiskowych (czyli dużo większe straty), niż jest (też są starty, ale dużo mniejsze niż zakładała opozycja). Tu już kwestia interpretacji, czy zwycięstwem jest stracić 10 miliardów a nie np. 100, czy porażką jest właśnie te 10 miliardów stracić WOGÓLE (niż 100).

Ja tam uważam, że mogło być gorzej.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1942022.07.2020, 15:04

Nie, dostali, no w sensie wynegocjowano kilkaset miliardow wiecej i Polska jest najwiekszym beneficjentem Unii a rolnicy skorzystaja najwiecej, wiec jak najbardziej sukces...

knapior
3 364
knapior 3 364
#1942122.07.2020, 15:04

O sam sobie przeczę :) Mogło być lepiej, mogło być gorzej .

knapior
3 364
knapior 3 364
#1942222.07.2020, 15:06

Wynegocjowano? Wszyscy dostali więcej. Przez Koronę. Kilkaset?? W którym miejscu jest te kilkaset?

Gdzie były jakies oczekiwania - poprosze o konkret, a gdzie kwota finalna - ta większa o kilkaset?

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1942322.07.2020, 15:07

Z 700mld.zl jakie Polska ma otzrymac, 620 to beda dotacje a tylko 80 pozyczki...

knapior
3 364
knapior 3 364
#1942422.07.2020, 15:07

Rolnicy dostaną jakies 15% mniej niż w poprzednich latach. Popraw mnie, jeśli się mylę.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1942522.07.2020, 15:08

Nie, Polska dostala najwiecej...

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1942622.07.2020, 15:10

Morawiecki :

Jak podkreślił, środki z unijnego budżetu "wesprą rozwój infrastruktury w całej Polsce, wyrównanie dopłat dla rolników do średniej unijnej, czyli to, co sobie założyliśmy".

shel
1 307
shel 1 307
#1942722.07.2020, 15:19

ile by od Uni nie dostali to i tak pisopaci beda na Unie pluc, a polowe tych pieniedzy rozgrabi pisowska mafia krewnych i znajomych Królika, wujkow, szwagrow i innych ojcow zalozycieli na rozne zacne pisio-katolskie projekty z krzyzykiem na dachu...

omegan
14 261
omegan 14 261
#1942822.07.2020, 15:36

robercik, wczoraj przylapalem na klamstwie tyle razy, ze gdybys mial choc odrobine honoru, schowalbys sie na pare dni

ale nie, dzis od nowa klamiesz, choc i tak nikt ci nie wierzy i nikt nie traktuje powaznie

zyjesz w swoim swiecie, to sie leczy

knapior
3 364
knapior 3 364
#1942922.07.2020, 15:36

Dobra - mam w pamięci te 620 mld dotacji i 80 pożyczek. W okresie do 2027 bodajże? Tak - czyli 7 lat?

Z rolnikami - potwierdzasz, że dostali mniej niż w poprzednich latach, czy nie?

"Nie, Polska dostala najwiecej..." - co to znaczy? Najwięcej z Unijnego "tortu", najwiecej wynegocjowała do złaożeń? Czy co tam innego? Nie wiem, jak się do tego odnieść.

"Nie, dostali, no w sensie wynegocjowano kilkaset miliardow wiecej"

To jakie były oczekiwania?

omegan
14 261
omegan 14 261
#1943022.07.2020, 15:40

Fundusz odbudowy wyniesie łącznie aż 750 miliardów euro. Bezzwrotne granty stanowią 52 proc. tej kwoty (390 mld), a pożyczki 360 miliardów. Ogółem, Polska może otrzymać 125 miliardów euro w formie grantów oraz 34 miliardy euro w pożyczkach z funduszu odbudowy oraz budżetu.

https://www.o2.pl/biznes/ue-osiagnela-porozumienie-w-sprawie-budzetu-ile...

skad wziales 700 mld?

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1943122.07.2020, 15:42

#431 to z przeliczenia na zlotowki...

Sokole
10 206
Sokole 10 206
#1943222.07.2020, 15:44

"W dyplomacji można czasem robić świństwa, ale nigdy głupstw. W kawalerii jest odwrotnie."

wydarzeniem dnia jest 139-ta rocznica urodzin Wieniawy-Dlugoszowskiego

"Bijecie się o honor? A my o naszą wolność. Czyli każdy walczy o to, czego mu brak"

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1943322.07.2020, 15:44

#430 No po prostu Polska dostala najwiecej z calej 27siodemki panstw, dla rolnikow jeszcze nie wiadomo ile przypadnie wiec skad masz, ze 15% mniej ?

knapior
3 364
knapior 3 364
#1943422.07.2020, 15:47

1. Masz rację - 620/80 . Granty vs pozyczki. Do wykorzystania do 2023. No zobaczy sie jak wykorzystają. Oby w 100%. Wszyscy na tym skorzystamy (lub nasze rodziny w Polsce).

Sokole
10 206
Sokole 10 206
#1943522.07.2020, 15:53

Pewnego dnia Wieniawa poszedł dopuścić swoją Suczke w celu posiadania szczeniaków. Kobieta, właścicielka psa, powiedziała, że ta usługa będzie kosztowała 100 zł bo piesek jest medalistą. Wieniawa spojrzał na nią, odchylił plaszcz pod ktorym miał marynarkę ze wszystkimi swoimi medalami i mówi: " Szanowna Pani, Ja od Pani grosza bym nie wziął"

knapior
3 364
knapior 3 364
#1943622.07.2020, 15:58

Co do "dostała najwięcej" - zawsze dostawała, może z jakimiś małymi wyjatkami (mam na myśli to co dawała, a to co dostawała - czyli beneficjent netto). W poprzednim budżecie dostaliśmy 11% tegoż budżetu, w tym tylko 6%. Spoko, kwestia sporna.

knapior
3 364
knapior 3 364
#1943722.07.2020, 16:01

Nie wiem ile Polska oczekiwała, ale raczej nie mniej niż za kodowców i pełowców. Czyli 440 mld. Teraz dostała 700 (w tym koronę). Te kilkaset miliardów, to realnie 260 - minus inflacja. I korona.

Nowa definicja kilkuset to nie mniej niż 260!

Tak 260, to kilkaset :)

knapior
3 364
knapior 3 364
#1943822.07.2020, 16:02

Minus korona - czyli ponad 300 miliardów.

Definicja kilkuset miliardów - minus jakies 60...

Ojojoj...

knapior
3 364
knapior 3 364
#1943922.07.2020, 16:05

40 sorki. To tak na prawde mniej niż w poprzednim budrzecie. Czyli te kilkaset miliardów więcej, to na prawdę jakieś 40 mld w plecy.

Profil nieaktywny
Delirium
#1944022.07.2020, 17:03

troll_ejbus 81

#19410Dziś - 14:05

"Ministerstwo Klimatu szacuje koszty osiągnięcia neutralności klimatycznej przez Polskę na 400 mld euro"

czyli zeby dostac 3,5 mld trzeba wydac 400 mld

Nieprawda.

Najpierw trzeba przyjąć zobowiązanie. Polska bodajże jako jedyny kraj w UE ma to w dupie. Po wuj obywatele mają oddychać względnie czystym powietrzem, niech zdychają, najlepiej tuż przed emeryturą.

Na osiągnięcie neutralności klimatycznej jest 30 lat.

Pieniądze są zapisane w budżecie do 2027 roku.

Katalog firm