Do góry

TPS czyli wolnosc od reklam w telefonie

Temat zamknięty
Tomek_S.
Admin grupy
459
Tomek_S. 459
22.08.2011, 15:43

Zalozylem sobie w chacie telefon stacjonarny no i zaczelo sie wydzwanianie do mnie z reklamami ubezpieczen, telefonow komorkowych, prady i gazu itd. Postanowilem odplatnie zablokowac sobie numery 800 i 045 ale zagadalem ze znajomymi w pracy i jest znacznie lepsze i w dodatku bezplatne rozwiazanie.

Wystarczy zarejestrowac swoj adres i telefon w 'Telephone Prefered Service' i zobligowac sie ze nie zyczymy sobie telefonow reklamowych, marketingowych SMS'ow itp. Aktywacja serwisu trwa do 28. dni. Ponoc mozemy byc w ksiazce telefonicznej ale nikt juz nie ma prawa do nas z reklamami dzwonic.

Polecam odwiedzic strone i doczytac sobie wiecej. Ja osobiscie sie zarejestrowalem i licze na cud.

http://www.tpsonline.org.uk/tps/wha...

KsioncProboszcz
1 219
#122.08.2011, 15:47

To licz dalej. Ahmeda z Kuala Lumpur niezbyt obchodzi, ze Twoj nr. jest na jakiejs liscie.

radnor
26 179 16
radnor 26 179 16
#222.08.2011, 15:55

Hehe, mam im podać mój adres, nr telefonu i mail, żeby uniknąć marketingu.

Nice try. :)

Negocjator
5 191 9
Negocjator 5 191 9
#322.08.2011, 16:26

Jak rozdajesz swoj telefon na lewo i prawo to i masz.

nawet ostatnio babe z TalkTalk (gdzie mam telefon) zjechalem, ze nie mam zamiaru weryfikowac sie przez telefon jak ktos do mnie dzwoni, a jak bede mial potrzebe to sam zadzwonie. na razie spokoj.

frico
571
frico 571
#422.08.2011, 16:31

@Tomek_S - ja zarejestrowałem w tamtym roku nr telefonu w TPS. Też myślalem tak jak radnor (nice try), ale na szczęście podziałało. Po jakimś czasie (kilku tygodniach) nie mailem już żadnych reklmowych telefonów.

Miesiąc temu zmienilem nr i znowu wróciły czarodziejskie oferty "tylko dla mnie". Musze wiec zgłosić nowy nr również.
W moim przypadku dzialało.

Negocjator
5 191 9
Negocjator 5 191 9
#522.08.2011, 16:55

wszystkim trzeba grzecznie, ale stanowczo dziekowac mowiac: recession. (kryzys). Dziala bardzo dobrze, bo na to nie maja zadnych cietych ripost w komputerze.

Chociaz pamietam jak ponad rok temu przed przeprowadzka do nareszcie wlasnej chaty pojechalem po bandzie.
bylem akurat swiezo po tym, jak sie spieprzyl boiler znajomym, gostek robil 3 dni i stwierdzil, ze trzeba kupic nowy, bo takich czesci teraz nie ma i moga byz za kilka tygodni. I poszedl, a oni w placz bo pomimo ubezpieczenia za £3.99 na miesic w domu dalej zimno. Do boilera wzialem sie osobiscie i go naprawilem w 20 min (elektrozawor wymagal czyszcenia).

No i ze 2 dni potem dostalem telefon z oferta ubezpieczenia boilera. ja grzecznie, ze nie, wiec panienka z grubej rury: a czy wiem ze narazam na niebezpieczenstwo moich bliskich bo moga marznac zima (haha) i jak niby chce temu zaradzic? Ha?
A ja na to, ze co prawda nie powinienem, ale jej powiem w sekrecie, ze w szopie na ogrodku, mam maly reaktor termojadrowy i on mi grzeje domek. I zeby nie mowila nikomu o tym bo to jest nielegalne.
panienka wymiekla....

frico
571
frico 571
#622.08.2011, 17:00

#5 ha ha Toś Panienke wkręcił. A swoją drogą Negocjator, to z takimi tekstami możesz w reklamie robić :)

Negocjator
5 191 9
Negocjator 5 191 9
#722.08.2011, 17:04

a wiem o tym.
tylko sie marnuje w tym networking :-(
ale cyk walenty 17:00 i do domu lecim. narka do jutra.

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#822.08.2011, 17:05

Dziś do mnie dzwonila jakas babka.
I łozy
nazwisko takie?
Takie.
A czy moze pan potwierdzic swoje imię adres i kod pocztowy?
A pani może potwierdzic swój?
Ale ja tylko dzwonie do pana/pani zeby nadmienić ze u nas jest taniej (e-on) (a wiem ze szykują podwyzkę).
U mnie jest tanio, skorzysta pani? Proszę o adres imie i nazwisko oraz nr telefonu...
Disconnect

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#922.08.2011, 17:05

at 5
Eeee, a po co się tłumaczyć. Ja mam lepszy sposób: "Sorry. I am not interested."
Dla opornych: "Sorry, ale nic kur.a nie rozumiem, bo z Polski jestem" :)))

TEST79
68
TEST79 68
#1022.08.2011, 18:02
radnor
26 179 16
radnor 26 179 16
#1122.08.2011, 19:12

ja jakiś czas temu zacząłem mówić że jasne, jestem zainteresowany ale właśnie ktoś do drzwi dzwoni i czy mogą poczekać. odkładam tak telefon na 20 minut i zazwyczaj już nie oddzwaniają.

ewentualne stare, dobre mi noł inglisz, mi noł inglisz.

Profil nieaktywny
nick_na_emito
#1222.08.2011, 21:01

Ja zawsze im mówię, że już im mówiłem, że mają do mnie nie dzwonić i zażądałem wykasowania mnie z bazy danych, a skoro wciąż dzwonią to łamią prawo i że chcę rozmawiać z managerem. Działa, bo mnie wykasowują (tak mówią) i więcej już nie dzwonią.

frico
571
frico 571
#1322.08.2011, 21:17

No tka. Jednak z automatem nie pogadasz. A ostatnio dużo nagranych reklam. Cokolwiek powiesz, to tylko wykrywają, czy podniosłeś słuchawkę, wtedy odtwarzany jest komunikat, zapisywana jest godzina o ktorej odebrałeś i jak długo słuchałeś (czy wysłuchałeś do końca, do czasu podjęcia akcji).

Jak zgłosi się automatyczna sekretarka to komunikat nie będzie odtwarzany. Następna "rozmowa" zostanie wyznaczona na inną porę dnia.

Gdy podniosłeś słuchawkę, to przez tygodnie automat będzie wydzwanial do ciebie o zbliżonej porze dnia.
I żadne "no English" nie pomoże... bo nikt nie słucha.

Można zaczekać do końca reklamy i za instrukcją wybrać cyfre by połaczyć się z konsultantem.
Jednak podjęcie akcji po reklamie, to jak przyznanie "jestem zainteresowany".
I nawet jeśli tym razem objedziemy konsultanta (i nam ulży) to nasz numer zostaje zapisany jako potencjalny klient skory do podjęcia akcji. I chodź nie będą być może dzwonili już z tym produktem, ale w jego miejsce pojawi się pięć innych.

Na marginesie najczęściej usunięcia danych (zaprzestania przetwarzania do celów marketingowych) można się domagać tylko w formie pisemnej. Oni wiedzą, że nikomu nie chce się tego robić.

frico
571
frico 571
#1422.08.2011, 21:18

No tak miało być.

  • Strona
  • 1

Katalog firm