Do góry

Mundial 2022

Zaloguj się by dodać komentarz
oktarynka
24 750
oktarynka 24 750
24.11.2022, 21:26

Emocjonujmy się, obstawiajmy, komentujmy.

maya2002
5 067
maya2002 5 067
#63118.12.2022, 17:37

ja jebie...nie wierze...

Judasz
4 263
Judasz 4 263
#63218.12.2022, 17:37

To jest finał!!!!!!!!!!!

maya2002
5 067
maya2002 5 067
#63318.12.2022, 17:39

ciekawe, czy dzisiaj skoncza :)

maya2002
5 067
maya2002 5 067
#63418.12.2022, 17:46

K. Mbappe ...niesamowity, co on robi z pilka

Judasz
4 263
Judasz 4 263
#63518.12.2022, 17:54

Geniusza ma na miejscu, będzie jakąś Kurdej-szatan cytował

Brawo OktRynka !!!

maya2002
5 067
maya2002 5 067
#63618.12.2022, 17:56

karne, to juz loteria ...ale mecz piekny

oktarynka
24 750
oktarynka 24 750
#63718.12.2022, 18:02

Możemy zamknąć wątek.

Judasz
4 263
Judasz 4 263
#63818.12.2022, 18:03

Zara......

Szymandał radę.... ?

Judasz
4 263
Judasz 4 263
#63918.12.2022, 18:03

Szymon dał...

oktarynka
24 750
oktarynka 24 750
#64018.12.2022, 18:11
Judasz
4 263
Judasz 4 263
#64118.12.2022, 18:15

To tera zamykaj :-)

Judasz
4 263
Judasz 4 263
#64218.12.2022, 18:17

P.S.

Za trafne wytypowanie masz u mnie ..... piwo?

Judasz
4 263
Judasz 4 263
#64318.12.2022, 18:18

A potem się zrobi ognisko...

oktarynka
24 750
oktarynka 24 750
#64418.12.2022, 18:18

Niestety musi upłynąć rok, żeby temat przestał być aktywny.

Zatem umownie temat pozostaje zamknięty.

jmariusz3
18 769
jmariusz3 18 769
#64518.12.2022, 18:26

Już co poniektórzy moga mundial bojkotować , inni oglądać TV, bo na mundial żona i teściowa TV przejęły , inni , co mieli nic nie pisać o MS , a pisały , mogą już nie pisać. Hehe

Delirium
29 306
Delirium 29 306
#64618.12.2022, 18:35

Lewandoskiii!!!

omegan
13 352
omegan 13 352
#64718.12.2022, 20:56

Marciniak!

Miszczostwa i po miszczostwach. Niektorzy mieli troche sportowych emocji, inni niekoniecznie, a malkontenci poszukaja sobie innego powodu do kwekania...

Finalnie stawialem na Francje, po zacietym meczu. Wyglada na to ze nieduzo sie pomylilem.

Sokole
9 636
Sokole 9 636
#64818.12.2022, 21:17

Czy Maurowie pala juz powozy na przedmiesciach Paryza?

Zbychu_zPlebani
7 223
#64918.12.2022, 21:38

Drake wtopił bańkę baksów. Postawił na Argentynę w meczu, a był remis. Heh, ten kolo to ostatnio przegrał parę baniek.

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-11551201/Drake-places...

Delirium
29 306
Delirium 29 306
#65018.12.2022, 22:07

omegan

#10 25.11.2022, 16:46

"nie pamietam takich mistrzostw ktorych bym tak bardzo nie ogladal. nawet wyniki mnie nie interere specjalnie. Jutro prawdopodobnie zmusze sie do obejrzenia naszych patalachow, ale to tyle"

omegan

#15 25.11.2022, 19:06

"mam gdzies trendy, manipulacje i owczy ped."

omegan

#490

"Jakos nie mam w tym meczu faworyta. Wydaje mi sie ze kto by nie wygral, i tak zostanie rozjechany przez zabojadow i ich imigrantow pokolonialnych."

omegan

#647Dziś - 20:56

"Marciniak!

Miszczostwa i po miszczostwach. Niektorzy mieli troche sportowych emocji, inni niekoniecznie, a malkontenci poszukaja sobie innego powodu do kwekania..."

...jeszcze inni z radością zerwą kajdany, którymi zostali przykuci do telewizora wbrew własnej woli, i gdyby nie emito, to całe to ich poświęcenie poszłoby na marne. Malkontent, tak mocno zmÓszony do zainteresowania wynikiem i oFczego peNdu. Oglądał, ale się nie zaciągał. :p

Zbychu_zPlebani
7 223
#65119.12.2022, 17:45

To przez zakaz sprzedaży alkoholu?

omegan
13 352
omegan 13 352
#65219.12.2022, 19:29

durnys sylwek. tyle ci powiem

to ze wiem ze Marciniak swietnie sedziowal, swiadczy tylko o tym ze zagladam do prasy, bo wszedzie o tym jazgocza od wczoraj.

jestes rownie zabawny co uczciwy

Delirium
29 306
Delirium 29 306
#65319.12.2022, 19:56

Mój ty tytanie intelektu, nie wiem, co ci się urypało pod czaszką, że ktoś zaglądai tutaj po to, żeby cię zabawiać. Na szczęście ty nadrabiasz za nas obu: jesteś równie zabawny, co śmieszny, wystarczy zestawić twoje wpisy. :D

Że też nie domyśliłem się, że z tymi analizami meczowymi jest tak, jak z ocenami nieobejrzanych filmów, i z analizami wierności serialu z nieprzeczytanym pierwowzorem komiksowym - zero własnej myśli, zwykłe copy/paste z artykułów, cudzych opinii i komentarzy. :)

(I znowu zapomniał, że nie czyta moich wpisów. :D )

omegan
13 352
omegan 13 352
#65419.12.2022, 19:58

geezas. pocisz sie starasz, wklejasz glupawe obrazki i skaczesz z radosci ze reaguje na te twoje idiotyzmy.

po raz kolejny: dorosnij do cholery. to jest juz gorzej niz zalosne.

omegan
13 352
omegan 13 352
#65519.12.2022, 20:01

rozumiem ze denerwuje cie ze ktos pisze o tobie niewygodna prawde, ale chyba nie sadzisz ze takim pajacowaniem mozesz to zmienic?

gdyby mi sie tylko chcialo, od wspolnych znajomych ktorzy znaja cie znacznie lepiej niz ja dostalem kiedys sporo danych na twoj temat. wtedy mialem je gdzies, bo nie jestes nikim interesujacym, ale jesli bardzo chcesz, moge sie do nich dogrzebac.

Delirium
29 306
Delirium 29 306
#65619.12.2022, 20:13

Tup, tup, tup! :D Znowu przeczytał. ;)

Nie mamy żadnych realnych wspólnych znajomych, ponieważ od lat nie utrzymuję prywatnych kontaktów z patologią, ćpunami, alkoholikami, dilerami, pizgającym na czarno zaćpanym beneficiarstwem, tak więc twoja "wiedza" jest mocno zdezaktualizowana, niezbyt wiarygodna, i nie ma żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistości, ups. :/

Głupawe obrazki, powiadasz...

A nie, to akurat nie moje, sorki. :D

Delirium
29 306
Delirium 29 306
#65719.12.2022, 20:17

"bo nie jestes nikim interesujacym"

Serio? To dobrze, przez chwilę myślałem, że masz seksualną obsesję. :P

omegan
13 352
omegan 13 352
#65819.12.2022, 20:21

wciaz probujesz swoim zwyczajem sciemniac, mataczyc, odciagac uwage od tego co niewygodne, osmieszac, nie przestajac druga reka gmerac w rozporku.

brzydze sie toba, sylwek, tak jak i wielu twoich bylych znajomych.

przy okazji zapytam kogo trzeba czy maja cos przeciwko bym upublicznil to co mi opowiedziano, jesli sie napraszasz.

a na razie musisz niestety brandzlowac sie czyms innym

Delirium
29 306
Delirium 29 306
#65919.12.2022, 20:46

Oczywiście zapytaj, najlepiej przy wspólnej kawce. ;)

Kiedy zrozumiesz, ze latają mi koło dupy zarówno prawdziwe, jak i wyimaginowane "sensacje" sprzed 9-10 lat, znane ci jedynie z trzeciej ręki, jak również każde zakłamane towarzystwo wzajemnej adoracji, które nie miało oporów, żeby robić koło pióra również tobie (próbki dostałeś), a twoje szarpanie się, na tym etapie, na którym znajduję się obecnie, po prostu śmieszy mnie, i kojarzy mi się z ujadaniem kundelka, na którego nie wypada zamachnąć się kapciem? :)

Cokolwiek tutaj wysmażysz, pogódź się z tym, że możesz skoczyć mi na pukiel. :)

Owi "byli znajomi" obchodzą mnie tyle, co zeszłoroczny śnieg, uporania z własnymi problemami, brudami i słabościami im życzę. Proszę cię tylko, żebyś przy okazji nie wyrządził krzywdy komuś z owych ludzi, kto na to, mimo wszystko, nie zasługuje, bo to, że się nudzisz, robisz z siebie matołka, i tak naprawdę wiesz nic, a jedynie coś tam słyszałeś, może nie być okolicznością łagodzącą. :)

No i nie zapomnij wskazać źródło, gdy znowu zaszczekasz. ;p

Delirium
29 306
Delirium 29 306
#66019.12.2022, 21:02

Poza tym posłuchaj siebie: "dostałem sporo danych", "upublicznić to, co mi opowiedziano". Czym ty, kurła, żyjesz? :D Ty, kur^a, dorosły jesteś? :D Znajdź sobie, chłopaku, jakieś dorosłe hobby, a jeśli nie potrafisz, to nie zarzucaj innym, że pajacują, zachowują się infantylnie, niedojrzale. :)

(i pamiętaj, że nie czytasz moich wpisów). :D

Katalog firm