Do góry

wyjazd do Polski na niewaznym dowodzie.

Zaloguj się by dodać komentarz
x3kreciik
8
29.06.2012, 22:30

Mam problem poniewaz mam niewazny dowod osobisty i musze jechac do Polski i nie wiem czy bym mogla. Bede jechac autobusem.
Prosze o pomoc !!!
Z gory dziekuje ! :)

Profil nieaktywny
Zbychu_zPlebani
#129.06.2012, 22:55

skond?

miroz
450 1
miroz 450 1
#229.06.2012, 23:15

do domu zawsze wrocisz, nawet na niewaznym.... :))

x3kreciik
8
#330.06.2012, 09:27

z UK.

x3kreciik
8
#430.06.2012, 11:38

Miroz ... czyli mowisz, ze bez problemu moge jechac ? :)

miroz
450 1
miroz 450 1
#530.06.2012, 12:01

Z tego co wiem to tak, ale reki uciac sobie nie dam. Zadzwon do konsulatu to dowiesz sie dokladnie.....
http://www.edynburgkg.polemb.net/?d...

Konsulat Generalny RP

w Edynburgu

2 Kinnear Road

EH3 5PE Edinburgh

SCOTLAND

tel.: (0044) 0131 5520301

(spoza Wielkiej Brytanii 0044 131 5520301)

fax: (0044) 0131 5521086

Esha_
43 015
Esha_ 43 015
#630.06.2012, 12:11

Taa... wisi piątą godzinę na słuchawce... a wystarczy poszukać na forum. :/

x3kreciik
8
#730.06.2012, 13:21

esha_ no dokladnie wiem bo juz dzwonilam i muzyke mi wlaczyli ... bez sensu ;/ a na forum sprawdzalam ale to sa informacje z 2007/2010 roku i cos slyszalam ze sie prawo pozmienialo wiec chce sie upewnic :)

Esha_
43 015
Esha_ 43 015
#830.06.2012, 13:28

Ech... CZymaj:

http://www.emito.net/spolecznosc/fo...

Jedziesz w jedną stronę, ale już na nim nie wracasz. :)

x3kreciik
8
#930.06.2012, 13:37

Dzieki :)

gosiak83
6
#1010.07.2012, 16:39

hejka mam problem czy moge wrocic z angli na niewaznym dowodzie osobistym do polski samolotem.

gosiak83
6
#1110.07.2012, 16:39

hejka mam problem czy moge wrocic z angli na niewaznym dowodzie osobistym do polski samolotem.

Profil nieaktywny
danzig
#1210.07.2012, 16:47

przeciez to jest logiczne ,ze jak dowód jest nieważny to są podstawy do zatrzymania no bo jakby data waznosci nie grała roli ( mam na mysli dowód czy paszport) to nikt by jej nie uwzględniał na dokumencie...... jak znam zycie to przejedziesz i nikt nawet na to nie zwróci uwagi a nawet jak zwróci to moze oleje, prawdopodobienstwo ze bedziesz miała z tego tytułu lagi na granicy , szacuje Ci na jakies 10% max! ja bym nie tracił czasu na forum tylko pakował walizke i wsiadał do autobusu, jak ci to pomoze to walnij se setke w autobusie i za duzo o tym nie myśl.... hej!

babka
8 11
babka 8 11
#1310.07.2012, 16:48

wrócisz ja to przerabiałem ,zawsze cie wypuszcza i jak sie postarasz to w 2 tyg wyrobisz w POLSCE nowy

Esha_
43 015
Esha_ 43 015
#1410.07.2012, 16:54

Pomimo odpowiedzi w TYM temacie, pomimo linek do odpowiedzi W TYM TEMACIE, w kółko to samo pytanie.

Debilstwo.

gosiak83
6
#1510.07.2012, 17:22

no to fajnie serdeczne dzieki.

gosiak83
6
#1610.07.2012, 17:22

no to fajnie serdeczne dzieki.

gosiak83
6
#1710.07.2012, 17:22

a tak apropo dawno to przerabiales.

Patys1998
1
#1810.07.2012, 17:57

nie przepuszcza cie z nie waznym dowodem osobistym , mialam 2 tyg temu taka sytuacje cofneli mnie z malym dzieckiem . Kazda linia lotnicza ma swoje wewnetrzne przepisy i nie puszczaja. Nie wiem jak to wyglada gdy jedzie sie autobusem , ale samolotem napewno nie !!!!!!

Profil nieaktywny
danzig
#1910.07.2012, 18:05

samolotem to fakt, cinżko moj znajomy ostatnio prawie został zabity przez swoją żonę jak sie okazało na lotnisku(sam nie wiedział) ze ma niewazny dowód i niestety zakochana para nie poleci na wczasy śródziemnomorski tylko uda sie z tobołami kierunku wyjscia z terminala ALE ZAZNACZAM, ON CHCIAŁ OPUŚCIĆ POLSKE A NIE DO NIEJ WRACAĆ!!!!

Esha_
43 015
Esha_ 43 015
#2010.07.2012, 18:12

#18:
Pieprzysz.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#2110.07.2012, 18:13

Kiedys, wyjechalem z UK okazujac, eksperymentalnie, prawo jazdy. Nie bylo problemu.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#2210.07.2012, 18:15

Dodam, ze bylo to w Dover, przeprawa promowa.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#2310.07.2012, 18:52

gosiak83
#10 | Dziś - 16:39

hejka mam problem czy moge wrocic z angli na niewaznym dowodzie osobistym do polski samolotem.
------------------------------------------------

Jadą dwie blondynki autobusem i jedna się pyta:
-Czy tym autobusem dojadę na lotnisko?
-Nie. - odpowiada kierowca.
-A ja? - pyta druga.

malgorzataw
5
#2409.09.2012, 14:27

nie powinni sprawiać problemu, gorzej jakbyś chciała jechać w przeciwnym kierunku

konrad1987
2
#2519.06.2013, 20:19

Troche czasu ubylo od ostatniego postu... Prosze was o rade zgubilem portwel z dokumentami tz dowodem osobistym bo paszportu tu nie mam. To co odnalazlem w szufladzie to książeczka wojskowa i dowod osobistu uciety w rogu bo zmienialem meldunek w pl. Co mam zrobic aby wrocic do pl a bilet mam zabukowany na 09.07 czyli zostaly 2 tygodnie . Prosze o jakies porady najlepsze beda te konstruktywne i wnoszace cos do tematu. A na telefony do konsulatu w londynie stracilem dzis ok 2 godzin nikt nie raczy odebrac. Pozdrawiam

konrad1987
2
#2619.06.2013, 20:21

Sory nie 2 lecz 3 tygodnie pozostaly

Profil nieaktywny
Beton_Gawel
#2719.06.2013, 20:53

lipa nie wrocisz zostajesz juz na stale w uk.

chyba ze cie przez kuriera wysla

kama79_79
Glasgow
22 809
#2819.06.2013, 21:22

Zadzwon na numer komorkowy.Takowy znajdziesz online, na www.Jest to numer pod ktorym kontaktujesz sie z Konsulem w sprawach bardzo istotnych, naglych.
Wyrobia ci paszport tymczasowy, jak zlozysz wniosek o paszport 10letni(nie wiem, czy masz tutaj zamiar wracac), lub wydadza paszport jednorazowy, ktory umozliwi ci powrot do kraju.Jak nie masz pieniedzy, nie masz pracy, srodkow do zycia, nie kwalifikujesz sie do pomocy socjalnej w UK, to dostaniesz dokument "na kreche".

pablorico83
331
#2924.06.2013, 21:43

konrad jw masz 2tyg to na spokojnie wyrobisz paszport tymczasowy,powiedz że ważna sprawa rodzinna albo że tusk będzie we wsi (żart).jedz do ambasady bądz konsulatu i powinieneś dostać od ręki.nie przejmuj się że odprawę zrobiłeś na dowód którego nie masz,to nieistotne ważny jest dokument-id lub paszport.

tomek27188
1
#3010.05.2016, 21:24

witam mialem maly problem za kilka dni lece do polski mam juz bile tylko problem jest taki ze mam niewarzny dowud osobisty i niemoge zrobic odprawy online .czy niebede mial problemu z odprawa na miejscu na lotnisku?

  • Strona
  • 1
  • z
  • 2

Katalog firm