Do góry

Lockdown will never end?

Zaloguj się by dodać komentarz
Profil nieaktywny
Beasita3
#54117.01.2021, 13:33

Bo ja wam sie przyznam szczerze teraz, caly zeszly rok od Marca TYLKO czerpalam wiedze z mediow publicznych. Szalalam z tymi maskami, zelami, rekawice, nakupilam tego wszystkiego, mylam wszystko. Te liczby zakazen, zgonow podawane w TV tylko sluchalam codziennie.

Az do Swiat. Tak bylam z tych naiwnych co mysleli ze od nowego roku zacznie sie normalnosc..bo zaczynalo sie robic ciezko przyjac w tym strachliwy i niepewnosci. I co? Okazalo sie ze robi sie jeszcze gorzej. Jak zaczeli mowic o szczepionkach, o kolejnych (!) restrykcjach zamiast wumychodzenia z tego gowna ktorego kazdy mial juz dosc to zaczelam powoli sie chyba budzic dopiero. Trafialam na filmiki, artykuly (jak np ten z tematu). I szczerze zaczelo mi cos nie pasowac.

maya2002
2 625
maya2002 2 625
#54217.01.2021, 13:36

szalony...to byl tylko jeden dzien :) i tylko z jedna osoba :) to bylo tak zwane szumne party przy winie :) ale Ty jestes detektyw o jaaaa :P

maya2002
2 625
maya2002 2 625
#54317.01.2021, 13:39

kolezanka mieszka obok w domu ...juz tak w drobiazgowo napisze:)

beejson
34
beejson 34
#54417.01.2021, 13:39

https://www.rp.pl/artykul/358407-Rekordowa-kara--za-nieetyczne-zachowani...

https://pl.qaz.wiki/wiki/Unethical_human_experimentation

Można dalej nazywać takie artykuły foliarskimi i czekać na swoją dawkę.

Napewno teraz firma pfizer oferuje nam jedyne, najbezpieczniejsze i najskuteczniejsze wyjście z lockdownu.

Chociaż niektórzy politycy i eksperci mówią że po szczepieniach restrykcje i tak będą musiały pozostać.

Profil nieaktywny
Beasita3
#54517.01.2021, 13:39

Powiem wprost. Zaczelo mnie to poprostu juz wk..ac.

Profil nieaktywny
Beasita3
#54617.01.2021, 13:41

Co do szczepionek? Spoko. Moge to rozwazyc! Naprawde. Jak mi ktos poda choc jeden kurna mocny argument. Da wybor, czas do rozwazenia. Ale nie ze zaczyna to wygladac jak szantarz coraz bardziej!

Profil nieaktywny
Beasita3
#54717.01.2021, 13:44

Zaczelam sie czuc jak w takiej niewiem. Pulapce jakiejs?

maya2002
2 625
maya2002 2 625
#54817.01.2021, 13:47

nikt Ci niczego nie poda, nie da 100 procentowej gwarancji, skoro przekopalas juz tyle materialu to, to powinnas wiedziec...sama bedziesz musiala podjac decyzje... i

sama bedziesz ponosila za to dopowiedzialnosc ,wlasnie na podstawie tej wiedzy i wlasnych odczuc, ale czerpanie info od politykow to juz lekka przesada

maya2002
2 625
maya2002 2 625
#54917.01.2021, 13:50

#547 powaznie, az tak sie nudzisz?:) daj na luz, co ma byc i tak bedzie...zero wplywu na to, poczytaj sobie fajna ksiazke...nie o covidzie...obejrzyj super film...nie o covidzie...pojsc gdzies, bo calkiem oszalejesz, po co Ci to...nic to nie zmieni...i tak wszyscy kiedys umrzemy :)

knapior
3 363
knapior 3 363
#55017.01.2021, 13:54

Nawet prawidłowo mnie obrazić nie potrafisz mustang.

Jestem PELIKANEM.

Foliarz- wyznawca teorii spiskowych (ogólnie)

Dla ciebie, jako foliarza ja powinienem być pelikanem, gdyż łykam oficjalną propagandę.

Jeśli mylisz takie podstawy, to co tu wiecej dodać?

A tych 51 dziadków jako próbę reprezentatywną- mimo oczywistej głupoty- dałoby się w pewnym wąskim zakresie obronić. Tylko musiałbyś cokolwiek zakumac z podstaw statystyki :)

Profil nieaktywny
Beasita3
#55117.01.2021, 13:54

#549 mysle ze takie myslenie jest BARDZO niebezpieczne.

maya2002
2 625
maya2002 2 625
#55217.01.2021, 13:57

#551...samo zycie, jest niebezpieczne ale widze, ze lubisz takie stany ciaglego zagrozenia i czucia sie pulapce, wiec nie pozostaje mi nic innego, jak zyczyc Ci powodzenia

szalony_mustang
4 814
#55317.01.2021, 13:57

Nie ma co sie przejmowac, rozczochrany planuje do konca lutego przetestowac szczepionke na 14mln najmniej wydajnych czlonkach populacji, jak wyrobi plan to mu przejda zapedy do szczepienia reszty :P

poczytaj sobie fajna ksiazke

jakies propozycje maya?

Profil nieaktywny
Beasita3
#55417.01.2021, 13:57

Przeraza mnie, ze idzie to wszystko w kierunku: albo robisz to i to co my mowimy bez zadawania pytan albo nie bedziesz miec juz nigdy 'wolnosci'. Tak sie zanosi.

Profil nieaktywny
Beasita3
#55517.01.2021, 14:00

#552 wlasnie nienawidze takiego stanu! A tak kaza sie czuc calemu spoleczenstwu od roku. Zobacz ta wypowiedz psychatry z filmiku co podalam. On opisuje ten mechanizm. To co sie dzieje prowadzi do psychicznego kryzysu. Nic wiecej.

bialy_wilk
11
#55617.01.2021, 14:01

Jak ja jestem za szczepieniami, ale jestem przeciwko lockdown, to jestem foliarzem czy nie? Bo juz nie wiem.

maya2002
2 625
maya2002 2 625
#55717.01.2021, 14:01

wolnosc...pojecie wzgledne, nie ma wolnosci...wszyscy musimy zyc wedle ustalonych zasad i tyle...Szalony ...nie juz nie mam, ja tam powiedzialam co chcialam i przechodze na inne tory:)

szalony_mustang
4 814
#55817.01.2021, 14:02

Nawet prawidłowo mnie obrazić nie potrafisz mustang.Jestem PELIKANEM.Foliarz- wyznawca teorii spiskowych (ogólnie)

alez ja cie knapior nie chcialem obrazic, stwierdzilem jedynie fakt :P

Foliarz- osoba ,łatwowierna tudzież naiwna. Wierzy w wiele absurdalnych teorii i próbuje wmówić je innym

wypisz wyaluj knapior. Rozumiem ze bedac naiwniakiem uwazasz ze wszyscy chca cie obrazic, ale mylisz sie w w moim przypadku, pelikanku :) .

Profil nieaktywny
Beasita3
#55917.01.2021, 14:03

#557 ale musimy miec chociaz dostep do tych podstaw zeby byc zdrowym. Szczegolnie psychicznie..

szalony_mustang
4 814
#56017.01.2021, 14:05

Przeraza mnie, ze idzie to wszystko w kierunku: albo robisz to i to co my mowimy bez zadawania pytan albo nie bedziesz miec juz nigdy 'wolnosci'. Tak sie zanosi.

beasita, 80% spoelczenstwa to idioci (potwierdzone wieloletnimi badaniami naukowymi ) a mamy demokracje, czyli debile maja zawsze racje, bo jest ich wiecej, to dopiero jest przerazajace :)

maya2002
2 625
maya2002 2 625
#56117.01.2021, 14:06

555...nie dzieki, ja ieogladam fejsowych, czy tam youtubowych ekspertow...dla mnie oczywiste jest to...ze cala ta sytuacja z covidem , co za tym idzie lockdownem idzie w parze ze stanem psychicznym...no trudno, zeby nie i tyle

maya2002
2 625
maya2002 2 625
#56217.01.2021, 14:06

* nie ogladam

szalony_mustang
4 814
#56317.01.2021, 14:07

Szalony ...nie juz nie mam, ja tam powiedzialam co chcialam i przechodze na inne tory:)

o ksiazke pytalem :P

szalony_mustang
4 814
#56417.01.2021, 14:09

Jak ja jestem za szczepieniami, ale jestem przeciwko lockdown, to jestem foliarzem czy nie? Bo juz nie wiem.

to masz osobowosc mnoga :)

maya2002
2 625
maya2002 2 625
#56517.01.2021, 14:12

#563 obecnie czytam to...Dominik Szczepański, Adam Bielecki - “Spod zamarzniętych powiek” polecam, fajne opisy i super zdjecia

szalony_mustang
4 814
#56617.01.2021, 14:13

Dominik Szczepański, Adam Bielecki - “Spod zamarzniętych powiek”

juz czytalem :)

szalony_mustang
4 814
#56717.01.2021, 14:14

wlasnie skonczylem Krola Twardocha, nawet, nawet

maya2002
2 625
maya2002 2 625
#56817.01.2021, 14:18

moja nastepna to...

TOPR. Żeby inni mogli przeżyć - Sabała-Zielińska Beata :)

maya2002
2 625
maya2002 2 625
#56917.01.2021, 14:18

juz czeka na polce :)

maya2002
2 625
maya2002 2 625
#57017.01.2021, 14:19

na tego okropnego lockdowna...zamowilam chyba z 12 ksiazek i wiesz kiedy skonczy sie lockdown?, jak wszystkie przeczytam, zostalo mi jeszcze 5 :)

Katalog firm