Do góry

Nastoletni gwałciciele z Polski napadali na prostytutki w UK

Polskie kuzynostwo z Huddersfield zwabiało prostytutki, a następnie dokonywało na nich gwałtów. Szczegóły ponurej sprawy podaje Daily Star.

Do wydarzeń doszło zeszłej jesieni w Huddersfield, miasteczku położonym między Manchesterem a Leeds w północno-zachodniej Anglii.

18-letni Łukasz i 17-letni Daniel, kuzynostwo z Polski, dopuścili się gwałtów na pracownicach lokalnej dzielnicy czerwonych latarni.

Nastoletni sprawcy starannie planowali ataki. Najpierw proponowali prostytutkom pieniądze za seks oralny z jednym z nich, następnie w ustronnym miejscu gwałcili kobiety. Podczas gdy jeden z nich dokonywał gwaltu, drugi stał na czatach. Jedna z ofiar próbowała przekonać oprawców, by przynajmniej użyli prezerwatywy, jednak ci wyrzucili oferowane zabezpieczenie na ulicę.

Łukasz i Daniel – ten drugi zamieszkaly w UK od niecałego roku - usłyszeli wyroki odpowiednio 14 i 11 lat więzienia – jeden za trzy, drugi za dwa akty gwałtu. Obydwaj zostaną też zarejestrowani w spisie przestępców seksualnych.

Komentarze 48

TuneUp
70 455
TuneUp 70 455
#216.06.2016, 18:15

Przynudzasz koles

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#316.06.2016, 19:44

Piszczie jakies dobre wiadomosci!!!, :-(

Scribe777
2 083
Scribe777 2 083
#417.06.2016, 11:23

chlapnij sobie malpke jak ci rzeczywistosc nie odpowiada

ponoc jest to sposob artystow (i nie tylko) na radzenie sobie z rzeczywistoscia

Onieznajomy
5 641
Onieznajomy 5 641
#517.06.2016, 21:22

dziewczyny ktore chcialy byc posuwane za kase, byly posuwane za darmo, troche to nie eleganckie
ukarani powinni byc nie za gwalt, tylko za sex bez zabezpieczenia

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#618.06.2016, 08:31

Nieeleganckie to jest jak się debil obnosi ze swoim debilizmem publicznie, a sex bez zgody jednej ze stron jest gwałtem ZAWSZE, także jeśli ktos jest pijany, czy odurzony i nie bardzo wie co robi.

TuneUp
70 455
TuneUp 70 455
#718.06.2016, 11:37

to ciekawe że nie wolno się przespać z podpitą kobieta, szczególnie samemu będąc podpitym. największe ryzyko jest w tym że po wytrzeźwieniu babki można być oskarżonym o gwałt, jak panna stwierdzi że jednak nie odpowiada jej fakt bzykania się z tym gościem. po fakcie. po tym jak ochoczo wskoczyła do łóżka, nierzadko zaciągając tam faceta.

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#818.06.2016, 12:16

Przecież jestescie niby inteligentniejsi, lepiej potraficie ocenić każdą sytuację, znacie się na wszystkim i panujecie nad emocjami ( w przeciwieństwie do wiadomo kogo)... super hiper i w ogóle... więc w czym problem nie iśc do łózka z każdą panienką, która zamruga rzęsami?

TuneUp
70 455
TuneUp 70 455
#918.06.2016, 12:36

Co za bzdura. Szkoda komentowac

TuneUp
70 455
TuneUp 70 455
#1018.06.2016, 12:41

W kazdym razie sytuacja opisana przeze mnie powyzej jednoznacznie pokazuje ze prawo w absurdalny sposob faworyzuje kobiety - znow i znow nie ma mowy o rownosci wiec prawa o ktora prawdziwe feministki walczyly

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#1118.06.2016, 13:08

Macie większość w parlamentach, w ustawodastwie, większość wśród polityków, w organach wykonawczych tez nadreprezentacja... jakim cudem to kobiety są faworyzowane przez prawo? Czemu kilka dziedzin lezy i nie ma mężczyzn, żeby o nie sensownie zawalczyć? Jak prawa ojców np. (bo może trzeba by przy okazji uregulowac i obowiązki?;)... tym bardziej nie wiem - jest to dość dziwne, nie sądzisz?
Tylko wieczny lament po forach, a zebrać się nie ma komu.
Ale nie sądziłam, że dozyje chwili, w której stwierdzisz, że bzdurą jest iż mężczyźni są inteligentniejsi i the best:)):):)

Profil nieaktywny
raytoo
#1218.06.2016, 19:01

akurat w tym przypadku roznica miedzy gwaltem a nie, wyrazala sie kilkudziesiecioma funtami

Profil nieaktywny
raytoo
#1318.06.2016, 19:02

kary zdecydowanie za surowe, pewnie dlatego, ze to Polacy

TuneUp
70 455
TuneUp 70 455
#1419.06.2016, 11:41

@11
the best jest to ze nie potrafisz zrozumiec prostego, krotkiego tekstu :)

Profil nieaktywny
raytoo
#1519.06.2016, 11:46

to jest wlasnie chore, ze za zabojstwo dostaje sie mniejsze kary niz za niezaplacenie prostytutkom

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#1619.06.2016, 13:55

Chciałbys, żebym nie rozumiała, ale doskonale wiesz, że tak nie jest. Popracuj nad precyzją wypowiedzi po prostu, bo czasami ci podświadomość śmiesznie wypływa:)
Juz nie piszę o tanich unikach jak brakuje argumentów:)

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#1719.06.2016, 13:59

Raytoo umiesz czytać? To przeczytaj jeszcze raz dokładnie, a potem jeszcze raz i jeszcze raz - niezapłacenie to tam było najmniejszym problemem.

sheen1
2 939
sheen1 2 939
#1819.06.2016, 14:58

prostytutka czy nie tu jest nie ważne, gwałt to gwałt a tym bardziej 3 gwałty to już zwyrodnienie i kryminał, mam nadzieję że teraz im po dupskach pojeżdżą, czego też serdecznie życzę.
Człowiek to człowiek a jak zarabia to nikogo obchodzić nie powinno, co praw już swoich nie ma?
Pomyślcie co piszecie.

TuneUp
70 455
TuneUp 70 455
#1919.06.2016, 15:09

@16
nie, wolałbym byś była warta dyskusji i nie miotała się tak bardzo gdy sobie w niej nie radzisz. poruszasz ciekawe tematy, tylko jak się odejmie chciejstwo, ataki personalne oraz emocje z twoich wypowiedzi, to niewiele zostaje. więc jasnym jest że nie będę z tobą dyskutować, bo i po co?

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#2019.06.2016, 15:29

Kolejny raz próbujesz wmówic mi swój sposób postepowania:)
Nie, nie jestem warta dyskusji i nigdy ze mną nie dyskutujesz...taaaa... tylko ciągłe prowokacyjki, durne teksty jak tylko coś jest publikowane o kobietach, ale skoro to nie do mnie i na powaznie to jednak potrzebujesz psychiatry:) To nic osobistego - czysty fakt, łatwiej jest żyć jak się nie boi kobiet;)
Zresztą przerabialiśmy to po 100 razy - wieeeelki ziew....
Gdybyś nie chcial dyskutowac to bys nie pisal i nie urzadzał durnych prowokacji, a jednak ciagle to robisz jak przyciśnie cię pmsik, co nie?:) O tym kto jedzie personanie po kim i jak próbuje zdyskredytowac rozmówcę jak nie wie co powiedzieć to juz przez litość przemilczę.

harrier
10 819
harrier 10 819
#2120.06.2016, 20:05

'największe ryzyko jest w tym że po wytrzeźwieniu babki można być oskarżonym o gwałt'

Dobra, zlituje sie, bo mi zal, ze sie tak telepiesz. Jak Cie znow podpita babka napadnie i wykorzysta, to zaraz potem sie otrzep i lec na policje ze skarga. Tylko chyzo, to zdazysz przed ta babka ;)

Onieznajomy
5 641
Onieznajomy 5 641
#2220.06.2016, 20:11

o ile wszystko bylo by mniej skomplikowane gdyby prostytutka wypalano lub tatulowano jakis znak na czole, ich zawod byl usankcjonowany i wprowadzono dla nich obowiazkowe badania okresowe

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#2320.06.2016, 20:36

co niby byłoby mniej skomplikowane?

harrier
10 819
harrier 10 819
#2420.06.2016, 21:07

@23
mniej skomplikowane byloby pewnie krzywdzenie ludzi przez bydlakow.
Wyznaczono by pewna grupe i oznakowano, zeby mozna bylo bezkarnie dokonywac przestepstw na tych ludziach. Tak rozumujesz, Onieznajomy?

Profil nieaktywny
raytoo
#2520.06.2016, 21:21

tak mlodym chlopakom zmarnowaly zycie obce dziwki

Profil nieaktywny
raytoo
#2620.06.2016, 21:24

mlode to i glupie bylo

Profil nieaktywny
beato
#2721.06.2016, 19:37

@6
"a sex bez zgody jednej ze stron jest gwałtem ZAWSZE, także jeśli ktos jest pijany, czy odurzony i nie bardzo wie co robi."

Niby tak, ale jak udowodnić taką zgodę. Najlepiej chyba na piśmie z wlasnoręcznym podpisem

Scribe777
2 083
Scribe777 2 083
#2821.06.2016, 19:59

A co jesli wytrzezwiony facet oskarzy kobite o gwalt?

Onieznajomy
5 641
Onieznajomy 5 641
#2921.06.2016, 20:53

a co z prostytutkami, czy zostaly ukarane za uprawianie prostytucji, czy moze powinnismy je wyslac do jednego z naszych NATOwskich sojusznikow, takich jak Turcja czy Arabia Saudyjska, zeby jako niezalezni miedzynarodowi arbitrzy osadzili te zachlanne panie
i czy wyroki ktore niszcza zycie tych chlopakow sa faktycznie wspolmierne?

TuneUp
70 455
TuneUp 70 455
#3021.06.2016, 20:54

to go wyśmieją. na tym polega osławione równouprawnienie AD 2016

TuneUp
70 455
TuneUp 70 455
#3121.06.2016, 20:54

30 @ 28

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#3221.06.2016, 22:11

ad 29 - nie odpowiedziałeś dlaczego prostytutki powinny być oznakowane? ani nie łamią prawa, ani nikogo nie krzywdzą, wręcz przeciwnie, kanalizują sporo frustracji - pożyteczne dziewczyny, nawet bardzo.
Zresztą w UK prostytucja nie jest karalna, więc o co chodzi?
Wyroki nie niszczą im zycia - zycie zniszczyło im ich nieprzemyślane działanie.... chyba, że byli pod wpływem takich oszołomów jak częsc facetów piszących tutaj - że prostytutki i żony nie da się zgwałcić... wtedy sami się przyczyniliście i może paczki słac i listy podtrzymujące na duchu.

Profil nieaktywny
raytoo
#3321.06.2016, 22:41

jest wakat w glasgow skanalizowac jednego frustrata, jakas chetna ?

Onieznajomy
5 641
Onieznajomy 5 641
#3421.06.2016, 22:42

#32
zby ze mna rozmawiac to trzeba sobie na to zasluzyc, ordynarni urzytkownicy musza pokazac kopie wplaty na Radio Maryja i wtedy dopiero moga o to prosic
myslenie abstrakcyjne jest trudna sztuka i nie kazdemu jest dane zrozumienie pewnych kwestii, moze nawet lepiej

po takim tekscie ktos szuka dialogu -
"Nieeleganckie to jest jak się debil obnosi ze swoim debilizmem publicznie"

desperacja czy wyrzut sumienia?

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#3521.06.2016, 22:51

Myślenie abstrakcyjne? hehe nie potrafisz nawet wyjaśnić czego piszesz? za trudne? Czy moze czarno na białym zabrzmiałoby zbyt ordynarnie i głupio?
A może koledzy pomogą w takim razie wyjasnić zagadkę znakowania prostytutek? Wszak na pewno nie są tą ułomną płcią, która nie potrafi myślec abstrakcyjnie?
Ja nie szukam dialogu z kims, to uważa, że seks bez czyjejś zgody ( i zabezpieczenia) jest nieelegancki, ponieważ ta, która się nie zgodziła była prostytutką - po prostu zamierzam obnażyc twoj debilizm, przed czym mało sprytnie sie bronisz.
No słucham - czemu znakowac prostytutkę, a nie np. ojców nie płacących alimentów na swoje dzieci?

Profil nieaktywny
beato
#3622.06.2016, 15:57

znakować jednych i drugich

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#3722.06.2016, 16:23

uzasadnij dlaczego znakować prostytutki, które nikomu niczego złego nie robią, poza sobą?

Profil nieaktywny
beato
#3822.06.2016, 16:36

To żart. Z prostytucją nalezy albo w jedną stronę albo w druga. Czyli całkowicie zalegalizowac, opodatkować, wprowadzić licencje, obowiązkowe badania itp. Albo całkowicie zakazać. Teraz jest to takie nieokreślone - niby legalne ale niepodatkowane, czerpanie zysków nielegalne. A w niektórych krajach nawet klientów ganiają, czyli świadczenie usług jest legalne, ale korzystaniie z tych usług nielegalne.

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#3922.06.2016, 16:49

Żart? Nie widzę w którym miejscu.
Ganianie klientów może nie byc takie głupie - zlikwiduje się popyt i dziewczyny wezmą się do innej pracy z braku klientów;)

TuneUp
70 455
TuneUp 70 455
#4022.06.2016, 17:12

@38
a wiesz czemu tak sie dzieje? bo swiat jest pelen hipokrytow, napedzanych przez religie, polityczna poprawnosc i inne idiotyzmy. udawajmy ze problemu nie ma, oszukujmy sie, nazywajmy zlym to co jest zgodne z ludzka natura, bo jakies ksiazki sprzed tysiecy lat to mowia... alleluja i do przodu

lubie_reklamy
314
#4122.06.2016, 18:24

@38

to co opisales to sposob dzialania koscila katolickiego w pl :)

a jak jest z gwaltem np u gejow?

zalozmy ze chlopak beato rano zmieni zdanie i stwierdzi ze beato wzial go sila ?

nie ma slabej plci itd wiec jak to wyglada?

Scribe777
2 083
Scribe777 2 083
#4222.06.2016, 19:11

#41

Jednoosobowa wyrocznia prawdy, sprawiedliwosci jaka zapewne beato honoruje tj.: papiez twierdzi iz jezeli dwoch chlopa sie miluje prawdziwa miloscia to on nie widzi przeszkod.

wiec ktoz to wie co czeka beato

TuneUp
70 455
TuneUp 70 455
#4322.06.2016, 19:21

moherki nie lubią obecnego papieża, ma zbyt chrześcijańskie poglądy

Profil nieaktywny
beato
#4422.06.2016, 19:24

@42
coś ci sie pomieszało. Kościół nadal za małżeństwo uznaje związek mężczyzny i kobiety. Protestanci skrewili.

@41

Podobnie ale chyba mniej fałszywych oskarżeń

Profil nieaktywny
raytoo
#4522.06.2016, 19:52

jak zwykle temat zszedl na polityke i kosciol a bylo o gwalcie i prostytutkach, jak sie do tego odniesiecie ?

lubie_reklamy
314
#4622.06.2016, 20:52

@44

masz racje prostytutki sa bardziej szczere niz ksieza...

Profil nieaktywny
raytoo
#4722.06.2016, 20:57

na pewno bardziej otwarte ;) ksieza to jednak kasta

Profil nieaktywny
beato
#4823.06.2016, 21:44

@40
"nazywajmy zlym to co jest zgodne z ludzka natura"

Ciekawe czy byłbyś zachwycony gdyby twoja córka lub siostra wybrała "kariere" prostytutki?