Do góry

problem

Zaloguj się by dodać komentarz
Freya
1 668
Freya 1 668
05.01.2022, 14:28

No wiec od miesiaca jakos raz w tygodniu ktos mi kopie w drzwi. mieszkam w milej i sympatycznej spokojnej dzielinicy domkow ,a tu nagle takie cos po 4 latach mieszkania. Skumalam sie bo mialam ubrudzone drzwi od kopa, a wczoraj pierwszy raz sie zdarzylo jak bylam w domu. Zglosilam to na policje i bedzie do mnie dzwonil ktos zebym zlozyla raport. Nie wiem po co w ogole ,watpie by to cos dalo. Ogolnie nie mam pojecia czemu ktos by komus napierdzielal w drzwi skoro albo mnie nie ma albo to ignoruje. Czy ktos sie spotkal z czyms podobnym lub wie o co moze chodzic? nie mam zadnych zatargow z siasiadami, nikt inny nie ma tego problemu. Zastanawiam sie nad zakupem kamerki, ktos moze polecic cos niedrogiego i nieskomplikowanego? Moze uda mi sie zidentyfikowac tego kogos . Nie chce by mi drzwi rozwalil

Zbychu_zPlebani
6 813
#3127.01.2022, 12:21

Mi kiedyś sztachety w płocie wyłamywali. Tylko że wyszedłem i dałem im zjebke. Twarze widziałem. Siadłem se spokojnie na fejsa i największych prowodyrów znalazłem. Z imienia i nazwiska. Poszedłem do szkoły, councilu i do rodziców do ich domów. Teraz mam spokój. Nawet dzień dobry mi na ulicy mówią.

botffinka
938
botffinka 938
#3227.01.2022, 12:36

Freya, to jest na przykład coś takiego:

https://www.screwfix.com/p/masterplug-tcm24-xd-mechanical-plug-in-plug-t...

Do tego podłączasz lampkę i programujesz to urządzenie, żeby zapalało się i gasło kiedy chcesz.

Freya
1 668
Freya 1 668
#3328.01.2022, 07:48

zbychu z plebani - ale po co mi oszukane wlanczane swiatlo? Gowniarze kopia czy jest zapalone swiatlo czy nie , nie robi im to roznicy

Zbychu_zPlebani
6 813
#3428.01.2022, 08:26

W #27 piszesz że kopią jak światło zgaszone.

Freya
1 668
Freya 1 668
#3528.01.2022, 12:14

przeciez napisalam wyzej ze w obu przypadkach. nie wiem czy podalam to wczyesniej czy nie. kopia jak mnie nie ma i swiatla zgaszone, kopia jak zapalone.raz w tyg srednio. nie wiem jaki to rodzaj rozrywki . ubogi haha

Freya
1 668
Freya 1 668
#3628.01.2022, 12:15

w 27 napisalam ze nie rozumiem jak moze to byc rozrywka skoro nikt cie nie goni lub w ogole nikogo nawet w domu nie ma

Sokole
9 053
Sokole 9 053
#3728.01.2022, 15:50

nie masz jakiejs rozkopanej budowy w poblizu?

Moze oni nie kopia tylko buty z blota otrzepuja?

Freya
1 668
Freya 1 668
#3828.01.2022, 19:55

tak wlasnie bym odpowiedziala na ich miejscu ;) Nie ma tu zadnej budowy , jest lasek i stamtad zapewne to bloto

  • Strona
  • 1
  • z
  • 2

Katalog firm