Do góry

Media w Polsce

Temat zamknięty
Profil nieaktywny
Admin grupy
Konto usunięte
18.07.2011, 17:47

Czy media w Polsce są polskie? Kto jest właścicielem największych gazet, stacji telewizyjnych i radiowych?

Profil nieaktywny
Admin grupy
Konto usunięte
#118.07.2011, 18:14

Grupa ITI (klan Walterów) - Onet, TVN, Tygodnik Powszechny

AGORA (Michnik i spólka) - Gazeta Wyborcza, Metro, TOK FM, Roxy FM, Złote Przeboje, Blue FM, tuba pl/fm/tv, udziały w Radiu ZET, Avanti, Logo, Ładny Dom i cała plejada innych kolorowych pisemek

Polskapresse (Verlagsgruppe Passau) - Polska Dziennik Bałtycki, Polska Dziennik Łódzki, Polska Dziennik Zachodni, Polska Gazeta Krakowska, Polska Głos Wielkopolski, Polska Gazeta Wrocławska, Express Ilustrowany, Kurier Lubelski, 3 regionalne dodatki telewizyjne (Tele Magazyn, Super Tele, TV Pilot), Wiadomości24.pl, dziennik Polska The Times

Edipresse (Szwajcaria) - Dom & Wnętrze, Mamo, to ja, "Przedszkolak", "Przyjaciółka", Twoje Dziecko, Twój Maluszek, "Uroda", "Vita", "Viva!", "Party, serwis internetowy Polki.pl, serwis internetowy BabyOnline.pl

Axel Springer - gazeta Dziennik, Fakt, Przegląd Sportowy, Newsweek Polska (tygodnik), Forbes (miesięcznik), Dziewczyna, POPCORN, Auto Swiat, Komputer Świat

Gruner+Jahr - "Rodzice" – miesięcznik dla rodziców, "Focus" – miesięcznik popularnonaukowy, "Focus Historia" – miesięcznik historyczny, "Gala" – tygodnik typu people, "Glamour" – miesięcznik dla kobiet, "Kaleidoscope" [1] – magazyn pokładowy Polskich Linii Lotniczych LOT, "Moje Gotowanie" – miesięcznik kulinarny, "Naj" – tygodnik poradniczy dla kobiet, "National Geographic Polska" – miesięcznik krajoznawczo-przyrodniczy, "National Geographic Traveler" – dwumiesięcznik dla zainteresowanych podróżami

Wydawnistwo Bauer - RMF FM, interia.pl, Pani, Twój Styl, SHOW, Mam dziecko, Świat kobiety, Kobieta i Życie, Tina, Bella Relaks, Chwila dla Ciebie, Na Żywo, Rewia, Świat i ludzie, Takie jest życie, Twoje Imperium, Życie na Gorąco, Bravo, Bravo Girl, Bravo Sport, Fun Club, Twist, CD-Action, PC Format, Imperium TV, Kurier TV, Super TV, Świat Seriali, Tele Max, Tele Świat, Tele Tydzień, To & Owo, TV 14, Auto Moto, Motor, Motor. Poradnik Kupującego. Używane

Profil nieaktywny
Admin grupy
Konto usunięte
#218.07.2011, 18:52

Zygmunt-Solorz-Żak - Polsat, TV4, TV6, Superstacja, Radio PIN

Nazwisko Solorz przyjął po zawarciu małżeństwa z Iloną Solorz, natomiast nazwisko Żak przyjął po rozwodzie z pierwszą żoną i poślubieniu Małgorzaty Żak. Posiadacz kilku paszportów. Związany ze służbami specjalnymi PRL.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#318.07.2011, 18:57
Profil nieaktywny
Konto usunięte
#418.07.2011, 18:57

Trolling Rysiu :)))), abo owca ? :)))))

Profil nieaktywny
Admin grupy
Konto usunięte
#518.07.2011, 20:18

Grzegorz Hajdarowicz (Presspublika) - Przekrój, Sukces, a od niedawna Rzeczpospolita i tygodnik Uważam Rze

jmariusz3
18 708
jmariusz3 18 708
#618.07.2011, 20:48

o. Rydzyk - Radio Maryja, TV Trwam, Nasz Dziennik, Wyzsza Szkola Kultury Spolecznej i Medialnej, fundacje Nasza Przyszlosc i Lux Veritatis, telefonia komorkowa wRodzinie ( chyba juz padla ).

Profil nieaktywny
Admin grupy
Konto usunięte
#718.07.2011, 20:49

#6 - z drobną poprawką - Zakon Redemptorystów, a nie o.Rydzyk

jmariusz3
18 708
jmariusz3 18 708
#818.07.2011, 20:54

...Tadeusz Rydzyk – polski duchowny rzymskokatolicki, redemptorysta, doktor teologii, współzałożyciel i prezes zarządu Fundacji Lux Veritatis, nauczyciel akademicki, członek Rady Naukowej Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu.

Tadeusz Rydzyk jest założycielem i dyrektorem: rozgłośni radiowej Radio Maryja, telewizji TV Trwam oraz założycielem i byłym rektorem Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu...

Profil nieaktywny
Admin grupy
Konto usunięte
#918.07.2011, 20:57

ale nie jest właścicielem, tak jak proboszcz jest właścicielem kościoła parafialnego, w którym pracuje ani plebanii, w której mieszka

Profil nieaktywny
Admin grupy
Konto usunięte
#1018.07.2011, 20:58

ale nie jest właścicielem, tak jak proboszcz nie jest właścicielem kościoła parafialnego, w którym pracuje ani plebanii, w której mieszka

jmariusz3
18 708
jmariusz3 18 708
#1118.07.2011, 20:59

agora
...udziały w Radiu ZET...

klamiesz.

jmariusz3
18 708
jmariusz3 18 708
#1218.07.2011, 21:02

Michnik tez nie jest wlascicielem GW, ani Agory, ale to tobie nie przeszkadza pisac o nim jak o wlascicielu.

Profil nieaktywny
Admin grupy
Konto usunięte
#1318.07.2011, 21:12

#12 - napisałem Agora i w nawiasie dodałem, że chodzi o media stworzone przez Michnika. Agora posiadała udziały w Radiu ZET. To radio powstało jeszcze przed rozdzielaniem częstotliwosci Ttak jak RMF) i miało nawet nazywać sie Radio gaZETa

jmariusz3
18 708
jmariusz3 18 708
#1418.07.2011, 21:20

napisales klaco wyraznie :
...udziały w Radiu ZET...

a nie ze posiadala je kiedys. klamca, klamca i manipulant.

Profil nieaktywny
Admin grupy
Konto usunięte
#1518.07.2011, 21:26

Radio ZET rozpoczęło nadawanie 28 września 1990 jako pierwsze prywatne radio w Warszawie pod nazwą "Radio Gazeta". Pomysłodawcą, założycielem i pierwszym prezesem Radia ZET był Andrzej Woyciechowski.

Radio powstało dzięki poparciu Adama Michnika. Początkowo głównym udziałowcem (90%) Spółki Radio Gazeta była spółka Agora. Następnie Agora zachowała 10% udziałów, a pozostałe 90% udziałów rozdzielono wśród współzałożycieli. Niebawem większość udziałów rozgłośni przejęła nowa spółka Andrzeja Woyciechowskiego powiązana z francuskim koncernem medialnym Europe 1.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Radio_...

jmariusz3
18 708
jmariusz3 18 708
#1618.07.2011, 21:31

rysiu, klamco. jeszcze raz. napisales wyraznie ze agora posiada udzialy w zetce, posiada a nie ze posiadala.
klamca i manipulant.

Profil nieaktywny
Admin grupy
Konto usunięte
#1718.07.2011, 21:33

czepiasz się, nie użyłem żadnego czasownika - spraedź jeszcze raz

jmariusz3
18 708
jmariusz3 18 708
#1818.07.2011, 21:33

idac twoim torem myslenia i pisania. Rydzyk jest wlascicielem Ilustrowanego Kuriera Polski z Bydgoszczy.

jmariusz3
18 708
jmariusz3 18 708
#1918.07.2011, 21:36

...Kto jest właścicielem największych gazet, stacji telewizyjnych i radiowych?

AGORA (Michnik i spólka) - Gazeta Wyborcza, Metro, TOK FM, Roxy FM, Złote Przeboje, Blue FM, tuba pl/fm/tv, udziały w Radiu ZET, Avanti, Logo, Ładny Dom i cała plejada innych kolorowych pisemek...

klamca i manipulant.

tylko zlodziej zlapany na reke, zlapany na goracym uczynku, krzyczy ze to nie jego reka.

klamca jestes. nie poraz pierwszy mijasz sie z prawda.

Profil nieaktywny
Admin grupy
Konto usunięte
#2018.07.2011, 21:36

dlaczego? Agora posiadała przez długi czas 90% Radia Zet, a teraz mają Francuzi

Profil nieaktywny
maloistotne
#2118.07.2011, 21:39

drogi panie Ryśku,
z marjuszami nie ma sensu...
pewnie podobnie, jak z "nami",
każdy z nas ma poglądy, które najprawdopodobniej wyniósł z domu, które raczej rzadko zmienia,
kwestia tylko, dlaczego pewni ludzie nie potrafią interpretować faktów, które mówią same za siebie...

Profil nieaktywny
maloistotne
#2218.07.2011, 21:40

80% Polaków jest "zadowolonych"...

jmariusz3
18 708
jmariusz3 18 708
#2318.07.2011, 21:41

hehhe udajesz durnia, czy im faktycznie jestesz ?

Agora (spółka)
Agora
Forma prawna spółka akcyjna
Data założenia 1992[1]
Lokalizacja Polska
Siedziba ul. Czerska 8/10,
Warszawa
Numer KRS 0000059944
Prezes Piotr Niemczycki
Ważni pracownicy Adam Michnik, Jarosław Kurski
Branża media
Produkty Gazeta Wyborcza, Metro, Gazeta.pl
Zatrudnienie 3 400[2]
Obroty 1,1 mld zł[2]
Dochód 33 mln zł[2]
Kapitał zakładowy 54 977 535,00 zł[3]
Strona internetowa

Agora Spółka Akcyjna (GPW: AGO, LSE: AGOD) – polska spółka prawa handlowego, notowana na giełdzie w Warszawie, prowadząca działalność medialną.

Jest właścicielem lub współwłaścicielem:

ogólnopolskiego dziennika – "Gazeta Wyborcza",
spółki A2 Multimedia produkującej seriale internetowe,
bezpłatnego dziennika "Metro" ukazującego się w większych polskich miastach,3 bezpłatnych tygodników regionalnych,
14 ogólnopolskich magazynów kolorowych,
29 lokalnych rozgłośni radiowych i jednej ponadregionalnej – TOK FM, Roxy FM, Radio Złote Przeboje, Radio Blue FM,
ogólnopolskiej agencji outdoorowej AMS,
portalu Gazeta.pl,
portalu polygamia.pl,
spółki Trader.com zajmującej się ogłoszeniami dla branży nieruchomości i motoryzacyjnej,
sieci drukarń
portalu muzycznego tuba.pl,
radia internetowego tuba.fm,
stacji telewizyjnej tuba.tv,

W przeszłości Agora miała też udziały m.in. w Radiu Zet i polskiej części telewizji Canal+, ale je odsprzedała. W roku 2002 czyniła starania o zakup ogólnopolskiej telewizji Polsat. W 2005 r. wprowadziła na rynek dziennik Nowy Dzień, ale po kilku miesiącach wydawanie pisma zakończono z powodu zbyt małej sprzedaży.

aby by fajniej wygladalo, usuneles slowo MIALA TEZ. temi jestes klamca i manipulant.

Profil nieaktywny
maloistotne
#2418.07.2011, 21:41

60% Polaków uważa, że sprawy w kraju "idą" w złym kierunku...

Profil nieaktywny
maloistotne
#2518.07.2011, 21:42

50% uprawnionych do głosowania deklaruje "poparcie" dla PO

Profil nieaktywny
Admin grupy
Konto usunięte
#2618.07.2011, 21:54

# 23 - czepiasz sie nieistotnych rzeczy. Agora, czyli ludzie michnika stworzyli i ukształtowali radio zet. radio zet było i chyba nadal jest pomimo przejęcia udziałów przez Francuzów taką gazetą wyborczą w eterze. Prezentowano tam te same szkodliwe poglądy i postawy jak w GW. I prezentuje sie nadal, bo nie słyszałem żeby radio zet stało sie, radiem antyreżimowym.

jmariusz3
18 708
jmariusz3 18 708
#2718.07.2011, 21:59

czepiam sie klamstwa. a takie wlasnie tutaj zapodales. klamco i manipulancie.

Profil nieaktywny
Admin grupy
Konto usunięte
#2818.07.2011, 22:02

czyli twierdzisz, że radio zet nie ma nic wspólnego z michnikowcami i Agorą?

jmariusz3
18 708
jmariusz3 18 708
#2918.07.2011, 22:06

Pan_Rysiek
AGORA
...udziały w Radiu ZET...

w rzeczywistosci
...W przeszłości Agora miała też udziały m.in. w Radiu Zet...

twierdze ze jestes klamca i manipulant.

Profil nieaktywny
DzieckoWeMgle
#3018.07.2011, 22:17

Zastanawiali się na Ukrainie, co posadzić wokół Czarnobyla:
- Buraki.
- Nie, bo krowy pozdychają.
- No to może ziemniaki.
- Nie, bo się ludzi potruje.
- A to ch*j! Posadzimy tytoń, a na papierosach napiszemy :
MINISTER ZDROWIA OSTRZEGA PO RAZ OSTATNI...

Katalog firm