Do góry

Najszybciej/najbanalniej zarobione pieniadze

Temat zamknięty
Tomek_S.
Admin grupy
459
Tomek_S. 459
09.12.2009, 16:24

Wiadomo ze sporo ludzi jest odpornych na komputery a konfiguracji i mozliwych wlasciwosci obiektow sa dziesiatki i setki i tysiace. Nie raz sprzetowiec badz administrator aplikacji rozwiazal problem jednym ruchem. Ja mialem taki przypadek w Amsterdamie. Zostalem wyslany kiedys tam do biura prawniczego bo pilnie im trzeba bylo cos wydrukowac a drukarka nie dziala. Rozwiazanie problemu opiewalo na kwote 50 euro. Przyszedlem, i zaczalem od sprawdzenia sterownikow drukarki. Wszedlem we wlasciwosci zobaczylem port LAN zamiast USB, odznaczylem jeden check box, zaznaczylem drugi i zaczelo dzialac. Calosc pracy trwala okolo minuty a w mojej kieszeni pojawila sie kwota 50 euro. Podziekowalem grzecznie i wrocilem do domu z zwyczajowa na rok 2004 dniowka. Oczywiscie godzina zeszla mi na dojazd ale i tak bylo warto.

Zatem 50 euro w minute, ktos podbije stawke?

Tomek_S.
Admin grupy
459
Tomek_S. 459
#109.12.2009, 16:28

Aaaa, jeszcze jedno. Mina tej prawniczki bezcenna! Myslala ze tylko ona tak zarabia. Chciala jakas gwarancje wiec jej dalem slowna :-)

nataliapoznaj
78 400
nataliapoznaj 78 400
#209.12.2009, 16:41

to ja cię pobiję :)
Przyniósł klient laptopa - nie odpala się - czarny ekran, nawet bios nie startuje.
chciałem go rozkręcać więc zacząłem od wyjęcia RAMU - okazało się że jest źle włożony :D
Po poprawnym wciśnięciu w port komp zaczął działać, bez problemów.
Czas pracy - poniżej minuty, zarobek - 50 funtów :D (tak tanio bo to stały klient i miał zniżkę... i głupio go było ciąć na więcej ;)

JOanna_K
4 280
JOanna_K 4 280
#309.12.2009, 17:21

#Tomasz Solowczuk-ta prawniczka nie zdziwiła sie tym ,ze tak duuuuuzo zarobiłeś/tak jak ona/ tylko
tym ,że takie talenty w Tobie drzemia...../

Tomek_S.
Admin grupy
459
Tomek_S. 459
#409.12.2009, 17:41

Strzesliwy traf po prostu... Kazdy by to zrobil tylko nie ona, hehe

JOanna_K
4 280
JOanna_K 4 280
#509.12.2009, 19:39

Tomasz Solowczuk-mieszkaz w Dundee?Moi sasiedzi mają drobny ,ale dla nich ,,trudny,,problem z drukarka.....

Tomek_S.
Admin grupy
459
Tomek_S. 459
#609.12.2009, 21:08
Profil nieaktywny
Laps2go
#716.12.2009, 23:49

najszybsze i najlatwiejsze. Macbook pro kupiony za 100 funtów - bez dysku i bez dzwieku ..... dysk 30 funtów problem z dzwiekiem - 10 minut Googlowania + instalka systemu 1,5 godziny - w sumie ok 3 godzin pracy i calkowita kwota wydana 150 funtów. 15 minut po wystawieniu na Gumtree telefon klienta - sprzedany za 600 funtów po godzinie
Takze 450 funtów na czysto za jakies 3 godziny .......

Profil nieaktywny
Laps2go
#816.12.2009, 23:52

Tomek L. co do zle wlozonych ramów tutaj to norma
Wczoraj mialem sony Vaio - nie wlacza sie z ladowarki i z docka .
Po podniesieniu klawiatury wszystkie tasmy wypiete - podpiecie tasm - 130 funtów

Tomek_S.
Admin grupy
459
Tomek_S. 459
#917.12.2009, 13:36

Ja np. mam kolege w Anglii ktory naprawia komputery w domu i firmie u klienta ale w zasadzie jest jezdzacym sklepem. Wciska co sie da, RAM, routery bezprzewodowe czy kable sieciowe. Zawsze mowi ze jak sie komus nie podoba do moze pojsc do PC World'a i kupic poltora metra skretki za 15 funtow... Dobrze na tym zarabia i przynosi mu to wiekszy dochod niz serwis. Raz sprzedal na miejscu wsojego laptopa bo komus sie zepsul a facet bardzo, bardzo pilnie do jakis dokumentow sprzedazy komputer potrzebowal. Zarobil kilka setek ot tak po 5 min. ekspertyzy.

nataliapoznaj
78 400
nataliapoznaj 78 400
#1017.12.2009, 13:41

Zarobek ze sprzedaży to nie to samo co pieniądze z naprawy - za sprzęt trzeba wcześniej zapłacić :)
Faktem jest że na sprzedaży się nieźle zarabia dlatego ciągle myślę o własnym sklepiku z serwisem w mieście. Są tu jacyś inwestorzy? ;)

Negocjator
5 191 9
Negocjator 5 191 9
#1117.12.2009, 13:55

Wypda do biura w niedziele nad ranem i docisniecie obluzowanej wtyczki zasilania do routera.
Zarobek: 3 x overtime (bo tak stanowi instrukcja firmy - za wizyte w biurze on-call minimum 3 nadgodziny) x 2 gdyz bylo to w sobote po 17.

Na paysleep'ie sie pojawilo dodatkowe £120 brutto.

Negocjator
5 191 9
Negocjator 5 191 9
#1317.12.2009, 14:04

tu chodzi o w miare legalny zarobek a nie rozboj.
tez moglbym napisac co mi sie pozamagazynowego kiedys z firmy wyniesc udalo, a co moglem

Profil nieaktywny
naa
#1417.12.2009, 14:04

... oczywiscie to nie jest prawda...

Profil nieaktywny
naa
#1517.12.2009, 14:05

... z nudow nie mam co robic to siedze i pisze takie glupoty...

Profil nieaktywny
Greg_43
#1617.12.2009, 14:12

Jak jesteście takie cwaniaki to pomóżcie kolegom naprawić awaję http://www.dvhk.pl/

Profil nieaktywny
naa
#1717.12.2009, 14:14

...wypraszam sobie ja zadnym cwaniakiem nie jestem...
... jak juz to netowym napinaczem...

Negocjator
5 191 9
Negocjator 5 191 9
#1817.12.2009, 14:23

jak juz kiedys napisalem - oddzielaj hobby od roboty.
Jako hobby pomagam naprawiac samochody.

monter sabawek
8
#1917.12.2009, 15:43

#16 Lakyego zhakowali ?
nie wierze ...

Tomek_S.
Admin grupy
459
Tomek_S. 459
#2018.12.2009, 10:01

Ano, shakowali Lakiego - nie ma zadnej informacji na stronie. Widocznie nie ma sie czym chwalic.

monter sabawek
8
#2118.12.2009, 10:08

i tak sobie chlopaki poradza to nie poluszka :P

monter sabawek
8
#2218.12.2009, 10:13

Najszybsze i najłatwiejsze. Podpięcie i zmiana softu w DSR jakies 2 min.Podłączenie do kompa i instalacja rs232 1,5 min połączenie z serwerem 10 sek.3.40 70F.

miras666
129
miras666 129
#2303.04.2010, 07:37

Instalacja XP, czas przy klawiaturze 2min - 100F

  • Strona
  • 1

Katalog firm