Do góry

Polacy protestowali pod konsulatem RP w Edynburgu

W środę pod Konsulatem Generalnym RP w Edynburgu odbyła się demonstracja mająca związek z ostatnimi atakami polityków PiS na Polaków identyfikujących się z LGBT. Kilka dni temu także prezydent Andrzej Duda powiedział między innymi, że “ideologia LGBT” jest gorsza niż “ideologizowanie dzieci” w czasach komunizmu.

Na wiec przyszło około 60 osób. Wszyscy starali się zachować przepisowy dystans dwóch metrów. Było bardzo spokojnie, ale i tak na wszelki wypadek okolicę obserwowali sympatyczni szkoccy policjanci i policjantki. Uczestników demonstracji pozdrawiali przejeżdżający ulicą kierowcy.

W związku z tym, co wydarzyło się w Polsce, chciałabym zapytać pana prezydenta Dudę, o to, czy było warto? A także, dlaczego kopie kogoś, kto leży na ziemi, próbując wstać? Czy te kilka punktów wyborczych jest warte tego, że polskie społeczeństwo będzie jeszcze bardziej podzielone, jeszcze bardziej wobec siebie wrogie? Chciałabym wierzyć, że jest to sztuczka polityczna, a nie faktyczny sposób myślenia pana prezydenta. Nie wierzę, że ludzie chcą podążać za takim toksycznym, szkodliwym i odczłowieczającym przesłaniem, aby szerzyć nienawiść i przemoc

– mówiła podczas protestu jego współorganizatorka Dominika Czerniga.

Remigiusz Jabłecki, współorganizator protestu dodał:

Jako osoba LGBTQ przez lata siedziałem cicho i bałem się mówić lub eskalować problem. W niedzielę rano, kiedy mój kuzyn wysłał mi artykuł The Times z wypowiedzią Andrzeja Dudy i porównaniem LGBTQ do komunizmu coś we mnie pękło. W Szkocji odkryłem, co tak naprawdę oznacza równość i akceptacja. Dlatego zebraliśmy się dzisiaj, by wysłać miłość i wsparcie do wszystkich Polaków. To nasza odpowiedzialność, niezależnie od miejsca na ziemi.

Media na całym świecie, w tym brytyjskie, a nawet zajmujący się głównie sprawami gospodarczymi Financial Times, szeroko piszą o homofobicznych wypowiedziach prezydenta Andrzeja Dudy i jego sztabu wyborczego. Duda prowadząc kampanię wyborczą, przez kilka ostatnich dni niemal wyłącznie skupiał się na atakowaniu osób nieheteroseksualnych.

Podczas przemówienia w Brzegu powiedział: “Próbuje się nam wmówić, że LGBT to ludzie, a to po prostu ideologia”. Nawiązał do „ideologizowania dzieci” w czasach komunizmu: „To był bolszewizm. Dzisiaj też nam i naszym dzieciom próbuje się wciskać ideologię, ale inną. Zupełnie nową, ale to jest neobolszewizm”.

Z kolei szef sztabu prezydenta Joachim Brudziński napisał w mediach społecznościowych, że „Polska bez LGBT jest najpiękniejsza”. Z kolei członek sztabu wyborczego Andrzeja Dudy, poseł PiS Przemysław Czarnek powiedział o gejach i lesbijkach: „Ci ludzie nie są równi ludziom normalnym” oraz „Skończmy słuchać tych idiotyzmów o jakichś prawach człowieka czy jakiejś równości”.

The Guardian ocenia, że prawa gejów i homofobia prawdopodobnie staną się głównymi tematami polskiej kampanii prezydenckiej. Gazeta zauważa podobieństwo języka, którym posługuje się Duda, mówiąc o „zakazie promowania ideologii LGBT” z językiem używanym przez rosyjską ustawę przeciw „gejowskiej propagandzie”.

Komentarze 126

Profil nieaktywny
zbytnik
#117.06.2020, 22:46

Klamstwo, policzylem, bylo 33 osoby

btw. pierwszy...

Profil nieaktywny
Siema2
#217.06.2020, 23:32

Józek to ten w kasku? :)

knapior
3 364
knapior 3 364
#317.06.2020, 23:43

Srup kłamie, nie ma go tam.

knapior
3 364
knapior 3 364
#418.06.2020, 00:37

No chyba, że to ten w kasku.

Profil nieaktywny
Delirium
#518.06.2020, 01:20

Srup kłamie, naliczyłem więcej. On chyba liczył barany w lustrze.

ijan
238
ijan 238
#618.06.2020, 05:08

Temat zastepczy

ijan
238
ijan 238
#718.06.2020, 05:11

lgbt to. ?????????????

RaffiCevez
175
#818.06.2020, 05:54

A co, jakby to oni wtedy poszli i stamtad potem nie widzieli ? Przeciez nie ma miary, na takie konkluzje zjednoczenia partii. Powodyrem jest czakaria i to by obstalo sie.

jola1
67
jola1 67
#918.06.2020, 06:04

Co jest miarą normalności oto jest pytanie

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#1018.06.2020, 06:06

Skoro "B" to bisexual....to znaczy, ze sa dwie pucie?

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1118.06.2020, 06:16

Dzięki protestom tych "kolorowych" chyba pierwszy raz w życiu zagłosuje. Na PIS.

Profil nieaktywny
zbytnik
#1218.06.2020, 06:40

Moglem sie pomylic o 3 do 5 osob, ale nie o 30sci, litosci emito, chcecie byc wiarygodni ?

Profil nieaktywny
watchmysteps
#1318.06.2020, 08:05

Zbytnik emito wiarygodne?No prosze cie.

Profil nieaktywny
raffaele2
#1418.06.2020, 10:15

Ale fałsz specjalnie pojechałem autem i zatrzymałem się koło konsulatu i liczyłem jak było 35 osób to max,ja naliczyłem 29 ale mogłem się pomylić o jakieś 5 procent,a z tego co zauważyłem to była zorganizowana akcja a nie protest,widziałem jak ci protestujący w 5 osób wysiadają z auta i już mają wszystko gotowe,za chwilę patrzę busik podjechał i wysiada 6 osób.Niezła ściema.

Profil nieaktywny
Delirium
#1518.06.2020, 10:37

O, tradycyjny zlot cymbałków. :D

Jeden z zawirusowanym mózgiem przez 5G, co czyta "Murzynka Bambo" na tajnych kompletach, bo mu zakazali kosmici, a w międzyczasie został samozwańczym moderatorem bez uprawnień i będzie zamykał emito, ale chwilowo posiał gdzieś klucze,

drugi, co to z chałupy nigdy nie wychodzi i gada ze sobą z kilku kont, najczęściej debatując nad kształtem dziury we własnym tyłku,

oraz trzeci - ekspert od deportacji, który nie tylko nie dostrzega różnicy pomiędzy deportacją a ekstradycją, ale i nigdy nie widział żadnego zbója, i który kajakiem przez Himalaje własnej głupoty popłynął do Chin kupić nieistniejący telefon.

:D

Profil nieaktywny
Delirium
#1618.06.2020, 10:38

Cześć, homofoby. :)

Bierzecie na swoją dysfunkcję intelektualną jakiś benefit? :)

Profil nieaktywny
Delirium
#1818.06.2020, 10:58

Biedaczysko z syndromem sztokholmskim - miał zamknąć emito, ale na razie zamknął się w biurze od wewnątrz i połknął klucz. :)

jacek05
Redakcja
289
jacek05 289
#1918.06.2020, 11:20

raffaele2,

oczywiście że była to "zorganizowana akcja". Przecież na Emito nawet ją zapowiadaliśmy. Gdyby nie to, pewnie nie byłoby okazji policzyć uczestników ;-)

Profil nieaktywny
Delirium
#2018.06.2020, 11:22
Profil nieaktywny
zbytnik
#2118.06.2020, 11:49

Jacek, juz Ci trzech userow, ktorzy widzieli ta manife mowi, ze bylo 30 osob a Ty dalej w zaparte, oj nieladnie, nieladnie, przypominaja sie najgorsze lata, gdy Trybuna Ludu ksztaltowala rzeczywistosc...

Profil nieaktywny
Delirium
#2218.06.2020, 11:53

... albo Andrzej Duda, zafascynowany rosyjskimi wzorcami (ale znowu mu nie wyszło).

jacek05
Redakcja
289
jacek05 289
#2318.06.2020, 12:04

zbytnik,

przyznam się tylko Tobie. Nie liczyłem uczestników. Liczbę mam od jednej z osób, która wzięła udział w demonstracji.

pytanie: skoro tam byłeś, czy policzyłeś także siebie?

Profil nieaktywny
zbytnik
#2418.06.2020, 12:10

Jacek, czyli jak Ty byles tym reporterem pod konsulatem to nie mogles policzyc manifestantow(lub Twoj wspolpracownik), tylko sie opierasz na opini z jednej z osob? Co to za dziennikarstwo ?

Mnie tam nie bylo, ale ogladalem Wasza relacje na Facebooku I ten Wasz kamerzysta kilkakrotnie "przelecial" caly chodnik wzdloz z kamera, ze mozna bylo policzyc uczestnikow...

Profil nieaktywny
Delirium
#2618.06.2020, 12:25

Tylko rzetelne informacje - od trójki homofobów, którzy podobnie jak siostrzeńcy Kaczora Donalda istnieją tylko na ekranie. :)

Jeden wybierał się "oglądać clownów", ale nie dojechał, bo zapomniał zabrać z domu czerwony nos na gumce.

Drugi nie był, ale zobaczył w komputerze. Ten z kolei nie był, bo ma daleko z Glasgow. Umówiłby się na wódkę z pozeraczem, ale ma daleko nawet z Glasgow do Glasgow.

Trzeci, samozwańczy ekspert od ekstradycji, rzekomo był, ale on już przecież był wszędzie, chociaż nikt go nigdy nigdzie nie widział.

Wniosek:

Trzyosobowy (przepraszam: trzynickowy) zlot sztucznej inteligencji. :)

jacek05
Redakcja
289
jacek05 289
#2718.06.2020, 12:28

watchmysteps,

od Ciebie dowiaduję się, że o rzetelności reportera świadczy policzenie uczestników demonstracji co do jednego.

Obiecuję Ci, że następnym razem poproszę demonstrantów o ustawienie się w rządku, postawię bramkę i będę liczył.

Profil nieaktywny
zbytnik
#2818.06.2020, 12:35

Jakbys Jacek, napisal, ze bylo 30-40 manifestantow nikt by o te kilka osob sprawy nie robil, ale podwajac liczbe to juz za wiele...

Profil nieaktywny
Delirium
#2918.06.2020, 12:35

...a jak będą przechodzić przez bramkę, to pałą ich, tych elgjebetów, pałą po plerach, co by im wybić z głowy te zgniłe zachodnie trendy!

Watchmyjosef, nie znalazł na filmie żadnego z tych "śmiesznie poprzebieranych cudaków", latających z przyrodzeniami na wierzchu, więc teraz jęczy, że cyferki mu się nie zgadzają i że ilość przeszła w jakość. :)

jacek05
Redakcja
289
jacek05 289
#3018.06.2020, 12:37

zbytnik,

zauważ, że nagranie to trochę ponad 7 minut z początku demonstracji. Ja policzyłem na nim 38 osób. Liczba uczestników zmieniła się, ponieważ w czasie trwania manifestacji doszły kolejne osoby, które ustawiły się po drugiej stronie ulicy.

Tyle jeśli chodzi o matematykę i skrupulatność.

Profil nieaktywny
Delirium
#3118.06.2020, 12:39

Na miejscu Jacka poprawiłbym liczbę uczestników na "około czterdziestu", bo i tak nie ma to żadnego znaczenia - chociażby tylko po to, żeby zobaczyć, co tym razem zacznie uwierać emitowych homofobów. :)

Profil nieaktywny
zbytnik
#3218.06.2020, 12:41

No dobra, jednak nie przekonales mnie, kto przychodzi na koniec manifestacji ? Liczby z rzyci, ze tak powiem po staropolsku...

Profil nieaktywny
Delirium
#3318.06.2020, 12:42

...a nawet nie tyle po staropolsku, co po swojemu, zbytniko-czajniko-zulfiowo-srupowo-mietkowo-pozyczonemu.

Profil nieaktywny
watchmysteps
#3418.06.2020, 12:43

No tak by Jacku pasowalo.Rozumiem pomylic sie do 10.O twoich umiejetnosciach Jacku nie bede sie wypowiadal.Potwierdziles to przy wpisie do zbytnika.

Proste pytanie.Jacku macie ludzi za idiotow?Myslicie ze ludzie tego nie widza w jakim celu ten protest,i kto go sponsoruje?

jacek05
Redakcja
289
jacek05 289
#3518.06.2020, 12:46

watchmysteps,

kto sponsorował ten protest?

Jeśli masz sprawdzone informacje, to poproszę.

Profil nieaktywny
Delirium
#3618.06.2020, 12:47

Ja za to, że nie byłem (brzydki jestem i na co dzień śmigam po mieście nago, jedynie w różowym boa) dostałem od organizatora voucher do Frankie and Benny's. Wolałbym do Yellow Bench, ale już nie było. :(

Profil nieaktywny
zbytnik
#3718.06.2020, 12:50

Tak Delira, ja tez myslalem, ze zobacze tam jakies polnagie, fajne lesbijki a tam tylko pokraczne pasztety…;)

Profil nieaktywny
Delirium
#3818.06.2020, 12:51

Ciebie przecież nikt nie zobaczy, ty z chałupy nie wychodzisz.

Profil nieaktywny
zbytnik
#3918.06.2020, 12:53

Co ja I ja? Ja jestem zwierze internetowe, polskie lesbijki chcialem obejrzec a tu zonk...

jacek05
Redakcja
289
jacek05 289
#4018.06.2020, 12:57

"pokraczne pasztety"

Zbytnik...pomyśl teraz, że ktoś rzucił taki epitet pod adresem kobiet, które kochasz lub choćby znasz? Co byś zrobił?

Profil nieaktywny
zbytnik
#4118.06.2020, 13:02

Jacek, ja mysle szybko I gadam co mam na mysli, nic bym nie zrobil, kazdy ze swoim losem musi sie zmagac sam, a co, byla tam jakas Twoja mila(sorry za private)..kanony piekna sa dosc dobrze udokumentowane, zauwazylem tam tylko dwie w miare ladne kobialki, reszta to grube maszkary, moge miec takie zdanie, no nie ?

Profil nieaktywny
Delirium
#4218.06.2020, 13:06

Zbytnik, wrzuć swoją facjatę, tak żeby był jakiś sensowny materiał do polemiki o kanonach piękna. :)

Profil nieaktywny
zbytnik
#4318.06.2020, 13:06

Niedlugo bedzie protest BNP pod konsulatem, brzydkich I nieprzystojnych he he...:)

Profil nieaktywny
zbytnik
#4418.06.2020, 13:09

No mowisz Delira, ze masz moje zdjecie, przez 7 lat nie postarzalem sie tak bardzo, wlosy na jajach zesiwialy tylko ;)

Profil nieaktywny
watchmysteps
#4518.06.2020, 13:12

Jacku,smierdzi to na kilometr.Na chwile obecna nie mam takich materialow.Ale jestem pewien ze predzej czy pozniej wyjda.

W wolnej chwili przeszukam internet.Jesli znajde ze to bylo zaplanowane i oplacone politycznie,to ty,redakcja emito,jak i szkocka polonia zobowiazujecie sie przeprosic uzytkownikow emito,fb za manipulowanie spolecznoscia i zamieszczanie artykulow nie zgodnych z prawda?

Ja jestem gotow to zrobic,sam wiesz ze zalezy mi na tym zeby obnazac nieprawde na tym portalu.I to zrobie.

M

Profil nieaktywny
Delirium
#4618.06.2020, 13:13

#43:

Cóż, zatem do zobaczenia na proteście. :) Cieszę się, że wreszcie cię poznam osobiście, zdradziecka mordo ty moja. ;)

Profil nieaktywny
Delirium
#4718.06.2020, 13:14

Watchmyjozef właśnie wygrał internety.

:D

Profil nieaktywny
Delirium
#4818.06.2020, 13:16

Dziennikasz śletczy. :)

Ostatnie słowo urwane - wyskoczył przez okno, dwa razy. SpiseG emito. :)

Profil nieaktywny
zbytnik
#4918.06.2020, 13:27

Jozek juz Ci nikt nie odpowie, Jacek podbil temat, poszedl do ogloszen,Delira sie natrzasa bo nie ma nic do powiedzenia merytorycznego, gra starego trolla-sceptyka a reszta ma wyebane na protest gejow I lesbijek bo musi naparzac we fabryce na tasmie...

Profil nieaktywny
watchmysteps
#5018.06.2020, 13:30

Tak zbytnik.Masz racje.

Profil nieaktywny
Delirium
#5118.06.2020, 13:44

Poziom dyskusji wyznaczyły homofobiczne klony wielonickich osobników z zaburzeniami osobowości, oraz homofobiczne osobniki, które łaszą się do adminów serwisu, który ponoć zamykają, ale tak się nieszczęśliwie złożyło, że zamknęli się w środku i zgubili klucze. :D

Profil nieaktywny
raffaele2
#5218.06.2020, 17:18
Igor89a
1 574
Igor89a 1 574
#5318.06.2020, 20:00

Byliście? ;)

Profil nieaktywny
watchmysteps
#5418.06.2020, 20:28

Tak samo mowia nasi znajomi,grupa gejow,wspominani wczesniej w moich wpisach,identycxznie jak ten gosciu.

Opowiadajacy tutaj wlasnie gej jest w porzadku,ma glowe na karku,nie daje sie manipulowac.Oddaje mu szacunek,takich gejow podziwiam.Szkoda ze takich jest garstka.

Zgadzam sie z nim w 100%.Tak to wlasnie dziala.

Profil nieaktywny
watchmysteps
#5518.06.2020, 20:46

Dzieki Raffaello za ten filmik.

Bardzo ciekawe ma gosciu materialy,niesamowicie ogarniety czlowiek,pelen szacunek dla niego.

Dzieki

Profil nieaktywny
Delirium
#5618.06.2020, 20:50

Tak właśnie działa religia.

Profil nieaktywny
watchmysteps
#5718.06.2020, 21:00
;feature=emb_rel_end
Profil nieaktywny
Delirium
#5818.06.2020, 21:06

mundrości jutjuba.

I zero jakiegokolwiek związku z manifestacją.

Cymbałków pokroju samozwańczego eksperta od deportacji raffaele i samozwańczego moderatora emito jozefa uwierają w tyłek geje, i bardzo cierpią, gdy nic ich w dupska nie uwiera.

Najchętniej zajmują się czyimś życiem, mniej chętnie - własnym. :)

Profil nieaktywny
Delirium
#5918.06.2020, 21:08

Myślę, że to dobry moment, żeby nazwać ich niegramotnymi ćwierćgłówkami. Wytłuściłem, w nadziei na pozew. :)

Profil nieaktywny
watchmysteps
#6018.06.2020, 21:21

Delira tobie chyba nie musze tego tlumaczyc.Mozna ogladac yt,tylko trzeba uzywac do tego glowy.Ty sie tylko wszedzie wymadrzasz,a taki zbytnik cie punktuje.A jak juz nie mozesz wybrnac z sytuacji to wprowadzasz swoj ulubiony plan B,czyli zmieniasz temat.

Profil nieaktywny
Delirium
#6118.06.2020, 21:22

"Taki zbytnik" :D

Kiedy zamykasz emito, bęcwale?

Profil nieaktywny
Delirium
#6218.06.2020, 21:26

Kto zmienia temat, bęcwale?

Jak twoje rozpisywanie się o elgjebetach wdzierających ci się do chałupy i nauczycielach ganiających po szkolnym korytarzu za twoją córką, żeby ją masturbować, ma się do tematu wczorajszej manifestacji, bęcwale?

Profil nieaktywny
watchmysteps
#6318.06.2020, 21:28

Pozwol delira ocenic to uzytkownikom emito ile razy zmieniles temat.Trudne to nie jest.

Profil nieaktywny
zbytnik
#6418.06.2020, 21:31

Co Ty napisales Delira merytorycznego odnosnie tematu, trolujesz tylko tutaj I to dosyc kiepsko ? Odnies sie, jestes za adopcja dzieci przez homoseksualistow? Jestes za nauka masturbacji w szkolach? Jestes za przywilejami dla LGBT w miejscu pracy ? Okresl sie a nie kasasz z ukrycia jak maly ratlerek ...

Profil nieaktywny
Delirium
#6518.06.2020, 22:19

Przecież to wy, homofobiczne ćwierćgłówki, ujadacie niemerytorycznie pod każdym tekstem dotyczącym manifestacji.

To wy, homofobiczne cymbały, wyznaczyliście poziom: idiota od deportacji, który nie widzi różnicy pomiędzy deportacją a ekstradycją i rzężący farmazony o szatanie, bezrobotny homofob-cymbał z milionem nicków, gadający sam ze sobą z kilku kont, oraz ćwiergłówek, który zamyka portal, zasysa koronawirusa przez 5G i któremu elgjebety wtargnęły na chatę. Z wami się nie polemizuje, na waszą edukację już za późno, jedyne, co pozostaje, to wyśmiać wasze ograniczenia umysłowe, ciemnotę i zaściankowość, i podpalić słomę

wystającą z waszych białych skarpetek wciśniętych w kuboty, słodziuchno wtedy podskakujecie, błaźniąc się do końca.

:)

Profil nieaktywny
zbytnik
#6618.06.2020, 22:26

No I znowu kmiocie, nie na temat I bez zwiazku…obrzucasz tylko kalumniami I obrazasz, sam od siebie nic, zerujesz tylko na pomylkach I wpadkach innych juz od kilku lat, zenua Delira...

jacek05
Redakcja
289
jacek05 289
#6718.06.2020, 22:27

Delirium,

rozumiem różnicę zdań, ale nazywanie userów "ćwierćgłówkami", "idiotami", "cymbałami" nie mieści się w standardach rozmowy nie tylko na Emito.

Odpocznij sobie

Profil nieaktywny
Delirium
#6818.06.2020, 22:28

Nie. Bo

to nie są ludzie. ;)

Profil nieaktywny
watchmysteps
#6918.06.2020, 22:30

Trol delira znowu nie wytrzymal.I on bedzie kogos nazywal cwiecglowkami.Zbytnika ma za nikogo,a punktuje go punkt po punkcie.

Za inteligentny to on nie jest

Profil nieaktywny
watchmysteps
#7018.06.2020, 22:37

I gdzie delira ja na pisalem gdziekolwiek ze 5G przynosi wirusa?

To ja ci wytlumacze.Czy 5 G roznosi wirusa to nie mam do tego kwalifikacji zeby sie o tym wypowiedziec.Za to moge smialo powiedziec ze 5G przyniesie nam wzrost zachorowan na nowotwory.Ogarniesz to?Bo znowu dazysz do sytuacji jak z weglem.

Profil nieaktywny
zbytnik
#7118.06.2020, 22:37

Jozek, Delira ma wielkie kompleksy, odreagowuje tutaj, chodzil do dobrego lyceum, polszczyzna mu zostala, nie poszedl na studia, zmarnowany talent, nawet nie ma prawka, tylko cale zycie na rowerze, wiadomo, ze to musi w koncu eksplodowac...

Profil nieaktywny
watchmysteps
#7218.06.2020, 22:40

Wiesz zbytnik.Zauwazylem to juz wczesniej.I powiem tobie szczerze ze mialem go za bardziej inteligentnego czlowieka.Ale zonk.

Pozwol ze nie bede kopal lezacego.

Profil nieaktywny
zbytnik
#7318.06.2020, 22:49

Siedzi na kryjoku I pewnie jak pojde spac to cos napisze, chojrak w necie pisd.. w swiecie, podaj jeszcze raz Delira ten post code, bo mi sie zapomnialo a bede jechal do Sheffield do kolezanki to moge wstapic by Ci obic ryja ;)

Profil nieaktywny
Delirium
#7418.06.2020, 23:27

Zbytniku aka zolf aka pozyczona aka srup aka mietekz aka dzban aka czajnik aka aka... już sama ta wyliczanka twoich nicków daje podstawy do tego, żeby traktować cię jak osobę niespełna rozumu.

No ale cóż, admin niezadowolony i staram się go zrozumieć. :)

Cóż, mam nadzieję, że nazwanie was tytanami intelektu nie tylko was nie obrazi, a wręcz będzie wam schlebiać. ;)

A teraz skup się, jeden z drugim, dwaj homofobiczni tytani intelektu, bo na raffaele nie liczę, i spróbuj ogarnąć zwojem, czy co wy tam pod czaszką posiadacie i prasujecie co niedziela:

pod żadnym z artykułów nie odnieśliście się merytorycznie do istoty protestu,

od pierwszych wpisów niemerytorycznie skupiając się na tym, kto, z kim, kogo jak i czym, pod własną kołderką, nie pod waszą, oraz oddając się fantazjowaniu o tabunach ufoków elgjebetuf wyważających wam drzwi, tudzież uganiających się po korytarzach szkolnych, celem masturbowania dziecka jednego z was.

Homofobiczny tytanie intelektu zbytnik, czy z którego tam konta piszesz teraz, ty z kolei postękałeś coś o tym, że "nie chcesz, żeby twoje dzieci coś tam coś tam", a tymczasem rzeczywistość wygląda tak, że twoje dzieci są już dorosłe, i (na szczęście) same decydują o swoim życiu. Nie wątpię, że mają więcej rozumu od ciebie, bo to akurat nie jest jakieś osiągnięcie, którym można byłoby się chwalić. ;P

Potem zaczęły się teorie spiskowe, kto za to wszystko płaci (nadal bez związku z powodami protestu), a potem czepiliście się frekwencji ( wciąż bez związku z istotą protestu).

Już wam tłumaczę, moje drodzy, homofobiczni tytani intelektu:

tematem zamieszczonego tutaj tekstu była informacja o manifestacji przeciwko dalszemu dzieleniu społeczeństwa poprzez obrażanie i dyskryminowanie pewnej grupy społecznej, skierowana do potencjalnych uczestników manifestacji, przy czym tylko osoba bardzo ograniczona może twierdzić, że jest to jakaś "manifestacja LGBT" - na dyskryminację jakiejkolwiek grupy społecznej na ogół nie wyrażają zgody jednostki jako tako zdrowe na umyśle, bez dzielenia na płeć, upodobania seksualne, muzyczne czy kulinarne.

Na manifestację przyszło około... niech będzie: czterdziestu osób, które wyraziły swój sprzeciw przeciwko (patrz wyżej). Orientacji prawdopodobnie rozmaitej - nie to było istotą protestu.

A teraz, homofobiczni tytani intelektu, uwaga!

Ponieważ istotą protestu było wyrażenie niezadowolenia, nie ma absolutnie żadnego znaczenia, czy przyszło tych osób dziesięć, sto czy pięć tysięcy. Po prostu grupa osób wyraziła swoje niezadowolenie. Równie dobrze mogłoby być tych osób dwie lub nawet jedna - nie ma to absolutnie żadnego znaczenia, ponieważ osoby te przyszły wyrazić swoje niezadowolenie. Może to zrobić milion osób, pięć, albo nikt. Kumacie? Prawdopodobnie nie bardzo.

Gdyby podczas protestu osoby te domagały się jakichś szczególnych praw, a nie tylko prawa do szacunku, wtedy byłoby pole do polemiki. Domaganie się niewycierania mordy obywatelami przez polityków i tzw. głowę państwa, jaka by ta głowa nie była, nie jest czymś, z czym można dyskutować.

Piórek w tyłkach, majtających cycków czy penisów podczas manifestacji nie stwierdzono.

A teraz postękajcie sobie, homofobiczni tytani intelektu. :)

Profil nieaktywny
Delirium
#7518.06.2020, 23:30

Watchmysteps, tak serio, co do 5G - sprawdź, jakie normy obowiązywały w UE dwa czy trzy lata wstecz. Czy i jak się zmieniały. Tylko proszę cię, nie na youtube.

Profil nieaktywny
Delirium
#7618.06.2020, 23:32

...a potem weź zamknij wreszcie to emito. Konsekwentny bądź. :p

Profil nieaktywny
watchmysteps
#7718.06.2020, 23:44

Delirium.Dopiero teraz to do ciebie dotarlo ze przy 5G chodzilo mi o nowotwory.?Czy ja gdzies napisalem ze tylko 5 G wplywa na niszczenie naszego zdrowia?Nie,Kazda siec telekomunikacyjna mobilna wplywa negatywnie na nasze zdrowie.Pisalem o tym od poczatku,Ze jak wchodzily tel.komorkowe to kazdy producent telefonow przestrzegal uzytkownikow przed szkodliwym promieniowaniem.Teraz jest tak samo.Tylko ze teraz nikt tego nie czyta,i kazdy ma to gdzies.I jak mysisz?Teraz przy kilkunastrokrotnym wzroscie i mocy cos sie zmienilo?Nie jest szkodliwe?Czasami pomysl wlasnym rozumem.Do tego nie trzeba byc inteligentem.

Profil nieaktywny
watchmysteps
#7818.06.2020, 23:45

Jestem konsekwentny,wciaz mamy lockdown.

knapior
3 364
knapior 3 364
#7918.06.2020, 23:52

Józek

"Za to moge smialo powiedziec ze 5G przyniesie nam wzrost zachorowan na nowotwory"

Ja

No to ja śmiało mogę powiedzieć, że nie ma na to dowodów. Niczym nie podparte spekulacje.

Józek

"Czy 5 G roznosi wirusa to nie mam do tego kwalifikacji zeby sie o tym wypowiedziec."

Ja

Też nie mam, nie sądzę, żeby ktoś na świecie zajmował się taką dziedziną nauki. Dlatego wierzę z jednej strony mikrobiologom, z drugiej szpecom od fizyki z zakresu fal i technologii komórkowej, że są to dziedziny zupełnie z sobą nieskorelowane.

knapior
3 364
knapior 3 364
#8018.06.2020, 23:56

Trudno znaleźć jakąś istotną korelację miedzy nowoczesnymi technologiami a pogorszeniem naszego zdrowia. Na pewno nie wprost, może na skutek zaniedbywania innych czynności życiowych (np. uprawianie sportu) na rzecz tychże technologii.

Profil nieaktywny
watchmysteps
#8118.06.2020, 23:57

Knapior z calym szacunkiem,ale to co napisales nic nie wnosi do tematu.

knapior
3 364
knapior 3 364
#8219.06.2020, 00:00

Wiem, ale to co napisałeś wcześniej też nie.

Po prostu myślałem, że zmieniłeś temat na 5G, bo w LGTB też nic nie wniosłeś do tematu.

No to podjąłem rękawicę.

Profil nieaktywny
watchmysteps
#8319.06.2020, 00:05

Knapior ,jedno wiem na pewno.I nie potrzebuje do tego naukowcow.Zrozum,zeby siec 5 G byla bezpieczna dla naszego zdrowia,szczegolnie nowotwory,to badania sieci 5G juz by byly dawno zrobione.Nie trzeba by bylo przekupywac naukowcow i ludzi majacych pojecie w tym zakresie.Jak na razie takich badan ze siec 5G jest nueszkodliwa nie ma,I nie bedzie.Bo to jest niemozliwe.Tak to ciezko wam pojac?

Profil nieaktywny
watchmysteps
#8419.06.2020, 00:08

W lgbt czy wnioskem,czy nie wnioslem nie mbie to oceniac.Po prostu wyrazilem swoje zdanie,dopoki jeszcze moge to zrobic legalnie.

No i obnazylem prawde emito.Ze protest byl zorganizowany,i to nie przez szkocka polonie.

knapior
3 364
knapior 3 364
#8519.06.2020, 00:21

Nic nie obnażyłeś. Rzuciłeś jakieś oskarżenie (o ile to tak można nazwać) jak sam napisałeś bez dowodu.

Nie wniosłeś nic do dyskusji, ale robisz z tego zarzut do Delirki. Gdy w końcu jako jedyny odniósł się bezpośrednio - i do artykułu do zaczepek Srupa - nagle ważnym staje się 5G.

Mam jeszcze problem ze znalezieniem twojego zdania o LGTB. To chyba w innym temacie, lub jako swoje zdanie traktujesz jakiś filmik z podobno gejem z yt.

knapior
3 364
knapior 3 364
#8619.06.2020, 00:31

Badania sieci 5G są już od dawna zrobione. Tylko "spiskowcy" ich nie akceptują. Bo są nie po waszej myśli.

Wielkości fizyczne i ich rząd które tam występują nie są po prostu w stanie fizycznie wpłynąć na nasze zdrowie. Nie w sposób, w jaki są przystosowane do funkcjonowania w nowoczesnych urządzeniach.

No chyba, że będziesz siedział na maszcie 5g przez miesiąc bez przerwy w odległości 10cm od nadajnika. Wtedy może być to szkodliwe.

Ale chyba Szymonem Słupnikiem nie jesteś?

Profil nieaktywny
Delirium
#8719.06.2020, 00:34

A mi już się nie chce dzisiaj prztykać. Tak sobie myślę, Józef, że niewłaściwie lokalizujecie wroga. Jeżeli wolno mi dłubać w nosie, to i ty możesz, chociaż nie musisz tego robić i nie musisz tego lubić.

Wrogiem jest źle pojmowana tzw. poprawność polityczna, która stwarza pole do niewłaściwego interpretowania praw i prowadzi do nadużyć, a wtedy powraca dyskryminacja, tyle że tym razem w odwrotnym kierunku.

Jeżeli domagasz się, żebym nie pisał o tobie "cymbał" i oczekujesz, że nie będę cię obrażał, nie żądasz w ten sposób więcej praw dla siebie, a jedynie szacunku.

Chętnie pogadam o tym przy następnej okazji, ale bez gadania o piórkach w tyłku i lataniu na golasa po korytarzach, bo to trochę słabe. :/

Spadam, bo na jutro zaplanowałem sobie fajny dzień z mnóstwem atrakcji i wolałbym nie zaspać, żeby czegoś nie stracić. ;P

Dobranoc i takie tam.

Profil nieaktywny
watchmysteps
#8819.06.2020, 00:35

Knapior moje zdanie o lgbt jest ciagle takie samo.I nigdy sie nue zmieni.Tak wlasnie czytasz,ze nic z tego nie rozumiesz.Pisalem tez ze nic nie mam do gejow,lesbijek trans itd..Pisalem tez ze mamy w swoim gronie pare gejow.Pisalem tez ze wlasnie ta para gejow nie jest zadowolona z dzialan organizacji lgbt,wrecz przeciwnie,szkodzi im.Tak,wlasnie tak,moje zdanie jest identyczne jak zdanie tego chlopaka geja z filmiku.I wierz mi lub nie,ale naprawde szanuje tego chlopaka,bo ma swoj rozum,nie daje sie manilulowac.Takich ludzi cenie.A to ze jest gejem nie ma dla mnie zadnego znaczenia.Jest gejem a ma u mnie bardzo duzy szacunek,bo ma swoj rozum.Nie kieruje sie zdaniem narzuconym przez chora ideologie lgbt.

Profil nieaktywny
Delirium
#8919.06.2020, 00:42

knapior 3 007

#85Dziś - 00:21

"Mam jeszcze problem ze znalezieniem twojego zdania o LGTB"

Jozef wyraził zdanie w pierwszych wpisach pod pierwszym tekstem z informacją o manifestacji - to z nich cały czas drę łacha, nie wymyśliłem sobie tych nagich nauczycieli i elgjebetów wbijająch się na jego kwadrat. ;) Problem w tym, że tych wpisów już nie ma - chyba sam je wyciął żyletką, bo przecież miał nas tutaj moderować. ;)

Profil nieaktywny
Delirium
#9019.06.2020, 00:50

Jozek, ale to nie była jakaś parada równości, miłości czy cholera wie czego tam, z piórkami w dupie i paradowaniem w stringach, wobec których to imprez zdania rzeczywiście są podzielone, także wśród osób ze środowisk LGBT, a protest przeciwko wycieraniu sobie otworów gębowych przez politykierów, którzy powinni ludziom służyć, a nie obrażać, i są na wikcie podatników, także tych o innej orientacji, zakumaj to wreszcie, to może ja spróbuję zakumać z 5G. ;P

Profil nieaktywny
zbytnik
#9119.06.2020, 05:09

Delira, zeby bylo od poczatku jasne, odnies sie do moich wpisow bo normalnie przekrecasz kota ogonem I mataczysz…

Byly podane dane w reportazu z manifestacji odnosnie liczby uczestnikow, odnioslem sie do tego merytorycznie I napisalem, ze to klamstwo, Ty zazuciles mi, ze ja klamie, po 90 wpisach, przyznales racje…

Po drugie, co mataczysz na temat celow tej manify I przez kogo byla organizowana, przez srodowiska LGBT czyli wlasnie jakas grupke ludzi w ilosci 30 osob w 100tys obecnosci Polakow w Szkocji I majaca za zadanie zochydzic prezydenta kraju w ktorym sie nie mieszka I jego rzad, bo manify z tej wypowiedzi Dudy nie sa w Polsce organizowane…

Po trzecie reszta wpisow odnosila sie ogolnie do ideologi LGBT, nawiazujac do tematu I tu nie ma nic dziwnego, tak jakby mowic o lotach w kosmos a nie wspominajac o rakietach…

O telefoni 5G sie nie wypowiadalem, tak, ze daruj jesli nie masz sie o co przyczepic, pozdrowka do porannej kawy :)

Profil nieaktywny
Delirium
#9219.06.2020, 07:32

Cześć,

kawa wypita,

racji nie przyznałem - pisałeś o maksymalnie 30 osobach, a to "pomyłka" rzędu ponad 30%.

Reszta twoich wypocin standardowo warta co najwyżej osikania.

Pozdrówka do porannego ciderka. ;p

knapior
3 364
knapior 3 364
#9319.06.2020, 14:59

Józek, pisałeś że nic nie masz do gejów i lesbijek, ale...

i tu wyszczególniłeś całą liste co masz.

To masz cos, czy nie masz do nich?

To raz. Dwa, padło pytanie o podanie przykładów jakie to przywileje mają LGTB względem "normalnych". Nie zauważyłem odpowiedzi.

Oczywiście, jeśli masz do mnie pytania - dawaj. Postaram sie odpowiedzieć w miarę szybko.

knapior
3 364
knapior 3 364
#9419.06.2020, 15:29

To jeszcze tylko jedno pytanie, jeśli potwierdzisz poswięcę kilka minut na wysłuchanie tego filmiku.

Napisałes :

"Tak,wlasnie tak,moje zdanie jest identyczne jak zdanie tego chlopaka geja z filmiku"

Podtrzymujesz, że twoje zdanie jest identyczne?

DzieckoTVN
11
#9520.06.2020, 00:13

Homoseksualiści wszystkich krajów łączcie się.

#9620.06.2020, 07:53

Zaglądam co jakiś czas na Emito, jedno się nie zmieniło. Mnóstwo zakompleksionych, wiejskich mędrków typu Delirium czy Knapior w komentarzach. Nic nie mających do powiedzenia. Dzban zawsze jest głośny, czy jakoś tak... :) Pozdrawiam!

Sokole
10 592
Sokole 10 592
#9720.06.2020, 08:18

to ty nie powiedziales nic w temacie.

Knapior i jozek wymienili komentarze unikajac inwektyw, a ty wpadles z jednym komentem i ublizyles kiloku osobom.

Klasa retoryki.

#9820.06.2020, 12:16

A co tutaj można więcej skomentować....

Profil nieaktywny
watchmysteps
#9920.06.2020, 12:49

knapior.Z calym szacunkiem.Moje poglady opisalem w komentarzach tego tematu.Nie zgadzam sie z ideologia lgbt.Jak juz wczesniej wyczytales to sami prawdziwi geje rowniez uwazaja ze lgbt im szkodzi.I to wlasnie do takich gejow nic nie mam,do tych ktorzy sie z tym nie obnosza.A tacy geje,lesbijki,itd nie maja nic wspolnego z ideologia lgbt.Jeszcze raz,mam takie same poglady jak P.gej z filmiku.

Profil nieaktywny
Delirium
#10120.06.2020, 13:36

#100:

Sam jesteś "takie coś". Utylizację możesz zacząć od palnięcia sobie w łepetynę. Truchłem zaopiekują się ścierwojady.

Życzę udanej próby samoutylizacji. :)

Profil nieaktywny
watchmysteps
#10220.06.2020, 13:53

Cay Delirium.Juz mu nie przeszkadza ze pisze na temat gejow,lesbijek,lgbt,5 G.Delirium teraz uwiera w d.pe ze napisalem ze odmiencow trzeba albo leczyc,albo utylizowac.Oj dlugo go bedzie uwieralo ze mam swoje zdanie na temat odmiencow

Profil nieaktywny
Delirium
#10320.06.2020, 13:55

To nie jest zdanie, to choroba. Hitler też tak myślał, pierdolony nazisto.

Profil nieaktywny
watchmysteps
#10420.06.2020, 13:59

Na szczescie twoje zdanie mnie nie interesuje.Tak,wiem.nazista,rasista,homofob.

Profil nieaktywny
Delirium
#10520.06.2020, 14:03

I nazista. :)

Cóż, porobię zrzuty, metodą "na jozka", może kiedyś się przydadzą. :)

azteca
282
azteca 282
#10620.06.2020, 14:37

Wątek ten pokazuje wyraźnie, że Polacy to naród skrajnie nietolerancyjny.

Nie podoba wam się edukacja seksualna w szkole, a przecież konsekwencją tego jest, że nieuświadomione dzieci są molestowane i gwałcone przez księży czy innych zboczeńców.

Nie tolerujecie osób o odmiennej seksualności ale za to jak na prawdziwych Polaków przystalo milcząco przyzwalacie na znęcanie się, gwałty i inne formy przemocy w tzw. "normalnych rodzinach" gdzie jedno z małżonków jest tyranem, a drugie ofiarą.

Co takiego zarzucacie osobom o odmiennej orientacji seksualnej, że tak ich atakujecie?

Profil nieaktywny
Siema2
#10820.06.2020, 14:55

Jakim cudem #watchmyjózek jeszcze nie na banie? Widać trzeba zgłaszać chorego zasranego homofoba!

Profil nieaktywny
watchmysteps
#10920.06.2020, 15:09

Takim cudem jakim ty byles nie na banie kilka tyg.temu.

knapior
3 364
knapior 3 364
#11020.06.2020, 15:27

Na tą chwilę zbieram szczękę z podłogi po przeczytaniu odpowiedzi na moje pytania.

Muszę mieć chwilę, żeby się ogarnąć. Dłuższą. I małe conieco.

Ok, postaram sobie ułożyc to w odpowiedniej kolejności, żeby nie odpisywać nic na gorąco.

Postaram sie coś wieczorem, nawet póznym odpisać.

knapior
3 364
knapior 3 364
#11120.06.2020, 16:07

Dobra, jednak szybciej niż zamierzałem odpiszę.

Aż musiałem luknąć na swoje wczesniejsze wpisy w tym temacie, bo w sumie po ostatnich wpisach Józka to zacząłęm się zastanawiać co mu chciałem udowodnić...

Że jest niekonskwentny raz pisze jedno - potem temu zaprzecza, że ma jednak coś przeciwko LGTB - jakieś drobnostki - ale generalnie nie widzi w nich nic bardzo złego , czy może jest po prostu homofobem?

Cóż, jak widać moje starania i obawy były całkowicie niepotrzebne. Banalne wręcz.

Józek - miało być bez inwektyw... niech tak zostanie.

Postaram się omijać twoje komentarze szerokim łukiem, postaraj się z moimi zrobić to samo.

Miłego weekendu.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#11220.06.2020, 16:44

Gej przeciwko swiatu - chyba jozek nie zapoznałes się z gosciem. Facet od kilkunastu lat przebywa za granicą, brał udział w wyborach na Mistera Misków i - co ciekawe - w całej Polsce nie znalazł sie warty prezentacji silnie prawicowy gej, wiec trzeba było sprowadzić jednego z Berlina, żeby Du*ie słupki skoczyły, a komus popularność. Komuś, kto nie zderza się z polska homofobia na co dzień.

Ale to jest taka moda ostatnio - niech byłe feministki pluja na feministki, a geje na LGBT - to dowiedzie naszych racji.

Nie, nie dowiedzie.

Na kazdego geja przeciwko rzekomej 'ideologii' LGBT jest cała masa osób o innej orientacji, które wspierają SWOJĄ walkę.

azteca
282
azteca 282
#11421.06.2020, 13:58

#113

Równie dobrze można powiedzieć "a Polak będzie Polakiem" (w kontekście rasizmu i nietolerancji)

Profil nieaktywny
Hryzantema.
#11524.06.2020, 00:02

Wolność słowa wg Emito. Komuchy też mieli swoich cenzorów. Srał Was pies.

Profil nieaktywny
Delirium
#11624.06.2020, 01:15

Jesteś zbyt głupi na to, żeby zrozumieć definicję wolności słowa, homofobku.

Profil nieaktywny
Delirium
#11824.06.2020, 07:00

Nowicki to nie człowiek. To chamska hołota.

Profil nieaktywny
watchmysteps
#11924.06.2020, 10:22

Trol probuje byc zabawny,rownoczesnie obrazajac Marka.

Profil nieaktywny
Delirium
#12024.06.2020, 11:30

Homofobiczny tytan intelektu nie zrozumiał, jak zwykle.

Profil nieaktywny
Delirium
#12124.06.2020, 11:35

Pisz, pisz - robię to co ty: zrzucam ekrany, także te z już wymoderowanymi wpisami. A nuż się przydadzą, gdy będę się nudził, bo akcjach, jakie miała z tobą twoja eks, policja będzie bardzo zainteresowana, zwłaszcza tymi o utylizowaniu ludzi.

Profil nieaktywny
Delirium
#12224.06.2020, 11:36

* po akcjach

Profil nieaktywny
watchmysteps
#12324.06.2020, 13:11

Hehe,dobre Delira

Profil nieaktywny
jozefad
#12525.06.2020, 14:26

To nie Polacy tylko funkcjonariusze lgbt, progresywni marksisci. Oni maja tyle wspolnego z tolerancja i miloscia co Jozef Stalin z Matka Teresa.

Profil nieaktywny
Delirium
#12625.06.2020, 16:02

Następny "Jezdę Tutaj Nowy" sfrustrofany homofobik (zdrobnienie od bezmóżdżek). :D