Do góry

Northumberland green lanes

Temat zamknięty
snaypi
Admin grupy
192 117
snaypi 192 117
14.03.2013, 00:29

Znalazlem na stronie northumberland councilu adres do mapki:

http://prow.northumberland.gov.uk/f...

Nas chyba interesuja Byway open to all traffic?
Mapa wg mnie jest tragiczna do przegladania wiec ja sobie daje spokoj. Moze Mietek Tobie sie bedzie chcialo jakas trase znalezc? ;)

snaypi
Admin grupy
192 117
snaypi 192 117
#114.03.2013, 01:07

Jeszcze na tej stronie mozna sprobowac wyszukac jakies trasy: http://www.way-finder.org.uk/

mietek
1 782 147
mietek 1 782 147
#214.03.2013, 07:23

poszperam cos na lanczu

mietek
1 782 147
mietek 1 782 147
#329.05.2013, 22:34

Plan wyglada nastepujaco, wyruszamy z glasgow badz ediego rano w sobote ( pierwsza sobota lipca tzn 06.07) jedziemy do angli, tam smigamy po tzw green lane, mamy kilka mapek wiec jest ok. Prawdopodobnie nie przejedziemy wszystkich w ciagu jednego dnia, bo wiadomo ze czlowiek nie wielblad i pic musi, wiec okolo 17-18 rozbijamy oboz, odpalamy grilla, wyciagamy browarka i biesiadujemy. W niedziele przejedziemy te odcinki ktore zostaly i kolo poludnia wracamy do glasgow badz ediegi. Nie chce Was wprowadzic w blad ale srednio zrobimy okolo 300 mil z czego kilkadziesiat po typowych sciezkach w lasach. Dokladne mapki wklei admin, ja na dniach podam dokladne odleglosci zeby kazdy wiedzial jakie zapasy siana dla koni sa potrzebne. Ja osobiscie planuje spac w namiocie badz dupowozie, tu zagadnienie otwarte, jak kto woli.
Prosze zebyscie wpisywali kto jest zainteresowany, zebysmy jakos zorganizowali miejsce zbiorki i skonfigurowali optymalna trase, prawdopodobnie pojedziemy na dol wschodnim wybrzezem a wrocimy M74 ale to do ugadania na kolejnym spotkaniu.

snaypi
Admin grupy
192 117
snaypi 192 117
#429.05.2013, 23:32

Link do skanu mapek: http://snaypi.i-ti.org/pliki/northu...
Ten wyjazd mysle, ze duzo bardziej odpowiedni dla nas

alberts
354
alberts 354
#530.05.2013, 13:46

No i spoko.
Ja zabieram szkodniki i namiot.

mietek
1 782 147
mietek 1 782 147
#630.05.2013, 13:49

no to juz mamy trzy auta, to ja tez wezme jakiegos ludzika.

snaypi
Admin grupy
192 117
snaypi 192 117
#730.05.2013, 22:38

a ml2011 i darek wybieracie sie ?:)

mietek
1 782 147
mietek 1 782 147
#831.05.2013, 08:08

kat, moze jedno popoludnie w sobote tez bys sobie odpuscil w pracy?

mietek
1 782 147
mietek 1 782 147
#904.06.2013, 09:31

mozemy zjechac ciut nizej ale pojechac na o wiele weselsze green lane,

http://www.lakedistrict.gov.uk/visi...

https://www.youtube.com/watch?v=PD9...

mietek
1 782 147
mietek 1 782 147
#1004.06.2013, 09:38

a zeby zachecic ponizej linki z northumberland green lanes

https://www.youtube.com/watch?v=ruf...

https://www.youtube.com/watch?v=uov...

alberts
354
alberts 354
#1104.06.2013, 12:49

Mietek ta "weselsza" green line może się okazać nie dostępna dla nas wszystkich.
"The route is not appropriate for tarmac orientated saloon type vehicles or 4 wheel-drive vehicles such as the Freelander or RAV 4. "
Trudno ich będzie przekonać że Twoja wiertarka radzi sobie lepiej jak niejedna rasowa terenówa.
No i ciekawe ile zajmuje uzyskanie pozwolenia na przejazd.

kat525excentryk
2 491 308
kat525excentryk 2 491 308
#1204.06.2013, 12:55

fajne filmiki,dobry ktos mial pomysl na muzyke i montaz,szkoda tylko ze tam tak malo kamieni i blota.

kat525excentryk
2 491 308
kat525excentryk 2 491 308
#1304.06.2013, 12:56

Mam wolne poniedzialki i srody poki co.W reszte dni robie kariere od 4pm :(

snaypi
Admin grupy
192 117
snaypi 192 117
#1405.06.2013, 08:24

Hej. Pozostanmy przy northumberland a propozycje lake district green lanes proponuje na nastepny raz (w nowym temacie)

mietek
1 782 147
mietek 1 782 147
#1505.06.2013, 08:43

jak narazie jedziemy z trojke z albertem,

mietek
1 782 147
mietek 1 782 147
#1624.06.2013, 08:25

Chlopaki, sorki ale w sobote wyskoczyl mi niespodziewany ale pilny wyjazd do polszy, lece w srode na dwa tygodnie wiec niestety nie pojade z Wami, poddam sie samokrytyce natychmiast po powrocie. Mam nadzieje ze nie bedziecie mi kazali sciagac naklejki z wiertarki...

alberts
354
alberts 354
#1724.06.2013, 08:57

Jakieś niefartowne dla nas te green lines.
No cóż - miłego pobytu w Krainie Uśmiechu.
Ja się tu już prawie usmażyłem. I na domiar złego przemieszczam się puszką po konserwach.
Ale już niedługo.
To co - przekładamy wyjazd na 13 - 14.07?

mietek
1 782 147
mietek 1 782 147
#1809.04.2014, 15:24

moze odswierzymy ten pomysl?

snaypi
Admin grupy
192 117
snaypi 192 117
#1910.08.2014, 14:45
mietek
1 782 147
mietek 1 782 147
#2011.08.2014, 12:11

nie wszystkim pasuje teraz ten weekend, moze to przelozymy, az marcin wroci z wakacji?

snaypi
Admin grupy
192 117
snaypi 192 117
#2111.08.2014, 12:32

a kiedy wraca?

mietek
1 782 147
mietek 1 782 147
#2211.08.2014, 12:41

no jedzie za niecale dwa tygodnie na dwa tygodnie chyba, lukasz tez cos wspominal ze teraz leci do polszy

mietek
1 782 147
mietek 1 782 147
#2311.08.2014, 12:42

teraz moze by tak tylko druga strone shoots odwiedzic?

  • Strona
  • 1

Katalog firm