Do góry

Wojna plci

Zaloguj się by dodać komentarz
pozyczona
10 412
pozyczona 10 412
25.01.2018, 21:02

Zakladam temat dla tych wszystkich walczacych, bo w prawie kazdej dyskusji skaczecie sobie do oczu, na poczatek prosze....:)

https://kobieta.wp.pl/potraktuj-mnie-jak-kawal-miecha-w-2018-nauczymy-si...

szikago
18
szikago 18
#873107.02.2020, 15:57

Wieta czymu na polsacie sport jyst snig ? Kurna mial byc mecz.

szalony_mustang
4 822
#873207.02.2020, 21:26

bo jest zima to i snieg jest ? :)

Munchybox
1 221
Munchybox 1 221
#873307.02.2020, 21:30

Delirko, Ty to znasz zycie Nas wszystkich na wskros, horyzontalnie I wertykalnie ...ide szukac kaktusa do odkurzenia...Nawet jezeli ten kaktus stoi u omegana w domu...

starykon
2 806
starykon 2 806
#873408.02.2020, 09:33

szalony_mustang 1 057

#8733Wczoraj - 21:26

bo jest zima to i snieg jest ? :)

__

Oj, chciałoby się śniegu. A tu zima jak na Państwa wyspie...

Profil nieaktywny
Delirium
#873508.02.2020, 10:35

Munchybox 647

#8734Wczoraj - 21:30

"Delirko, Ty to znasz zycie Nas wszystkich na wskros, horyzontalnie I wertykalnie ...ide szukac kaktusa do odkurzenia...Nawet jezeli ten kaktus stoi u omegana w domu..."

Omegan, mam nadzieję, że nie pozmywałeś po śniadaniu. ;D

omegan
14 256
omegan 14 256
#873608.02.2020, 10:42

nie, nie zmywam z definicji.

a i kaktus sie znajdzie

szalony_mustang
4 822
#873708.02.2020, 10:45

Oj, chciałoby się śniegu. A tu zima jak na Państwa wyspie...

nie boj starykon, aura nie powiedziala jeszcze ostatniego slowa, jeszcze mozemy sie zdziwic :)

omegan
14 256
omegan 14 256
#873808.02.2020, 10:48

snieg ma pokryc polowe Szkocji w poniedzialek, kto go spragnion, niech gna na polnoc

szalony_mustang
4 822
#873908.02.2020, 10:50

mialem w planach Fort William i odwiedzic troche polnocy w piatek, ale jesli bedzie sniegowo to bede sie musial zastanowic nad podroza samochodem

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#874009.02.2020, 20:32

Tak a propos Weinsteina - Zbychu wklejał informację o tym, ze większość osób sie z nim dogadał i żeby odpuścic sobie metoo.

Otóż zgrabnie zrobiony wywód, który odwrócił uwage od najwazniejszego - częśc nadal walczy i Weinstein dalej jest oskarzony o gwałty.

Jako jedną z taktyk ponizania ofiar jest pytanie od obrony czy zamierzają wyciągnąć z tego pieniądze:(

W każdym razie można poczytać jak to zajebiście jest być ofiara, super zeznawac na policji i w sądzie: https://www.vox.com/2020/2/6/21124814/harvey-weinstein-trial-sexual-assa...

Oraz, że jednak te brednie o wybieraniu zawsze najlepszego pracownika, talencie i pracy można soibie czasem wsadzić. Tutaj pani zrezygnowała z kariery przez knura: https://ewn.co.za/2020/01/29/weinstein-demanded-threesome-from-aspiring-...

omegan
14 256
omegan 14 256
#874109.02.2020, 21:06

zrobilem to co ty asiu napisalas ze robisz i sprawdzilem twoje zrodla z 8741. to ciekawe co wyszlo: "David Harsanyi criticized the site's concept of "explanatory journalism" in an article in The Federalist titled "How Vox makes us stupid", arguing that the website selectively chose facts, and that "explanatory journalism" inherently leaves out opposing viewpoints and different perspectives.[45] Pascal-Emmanuel Gobry at The Week argued that the website produced "partisan commentary in question-and-answer disguise" and criticized the site for having a "starting lineup [that] was mostly made up of ideological liberals".[46] The Week's Ryu Spaeth described the site's operations as: "It essentially takes the news (in other words, what is happening in the world at any given moment in time) and frames it in a way that appeals to its young, liberal audience."

Mowiac krotko - jest to grupa ludzi o dosc skrajnych, lewicowych pogladach, bardzo mocno naginajacych fakty, by "udowodnic" swoje, czesto wydumane tezy, wynikajace z ich stricte ideologicznego podejscia. Nie musze chyba wspominac ze jest ono zbiezne z wyznawana przez neofeministki parareligia? ;)

omegan
14 256
omegan 14 256
#874209.02.2020, 21:09

drugiego zrodla nie chce mi sie sprawdzac, ale ide o zaklad ze jest podobne, czyli malo wiarygodne. informacji na temat jakich mediow z RPA jest oczywiscie mniej niz dotyczacego amerykanskiego Vox, ale doswiadczenie podpowiada mi ze o bezstronnosc ani przesadna wiarygodnosc nie nalezy podejrzewac zadnych zrodel jakie wrzucasz.

to tyle ;*

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#874309.02.2020, 23:42

Dziwne tomuś - co tu teraz twierdzisz, że co? Że gwałt nie jest przezyciem traumatycznym? Ze składanie zeznań na policji czy przed sądem też nie? Czy twierdzisz, ze bycie ofiara jest fajne? Cały czas przeciez płaczesz, że stastystyki przemocy wobec facetów są zanizone, bo oni nie składaja zeznań, bo boją sie wyśmiania... Kobiety tez tego nie robiły i nadal nie robia, bo boja sie obwiniania o prowokowanie i o to, ze to ich wina, ze same cos zrobiły nie tak. Ze spódniczka za krótka (chociaz to stereotyp), albo, że wypiły, albo po co tam szły...

Twierdzisz, że stawanie twarzą w twarz z oprawca nie jest traumą i że wszystkie osoby po przejściach są na tyle silne, zeby to zrobić? No ciekawe... a faceci od rozwalonego małżeństwa podobno popełniają samobójstwa. A przecież to dużo mniejsza trauma?

O to jakie sa profity z bycia ofiara, czy z bycia w centrum uwagi to cie już nie raz pytałam i inne osoby tutaj. Sam najlepeiej pokazujesz jak społeczeństwo traktuje takie osoby - wysmiewanie, poniżanie, wmawianie róznych rzeczy, które nie istnieją - wystarczy się przyznac, jak ja to zrobiłam trochę czasy przed metoo.

A potem twierdzisz, że źródło, które o tym pisze jest niewiarygodne.

Jest jak najbardziej wiarygodne, bo gwałt to trauma (nie pisze o sobie, żebyś znów nie ściemaniał potem, bo od tego na szczęscie udało mi sie uciec), konfrontacja z nawet niedoszły oprawca również. Zeznawanie przed publicznością - nie wiem jak się komuś może wydawac, że jest w tym coś fajnego:(

Weinstein nie ma już nic do stracenia, a nadal ma kase, więc zrobi wszystko co w jego mocy, żeby nie zostac skazanym. A ugody pokazują jasno, że jednak jest winny.

P.S: kazdy może krytykowac wszystko - ważne, żeby miał argumenty - ty kolejny raz posługujesz sie cudza opinią na temat całego portalu, zamiast sie odnieśc do tekstu. Ewentualnie wskazac gdzie jest niesolidny. Typowe.

omegan
14 256
omegan 14 256
#874510.02.2020, 20:38

zadna wojna pci, po prostu nie za bystra kobieta nie uszanowala lokalnego prawa i zwyczajow i dostala za swoje.

omegan
14 256
omegan 14 256
#874612.02.2020, 17:10

Changes in the nature of marriage have spurred a debate about the consequences of shifts to more egalitarian relationships, and media interest in the debate has crystallized around claims that men who participate in housework get more sex. However, little systematic or representative research supports the claim that women, in essence, exchange sex for men's participation in housework. Although research and theory support the expectation that egalitarian marriages are higher quality, other studies underscore the ongoing importance of traditional gender behavior and gender display in marriage. Using data from Wave II of the National Survey of Families and Households, this study investigates the links between men's participation in core (traditionally female) and non-core (traditionally male) household tasks and sexual frequency. Results show that both husbands and wives in couples with more traditional housework arrangements report higher sexual frequency, suggesting the importance of gender display rather than marital exchange for sex between heterosexual married partners.

starykon
2 806
starykon 2 806
#874712.02.2020, 17:31

Czyli onanisci myją gary?? ;P

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#874812.02.2020, 17:33

No to oczywista oczywistosc, ktora zona plonie z podniecenia ogladajac serial I czekajac az luby pomyje gary I podloge w kuchni a pozniej ma sie za nia zabrac ?

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#874912.02.2020, 17:36

Ja przychodzilem z roboty, chwile gra w szachy z synem, pozniej jakis active z corka I szklaneczka whisky w lape, TV lub internet I seksu mialem po pachy...

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#875012.02.2020, 18:27

Tak, na pewno płonie ta co od rana do nocy rypie w pracy, przy domu i dzieciach, podając w międzyczasie piwo panu na sofe... to na pewno wzmaża pozadanie;)

Ciekawe czy ten 'traditional gender behavior' nie ma związku ze zmuszaniem do seksu... tym bardziej, że jest mowa o ilosci seksu, a nie o jego jakości.

Nie ma tez o tym kto go inicjuje, ani tez u ilu kobiet kończy go orgazmem:) Jak zwykle niedorobione to.

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#875112.02.2020, 18:31

wzmaga:)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#875212.02.2020, 18:51

No wlasnie, orgasm u kobiety to nie tylko fizycznosc, to caly obszar odzialywania na sfere psychiczna, jak ona odbierze tego pantoflarza co wlasnie wytarl rece w scierke po myciu podlogi I teraz ma byc Casanova w lozku? Nie bardzo to widze...

omegan
14 256
omegan 14 256
#875312.02.2020, 18:57

Przeciez to oczywiste ze jesli facet zachowuje sie jak facet, a kobieta jak kobieta, bez stawiania wszystkiego na glowie, to zwiazek jest zdrowszy. Chyba nikt nie uzna za atrakcyjna nefeministke, pelna jadu, roszczeniowa, pelna nienawisci do plci przeciwnej i marzacej o tym by oskarzyc faceta o gwalt : D

Z tym zmuszaniem do seksu oczywiscie walnelas jak dzik w sosne. Wielka popularnosc Greya czy ostatnio 365 dni wsrod kobiet nie bierze sie znikad. Ba, kobiety ktorych pociaga facet z testosteronem stanowia ogromny procent calosci i wasza mijajaca powoli moda na bzdurna ideologie ani troche tego nie zmienila.

Natury sie nie da oszukac ;*

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#875412.02.2020, 19:12

Nie srup - kobieta, która jest na nogach od 6 rano i własnie o 10 wieczorem rozwiesiła sciere po wytarciu podłogi i skończyła pracę ma na pewno jeszcze chęc na seks:) Tak sobie wmawiaj:)

W interpretacji tych badań według was jest tylko meski punkt widzenia - więcej seksu = lepiej. Totalna bzdura z punktu widzenia drugiej połówki. Ale to nie moja sprawa, ja nie musze zaspokajac kobiet:)

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#875512.02.2020, 19:14

a co do oszukiwania natury - większej bzdury już dawno nie słyszałam - oszukujemy ja od dawna:)

Profil nieaktywny
Delirium
#875612.02.2020, 19:28

zarodnik 764

#8750Dziś - 17:36

"Ja przychodzilem z roboty, chwile gra w szachy z synem, pozniej jakis active z corka I szklaneczka whisky w lape, TV lub internet I seksu mialem po pachy..."

Niom, cały internet, mało rąk ci nie pourywało, przy tych pachach. Żona też miała po pachy, ale nie z tobą, a z managJerem.

Taki tam szczególik.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#875712.02.2020, 19:32

Zona robila na dwa fronty, u mnie z zaangazowaniem, zreszta stwierdzila, ze ze mna seks byl lepszy niz z kochankiem...

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#875812.02.2020, 20:36

No wiadomo, wszak kochankowie biora się z udanego zycia rodzinnego i seksualnego:)

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#875912.02.2020, 20:50

Tak swoja drogą:

A recent study in the Archives of Sexual Behavior surveyed 715 women between the ages of 18 and 24 and found that those who had read some or all of the books in the 50 Shades series held more sexist views than those who hadn’t. The study found that women who had read 50 Shades and described it as “hot” and “romantic” were more likely to exhibit “hostile sexism”, or the belief that women are inferior to men, while those who described it as “romantic” were more likely to exhibit “benevolent sexism”, or the belief that men should provide for women.

badanie było przeprowadzone w 2016r

Czyli to raczej niewyzyte żony prowadzają swoich męzów na seanse i czytają z wypiekami na twarzy, a nie feministki:)

starykon
2 806
starykon 2 806
#876012.02.2020, 20:51

8758

W jakim kształcie rosły rogi? Łosia czy jelenia?

Katalog firm