Do góry

Ej, pomozcie laikowi...

Temat zamknięty
M.Grzybowski
4 616
M.Grzybowski 4 616
21.12.2011, 11:07

Moj syn gra w Minecraft od dluzszego czasu, teraz zmienil komputer mu sie nie otwiera gra... Loguje sie, wybiera "swiat" i pojawia sie ciemny ekran, jak kiedys w DOS-ie. Tuz przedtem cos blyska, jakby komunikat o bledzie, ale za szybko, nie da sie przeczytac.
Nie wiecie jak to zdiagnosowac i ewentualnie naprawic?

c1up4k
78 111
c1up4k 78 111
#121.12.2011, 11:19

Moj starszy kurczak ma spore doswiadczenie w Minecraft'cie.
Jesli nic wczesniej nie znajdziesz to jak wroci ze szkoly to go zapytam, ewentualnie przez Skype'a mogli by pogadac.
Tyle, ze to dopiero wieczorem.

M.Grzybowski
4 616
M.Grzybowski 4 616
#221.12.2011, 11:25

ok, dzieki, na razie walcze samodzielnie, na forach szukam, aktualizuje sterowniki, javy itd, klikne pozniej:)

Profil nieaktywny
zawszepolak
#321.12.2011, 12:04

jak zmienil komputer to pewnie system inny, niektore gry chodza tylko pod okreslonymi systemami, jako maniak splinter cell po zainstalowaniu visty 64 bitowej nie moglem odpalic 2 czesci, sa obejscia , najlepiej wrzucic w google system, nazwa gry, problem
btw nie pomagam tobie grzyb bo ciebie nie lubie, pomagam twojemu synowi

c1up4k
78 111
c1up4k 78 111
#421.12.2011, 12:15

Wpisów: 3446
zawszepolak
#3 | Dziś - 12:04

btw nie pomagam tobie grzyb bo ciebie nie lubie, pomagam twojemu synowi

łaskawyś miSzCzu :D

M.Grzybowski
4 616
M.Grzybowski 4 616
#521.12.2011, 12:25

Zawszepolaku pomagasz mi chcac niechcac:)
A ja ciebie nawet lubie... ale nie powiem za co, bo sie do reszty obrazisz:)
Zreszta to nie jest temat watku.

Profil nieaktywny
rumpelstiltskin
#621.12.2011, 12:36

moze tak byc ze na nowszym systemie operacyjnym gra starsza nie pojdzie.ja uwielbialem gre theocracy,chodzi tylko na windows xp a teraz mam viste no i problem bo grac nie moge

Profil nieaktywny
zawszepolak
#721.12.2011, 12:36

ja ciebie tez grzyb lubie, tylko taki kąśliwy z rana jestem :)

Profil nieaktywny
zawszepolak
#821.12.2011, 12:39

jak napisalem wczesniej rumpel sa obejscia, jak nie chce ci sie szukac poslij maila do servisu

c1up4k
78 111
c1up4k 78 111
#921.12.2011, 12:46

Minecraft napewno chodzi na XP'ku jak i na 7'ce.
Mlody gral na XP.
Niedawno zlozyl sobie kompa i teraz ma 7'ke i wszystko hula.

M.Grzybowski
4 616
M.Grzybowski 4 616
#1021.12.2011, 13:30

To jest problem ze sterownikiem karty graficznej, ale nawet jej wykryc nie umiem bo jest zintegrowana. Nop bo laik jestem...
Uprzedzam ze Test My Hardware tez jej nie wykrywa.

c1up4k
78 111
c1up4k 78 111
#1121.12.2011, 16:57

Jesli jest zintegrowana to musisz szukac sterow do matherboard

Profil nieaktywny
zawszepolak
#1221.12.2011, 17:37

mysle grzyb ze znowu nie trafiles najprostszego rozwiazania, dam ci maly tutorial:)
1.wez pudelko z gra
2.odszukaj adres servisu
3.wyslij im maila
4.cierpliwie czekaj na odpowiedz
5.postepuj zgodnie z instrukcjami zawartymi w mailu zwrotnym

gudlak

Emigrant.
3 304 30
Emigrant. 3 304 30
#1321.12.2011, 18:35

M.Grzybowski nie wiem czy pomoge ,ale to czesty przyklad problemow z karta graficzna...

kliknij "moj komputer" pozniej system... menadzer urzadzen karta grafiki powinno wyswietlic ci jej pelna nazwe
Jesli bedzie zamiast iformacji wykrzyknik,lub znak zapytania to znaczy ze karta nie jest zainstalowana.

ja na szybko odinstalowalbym ja ,lub wylaczyl ,zrestartowal kompa
system powinien wyswietlic ci ze wystapil problem z tym sprzetem ..wtedy wlacz karte przeinstaluj sterowniki i zrestartuj...
nie pomoze szukaj karty po danych plyty glownej wraz ze sterownikami

PS kliknij prawym przyciskiem na pustym polu ekranu i moze wtedy wyswietli ci opcje ustawien karty...

pozdrawiam

sonny
33
sonny 33
#1422.12.2011, 20:34

Ustawienia karty !!!

c1up4k
78 111
c1up4k 78 111
#1522.12.2011, 21:09

zawszepolak
#12 | Wczoraj - 17:37

mysle grzyb ze znowu nie trafiles najprostszego rozwiazania, dam ci maly tutorial:)
1.wez pudelko z gra

ta gra nie ma pudelka :D

Odpaliles w koncu gre ?

vincent.vega
1 820 3
vincent.vega 1 820 3
#1622.12.2011, 21:15

To moze byc problem ze zbyt slaba karta graficzna w nowym kompie. Nie znam tej gry, lecz jesli zmieniles komputer, to moze tej gry nie pociagnac. Zintegrowane karty nie sa zbyt dobre. To laptop?

Profil nieaktywny
zawszepolak
#1722.12.2011, 21:19

#15
moze nie ma pudelka, ale ma wydawce i service

c1up4k
78 111
c1up4k 78 111
#1822.12.2011, 21:20

Ta gra nie wymaga karty gr. z wodotryskami.
Grafika jest tam w sumie ... zbedna.

c1up4k
78 111
c1up4k 78 111
#1922.12.2011, 21:20

#17 tru

c1up4k
78 111
c1up4k 78 111
#2022.12.2011, 21:21

dlaczego laikowi pomagają inni laicy? :P

c1up4k
78 111
c1up4k 78 111
#2122.12.2011, 21:21

W Minecraf'cie w sumie sam tworzysz gre

c1up4k
78 111
c1up4k 78 111
#2222.12.2011, 21:34

#20 bo zaden profesjonalista nie raczyl sie odezwac :P

Profil nieaktywny
zawszepolak
#2322.12.2011, 21:39

to sie wypowiedz tomek, jako fachowiec, ja wypowiedzialem sie jako grajek

M.Grzybowski
4 616
M.Grzybowski 4 616
#2422.12.2011, 22:07

W sumie Tomek to na Ciebie liczylem od poczatku, i nadal licze...
Gra nie idzie.

Profil nieaktywny
figus
#2522.12.2011, 22:23
M.Grzybowski
4 616
M.Grzybowski 4 616
#2622.12.2011, 22:34

Figus to bardzo konkretne i obiecujace, jutro rano sprawdze... chociaz u mnie sytuacja jest odwrotna, moj syn przeszedl wlasnie z laptopa na peceta i na pececie mu gra nie idzie... i qrde gra na moim netbooku, na ktorym gra idzie bez problemow... ale to qrde jest moj netbook!!!

  • Strona
  • 1

Katalog firm