Do góry

Rządy PiS sprawiają, że polscy geje i lesbijki wolą żyć na Wyspach

Polacy i Polki LGBTQ mieszkający w Wielkiej Brytanii znaleźli się pomiędzy młotem a kowadłem. Z jednej strony jako imigranci nie czują się już tak mile widziani, jak miało to miejsce przed referendum w sprawie Brexitu, z drugiej strony rządząca w Polsce prawica po raz kolejny przypuszcza na nich zmasowany atak.

Raport „Queer #PolesinUK: Identity, Migration and Social Media”

Rozmowa z dr Łukaszem Szulcem, wykładowcą na wydziale socjologii Uniwersytu w Sheffield, autorem raportu „Queer #PolesinUK: Identity, Migration and Social Media”.

Skąd pomysł na stworzenie raportu o Polakach LGBTQ żyjących w Wielkiej Brytanii?

Dr Łukasz Szulc: Wynikało to trochę z moich osobistych doświadczeń. Sam jestem częścią tej społeczności, a jednocześnie imigrantem, najpierw w Belgii, a teraz w Zjednoczonym Królestwie.

Drugim powodem było to, że o polskich imigrantach LGBTQ prawie nie ma żadnych informacji. Nie tylko, że od strony naukowej nikt się nimi do tej pory nie zajął, ale też nie ma o nich prawie nic w mediach. I to pomimo że Polacy są największą grupą narodowościową po Brytyjczykach w UK. O ile o polskiej imigracji jako takiej jest dużo badań i informacji medialnych, to nie ma praktycznie nic o osobach LGBTQ.

Do zrobienia tych badań skłoniły mnie też wydarzenia polityczne. Pracę zacząłem zaraz po referendum w sprawie Brexitu, a zaledwie rok wcześniej wybory w Polsce wygrał PiS, który nigdy nie ukrywał swojej homofobii. Zaciekawiło mnie, czy także te dwa czynniki miały jakiś wpływ na polskich gejów i lesbijki mieszkających na Wyspach. Pomyślałem sobie, że Polacy i Polki LGBTQ znaleźli się pomiędzy młotem a kowadłem. Z jednej strony jako imigranci nie czuli się już tak mile widziani w Zjednoczonym Królestwie, jak miało to miejsce przed referendum w sprawie Brexitu, z drugiej strony rządząca w Polsce prawica po raz kolejny przypuściła na nich zmasowany atak jako „zagrożenie dla narodu i państwa”, co osobiście raczył sprecyzować Jarosław Kaczyński.

Kto sfinansował badania?

Raport zrobiłem w ramach mojego projektu podoktorskiego na London School of Economics and Political Science. Otrzymałem stypendium Marie Skłodowskiej-Curii, przyznanego przez Komisję Europejską.

Badanie składało się z dwóch części: ankiety i bezpośredniej rozmowy. Odpowiedzi w ramach ankiety udzieliło mi niemal 800 osób. Na rozmowy zgodziło się ponad 200. Spośród nich wybrałem 30 mieszkających w różnych częściach Wielkiej Brytanii, z którymi przeprowadziłem wywiady.

Jakie najważniejsze wnioski płyną z ankiety i rozmów?

Przede wszystkim, że Polacy LGBTQ o wiele częściej ujawniają swoją tożsamość seksualną tu w Wielkiej Brytanii niż w Polsce. Są tacy, którzy tutaj są całkowicie wyautowani, a w Polsce wciąż się ukrywają.

Czy głównym powodem emigracji polskich gejów i lesbijek była nietolerancja wobec osób LGBT w Polsce?

Nie. Podobnie jak dla zdecydowanej większości Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii, głównym powodem wyjazdu była lepsza praca, czyli mówiąc wprost chęć poprawienia swojej sytuacji materialnej. To był najważniejszy powód dla 31 proc. ankietowanych. 17 proc. wskazało chęć połączenia się z rodziną, która już mieszkała w UK. Homofobia w Polsce była głównym powodem emigracji dla 16 proc. Gdy dopytywałem, o co dokładnie chodziło, padały odpowiedzi o przypadkach dyskryminacji, w tym pobić, ale też niemożności zawarcia związku partnerskiego czy małżeństwa w Polsce. 10 proc. jako najważniejszą przyczynę wyjazdu podało studia. 19 proc. zaznaczyło w ankiecie odpowiedź „inne”, a 7 proc. nie zaznaczyło żadnej odpowiedzi.

Co ważne, wiele osób mówiło mi, że o ile dyskryminacja nie była dla nich głównym powodem wyjazdu, to obecna sytuacja w Polsce, w tym nagonka na osoby LGBTQ sprawia, że jest to główny powód, żeby tam nie wracać. Stracili nadzieję, że w Polsce coś się zmieni na lepsze.

Raport „Queer #PolesinUK: Identity, Migration and Social Media”

Czy byli tacy, którzy wyjechali głównie z powodu rządów PiS-u?

90 proc. wyjechała z Polski przed 2015 rokiem, czyli przed objęciem przez PiS władzy. Warto jednak zaznaczyć, że spora część zdecydowała się na wyjazd, gdy PiS rządził pierwszy raz w latach 2005-2007.

Pytałeś, jak zmieniło się ich życie po przyjeździe do Wielkiej Brytanii?

To co się najczęściej powtarzało, to doświadczenie bez porównania większej tolerancji wobec osób LGBTQ, która panuje w Wielkiej Brytanii. Wielu mówiło mi, że w pracy mogą bez skrępowania ujawnić swoją seksualność, że nie muszą się z tym ukrywać. Jeśli już wspominali o jakiejś dyskryminacji, to raczej z powodu, że pochodzą z Polski, niż bycia gejem czy lesbijką.

Czy dla badanych osób Brexit ma jakieś znaczenie?

Na pewno nie jest powodem, który skłaniałby do wyjazdu. 75 proc. nie bierze tego w ogóle pod uwagę. 7 proc. chce jednak wrócić kiedyś do Polski, 10 proc. myśli o wyjeździe, ale do innego kraju. Reszta odpowiedziała, że jeszcze nie wie, co zrobi.

Spośród tych, którzy deklarowali, że chcą zostać na Wyspach, część nie ukrywała, że Zjednoczone Królestwo po referendum jednak trochę straciło na atrakcyjności. Jeden młody chłopak, dla którego UK było oazą tolerancji, pewnego dnia usłyszał od swojego sąsiada, żeby wracał do Polski. Jedyną winą tego chłopaka było to, że zostawił rower na klatce schodowej. Od tego zdarzenia zaczął na Zjednoczone Królestwo patrzeć z większym dystansem. Do tego stopnia, że wybrał się do innych stolic Europy, aby sprawdzić, jak tam by mu się żyło. Z tego co wiem, jeszcze nie podjął decyzji o przeprowadzce.

Komentarze 166

omegan
14 256
omegan 14 256
#312.02.2020, 09:06

jednym z powodow politycznej kariery Biedronia jest wlasnie potrzeba normalizacji podejscia Polakow i samej Polski do osob homo. Liczby pokazuja ze sam homoseksualizm nie wystarcza by osiagnac sukces ;)

yayo69
38
yayo69 38
#512.02.2020, 09:36

I moze lepiej. Cos cos nie zostalo stworzone przez nature nazywamy wynaturzeniem. Bez protestow. Bez tata I tata. Nie jestem ksenofobem. Poprostu uwazam skracajac historeie ze to nie tak jak powinno byc. Tego tak nie bylo gdy byla sluzba wojskowa. Przedwojenne idee naszych dziadow zanikaja powstaje tzw byle co.

omegan
14 256
omegan 14 256
#612.02.2020, 09:41

Pudlo. Akurat w naturze homoseksualizm wystepuje, ba, w wielu gatunkach, takze malp czlekoksztaltnych, jest powszechny.

Wojsko tez nie ma tu nic do rzeczy, armie na zachodzie pelne sa gejow. Gejami byli tez jedni z najlepszych wojownikow wszechczasow - starozytni Grecy i armia Aleksandra Wielkiego

omegan
14 256
omegan 14 256
#912.02.2020, 10:34

No i powylazilo homofobiczne #%^^#, jak zwykle przy takich tematach. Kochajacy blizniego katolicy

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1012.02.2020, 10:47

Ci od HDMI... to nie maja wiekszych problemow? Ludzie choruja umieraja i sie nie chwala....

shel
1 307
shel 1 307
#1112.02.2020, 12:21

#9

ale pedofil w sukience jest dla nich ok

omegan
14 256
omegan 14 256
#1212.02.2020, 12:25

i nawet nie przeszkadza im gdy gwalci chlopcow

waler85
180
waler85 180
#1312.02.2020, 12:26

Mała strata...

Profil nieaktywny
Murzyn
#1412.02.2020, 13:13

Pedofile w sukienkach dla mnie jako katolika sa zboczencami i bandytami i nie wiem jakie trzeba miec kompleksy i jak pomieszane w glowie, zeby myslec, ze sa oni przez kogokolwiek akceptowani.

A przy okazji to nie rozumiem tej filozofii nowoczesnych ... na kazdym kroku promuja rozwiazlosc w roznych formach, a jak tylko pojawi sie jakis aktor czy polityk, nie mowiac juz o ksiedzu, ktory idzie za ich glosem to robia afere ...

GuildWars
204
GuildWars 204
#1612.02.2020, 13:46

Co za propagandowa bzdura...

ChaoticBiker
3 040
ChaoticBiker 3 040
#1712.02.2020, 14:36

@serio takie pitolenie ze kiedyś służba wojskowa, ze tego nie było...

OCZYWIŚCIE, ŻE BYŁO. Tylko ludzie bali się ujawniać, żyli w skryciu, w kłamstwie, właśnie przez stygmatyzację, nękanie i wprost agresję. I dlatego masz teraz chłopów po 60 lat, którzy posiadając dzieci i wnuki mówią, ze całe życie musieli się chować, udawać, że są kimś innym. Całe życie w kłamstwie.

W wojsku było i jest sporo gejów, zwłaszcza wśród ochotników i zawodowych. Jedną z najczęstszych metod "walki" ze swoją naturą właśnie jest pójść w typowo "męski" zawód. W nadziei, że "coś się zmieni".

A do tego dodajmy ojczulków nieudaczników, krzyczących na swoje płody, że wojsko by ich dyscypliny nauczyło. W ogóle świetnie jak ktoś zwala swoją nieudolność wychowawczą na brak ZSW.

omegan
14 256
omegan 14 256
#1812.02.2020, 14:42

z tego strachu wlasnie niejeden zalozyl kiecke i robi za ksiedza. od czasu gdy strach przestal grac tak duza role, tzw powolania staly sie rzadkoscia. sam KK tez oczywiscie walnie sie to tego dolozyl swoija dzialalnoscia

harrier
10 819
harrier 10 819
#2012.02.2020, 15:32

19

Glupawy komentarz nt czyjegos wygladu... pan powiedzial, ze jest czescia tej spolecznosci. Czytac umiesz czy tylko obrazki ogladac, homofobie?

Profil nieaktywny
Murzyn
#2112.02.2020, 15:45

Głupawy to by był gdyby ktoś na murzyna powiedział że wygląda na Żyda.

A jak ktoś mówi że pedał wygląda na pedała to chyba nic strasznego. Wykładowca powinien być dumny że łatwo go wyłowić z tłumu.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#2312.02.2020, 15:57

ja tych lgbtqwerty nie rozumiem. moj Gary mi mówił ze jego kumpel Trevor mu gadał ze słowo "gay" to oni se ukradli. bo to znaczy wesoly, zabawny chłopak. nawet se tencze ukradli bo to biblijny symbol. a do tego antygejow nazywaja homofoby jakby sie ich ktos bał. to ostatnie to akurat moj Gary gadał on sie nikogo nie boi.

omegan
14 256
omegan 14 256
#2412.02.2020, 15:59

ciekawe ile z tych kont to robota strupa

sheen1
2 938
sheen1 2 938
#2512.02.2020, 16:42

no nie, jak już Gary i Trevor gadali to musi to być najprawdziwsza prawda jedynej prawdy. ;-)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#2812.02.2020, 16:57

#6 Pewnie po bitwie byla wielka orgia I wzajemne sie pucowanie :)

Infidel
14 166
Infidel 14 166
#3012.02.2020, 17:26

Pudlo. Akurat w naturze homoseksualizm wystepuje, ba, w wielu gatunkach, takze malp czlekoksztaltnych, jest powszechny.

Zawsze bawia mnie te argumenty w naturze " za i przeciw. W naturze - gwalty tez sa na porzadku dziennym u malp czlekoksztaltnych.....:)

Infidel
14 166
Infidel 14 166
#3112.02.2020, 17:27

Wiec moze nature zostawmy w spokoju.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#3212.02.2020, 17:40

To juz nie mozna napisac, ze polski rzad dobrze robi ? Od razu wyciete ?

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#3312.02.2020, 17:43

Chcialbym zauwazyc, ze osob homoseksualnych jest srednio 5% w spoleczenstwie a jak wiemy jest demokracja, wiec niech sie im nie wydaje, ze moga narzucac swoja wole wiekszosci...

szalony_mustang
4 822
#3412.02.2020, 17:49

dziwi mnie i zaskakuje obecny trend charakteryzujacy sie nienawiscia do homoseksualizmu. Tacy ludzie zyli kiedys normalnie, bedac zwyklymi czlonkami spoleczenstwa i nikt nie skazywal ich na ostracyzm, nikt nie wytykal palcami. Bylem jeszcze gowniarzem gdy do kamienicy obok wprowadzila sie para homoseksualna, nikt nie pisal po murach "stop pedalowaniu" czy innych bzdur, kazdy zawsze odpowiadal na powitanie gdy ich spotkal, nikt nie odwracal glowy, nikt nie obgadywal za plecami. Sasiedzi, w tym moi rodzice bardzo ich lubili. W szkole sredniej czesto zaopatrywalem sie w poranna kawe na wynos w kawiarni ktora byla stalym miejscem spotkan par homoseksualnych ( dobrze sie skladalo bo byla po drodze na przystanek autobusowy i otwoierala sie o 5 rano) i nikt nie robil z tego powodu hecy. Skad wiec teraz taka nagonka na homoseksualistow?

Zbychu_zPlebani
7 759
#3512.02.2020, 17:52

Za dziecka miałem parkę chomików. Marzyła mi się wielką hodowla i biznes chomikowy. Ale się ucieszyłem jak chomiki zaczęły ze sobą kopulować. Czekam na młode a tu nic. Zaniepokojony poszedłem z nimi do weterynarza. Ten stwierdził że to dwa samce. No i hodowla padła. Tak se myślę czy one to robiły bo homo czy że nie miały samicy. Bo jakby tak dostarczył im samice a one to homo to tak hodowla upadłaby. Czyli z punktu przetrwania gatunków homoseksualizm jest nienormalny. Może już przez to upadły jakieś gatunki tylko nie jestesmy wstanie tego zaobserwować.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#3612.02.2020, 17:56

Co Ty pleciesz mustang? Trend jest odwrotny, nie czytasz gazet, nie ogladasz telewizji? Homoseksualizm jest promowany, w srodowiskach artystycznych jak nie jestes gejem albo lesbijka to jestes nikim. Nie ogladales Eurowizji, gdzie dwoch brodatych facetow sie calowalo na oczach milionow telewidzow?

Gdzie ta nienawisc, organizuja sobie parady, w skorzanych majtach obsciskujac sie, co mnie razi I male dzieci na to patrza, jak one to moga odbierac ? To jest straszne...

szalony_mustang
4 822
#3712.02.2020, 17:58

chcesz zobaczyc nienawisc to wybierz sie z kumplem do Polski i przejdz sie z nim w pare miejsc trzymajac sie za reke.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#3812.02.2020, 18:03

Nic Cie nie spotka, nie boj sie, najwyzej Ci nazwa czescia rowerowa I co z tego, przeciez sie kochacie, milosc wszystko przetrzyma ;)

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#3912.02.2020, 18:06

Zbychu co ty pierdolisz - tylko z punktu widzenia upadku Twojej hodowli, a nie całego gatunku. Chomików jest miliony i te kilka % osobników homo nie szkodzą reszcie.

szalony_mustang
4 822
#4012.02.2020, 18:08

widze ze to przetestowales zbytnik :) cicha woda :)

Zbychu_zPlebani
7 759
#4112.02.2020, 18:21

#39 gatunki wyewoluowały w pierwszym miocie w milionach?

Zbychu_zPlebani
7 759
#4212.02.2020, 18:28

Chciałem jeszcze dodać że gatunek chomika syryjskiego przetrwał na początku XXw z odtworzenia gatunku z 3 osobników. Szczęście że to nie były moje dwa :)

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#4312.02.2020, 18:28

Napisałeś z punktu przetrwania gatunku, a nie jego powstania...

Igor89a
1 546
Igor89a 1 546
#4412.02.2020, 18:32

#4 "Mnóstwo" xD

Akurat przypomniała mi się sytuacja sprzed 6 lat z 2014 w Anglii...

Angol mnie wkurzał to zaczęliśmy gadać o Polakach i ja powiedziałem:Trochę ich przyjechało, a on:"Mnóstwo!" xD

Igor89a
1 546
Igor89a 1 546
#4512.02.2020, 18:33

Azja zalewa świat elektroniką itd, Polska Polakami xD

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#4712.02.2020, 19:16

Ja bym to samo chciała zrobić idiotom... sa dużo bardziej szkodliwi.

szalony_mustang
4 822
#4812.02.2020, 20:10

zbytnik w america's got talent??

azteca
282
azteca 282
#4912.02.2020, 20:36

Co wy Tu (w UK) robicie skoro wam przeszkadza odmienność innych ludzi?

Wracajcie do Polski, wyślijcie dzieci do kościoła (a co tam, niech ksiądz się nimi - nie z nimi - pobawi), a może na "pińset plus" (teraz po inflacji to pewnie już z "czysta" na rękę) się załapiecie no, a już na pewno na ojcowiźnie będzie wam lepiej niż wśród gejów i lesbijek w UK.

szalony_mustang
4 822
#5012.02.2020, 20:39

dawno Cie nie czytalem azteca :)

azteca
282
azteca 282
#5112.02.2020, 20:40

A jakoś taki mały odwyk od "Polonii" był.

szalony_mustang
4 822
#5212.02.2020, 20:48

welcome back to Polish Hell :)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5312.02.2020, 20:49

No wlasnie,podobno w holandii jest duzo sciezek dla rowerów...

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5412.02.2020, 20:50

Mozna tem pedalowac....ze hej

szalony_mustang
4 822
#5612.02.2020, 20:54

co Wam tak przeszkadza w tym ze ktos jest inny? Co Wam lezy na watrobie?

azteca
282
azteca 282
#5712.02.2020, 21:03

Pewnie polski ksiundz w kościele im powiedział, ze to zło wcielone i żeby młode owieczki przyprowadzać to on je własnoręcznie nauczy jak tego zła unikać, a nawet im pokaże.

No i teraz niechęć nastała, a przeca od dziesięcioleci wiadomo, że w seminariach dupczą się nawzajem, a mimo to przed klechami na kolana padali.

Wyjechali na zachód, od klechów się uwolnili, a tu im bum z drugiej mańki "odmieńcy" paradują za rączkę po ulicach.

shel
1 307
shel 1 307
#5812.02.2020, 21:06

ot sfrustrowani katolicy...

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5912.02.2020, 21:21

Śliniący i zalecający sie kolezka jest tak samo "miły" na wschodzie i na zachodzie.

Tfuj

azteca
282
azteca 282
#6012.02.2020, 21:25

To zawsze jest kwestia tylko i wyłącznie kultury osobistej.

Profil nieaktywny
Hryzantema.
#6112.02.2020, 21:27

Chłopak i dziewczyna normalna rodzina, tyle w temacie. 40 lat temu podlegali penalizacji w UK,jak obecnie pedofilia która za max 30 będzie legalna. Uczniowie Kinseya się o to postarają. Marksizm zabija powoli.

azteca
282
azteca 282
#6212.02.2020, 21:30

"Chłopak i dziewczyna normalna rodzina, tyle w temacie"

uzasadnij proszę tą tezę

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#6312.02.2020, 21:32

#62

O zbycha chomikach poczytaj

Profil nieaktywny
Hryzantema.
#6412.02.2020, 21:46

#62 przypuszczam, że osobom Twego pokroju ciężko cokolwiek normalnego i oczywistego wytłumaczyć. Bez odbioru.

szalony_mustang
4 822
#6512.02.2020, 21:48

sprobuj hryzantema, czego tak bardzo nienawidzisz w innosci?

azteca
282
azteca 282
#6612.02.2020, 22:08

#64

Zdefiniuj "normalnego"

Jak chcesz to mogę tobie podać przykład "normalnego" męża, praktykującego katolika, osobę publiczną, która w zaciszu 4 ścian znęca się nad żoną, bije i brutalnie gwałci ją wielokrotnie, maltretuje córkę, zmusza do zachowań będących zaprzeczeniem człowieczeństwa.

To, że ktoś czuje inaczej, kocha inaczej, czy pragnie czegoś innego niż ty wcale nie oznacza, że nie jest normalny.

Jest inny.

Żeby to zrozumieć trzeba nauczyć się rozumieć, a tego ciebie chyba nie nauczono co tak na prawdę jest przykre i świadczy o tym, że cię skrzywdzono.

szalony_mustang
4 822
#6712.02.2020, 22:12

no coz, oprocz sztampowych, wyswiechtanych haselek nie przeczytamy chyba nic wiecej, najprosciej nienawidzic nie zastanawiajac sie nawet dlaczego nienawidzimy.

Profil nieaktywny
Hryzantema.
#6812.02.2020, 22:16

#normalnie się rozpłakałem, masz chyba obsesję na punkcie katolików-radziłbym wizytę u psychologa(może jakaś trauma związana z Ojcem-nie mnie to oceniać). Z tego co kojarzę to pedalstwo(nie jakieś idiomy nowomowy - geje) jest zaprzeczeniem człowieczeństwa

szalony_mustang
4 822
#6912.02.2020, 22:18

masz jakies leki hryzantema? boisz sie o swoj tylek czy o swoja kobite zeby Ci z jakas nie nawiala?

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#7012.02.2020, 22:36

"Z tego co kojarzę to pedalstwo jest zaprzeczeniem człowieczeństwa" - uzasadnij.

shel
1 307
shel 1 307
#7113.02.2020, 00:03

Marian Turski w 75 rocznicę wyzwolenia Auschwitz:

"Nie bądźcie obojętni, kiedy jakakolwiek mniejszość jest dyskryminowana (...) Bo jeżeli będziesz, to nawet się nie obejrzycie, jak na was, na waszych potomków jakiś Auschwitz nagle spadnie z nieba"

shel
1 307
shel 1 307
#7213.02.2020, 00:11

#68

Kiedy uczysz się nienawidzić, uczysz się nienawidzić coraz więcej, więcej i więcej. To narkotyk. Kiedy zabraknie gejów i lesbijek, będziesz szukał innego celu i bedziesz musiał go znaleść bo bedziesz na głodzie... jesteś chory Hryzantema.

azteca
282
azteca 282
#7413.02.2020, 04:55

#73

@kwitol2581 ....... a jak się poczujesz gdy na ulicy, w pracy, w sklepie usłyszysz "wypierdalaj do Polski, my tu Polaków nie potrzebujemy"?

Będziesz chciał równego lub podobnego traktowania jak "tubylców" to też ci powiedzą "słowa nie można powiedzieć bo od razu nazwą cię rasistą czy stwierdzą, że ich dyskryminujesz".

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a jedyną wspólną wartością jest TOLERANCJA, której tu wielu osobom brakuje.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#7513.02.2020, 06:21

Więc może towarzystwo LGBT zacznie tolerować ludzi hetero

Bo na chwilę obecną wchodzą z butami wypchanymi słomą i zaczynają prawić jakieś brednie i demoralizować najmłodsze społeczeństwo

Wybrałeś sobię taką a nie inną drogę życia twój wybór

Co do Polaków to owszem słyszałem o dziwnych akcjach osobiście nic złego nie doświadczyłem a jestem na wyspach 15 lat

Patologii nie brakuje zarówno w Pl jak i w Uk

azteca
282
azteca 282
#7713.02.2020, 08:52

#75

Wiec po co te wycieczki do srodowisk LGBT?

Jak ci sie laska podobala jak byles mlodszy i singlem (nie wiem czy jestes w zwiazku czy nie) to nie slimaczyles sie do niej? Pewnie, ze tak. Podrywales, dobrze sie bawiles. Oni robia to samo od lat i zazwyczaj we wlasnym srodowisku choc wlasnie istatnio bylo duzo coming outow osob znanych.

Osobiscie nie podoba mi sie jak dwoch facetow caluje sie na ulicy. Czy mam z tym problem?

Nie, to ich sprawa, a ja przechodze obok nie ingerujac w ich zycie.

To jest wlasnie tolerancja, ktorej ludziom brakuje.

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#7813.02.2020, 08:52

Gdzie osoby homo wchodza z butami reszcie?! I gdzie ich nie toleruje? Wow. Nie pomylila ci sie obrona z atakiem?

Infidel
14 166
Infidel 14 166
#7913.02.2020, 09:18

Mnie kiedys taki jeden, jak kupowalem sobie kawe z rana, wszedl z butami w moje zycie, jako ze stal w kolejce przede mna, mowi do pani sprzedajacej....jakiz ladny chlopak, oststnio nawet jak bylem na tym kiczowatym Elfingrove to drag-elf wyszczypal mi policzek i mowi, ze ladny chlopak.

Kurna, od kobiety nigdy tego nie uslyszalem:/

Profil nieaktywny
Delirium
#8013.02.2020, 09:57

Chłopaki, naprawdę nie musicie obnosić się ze swoim kryptogejostwem, może już czas na coming out, poczujecie ulgę. :P

Infidel
14 166
Infidel 14 166
#8113.02.2020, 10:11

Nie badz taki do przodu bo cie od tylu zajde.

Profil nieaktywny
Delirium
#8213.02.2020, 11:52

W pierwszej chwili dałem ci lajka, ale musiałem go cofnąć. Poczułem się dziwnie i nieswojo, klikając "lubię to". :/

Infidel
14 166
Infidel 14 166
#8313.02.2020, 12:26

Cos jak wtedy gdy ci ktos zdrowo dyszy nad karkiem?

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#8513.02.2020, 15:32

Ja nie lubie gei od czasu epizodu w Polsce, gdy mialem z 17 lat I w autobusie stoje sobie spokojnie a tu facet przede mna sie przysuwa coraz bardziej chociaz miejsca ma z przodu dosc, no ta ja do tylu a on tylem dalej za mna, oparlem sie na barierke a ten reka do tylu I lapie mnie za rozporek...Ja w szoku, mlody chlopak, ucieklem z autobusu a trzabylo go wytrzaskac po mordzie...

azteca
282
azteca 282
#8613.02.2020, 16:37

Zgaduję, że to był ksiądz, a więc żaden gej tylko pedofil. ;-)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#8713.02.2020, 16:43

Jedyne pocieszenie to to ze potomstwa z takich związków nie będzie ... choć próby nadal trwają

Z drugiej strony naprawdę nie rozumiem próby adopcji dzieci i śluby pedalskie

Toć stając się gejem czy wybierając tą drogę rozchodzi się i to aby nie być w związku z kobietą

Przynajmniej taka jest teoria a tu proszę

Jakieś nowe odmiany chcą zakładać rodziny i wbijać się w związki .... zaprzeczanie samemu sobie

To tak jak wegetarianie .... Nie uznają mięsa a upodabniają swoje posiłki do kotletów parówek itp...... debilizm przez duże D

:D

Profil nieaktywny
kwitol2581
#8813.02.2020, 16:45

#86 pudło

Na bank pedofi pedał

Księża mają sie w Polsce super i jeżdżą autami a nie MPK

Profil nieaktywny
Delirium
#8913.02.2020, 19:09

Kwitol, czas na coming out, bo potwornie męczysz się w skórze heteroseksualisty, do którego domu co parę dni przychodzą tabuny gejów, żeby pobzykać się na stole w kuchni, podczas gdy ty w tym samym czasie i przy tym samym stole wtrząchasz bunia z pasztetową. Zrób coming out, wtedy tobędziesz mógł pobawić się z chłopakami, zamiast beczeć na emito z paroma innymi kryptogejami.

Profil nieaktywny
Delirium
#9013.02.2020, 19:27

Hryzantema, widzę, jak bardzo starasz się zanegować swoją seksualność. Takie wyparcie poprzez zaparcie. Klasyczny kryptogej. Nie wstydź się, bądź sobą, jak dlugo można żyć w samooszustwie?

Profil nieaktywny
Delirium
#9113.02.2020, 19:36

Chłopaki, macie jakieś rozebrane fotki? Podeślecie na priv? Możecie być na nich razem: kwitol i hryzantema, chłopak i dziewczyna.

Hryzantema, dlaczego masz damski nick? Dzięki temu czujesz się bardziej sexy?

Profil nieaktywny
kwitol2581
#9213.02.2020, 20:39

Widzisz pedale masz tak nasrane we łbie i klapki na oczach ze nawet twoi "współbracia cię nie akceptują"

A ja z nimi problemu nie mam

I jak byś sie zagłębił w coś więcej niż własną dupę

To wiedział byś że nawet homoseksualiści są przeciwni tej chorej propagandzie lgbt

Bo gdybyś myślal to wiedział byś ze zmiana płci u 12 letniego dziecka to jest po prostu chore tak jak i nauczanie o czymś co nie istnieje czyli więcej płci niz dwie

Niedługo tacy jak ty zaczną zabierać małżeństwa ze zwierzętami i wbijać innym do głowy że jest to normalne

Gdyby nie to że żyjemy w świecie socjalistycznym

I do władzy dostają się tacy kretyni o podobnych poglądach do twoich

To nikt o zdrowych zmyslach nie wydał by grosza ani sek na antenie tv aby wspomnieć o czymś takim jak LGBT

Ale spoko czas was sam wytępi

Szkoda tylko tych prawdziwych pedałów którym zależy na normalnym życiu a nie jakieś fali poparcia tłumu i rozgłosu

Profil nieaktywny
Delirium
#9313.02.2020, 22:23

Przepraszam, ale nie mam teraz zbyt wiele czasu, dkategi bardzo proszę, streść swój wpis, koncentrując się na najistotniejszej dla mnie kwestii: wyślecie mi te wasze wspólne fotki teraz, czy dopiero po waszym wyjściu z szafy (coming out)?

Profil nieaktywny
Delirium
#9413.02.2020, 22:30

* dlatego bardzo proszę

Profil nieaktywny
Delirium
#9513.02.2020, 22:37

Kwitol, ostatnio pisałeś w innym temacie, że geje bzykają się ci się pod domem, potem, że na ulicy, a na końcu okazało się, że jednak w krzaczorach, "na oczach połowy miasta". Z połową miasta włóczysz się po krzaczorach, żeby podglądać bzykających się homoseksualistów? Kręci cię to, czy jak? Tak pytam, bo często snujesz wizje jednopłciowego seksu i bardzo dużo fantazjujesz o bzykających się gejach - dużo nawet jak na kryptogeja.

Chcesz o tym porozmawiać?

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#9714.02.2020, 01:21

Pare pytan masz do ogarniecia wyzej kwiatuszku. Mam nadzieje, ze twoj poziom inteligencji wystarczy, zeby sobie z nimi poradzic.

Profil nieaktywny
Delirium
#9814.02.2020, 06:30

#96:

Słodziak. :*

Fakt, daleko mi do takich tytanów intelektu, jak np. ty czy kwitol, który akcję swojej opowieści umieścił w krzakach rosnących przy jego ulicy, znajdujących się tuż pod jego domem, i zamieszkanych przez pół miasta. Vonnegut by tego nie wymyślił, ani nawet ten wierzący pedofil, jak mu tam było?... C S Lewis?...

Ok, jeśli nie wasza wspólna, rodzinna fotka, to może chociaż pukniesz, kffiatuszku?Najfajniej byłoby u kwitola pod chatą, żeby Kwitol miał pożywkę dla swoich fantazji o homoseksualnym seksie i żeby nic go nie ominęło, bo nie mogę patrzeć, jak cierpi, mazgając się przy tym jak baba.

Profil nieaktywny
Delirium
#9914.02.2020, 06:34

Kryzantemo złocista, zabrałeś głos w duskusji, i paru rozmówców poprosiło cię o uzasadnienie opinii lub doprecyzowanie pewnych kwestii -a ty, zamiast błysnąć intelektem, skupiasz się na moich durnych wpisach. Tęsknisz, kffiatuszku?...Nynyny, kryptogejku, powinienem zdzielić cię torebką.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#10014.02.2020, 08:22

Z delirium nie ma co rozmawiać

sie chłopak zacina w pewnym momencie i leci w kółko ba wręcz od paru tygodni nadal w krzakach siedzi i trudno mu je opuścić .... zrozumieć ..... Ma swój świat niech mu dobrze w nim będzie

Choć dobrze by go było odizolować.... Bo

Strasznie nietolerancyjny wobec innych i z wypowiedzi jego wnioskować można iż do agresji i czynów brutalnych targnąć się zamierza

Ale kijevna bardzo proszę o pytanie ;)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#10114.02.2020, 08:33

A jednak zadałem sobie ten trud

I pytania do tak zwanej grupy LGBT

Proszę o odpowiedź wprost

Nr1

Czy płci jest więcej niż dwie ?

Nr2

Czy zmiana płci w wieku 12 lat to coś normalnego?

ChaoticBiker
3 040
ChaoticBiker 3 040
#10214.02.2020, 08:35

@101

W suzym uproszczeniu, 6 najpopularniejszych genotypów:

https://www.joshuakennon.com/the-six-common-biological-sexes-in-humans/

ChaoticBiker
3 040
ChaoticBiker 3 040
#10314.02.2020, 08:36
Profil nieaktywny
kwitol2581
#10414.02.2020, 08:44

Nawet na fotce z czyjegoś ślubu

Te błazny musza się reklamowa

Kogo to obchodzi ze lubi lizać pizdy ?

No chyba ze na portalu sex spotkanie takie wpisy to oczywiście nie czepiam sie

Profil nieaktywny
kwitol2581
#10514.02.2020, 09:55

#102

Co to ma wspólnego z pytaniem ?

Profil nieaktywny
kwitol2581
#10614.02.2020, 10:01

Pomogę

Płeć — zespół cech o charakterze struktur i funkcji pozwalających na sklasyfikowanie organizmów na męskie i żeńskie[1]. W odniesieniu do organizmów płci męskiej stosuje się określenia mężczyzna i samiec, a w odniesieniu do organizmów płci żeńskiej: kobieta i samica, odpowiednio dla ludzi i zwierząt.

ChaoticBiker
3 040
ChaoticBiker 3 040
#10714.02.2020, 11:23

@106 czyli nic nie rozumiesz. Jakoś nie jestem zaskoczony.

Podejdźmy do tematu płci biologicznie. Zobaczmy, czy to takie proste.

A więc biologicznie rzecz biorąc, płeć jest określana przez zbiór chromosomów, XX to żeńska, XY to męska. To jest "płeć chromosomowa". Ale czy to jest płeć biologiczna?

A więc jest tylko JEDEN GEN na chromosomie Y która ma jakiekolwiek znaczenie dla płci. Jest to gen SRY. Podczas rozwoju embrionalnego u ludzi, proteina SRY uaktywnia geny związane z płcią męską. Czyli posiadanie genu SRY czyni Cię "genetycznie męskim" Ale czy to jest "płeć biologiczna"?

Czasami ten gen SRY odrywa się od chromosomu Y i przykleja się do chromosomu X. Niespodzianka! Teraz masz chromosom Y bez SRY i chromosom X z genem SRY! I cóż taki stan rzeczy oznacza?

Y z genem SRY oznacza, że fizycznie jesteś kobietą, na poziomie chromosomów jesteś mężczyzną (XY) a genetycznie jesteś kobietą (bez SRY) . Mając X z SRY oznacza, że fizycznie jesteś mężczyzną, na poziomie chromosomów jesteś kobietą (XX) a genetycznie znów mężczyzną (posiadasz SRY). Ale przecież rozróżnianie płci jest takie proste! Więc musi być inna odpowiedź...

Geny odpowiedzialne za płeć uaktywniają hormony w określonych rejonach ciała oraz odbiór tychże hormonów przez komórki w całym ciele. Czy to jest korzeń "biologicznej płci"?

"Hormonalny mężczyzna" oznacza, że produkujesz "normalne" poziomy hormonów męskich. Poza pewnymi wyjątkami wśród kobiet, które mają wyższy poziom męskich hormonów niż spory procent mężczyzn. I tak samo dla żeńskich homonów.... I do tego w trakcie rozwoju, Twoje ciało może nie wyprodukować wystarczająco hormonów dla Twojej genetycznej płci. Doprowadzając do stanu, gdzie genetycznie będziesz płci męskiej lub żeńskiej, chromosomy męskie lub żeńskie, hormonalnie nie-binarny, oraz fizycznie nie-binarny. No, ale przecież komórki mają też tu coś do powiedzenia...

A więc komórki napewno określą nam "biologiczną płeć", prawda? Komórki posiadają receptory aby odbierać sygnały od hormonów płci. Ale czasem te receptory nie działają. Niczym telefon, który jest ustawiony na "nie przeszkadzać". Dzwoń i dzwoń, ale nikt nie odbierze. I co to oznacza?

Ano tyle, że możesz być genetycznie męski lub żeński, chromosomy męskie lub żeńskie, hormonalnie męski/żeński/niebinarny z komórkami, które może usłyszały, a może nie informacje o byciu męskim/żeńskim/niebinarnym i to doprowadza do posiadania ciała, które może być męskie/niebinarne/żeńskie.

Wypróbuj inne kombinacje też. Fajnie się gmatwa temat, nie? Możesz dokładnie określić, co wskazuje na płeć człowieka? Sprawiedliwie jest określać ludzi na tylko jednej podstawie?

Oczywiście zaraz pewnie powiesz, że przecież większość ludzi jest albo kobietami albo mężczyznami. Tylko co byś zrobił, jakbyś dowiedział się, że Twoje chromosomy czy hormony są niezgodne z Twoją fizyczną płcią?

Temat płci biologicznej jest skomplikowany. Zanim zaczniesz kogoś dyskryminować, bo czegoś nie rozumiesz, to przemyśl - znasz stan ich ciała? Wiesz, jakie mają chromosomy, poziomy hormonów i pozostałe warunki? Znasz chociażby SWOJE? Ponieważ odpowiedź to prawie na pewno NIE, więc szanuj ludzi i ich prawo do określenia się tym, kim są i pamiętaj, że nie masz odpowiedzi na wszystko.

Co do pozostałych biologicznych klasyfikacji patrz mój post powyżej @102, te 6 płci to tylko te najbardziej powszechne.

Biologia to naprawdę skomplikowana sprawa.

Zobacz też ten artykuł https://wiadomosci.wp.pl/dramat-rodzicow-nie-wiem-jakiej-plci-jest-moje-... - co Ty byś zrobił? Rozłożył bezradnie rączki i się rozpłakał pewnie.

Większość powyższego to tłumaczenie pracy Rebecca R Helm, biolog i profesor na University of North Carolina, Asheville USA.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#10814.02.2020, 11:40

My tu nie rozbijamy atomu

Podstawa profesorku

Zaczynamy od podstawy czyli od kobiety i mężczyzny

=2

Profil nieaktywny
kwitol2581
#10914.02.2020, 11:41

Idąc twoim tokiem i tymi bredniami to zapewne znajdziemy dowód na to ze Ziemia jest płaska

ChaoticBiker
3 040
ChaoticBiker 3 040
#11014.02.2020, 11:48

No i weź tu tłumacz coś tępakowi... przytoczyłeś fragment Wiki, weź chociaż wejdź na ten artykuł i przeczytaj drugi akapit (determinacja płci)

Według Twojej podstawy - obojnak kim jest? Kobietą, czy mężczyzną? Zapraszam do rozbicia tego atomu.

omegan
14 256
omegan 14 256
#11114.02.2020, 11:53

to za trudne dla niego. szkoda czasu

Profil nieaktywny
kwitol2581
#11214.02.2020, 11:54

Nie rozmawiamy o marginesach

Czy wy potraficie dotrzymać konwersacji bez ubliżania swoim przeciwnikom ?

Nie potraficie nawet spojrzeć na druga stronę

Wyprane wasze mozgi nie przyswajają tolerowania alternatywnego myślenia

A jednak to wy próbujecie nauczać o tolerancji i niejako czujecie się poszkodowani

ChaoticBiker
3 040
ChaoticBiker 3 040
#11314.02.2020, 12:01

btw jesteś doskonałym przykładem, dlaczego właśnie nikt nie podejmuje dyskusji z takim betonem umysłowym. Po prostu to jak gra w szachy z gołębiem, rozpirzy wszystkie pionki, zafajda całą szachownicę a na koniec odleci w przekonaniu, że wygrał...

Czyli wg. Ciebie nie akceptujemy marginesu? Czy po prostu udajemy, że ten margines nie istnieje? jakieś 2% ludności na swiecie, czyli 150 000 000. To do 2 na każde 100 osób.

150 milionów ludzi dla Ciebie nie ma określenia i nie zasługuje na uwagę.

Zdecydowanie Twoje myślenie jest alternatywne. Tylko co jest alternatywą myślenia?

Profil nieaktywny
kwitol2581
#11414.02.2020, 12:22

Zasługuje na uwagę owszem ale nie na zmienianie życia pozostałej 98% populacji

Mi tez nie podoba się ustruj demokratyczny

Jeszcze raz

Czy zmiana płci 12 letniemu dziecku jest normalna według ciebie?

Dziękuję za udowodnienia iż rozmawiam z niezrównoważony emocjonalnie osobnikiem

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#11514.02.2020, 12:36

Zle postawione pytanie - czy taka procedura w tym wieku byla konieczna. Prawdopodobnie tak, bo zazwyczaj zmienia sie imie, sposob ubierania itp, a z terapia hormonalna czy operacjami czeka do doroslosci.

Tyle rzeczy, ktore kiedys uwazano za nienormalne jest dzis norma. Nie tobie oceniac.

azteca
282
azteca 282
#11614.02.2020, 13:19

#101

Tak, płci jest więcej niż jedna

1. Żeńska

2. Męska

3. Obojnactwo - hermaphroditus https://www.medme.pl/artykuly/hermafrodyta-czyli-obojnactwo-czym-sie-cha...

Tak, zmiana płci w wieku 12 lat może być normalna przy uwzględnieniu pewnych warunków medycznych

#108

Przyjmij do wiadomości fakty i się nie wykręcaj. Zadałeś pytania i to wcale nie głupie ale twój stosunek do udzielonych odpowiedzi jest denny.

#112

To nie są marginesy, to są ludzkie dramaty

Ogólnie rzecz ujmując kwestie płci, wyboru płci, zmiany płci i wszystko co jest z tym związane tak na prawdę jest dla nas - heteroseksualistów niezrozumiałe, a to znaczy, że większość z nas, tych nietolerancyjnych to takich zjawisk podchodzi z niechęcią, a nawet z agresją.

@kwitol - to zapewne wina wychowania, a może środowiska w którym wyrastałeś ale jesteś niemalże odzwierciedleniem mojego psa. On też (ciągle szczeniak) jak nie rozumie sytuacji w której się znalazł lub boi się to okazuje objawy zdenerwowania, a nawet agresji.

Oczywiście wszystko jest do wytłumaczenia i wyuczenia ale trzeba mieć "mentora", który będzie w stanie te "braki" wypełnić.

I tu kolejny raz już do znudzenia przywołam słowo TOLERANCJA

Profil nieaktywny
kwitol2581
#11714.02.2020, 13:55

#115 nie mi oceniać

A przepraszam komu ?

12 letniej osobie która po obejrzeniu Harry Potter'a udaje ze potrafi latać na miotle?

A po nakręceniu przez rówieśników potrafi skoczyć z dachu....?

Czy może psychologowi który zjadł 1000 rozumów a w życiu nie wychował 1 dziecka

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#11814.02.2020, 14:01

Czyli nie wiesz jak sie to odbywa, a piszesz. Teraz mi powierz, czy to jest normalne wypowiadac sie w tematach, o ktorych nie ma sie pojecia?

Profil nieaktywny
kwitol2581
#11914.02.2020, 14:08

Zdziwiła byś się

Rozchodzi się o dzieci którym są prane mózgi

To co ty on ona ono zrobi kiedy będzie dojrzałe i powiedzmy stabilne emocjonalne

Proszę bardzo

Jeśli moje dziecko powie mi ze jest pedałem lesbijką po fazie dorastania i trendów mody i prania mózgu

Prosze bardzo

Ale jak na razie celujecie w najmlodszych

A historia już to poznała pod inną nazwą

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#12014.02.2020, 14:25

Kto tu ma sprany mozg, wow!

Profil nieaktywny
kwitol2581
#12114.02.2020, 14:29

Wow ile ty masz lat ?

azteca
282
azteca 282
#12214.02.2020, 14:50

#119

W każdej kolejnej wypowiedzi pokazujesz kompletny brak wiedzy i pełną ignorancję w tej materii.

Biorąc pod uwagę twoje wypowiedzi i oceniając cię podobną miarą, można powiedzieć, że jesteś "typowym" Polakiem z zaściankowej wsi gdzie ksiądz z ambony mówił, że to zło, zło wcielone i należy je tępić, a wierni nie bacząc na "inne" okoliczności z widłami ruszają na "odmieńców".

Nawet sobie nie potrafię wyobrazić jak ciężkie dla ciebie musi być życie w UK, gdzie przed twoim domem, w ogrodzie, w krzakach geje się obmacują. Z biegiem czasu może dopaść cię choroba, a w zasadzie bazując na twoich wypowiedziach wydaje się, że już cię powoli dopadła.

Profil nieaktywny
forextrade
#12314.02.2020, 15:08

Oglądaj -Psy 3: W imię zasad 2020 oraz inne filmy/seriale

www.ciinema.eu

=========

Jedyny VOD gdzie płacisz raz i masz dożywotni dostęp

Profil nieaktywny
kwitol2581
#12414.02.2020, 16:24

#122 jeśli tak strasznie bu mi było pomiędzy pedałami to nie spędził bym 8 lat w Brighton

Nawet nie wiesz jak bardzo się myślisz

I ilu znajomych jak wolisz gay ów posiadam

Którzy nie zgadzają się z wami

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#12514.02.2020, 17:00

A z czym sie nie zgadzaja?

Profil nieaktywny
kwitol2581
#12614.02.2020, 17:04

Z ideologią LGBT

Nauczaniem dzieci w szkołach zmianą płci u dzieciaków i praniem im mózgów

To nie ma nic wspólnego z tolerancją to czysta pedofilia w legalnej formie

Naprawdę potrzebujecie nauczyciela aby wam powiedział jak samemu zrobić sobie dobrze?

Profil nieaktywny
kwitol2581
#12714.02.2020, 17:06

Jesli mam wybór a nie jestem za jednym i drugim w szkole

to wybieram mniejsze zło i poproszę ta religię

Profil nieaktywny
kwitol2581
#12814.02.2020, 17:10

A jedno i drugie powinno być prywatna sprawą kto w co wierzy i w którą dziurę lubi

Edukacja już stoi na tragicznymi poziomo

A tu dodają zajęcia typu how cool to be gay

Kończą dzieciaki szkołę wiedząc jak zrobić dobrze loda

A nie potrafią znaleźć np pracy

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#12914.02.2020, 17:19

Jesli dziecko umie po skonczeniu szkoly robic loda to znaczy, ze rodzice dali ciala, bo nie zamkneli dziecku dostepu do mediow.

W szkole tego nie ucza, tak samo jak nie ucza masturbacji, tak samo jak nie zmuszaja do zmiany plci. Pierdzielisz bzdury na podstawie info z drugiej reki.

Utrzymywanie dzieci w ciemnocie i wstydzie to jest wlasnie cos, co jest na reke pedofilom.

O dzieciach tez zreszta g* wiesz.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#13014.02.2020, 17:22

Taaaa :) .... odezwała sie samotna mamusia ...... mylę sie ?

Igor89a
1 546
Igor89a 1 546
#13114.02.2020, 17:25

"LGDT"? ;)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#13214.02.2020, 17:27

https://www.google.com/amp/s/www.breitbart.com/europe/2019/09/23/uk-scho...

Jeden z wielu artykułów w necie edukują 6 letnie dzieci jak to dobrze "walic gruchę"

To nie jest pedofila ?

azteca
282
azteca 282
#13314.02.2020, 17:32

Nie, to się nazywa odpowiedzialne wychowanie seksualne właśnie po to aby między innymi nauczyć dzieci odróżniać świadome życie seksualne od pedofilii.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#13414.02.2020, 17:36

Ja tam wole aby wychowały się na Kubusiu Puchatku

Biegały po parku i grały w piłkę

Niz na obrazkach porno w wieku 6 lat

Proponuję się zbadać i trzymać zdala od małych dzieci

azteca
282
azteca 282
#13514.02.2020, 17:53

No to SIĘ zbadaj skoro czujesz taką wewnętrzną potrzebę.

W dobie obecnych zagrożeń jako osoba zawodowa zajmująca się w ogólnie pojętym bezpieczeństwem nie mam nic przeciwko temu aby moje dzieci były edukowane zamiast wykorzystywane.

Polecam lekturę materiałów o wykorzystaniach seksualnych dzieci, które były pod opieką rodziców właśnie w parkach i biegały za piłką.

Dotykasz tematów o których nie masz zielonego pojęcia, nigdy się z nimi nie zetknąłeś, nie znasz zagrożeń, a co najgorsze nie znasz konsekwencji jakie za sobą niosą te zagrożenia.

100x wolę, żeby moje dziecko zostało zawczasu przygotowane na to jak unikać takich zagrożeń, jakie te zagrożenia identyfikować i jak się zachować jeśli zdarzyłoby się mu w takiej sytuacji znaleźć (choć robię wszystko aby się nie zdarzyło) niż żeby 1x jakiś pedofil chciał mu pokazać jak się "gra na fleciku" wykorzystując właśnie jego niewiedzę.

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#13614.02.2020, 17:54

Gdzie ty tam masz, że waliły sobie gruchę? Może wróc do podstawówki i naucz się czytać. Dzieci się uczyły o masturbacji, nie masturbować się.

Jeszcze taka ciekawostka - od jakiegos czasu homofobom masowo zmieniła się narracja. Nadal używaja plugawego języka w stosunku do osób homo, nadal mozna wyłapac strach i nienawiśc, ale jakby co to pojawaia się stały motyw - oni mają znajomych gejów, nie mają z tym problemu, znają sie, lubią, dyskutuja i ci geje też sa przeciw 'ideologii LGBT' (czymkolwiek ona jest). Przypomina to mi to twity podczas strajku nauczycieli wrzucane przez trole z róznych kont o tej samej tresci - o siostrzenicy co jej strajk złamał życie, czy jakos tak.

Kompletnie niewiarygodne:)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#13714.02.2020, 18:48

Masturbacja = walenie gruchy

Napisane dosadnie aby podnieś wage zagrożenia

Nie sądzisz ze taka edukacja powinna być zostawiona dla rodziców ? A przynajmniej powinien być dany im wybór czy zgadzają się na takie wychowanie przez obce osoby??

Dla mnie papier w dłoni sex"edukatora"jest tak samo wiarygodny jak koleś w koloratce

I skoro 100x wolisz taka edukację a ja 100x nie

To nie powinniśmy obydwoje mieć wyboru ?

Jak dojdzie do nieszczęścia to będziesz obwiniała "edukatora" czy siebie ?

6 lat to nie czas na sex edukację to pedofilia

#136

Trola paniusu brakuje ci między nogami .....

Pogadaj z delirium jak ladnie poprosisz to pomoże on stuka wszystko co sie rusza

Jeśli uwazasz ze 6late powinien wiedzieć jak walić gruchę ... się masturbować potrzebujesz pomocy

Szybciej zgodzę się na lekcję sex zagrożeń np jak uważać na pedofila niz sex edukację

DZIECKA W WIEKU 6 LAT!!!

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#13814.02.2020, 19:08

Znowu wychodzi twoja niewiedza - sex education w postawowkach bedzie obowiazkowy od wrzesnia tego roku, dotad nie byl.

Nauczanie o masturbacji nie onacza nauczania masturbacji mlotku. Program jest konsultowany z rodzicami i cos, co sie rodzicom nie podoba moze z niego wyleciec. Dzieci ucza sie tez o bezpieczenstwie w sieci, w terenie, onieznajomych itp. Lepsze to niz dowiedzenie sie, ze masturbacja to zlo przed pierwsza spowiedzia i zycie we wstydzie.

azteca
282
azteca 282
#13914.02.2020, 19:11

@kijevna

wydaje mi się, że @kwitol nie ma pojęcia o czym tu piszemy, ktoś mu nasrał bzdur do głowy i żyje jak w szambie.

Oczyszczalnia ścieków by mu się przydała aby zrozumieć ten temat.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#14014.02.2020, 19:27

Tak jest :)

Szkoda mi tylko dzieciaków pod wasza opieka ....w każdym razie powiedzenia im życzę

Wam juz chyba nikt i nic nie pomoże .... Po za ślepym łykanie wszystkie co wam ustawy nakazują

Strzała żyjcie sobie bezpiecznie i tolerancyjnie w swoich tęczowych pedofilskich bańkach

azteca
282
azteca 282
#14114.02.2020, 19:30

no i masz, wyszedł w końcu z ciebie homofob

Profil nieaktywny
kwitol2581
#14214.02.2020, 19:36

A niby gdzie Ten homofob wyszedł ?

Profil nieaktywny
kwitol2581
#14314.02.2020, 19:41

Tępobabofob może

Jeszcze raz LGBT jest organizacją pedofilską

Tak więc możecie mnie nazywać lgbtfobem

:)

Ponownie żaden szanujący się gej nie podpisze się pod tymi pedofilami

Oleju drogie panie do główek

Profil nieaktywny
Delirium
#14414.02.2020, 20:14

Kwitol, geje wciąż bzykają się (jak sam pisałeś) podTwoimOknemNaUlicyWkrzakachNaOczachPołowyMiasta? No to chyba nie możesz wyjść z domu, bidoku. :( Może jesteś głodny?... Podrzucić ci jakiś chleb?

Profil nieaktywny
Delirium
#14514.02.2020, 20:16

kwitol2581 323

#143Dziś - 19:41

"Jeszcze raz LGBT jest organizacją pedofilską"

Niom, z siedzibą w Watykanie.

Bylbym zapomniał: Wesoły Świąd, kwitol.

Profil nieaktywny
Delirium
#14614.02.2020, 20:35

kwitol2581 323

#87Wczoraj - 16:43

"To tak jak wegetarianie .... Nie uznają mięsa a upodabniają swoje posiłki do kotletów parówek itp...... debilizm przez duże D"

Kwitolku mój najsłodszy,

właśnie przeczytałem "debilizm przez wielkie D".

Nie rozumiesz nawet tak prostej rzeczy, ale możesz zawsze liczyć na mnie. Już ci to wyjaśniam, Słonko:

to, że ktoś nie jada mięsa z różnych powodów, nie znaczy, że nie lubi smaku haggisa.

Paniał, czy nadal "to skĄplikowane"?

To może inaczej: czy kiedykolwiek jadłeś lody owocowe? A może gdy twoje dziecko ma ochotę na loda, dajmy na to pistacjowego, mówisz do niego "nic z tego, żryj szron z lodówki, a jutro kupię ci paczkę pistacji"?

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#14714.02.2020, 20:36

A gdzie jest siedziba tej organizacji?;)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#14814.02.2020, 20:49

Nie wiem czy główna ale jest

5 Richmond Street,

Manchester M1 3HF

Proszę ...a tak szczerze to myślałem że dasz radę sama takie informacje znaleźć

Profil nieaktywny
kwitol2581
#14914.02.2020, 20:53

Delirium nie przestajesz mnie zaskakiwać

Jeśli moje dziecko chce lody pistacjowe

To takie dostaje

Po cholerę będę mu dawać szron z pistacjami .....

Przyznaję się nie nie rozumiem ale dzięki za poprawę humoru

Dostaniesz kciuk w górę

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#15015.02.2020, 07:44

To jest charity, ja jego, brak sów.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#15115.02.2020, 08:18

Charity organizations ? To juz nie jest organizacja ? Bez siedziby bez zarządu?

Twojego mózgu nie wyprano ty go nie masz !!

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#15215.02.2020, 09:11

rząd Pis powinien dać przykład Światu i ustanowić jeden dzień modlitwy za uzdrowieniem z homoseksualizmu. jest wielu fajnych ludzi homo i to nie ich wina ze tacy się urodzili. kiedyś kościół nie akceptował samobójców, a dzisiaj wiadomo że to jest choroba i samobójcy są pełnymi członkami wspólnoty. trzymam kciuki dla gay i les.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#15315.02.2020, 09:17

A to trzeba za nich kciuki trzymać?

Cos im się złego dzieję ?

Maja się lepiej niż hetero

PIS razem z PO może skoczyć z klifu trzymając się za rękę

W tydzień bym do Polski wrócił

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#15415.02.2020, 09:22

co się im złego dzieje? dzieci nie mogą mieć z kochaną osobą.

już wolałabym mieć koronawirusa niż tak ciężko być chorom na homoseksualizm.

a bzyknął cie ktoś w pupe? nie? to se spróbuj. ja mojemu Garemu obiecałam anal w tym roku, aż się trzęsę na myśl jego wielgachnej pały. mówi ci to coś?

Profil nieaktywny
kwitol2581
#15515.02.2020, 09:32

Hehehe dobre

Daj chłopakom spokój

Niech się z butami innym w życie nie wpier...alaja i wszyscy beda zadowoleni

Profil nieaktywny
Delirium
#15615.02.2020, 09:37

Kwitol, ale w jaki sposób się wpierdzielają? Musiałeś zmienić płeć, płacisz dodatkowy podatek, ustępujesz gejom miejsce siedzące w autobusie, mają prirytet przy przydziale mieszkania z councilu? :)

Profil nieaktywny
Delirium
#15715.02.2020, 09:41

A co do lodów pistacjowych - kierując się twoim sposobem myślenia odnośnie wegetarian i ich menu, jeżeli twoje dziecko lubi smak pistacji, to zamiast lodów pistacjowych, powinieneś kupić mu pistacje i wrzucić parę kostek lodu do szklanki. ;)

Profil nieaktywny
kwitol2581
#15815.02.2020, 09:43

Płacę podatek

LGBT wprowadzają do szkoły i na studia

Tzn juz jest

Kto za to płaci ?

Tak szczerze przecież nic wam się nie dzieje

Traktowani jesteście normalnie jak każdy inny

Nie mam żadnego problemu aby żyć wokół gay people razem z moja rodziną

Ale szkoły dzieciaki pranie mózgów i wpieranie ludziom ze jest to w ramach tolerancji

Pedofilia legalna

Tylko to mnie wkurwia

Profil nieaktywny
Delirium
#15915.02.2020, 10:13

Ale co konkretnie wprowadzono do szkoły (i na studia)?

To jakiś nowy, przymusowy kierunek studiów jest?

Za studia w Anglii czesne wynosi ładne kilka tysięcy funtów rocznie, a do wykształcenia twojego dziecka w szkole podstawowej państwo (ogół podatników, także tych bezdzietnych) dopłaca więcej, niż ty ze swoich podatków. :)

Bezdzietni, podnieście larum, że płacicie podatki na dzieci kwitola i innych "dzieciatych". ;)

Zalegalizowano pedofilię w twoim hrabstwie czy o co chodzi ci z tą legalizacją?

Kwitol, bardzo się miotasz z tym swoim wku*#em, ale piszesz ogólnikami, które nie mają potwierdzenia w faktach.

Profil nieaktywny
kwitol2581
#16015.02.2020, 10:31

Jak na razie to ja dopłacam do tego systemu

Ale słusznie gdybym był bezdzietnym to bym się wkurwił że płace na czyjeś bachory

Jak najbardziej prywatna edukacja

Przynajmniej dzieciaki się czegoś nauczą

A jak dostaniesz za free cokolwiek to tego nie szanujesz tak jak byś na to tyrał

Ja mam swoje zdanie które juz wszyscy znają

Lgbt jest organizacją propagującą pedofilskie chore ideologie

I wszyscy rodzice powinni zapoznać się co za gówno próbują wcisnąć do glow naszym najmłodszym w szkołach

Koniec tej telenoweli

kijevna
18 850
kijevna 18 850
#16115.02.2020, 14:01

tak, tak, oczywiście, rak to też organizacja, która próbuje mi wcisnąc jakies chore komórki tu i tam;)

Czy jest jakas organizacja wciskająca szare komórki tam gdzie trzeba?

Szymon_S
1
#16215.02.2020, 20:16

To nie rzad PIS tylko Polacy ktorzy na nich glosowali- ponad 40% obywateli. Widocznie Polacy nie kupuja waszego lewaciego belkotu o LGBT.

omegan
14 256
omegan 14 256
#16315.02.2020, 20:50

ponad 40% glosujacych. przy frekwencji ok 50% to raptem 20% ogolu czyli co piaty Polak.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#16415.02.2020, 20:52

Wsrod nieglosujacych jest taki sam rozklad poparcia, wiec dlaczego ich wykluczac, ciagle te 40 kilka procent jest za PiS...

zkukula
3
#16515.02.2020, 22:44

kwitol,zarodnik tokryptogeje,dyskusja znimi nie ma sensu w dodatku bedac w uk popieraja PISS

omegan
14 256
omegan 14 256
#16615.02.2020, 23:01

to bzdura robercik, jak zwykle rozsiewasz glupoty