Do góry

Wizz Air zawiesza loty z Polski, bo Polacy nie chcą się szczepić

Mimo że węgierski tani przewoźnik Wizz Air ma za sobą bardzo dobre wyniki za sezon letni w Polsce, to już od października zaczął ograniczać liczbę lotów do Polski. Wielkie cięcia w rozkładzie lotów mają jednak nastąpić w styczniu. Od początku nowego roku Wizz Air tymczasowo zawiesi przynajmniej 36 tras z Polski.

Chodzi o loty z Krakowa, Katowic, Gdańska, Lublina, Olsztyna, Poznania, Rzeszowa, Szczecina, Wrocławia i Warszawy – podał portal fly4free.pl.

Na przykład rejsy z Warszawy do Birmingham będą zawieszone od 8 stycznia do 10 marca, do Edynburga od 9 stycznia do 13 lutego, do Liverpoolu między 8 stycznia a 12 lutego. Z Gdańska do Edynburga samoloty nie będą latać między 9 stycznia a 13 marca, a do Liverpoolu od 7 stycznia do 11 lutego. Z Krakowa do Birmingham zawieszenie lotów obejmie okres między 9 stycznia a 9 marca.

Szczegółów należy szukać na stronie Wizz Air.

„Przykro to mówić…”

Mniej połączeń tłumaczy się nowym wariantem koronawirusa i obniżonym popytem na podróże, ale w rozmowie z magazynem Re:view szef Wizz Aira Jozsef Varadi pytany o powody likwidacji połączeń z Polski przyznał, że problemem jest słaby współczynnik szczepień przeciw Covid-19 wśród Polaków.

To jest – przykro to mówić – konsekwencja słabego wyniku akcji szczepień w Polsce. Jaki jest sens latania na tak wielu trasach z kraju, który poziom szczepień ma ledwie na poziomie 50 procent. Doświadczenie uczy, że można się spodziewać samych problemów, lockdownów, zamykania lotnisk etc. Zresztą z dokładnie takiego samego powodu ograniczyliśmy też czasowo naszą obecność np. w Rumunii

– powiedział Varadi.

W Polsce odsetek w pełni zaszczepienych wynosi w tej chwili 54,3 proc.

To nie są liczby, które nas satysfakcjonują. W tym samym momencie w Wielkiej Brytanii czy Włoszech zaszczepiono ok. 85 procent obywateli. I w naturalny sposób jest tam latać łatwiej i z mniejszym ryzykiem. Można też coś zaplanować do przodu, z nieco dalszą perspektywą czasową

– dodaje Varadi.

Szef Wizz Aira twierdzi jednak, że Wizz Air ma wciąż dość ambitne plany rozwoju z Polski.

Komentarze 59

Profil nieaktywny
Delirium
#110.12.2021, 11:15

Niech nie narzekają, dzięki nieszczepionym wożą opłacone powietrze. Znajomy rezerwował przed chwilą "tranzytówkę", żeby uniknąć kwarantanny - że niby wraca do UK przed upływem 24 h.

Polak potrafi.

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#210.12.2021, 12:39

Ah ci nieszczepieni! Hultaje jakich malo.

Negocjator
7 871 9
Negocjator 7 871 9
#310.12.2021, 13:55

Ten myk jest stary jak świat. No, może jak kowid

Profil nieaktywny
Delirium
#410.12.2021, 14:20

Tak, wiem. Nawiązywałem do narzekania Wizza, że tylu niezaszczepionych, a tymczasem wychodzi na to, że to oni "zapełniają" samoloty. ;)

Wawa-Londek, tuż przed świętami, astronomiczne 14 funa. ;)

Profil nieaktywny
streamate
#510.12.2021, 15:59

Raczej nikt nie zapłacze .... szczepiony też zaraża i choruje więc po co ten cyrk?

Profil nieaktywny
Dzygit
#610.12.2021, 17:46

Ja proponuję, żeby kierownictwo WizzAirr-a na znak protestu odmroziło sobie uszy.

Profil nieaktywny
Delirium
#710.12.2021, 18:17

streamate 119

#5Dziś - 15:59

"Raczej nikt nie zapłacze .... szczepiony też zaraża i choruje więc po co ten cyrk?"

Przestań płakać, mazgaju, ile można.

"Zaledwie 0,57 proc. osób w pełni zaszczepionych przeciw COVID-19 zostało zakażonych. Wśród wszystkich zgonów osób zakażonych koronawirusem 3,51 proc. stanowiły osoby zaszczepione, zgony nie są związane ze szczepieniem – poinformowało w piątek Ministerstwo Zdrowia.

Resort zdrowia podał, że od początku rozpoczęcia szczepienia drugą dawką w Polsce zmarło 42 tys. 503 osoby. Liczba zgonów wśród osób w pełni zaszczepionych po upływie 14 dni od pełnej dawki wynosi 1 tys. 494."

https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-polsce,ilu-zaszczepiony...

Profil nieaktywny
Delirium
#810.12.2021, 18:18

To z listopada, żeby nie było.

Profil nieaktywny
Dzygit
#910.12.2021, 18:27

Szczepionki są skuteczne i to właśnie dzięki nim wrócimy do normalności.

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#1010.12.2021, 18:41

Dokladnie tak byczku.

FifaRafa
602
FifaRafa 602
#1110.12.2021, 19:12

Delirium 24 119

#7Dziś - 18:17

streamate 119

#5Dziś - 15:59

"Raczej nikt nie zapłacze .... szczepiony też zaraża i choruje więc po co ten cyrk?"

Przestań płakać, mazgaju, ile można.

"Zaledwie 0,57 proc. osób w pełni zaszczepionych przeciw COVID-19 zostało zakażonych. Wśród wszystkich zgonów osób zakażonych koronawirusem 3,51 proc. stanowiły osoby zaszczepione, zgony nie są związane ze szczepieniem – poinformowało w piątek Ministerstwo Zdrowia.

Resort zdrowia podał, że od początku rozpoczęcia szczepienia drugą dawką w Polsce zmarło 42 tys. 503 osoby. Liczba zgonów wśród osób w pełni zaszczepionych po upływie 14 dni od pełnej dawki wynosi 1 tys. 494."

https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-polsce,ilu-zaszczepiony...

Tak tak . Osoby niezaszczepione nie podlegają testom. Są wyjatki ale Ty i tak wiesz lepiej bo mieszkasz w Polsce , prawda koleżanko? A nie czekaj w Tvpis mówili. Zobacz jak sytuacja wygląda w szpitalu miejskim w Siemianowicach Śląskich czy Tarnowskich Górach, gdzie dyrektorzy są pomiędzy Mz a prezydentami tych miast i muszą podawać prawdziwe dane. Ty i tak nie otworzysz oczów bo Twoje ego nie pozwoli Ci na to.Jaki macie poziom zaszczepionych w Uk? Ile zachorowań? No właśnie... Zamilcz

Profil nieaktywny
Dzygit
#1210.12.2021, 19:33

Poziom zaszczepienia podobno wysoki,a i tak trzeba sie izolowac bez względu na vaccination status i o dziwo bez względu na wynik testu.

Profil nieaktywny
Dzygit
#1410.12.2021, 19:36

Z cyklu "przychodzi baba do lekarza".

Dzień dobry.

Dzień dobry.

Co pani dolega?

Nic.

A ma pani jakieś symptomy choroby?

Nie,nie mam.

To po co pani tu przyszła?

A bo ja panie doktorze moge być chora bezobjawowo.

Profil nieaktywny
Delirium
#1510.12.2021, 22:32

#11:

"A nie czekaj w Tvpis mówili"

Nie oglądam, więc możesz streścić, co ci tam w TVPiS mówili.

"Osoby niezaszczepione nie podlegają testom"

Ma to się nijak do fragmentu, który wkleiłem.

Merytorycznie, w oparciu o konkretne źródła, podważ te dane, a potem możemy pogadać o moich oczętach i moim ego, koleżanko.

Profil nieaktywny
streamate
#1610.12.2021, 22:54

Ja nie sugeruję się danymi tylko z życia wzięte....u mnie w pracy osoba zaszczepiona dwoma dawkami zaraziła wszystkich pracowników oprócz ozdrowiencow

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#1710.12.2021, 23:27

Jak sie wstawia jakiekolwiek dane i artykuly z gazet medycznych na temat watpliwosci szczelien lub efektow ubocznych to jakos do dyskusji nie ma nikogo... :)

iwo
7 761
iwo 7 761
#1810.12.2021, 23:34

jakie? minelam chyba te linki dawaj:)

Profil nieaktywny
Delirium
#1910.12.2021, 23:39

streamate 120

#16Dziś - 22:54

"Ja nie sugeruję się danymi tylko z życia wzięte...."

Dobrze, że nie masz kolegi z jednym jądrem, bo aż boję się pomyśleć, co mógłbyś sobie zrobić. :p

Profil nieaktywny
Dzygit
#2111.12.2021, 06:12

Ktoś tu niedawno pisał,ze po drugiej dawce,czy moze po boosterze,juz nie pamiętam,tak czy inaczej, że żona mu wyłaniała.

Wiec skuteczność szczepionek jest potwierdzona,a i skutki uboczne raczej pozytywne.

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#2211.12.2021, 08:05

“Dane z życia wzięte…”

Somsiad miał Golfa II i mało kopcił. Drugi Somsiad miał elektryka i mu krowa przestała dawać koty.

Tru strot. W kolejce w Biedronce podsluchqłem

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#2311.12.2021, 08:06

Żygit.

Tobie nawet 4 dawki nie pomoga, wiec po co wodke marnować.

Profil nieaktywny
Dzygit
#2411.12.2021, 08:09

A co ja pisałem cos o tobie?

Odstosunkuj sie.

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#2511.12.2021, 08:09

@20

Public Health and Medical Professionals for Transparency

This nonprofit, made up of public health professionals, medical professionals, scientists, and journalists exists solely to obtain and disseminate the data relied upon by the FDA to license COVID-19 vaccines.

Kiedyś papier wszystko przyjmował.

Dziś internet.

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#2611.12.2021, 08:10

Sam sie stosuj Żygit.

Profil nieaktywny
Dzygit
#2711.12.2021, 08:12

A swoją drogą,nie spodziewałem sie,ze zakupy w Biedronce robisz.

To supermarket dla niższych klas społecznych.

Jak ty sie tam znalazłeś?

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#2811.12.2021, 08:21

Biedronka jest Posh.

Co do latania. To ponoć był Polak Wegier dwa bratanki?

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#2911.12.2021, 08:44

jakie? minelam chyba te linki dawaj:)

Iwo, z dwoch powodow nie bede sie powtarzal. 1. Nie mam czasu 2. Nie chce mi sie.

Jak wejdziesz we wpisy na profilu to latwo odszukasz.

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#3011.12.2021, 08:46

Trzeci powod to ze to nie mialoby sensu, 60% spoleczenstwa chce byc trzymana za morde i podoba im sie te troszke wladzy ktorej dostali. Zadna inna prawda biz doom porn z mainstreamu do nich nie dociera.

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#3111.12.2021, 08:51

@30

Sam sie trzymaj za morde.

To samo moge powiedzieć o baranach uzaleznionych od ropy, pierdzacy swoimi passatami i trujacy siebie i kilkaset tysiecy ludzi rocznie w imie zysku big phar… wroc Big Oil.

Ten sam mechanizm?

VW Golf I, II… VIII?

Mam wrzucic linki o szkodliwosci spalin?

Profil nieaktywny
Dzygit
#3211.12.2021, 08:52

Wrzuć proszę.

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#3311.12.2021, 08:53

@30

Za mordy, nosz kurffa mać.

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#3511.12.2021, 08:56

https://theicct.org/news/health-impacts-transport-sector-pr-20190227

Prosze jak za morde trzymany prze BP, Shell and Orlen Infidel morduje niewinnych…

Profil nieaktywny
Dzygit
#3611.12.2021, 08:56

Tia.

Nie myślałem,ze zrobisz to dla mnie.

A teraz ochłoń troche po tym wpisie Infidela.

Słońce zaraz wstanie,to ci przylajkuje.

Profil nieaktywny
Dzygit
#3711.12.2021, 09:27

Ale czekaj no.

Teraz czytam dokładniej,bo wcześniej tylko po nagłówkach,i temat jest zdecydowanie poświęcony covidowi.

A ty znowu zaczynasz wywody o paliwach kopalnych.

Co sie dzieje?

Na platformie pracowałeś, i ktoś cie skrzywdził?

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#3811.12.2021, 10:48

Prosze jak za morde trzymany prze BP, Shell and Orlen Infidel morduje niewinnych…

Tak samo jak Ty i Ja trzymany za morde korporacje produkuhace tanie ubrania i niszczace srodowisko w Azji, tak samo jak trzymani za morde kupujac gadzety z bateriami do ktorych Lit pochodzi z kopalbi w Kongo kopanych ptzez dzieci.

Wiec z calym szacunkiem ale selektywne wybieranie tego co nam akurat pasuje to zwykla hipokryzja i pierd0lenie.

Profil nieaktywny
Delirium
#3911.12.2021, 11:07

Infidel 13 306

#30Dziś - 08:46

"Trzeci powod to ze to nie mialoby sensu, 60% spoleczenstwa chce byc trzymana za morde i podoba im sie te troszke wladzy ktorej dostali. Zadna inna prawda biz doom porn z mainstreamu do nich nie dociera"

Ja tylko wkleiłem trochę statystyk...

Profil nieaktywny
Delirium
#4011.12.2021, 11:08

"Zaledwie 0,57 proc. osób w pełni zaszczepionych przeciw COVID-19 zostało zakażonych. Wśród wszystkich zgonów osób zakażonych koronawirusem 3,51 proc. stanowiły osoby zaszczepione, zgony nie są związane ze szczepieniem – poinformowało w piątek Ministerstwo Zdrowia.

Resort zdrowia podał, że od początku rozpoczęcia szczepienia drugą dawką w Polsce zmarło 42 tys. 503 osoby. Liczba zgonów wśród osób w pełni zaszczepionych po upływie 14 dni od pełnej dawki wynosi 1 tys. 494."

...przepraszam. :(

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#4111.12.2021, 11:24

Zapomnialem dodac jesCze ze bez przemyslu oil nie mielibysmy ubran przeciwdeszczowych i wazeliny co dla wielu tutaj moglo by sie skonczyc smutkiem.

Statystyki Delirium? A kto je "filtruje" cytujac klasyka Busa_37?

Profil nieaktywny
Dzygit
#4211.12.2021, 11:26

Poczytaj słońce o tej wazelinie, poczytaj.

Profil nieaktywny
Delirium
#4311.12.2021, 11:26

Ojej.

Zatem wrzuć niefiltrowane.

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#4411.12.2021, 11:31

Nie mam czasu, mam sensowniejsze zajecia w Sobote niz rozmowa z obcymi ludzmi o filtracji i ogolnej degeneracji.

Profil nieaktywny
Dzygit
#4511.12.2021, 11:33

Słońce nie jest obcy.

Nasz ci on.

Profil nieaktywny
Delirium
#4611.12.2021, 11:36

44:

A jednak gadasz.

Cóż, z argumentami wiary trudno polemizować. Udanej soboty.

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#4711.12.2021, 12:17

Infidel.

Odlatujesz, choc nie musisz.

Dobrze wiesz o co chodzi, a ciagle lapiesz sie na “motylki w brzuchu” plynace ze statystyk covid.

harrier
10 857
harrier 10 857
#4811.12.2021, 13:09

Tak samo jak Ty i Ja trzymany za morde

Infidel, zawsze nas, malych ludzi. cos za twarz trzyma: glod, zimno, niedzwiedz, kapitalista. Mamy wybor: smiac sie albo plakac w tym uscisku ( ucisku?).

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#4911.12.2021, 13:09

Nie, ja tam patrzw na te wszystkie statystyki i rzecz ujmujac najprosciej to statystycznie wszyscy mamy racje. Ide do lidla, chcecie cos?

harrier
10 857
harrier 10 857
#5011.12.2021, 13:10

Cos taniego mi wez!

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#5111.12.2021, 13:12

Reasumujac jestesmy rakiem toczacym ta planete i tak jak kazdy gatunek wczesnien czy pozniej spotka nas ten sam los. Nawet jak zmodyfikujemy genetycznie przyszle pokolenia do zycia w kosmosie.

Nie warto robic nic, tylko cieszysc sie krotka chwila jaka tu jestesmy.

Profil nieaktywny
Delirium
#5211.12.2021, 13:34

"Ide do lidla, chcecie cos?"

Croissanty mają dobre, statystycznie cztery poproszę.

Profil nieaktywny
Dzygit
#5311.12.2021, 13:36

A dla mnie dawkę przypominającą.

Infidel
14 242
Infidel 14 242
#5411.12.2021, 13:43

Wlasnie jestem. Jakies cholery wykupili paczki jaffa. Psia jego mac.

iwo
7 761
iwo 7 761
#5512.12.2021, 13:43

13 313

Infidel

#29Wczoraj - 08:44

jakie? minelam chyba te linki dawaj:)

Iwo, z dwoch powodow nie bede sie powtarzal. 1. Nie mam czasu 2. Nie chce mi sie.

Jak wejdziesz we wpisy na profilu to latwo odszukasz.

to na ch piszesz o tym w innym temacie:)

skud
11
skud 11
#5615.12.2021, 15:09

W ostatnim roku po szczepionkach,zmarlo 150 profesjonalnych sportowcoww wieku 20-30 lat.W tym Reprezentantka Szkocji w Rugby (25l).Wiele osob ma dolegliwosci w tym Zielinski (Napoli).Szczepionki, zmniejszaja odpornolc organizmu na rozne choroby i po kilku latach ,zaszczepieni zaczna chorowac na Raka ale glownie serce i niedroznosci zyl itp....Ja psy sie scsepia to z tego urodza sie psy a jak czlowiek sie zaszczepi to tez z tego cos sie urodzi!!!

Profil nieaktywny
Delirium
#5715.12.2021, 15:25

Źródło tej wiedzy, please.

Negocjator
7 871 9
Negocjator 7 871 9
#5815.12.2021, 16:39

No, internet; emito, post 56. W internecie zawsze piszą prawdę.

Profil nieaktywny
Delirium
#5915.12.2021, 17:16