Do góry

Najważniejsze Wydarzenie Dnia - zapodaj link

Zaloguj się by dodać komentarz
Scribe777
2 087
Scribe777 2 087
22.05.2016, 18:41

Wobec wielu wydarzen Emito bezwstydnie milczy - pomoz innym byc na biezaco z istotnymi wydarzeniami dnia/ tygodnia.

kijevna
14 150
kijevna 14 150
#747113.05.2018, 20:28

ciekawe, czy tam dają, bo tu nie bardzo;)

starykon
2 310
starykon 2 310
#747216.05.2018, 08:34

W Pl jest czekolada. 6 tabliczek.

Heniek_Lejer
460
#747317.05.2018, 11:33

Megan potwierdzila ze ojciec nie da rady jej do oltarza (chyba?) jej poprowadzic w te sobote!!!!!!!!

link - available everywhere

kijevna
14 150
kijevna 14 150
#747417.05.2018, 11:46

Tak... w internecie sie nabijają, że na weselu nie będzie zadnego ojca młodej pary;)

Heniek_Lejer
460
#747517.05.2018, 11:49
Heniek_Lejer
460
#747617.05.2018, 11:51

piataka daje ze te dwa chlopaki juz tam koczuja :)

Heniek_Lejer
460
#747717.05.2018, 11:51

very creepy stuff this is ......

harrier
6 092
harrier 6 092
#747817.05.2018, 12:06

Ja sie nie jaram rojalsami, ale historia z pajacujacym tatom mi sie podoba: jedzie! nie jedzie! ale jedzie! ale nie jedzie! Powinni z tego serial TV zrobic dla bidnego plebsu :)

Heniek_Lejer
460
#747917.05.2018, 12:09

dajcie go na surgery, just in case :)

kijevna
14 150
kijevna 14 150
#748017.05.2018, 12:18

w końcu pojawi się na ślubie w ostatniej chwili... jeśli to telenowela;)

Heniek_Lejer
460
#748117.05.2018, 12:20

oby!

mam nadzieje ze zrobi cos ludzkiego - nieprzewidywalnego i tym samym niebezpiecznego dla PROTOKOLU

ale najbardziej to to gradobicie mi pasuje, wielkosci golfowych, powiedzmy

kijevna
14 150
kijevna 14 150
#748217.05.2018, 12:26

kurde Heniek, ale oni z tych wszystkich królewskich par to sa chociaz sympatyczni! co im zyczysz gradu!?

Heniek_Lejer
460
#748317.05.2018, 13:09

dopoki sie dorzucam do tego cyrku, to tak - GRADOBICIA :)

Heniek_Lejer
460
#748417.05.2018, 13:11

poza tym Harry powinien byc wydany (czy tam other way round) za Eugenie.

Podatnik by zaoszczedzil i potomstwu by dobrze nie rokowalo a wiec - znow podatnik by zaoszczedzil :)

dwie sroczki panie :)

Heniek_Lejer
460
#748517.05.2018, 13:12

fkng theme park dla takich co na zdjeciu + medialny cyrk

dzianina
547
dzianina 547
#748617.05.2018, 13:33

Ciagle o tym w radiu gadaja.Juz mam dosyc.Pewnie zrobila z tego jakas telenowele za rok.

harrier
6 092
harrier 6 092
#748717.05.2018, 14:08

'oni z tych wszystkich królewskich par to sa chociaz sympatyczni'

A kto ich tam wie, jacy. Pasozyty I celebsy. Wolalabym niewylizane medialnie okropasie, byloby smieszniej ;)

Tomek_L
28 398
Tomek_L 28 398
#748817.05.2018, 17:55

40 letnia, przechodzona rozwódka po przejściach, aktorka z nizin społecznych jako żona księcia. niewiele w tym romantyzmu. w sumie to smutne

Tomek_L
28 398
Tomek_L 28 398
#748917.05.2018, 18:01

prawie tak smutne jak fakt że jej rodzeństwo przyrodnie ostro sobie pogrywa. jej brat wysłał list do Harrego by odwołał ślub, bo to przecież lafirynda jest i z jej ekscesów możnaby niezły serial nakręcić, ZE SCENAMI w każdym odcinku. siostra za to chce te sytuacje opisać w książce. właśnie szuka wydawcy.

Tomek_L
28 398
Tomek_L 28 398
#749017.05.2018, 18:02

brat potem to wszystko odwołał, bo stwierdził że mimo wszystko fajnie byłoby na taką imprezę pojechać i poprosił o zaproszenie. komedia

pozyczona
11 679
pozyczona 11 679
#749117.05.2018, 18:02

Love is blind.....:)

Tomek_L
28 398
Tomek_L 28 398
#749217.05.2018, 18:04

blind chyba najmniej, bo pomimo wieku i bogatego życiorysu, babka wciąż jest atrakcyjna, przynajmniej fizycznie

selma_selma
15 387
selma_selma 15 387
#749317.05.2018, 18:05

ooo! jak tu fajnie :) a co tam w radJumaryJa gadajo ?;p

Tomek_L
28 398
Tomek_L 28 398
#749417.05.2018, 18:06

a mnie to skąd wiedzieć, aaa?

Tomek_L
28 398
Tomek_L 28 398
#749517.05.2018, 18:07

Srup, słuchasz radyjka rydzyka?

harrier
6 092
harrier 6 092
#749617.05.2018, 18:10

'40 letnia, przechodzona rozwódka po przejściach, aktorka z nizin społecznych'

Co to ma byc, laurka? Co to znaczy 'przechodzona', co to za jezyk, zeby o kobicie mowic? Ten plebs staje siem beszczelny!

Nie lubie elit, ale akurat to mi sie wydaje calkiem romantyczne, zeby rozwodka machnela sie za xienciunia, a co jej szkodzi. Tylko ze ten Harry nie wyroznia sie chyba rozumem, wiec o czym oni gadali beda?

Tomek_L
28 398
Tomek_L 28 398
#749717.05.2018, 18:11

a to neofeministki dopuszczają romantyzm i uczucia wyższe? no kto by pomyślał?!

Heniek_Lejer
460
#749817.05.2018, 18:12

40 letnia, przechodzona rozwódka po przejściach, aktorka z nizin społecznych jako żona księcia. niewiele w tym romantyzmu. w sumie to smutne

zadna to nowalijka w tej rodzinie Tomku_L. Pamietasz te pania? :

https://en.wikipedia.org/wiki/Wallis_Simpson

oraz jej i jej malzonka (przez chwile krola tej krainy) sympatie polityczne?

Tomek_L
28 398
Tomek_L 28 398
#749917.05.2018, 18:12

nie wyróżnia się rozumem bo wziął se takom babe? jak pisał kolega przebieraniec, miłość jest ślepa

harrier
6 092
harrier 6 092
#750017.05.2018, 18:13

Ja nie jestem neo, bylam feministka, jak jeszcze nosiles koszule w zebach :))

Katalog firm