Do góry

Długi w Anglii

Zaloguj się by dodać komentarz
Negocjator
6 523 9
Negocjator 6 523 9
01.09.2022, 10:22

W Anglii chyba tak samo jak w Szkocji: lepiej mieć długi niż krótki.

Co o tym sądzicie?

Delirium
28 235
Delirium 28 235
#101.09.2022, 11:12

Nie mam pojęcia, od lat przebywam na emigracji wewnętrznej.

Negocjator
6 523 9
Negocjator 6 523 9
#201.09.2022, 11:26

Raczej liczę na koleżanki. W końcu w gronie kolegów każdy będzie twierdził, że ma długi.

Judasz
3 467
Judasz 3 467
#301.09.2022, 12:23

Co niektóre preferują gruby.

Portfel.

Sokole
9 318
Sokole 9 318
#401.09.2022, 15:33

Ja rozwiazalem ten dylemat i przylaczylem sie do skopcow.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Skopcy

sczerze polecam, nie mysli sie o glupotach, odpornosc na manipulacje itp.itd.

Judasz
3 467
Judasz 3 467
#501.09.2022, 15:57

Ty mów szybko czy tym można zarazić się przez internet?

Negocjator
6 523 9
Negocjator 6 523 9
#601.09.2022, 17:32

Spokojnie, zawsze możesz sobie zanucić:

Delirium
28 235
Delirium 28 235
#701.09.2022, 20:35

Sokole 9 284

#4Dziś - 15:33

"Ja rozwiazalem ten dylemat i przylaczylem sie do skopcow"

Masz jaja, chłopie.

Sokole
9 318
Sokole 9 318
#801.09.2022, 20:52

no nie powiem, na poczatku strach byl, ale potem to jak nozem ucial.

Judasz
3 467
Judasz 3 467
#901.09.2022, 21:36

Spoko, to odrasta , tak jak rogi jeleniowi.

Sokole
9 318
Sokole 9 318
#1001.09.2022, 22:35

No w sumie moze sie kiedys przydac nauce i dobru ludzkosci:

oktarynka
23 929
oktarynka 23 929
#1103.09.2022, 15:44

Negocjator, nie zapominaj, że przede wszystkim liczy się zdolność.

Zdolność kredytowa ;p

Judasz
3 467
Judasz 3 467
#1203.09.2022, 18:14

Zdolność kredytowa jest ważna. Ale trzeba pamiętać że ważniejszy jest wklad własny.

Delirium
28 235
Delirium 28 235
#1303.09.2022, 18:33

...skromne 10-20%.

Sokole
9 318
Sokole 9 318
#1403.09.2022, 21:13

srednia krajowa?

Judasz
3 467
Judasz 3 467
#1503.09.2022, 21:23

W procentach?

Delirium
28 235
Delirium 28 235
#1603.09.2022, 21:35

#14:

ilu ją widziało?

Sokole
9 318
Sokole 9 318
#1703.09.2022, 21:37

Nie ja.

Co prawda kiedys kolezanka zachecala mojego kumpla" no pokaz Zbychu ta swoja srednia krajowa"

ale na szczescie dla mnie nie pokazal.

oktarynka
23 929
oktarynka 23 929
#1803.09.2022, 21:45

trzeba pamiętać że ważniejszy jest wklad własny.

Czy ważniejszy? Bez zdolności wkład jakiś taki mało potrzebny- niby cieszy, ale w dłuższej perspektywie traci na znaczeniu.

oktarynka
23 929
oktarynka 23 929
#1903.09.2022, 21:46

@15

W procentach łatwiej znaleźć ruchomy punkt odniesienia

Negocjator
6 523 9
Negocjator 6 523 9
#2003.09.2022, 21:48

@17 Zazdrosny?

Sokole
9 318
Sokole 9 318
#2103.09.2022, 21:50

raczej niezainteresowany i obojetny

Nie moj wyscig, wypisalem sie w przedbiegach

Negocjator
6 523 9
Negocjator 6 523 9
#2204.09.2022, 13:02

Za to po laku widać że Oktarynka wręcz przeciwnie: zainteresowana i nieobojętna.

oktarynka
23 929
oktarynka 23 929
#2304.09.2022, 18:34

Twoja interpretacja, Negocjatorze, wprawiła mnie w zamyślenie- owszem, lajkując nie jestem obojętna, ale zainteresowanie pozostawiam tym, którzy zechcą poświecić swój czas i wgłębić się w temat ;p

Negocjator
6 523 9
Negocjator 6 523 9
#2404.09.2022, 18:46

Zdaje się wchłonąć temat a nie wgłębić się.

Ale ja tam tylko zwykły prostak jestem.

W sensie staram się nie garbić.

  • Strona
  • 1

Katalog firm