Do góry

Pies w wieżowcu w Coatbridge

Zaloguj się by dodać komentarz
Profil nieaktywny
Kasia2809
23.09.2019, 23:00

Witam, jestem nowa więc nie wiem czy w dobrym miejscu piszę ale jakoś nie mogłam znaleźć forum o zwierzę tach, może źle szukałam.

Mam ogromny problem, otórz dostałam mieszkanie z counsilu dokładnie w Coatbridge w wieżowcu i chce bardzo zprowadzić swojego psa z Polski, ale council się nie zgodził twierdząc że nie można i już! Tłumaczą się tym ,że niby w wieżowcach gdzie jest jedno wejście dla wszystkich mieszkaćów nie wolno trzymać psa czy kota.

Dla mnie to jakieś dzwine, przecież płacę za to mieszkanie i też chcę mieć jakiś komfort z niego a nie takie ograniczenia, a z tego co się już wcześniej zorientowałam to w iinych wieżowcach mają psy bo sama widziałm i znajoma co też mieszka w wieżowcu w tym samym mieście też potwierdza że u niej

sąsiedzi mają, a na dole bloku widnieje duża tabliczka że zakaz trzymania psów i kotów. Znalazłam kiedyś jakieś forum, że ktoś się od tego odwołał i napisał pismo do Animalsów że ktoś zabrania mu trzymania zwierzątks i council wyraził zgodę, czy ktoś walczył o swojego pupila żeby go mieć w bloku? proszę o pomoc, boję się w ciemno sprowadzać psa z Polski bo to koszt 420 funtów za przewóz + 350 zł weterynarz w Polsce za paszport, chip itp.

Dodam, że mój pies to shih tzu, samiec więc małych nie będzie miał, jest to mały piesek, bardzo grzeczny i spokojny a ci co są szczęśliwymi posaiadaczamie tej sładkiej rasy dobrze wiedzą że te pieski praktycznie nie szczekają w przeciwności do yorków.

Mama świadomość, że na wyspach jest karane nie sprzątanie po psie więc z tym nie ma problemu.

Bardzo proszę o porady jakiś osób które są lub były w takiej sytuacji i jak to roziązały, ponieważ boje się bez zgody trzymać pieska bo jak jakiś nieżyczliwy sasiad mnie poskarży do counciu i mi zabiorą do schroniska to co w tedy! Pozdrawiam.

Delirium
7 498
Delirium 7 498
#123.09.2019, 23:15

O, kolejny "eksperyment socjologiczny".

Delirium
7 498
Delirium 7 498
#223.09.2019, 23:16

"Dla mnie to jakieś dzwine, przecież płacę za to mieszkanie i też chcę mieć jakiś komfort z niego"

Kup sobie łóżko wodne.

zbytnik
14 926
zbytnik 14 926
#323.09.2019, 23:20

to jakis eksperyment moderacji, nowe konta nie moga zakladac tematow, przez kilka dni, szach-mat...

zbytnik
14 926
zbytnik 14 926
#423.09.2019, 23:31

znam sie na tym, mam z 70siat nickow, he he...

Profil nieaktywny
Kasia2809
#524.09.2019, 00:54

Pomoże ktoś uporać się abym mogła sprowadzić psa do wieżowca?

Profil nieaktywny
Kasia2809
#624.09.2019, 00:55

Czy będziecie po mnie jechać jak po szmacie?

xlady
2 590
xlady 2 590
#724.09.2019, 01:09

Zamiast się zastanawiać nad tym jak psa sprowadzic, zastanów się co zrobisz jak każą ci się go pozbyc. Odpowiedzialy , kochający swoje zwierze opiekun nie naraża go na takie ryzyko. Chcesz go tu sprowadzic, zmień lokum - proste.

Infidel
11 279
Infidel 11 279
#824.09.2019, 06:44

Po co ci pies w wiezowcu? Tam i tak juz z automatu smierdzi.

Delirium
7 498
Delirium 7 498
#924.09.2019, 07:16

#5Dziś - 00:54

"Pomoże ktoś uporać się abym mogła sprowadzić psa do wieżowca?"

Nie, ale możemy pomóc wyprowadzić psa z wieżowca.

Delirium
7 498
Delirium 7 498
#1024.09.2019, 07:18

Te, a nie ma tam na zewnątrz jakiegoś stojaka na rowery? Mogłabyś parkować przy nim pieska na noc i odpadłoby ci kłopotliwe wyprowadzanie tej krwiożerczej bestii

Delirium
7 498
Delirium 7 498
#1124.09.2019, 07:19

A może kup sobie konia? Jest coś w przepisach o trzymaniu konia w wieźowcu?

askaw
156
askaw 156
#1224.09.2019, 07:39

Kasiu nie pytaj na tym forum bo 90% z tych ludzi to sie karmi tym zeby komus dopi...lic. Jesli sie nie zgodzili to niestety tego nie przeskoczysz, ja na Twoim miejscu zmienilabym lokum.

Dellrlum proponuje poszukac cyrku bardzo chetnie przyjma klauna….

ChaoticBiker
2 880
ChaoticBiker 2 880
#1324.09.2019, 08:21

Jak nie mozna psa to nie mozna. Niektorzy kombinuja, ale niektorzy maja swoje mieszkania wykupione, inni prywatne umowy, a jak council mowi ze nie, to nie - bo jak bedzie zwierzak to po prosu albo odbiora zwierzaka albo karza sie wyprowadzic.

Niestety bardzo niewielu landlordow zezwala na zwierzaki w domu - kot jeszcze ujdzie, ale pies jednak co by nie bylo smierdzi i niestety dom przesiaka tym aromatem.

btw z zycia wziete, notatki z wizyty councilu u kolegi:

stwierdzono obecnosc kota.

dowody: Kuweta, kot.

Sam council powiedzial, ze jakby to byl pies to bylby problem, ale z kotem jeszcze ujdzie.

Klaudiak30
32
#1424.09.2019, 08:59

Dlugo czekalas na mieszkanie?

Profil nieaktywny
Kasia2809
#1524.09.2019, 09:10

3 miesiące

Profil nieaktywny
Kasia2809
#1624.09.2019, 09:25

To faktycznie,nic nie poradzę,pies musi zostać w polsce,dzięki Chaotic bikier.

Profil nieaktywny
Kasia2809
#1724.09.2019, 09:29

Dziś - 06:44

Po co ci pies w wiezowcu? Tam i tak juz z automatu smierdzi.

Najmocniej przepraszam,ale u mnie w wieżowcu nie śmierdzi,jest czysto i schludnie.

Za to znam flaty z councilu co mieszkają moi znajomi i jak tam idę to najlepiej maske przeciwgazową musiałabym założyć.

#1824.09.2019, 09:37

Co za durna baba,przeciez w wiwzowcach jest zakaz trzymania zwierzat,przeciez tam tez mieszkaja ludzie chorzy,jakby wiekszasc miala psy to by zyc sie nie dalo,obsrane klatki i trawniki w okolo do tego ujadanie jak wlasciel pujdzie do sklepu po cydra i zostawi pupila samego.Tragedia.Chcesz miec psa to sobie dom wynajmnij a nie zadawaj glupich pytan.

Profil nieaktywny
Kasia2809
#1924.09.2019, 09:39

Jak nie masz nic do powiedzenia to zamilcz emitowy analfabeto.

#2024.09.2019, 09:41

Prawde ci nspisac to od razu od analfabrty wyzywasz,normalna to ty nie jestes,nie bede wiecej doradzal.Zegnam

autystyczna
10 029
autystyczna 10 029
#2124.09.2019, 09:47

Kasia smierdzi trollem na kilometr. Bardziej niz wiezowce w Coatbridge.

Delirium
7 498
Delirium 7 498
#2224.09.2019, 09:58

Askaw, nie bądź naiwna/-a/-e jak obrazki czterolatka. ;)

bronas5
24
bronas5 24
#2324.09.2019, 10:22

Kasia 2809 masz jakieś jeszcze inne zdjęcia profilowe to wrzuć.

Infidel
11 279
Infidel 11 279
#2424.09.2019, 11:23

Kota zawsze mozna zjesc.Psa? Juz nie bardzo.

bodowy
5 812
bodowy 5 812
#2524.09.2019, 11:25

#21

na trzynastym nie smierdzi :P

#1

Robert w kolejnej odslonie:), przeciez wiesz ze beda burzyc drapacze, poczekaj az cie wykwateruja do spokojniejszego, nie monitorowanego budynku i wtedy wciagnij psa. Zawsze mozesz go przebrac za kota - dachowca, koty przechodza, kup mu kuwete :P i z dyni.

BTW, jak podliczysz roczne rachunki za prad, to w tej dziurze mozesz wynajac normalna hacjende za podobna kase bez obostrzen...

Infidel
11 279
Infidel 11 279
#2624.09.2019, 11:53

To prawda, ja kota tez ukradlem. Tutaj kazdy tak robi. Psy to sie tylko na chinszczyzne nadaja.

autystyczna
10 029
autystyczna 10 029
#2724.09.2019, 11:54

przeciez wiesz ze beda burzyc drapacze

Iz tego wlasnie powodu nie daja juz mieszkan w wiezowcach na wsi. Jest wiele pustostanow, bo ludziki juz dostaja mieszkania zastepcze, ale troll kasia dostala po 3 miesiacach :D

filmowiec
10 627 2
filmowiec 10 627 2
#2824.09.2019, 12:44

Moje 3 grosze w temacie: dupa na zdjeciu jest rewelacyjna :)

Dr.Orlando
2 920
Dr.Orlando 2 920
#2924.09.2019, 14:58

Rasa typu mongoł, głupie to i posłuszne tzw zbytniu

Dr.Orlando
2 920
Dr.Orlando 2 920
#3024.09.2019, 15:28

Wytrzeźwieje alkoholik zamroczony w swej patologii to będzie znowu urwa eseje o wybrzeżu, bazgrolił

Katalog firm