Do góry

Boris Johnson rusza z misją zachowania jedności Królestwa

Brytyjski premier podczas swojej rozpoczynającej się kampanii na rzecz jedności Wielkiej Brytanii chce zachęcać szkockich wyborców do pozostania w Zjednoczonym Królestwie. Johnson ma zamiar przekonywać Szkotów, że trwając razem z Anglikami będą mogli korzystać z ogromnego wsparcia gospodarczego – czytamy w The Sunday Times w The Scotsman.

Impulsem dla nowej kampanii rządu Johnsona, która ma wzmocnić jedność narodów brytyjskich, były ostatnie sondaże. Szkoci dość wyraźnie opowiedzieli się w nich za niepodległością.

Odwiedziny w Szkocji rozpoczynają serię wizyt, które Johnson ma zamiar złożyć czterem narodom tworzącym Wielką Brytanię. Ich celem ma być wzmocnienie więzi między Anglią, Szkocją, Walią i Irlandią Północną.

Komentarze 25

omegan
8 153
omegan 8 153
#120.07.2020, 08:01

good luck ;)

biorac pod uwage to jak niepopularny jest borys w Szkocji, to przyniesie wiecej szkod niz pozytku

Kingcrimson
264
#220.07.2020, 08:08

#1 gość wali samobója za samobójem, więc raczej tak będzie. Tylko tak naprawdę, to będzie pożytek a nie szkoda :-)

Delirium
17 063
Delirium 17 063
#320.07.2020, 09:57

Po swojej prawicy ma kupieziemie, o ile Borys strzela samobója za samobójem, o tyle ten drugi nie będzie się patyczkował i szybko wybije separatystom ich niepodległościowe ciągoty. Każdy szkocki separatysta zaczyna dzień od lektury jego wpisów na emito.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#420.07.2020, 12:18

Szkoci wyraznie powiedzieli "NIE"! Koniec tematu

Profil nieaktywny
Robi4
#520.07.2020, 12:25

Niech Boris jeździ po kraju z tekturowymi czekami bez pokrycia... jak Morawiecki podczas kampanii prezydenckiej pacynki Kaczyńskiego. W Polsce inteligentny inaczej elektorat PiSu dał się na to nabrać, to może i tu się sprawdzi... :)

Delirium
17 063
Delirium 17 063
#620.07.2020, 18:53

kupieziemie 345

#4Dziś - 12:18

"Szkoci wyraznie powiedzieli "NIE"! Koniec tematu"

...ale przecież teraz to Boris jeździ " po prośbie".

omegan
8 153
omegan 8 153
#720.07.2020, 19:06

moze chodzi mu o to ze Szkoci wyraznie powiedzieli NIE! Borisowi?

no i koniec tematu. i zemoglby sobie darowac przywozenie swojego snobistycznego i aroganckiego tylka tam gdzie go nie chca.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#820.07.2020, 20:24

Niech przyjezdza, zrobi sie antymanife i sprawa niepodleglosci jeszcze bardziej sie naglosni...

Delirium
17 063
Delirium 17 063
#920.07.2020, 20:29

Zarodnik zrobi. Na pewno. Razem ze srupem, pozyczoną, zbytnikiem, rzulfiem3, czajnikiem, mietkiemz, szczytkiem, janosikiem2020, raytoo i innymi swoimi nickami. Przyjdą tłumy. :D

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1120.07.2020, 21:42

Separatystom najwyrazniej trzeba pewnie bedzie

z kilkanascie razy powtarzac zeby w koncu do nich dotarlo:

"Sturgeon’s demands for a second independence referendum have been dismissed by Downing Street today."

https://www.pressandjournal.co.uk/fp/news/politics/scottish-politics/234...

SlawekEdynburg
571
#1220.07.2020, 21:53

Once in a generation!

Sokole
5 924
Sokole 5 924
#1320.07.2020, 22:02

No i spoko, podobaja mi sie te muzulmanskie standardy malzenskie: zona musi zapytac meza, czy moze zapytac sama siebie czy w ogole chce rozwodu.

Uklad partnerski, better together.

SlawekEdynburg
571
#1420.07.2020, 22:06

Prawo nie przewiduje rozwodu więc obie strony muszą się zgodzić :) tak na dobrą sprawę powinno się przeprowadzić referendum też w Anglii czy chcą się pozbyć Szkocji.

Sokole
5 924
Sokole 5 924
#1520.07.2020, 22:10

UE to zniewolenie, ale UK to wolnosc w czystej postaci.

Ciekawe jakby UK musialo prosic UE o pozwolenie na referendum breksitowe.

Jedyne co mnie dziwi, to jak dzielnie Szkoci znosza to upokorzenie.

Mam nadzieje ze troche jaj w nich zostalo, ale pewnie sie myle.

gorbals
188
gorbals 188
#1621.07.2020, 00:48

To byle do Glasgow nie zawitał, bo znając nastawienie Szkotow będzie się działo hehe,a akurat tu to on nie jest mile widziany, niech sobie rękę poda jak to mówią z bratem TRUMPEM lol,

Profil nieaktywny
kwitol2581
#1721.07.2020, 18:58

Czy się zgadzam czy nie

Polityka szkocka jest porównywalna z Polską czyli cholota oderwana od rzeczywistości znajduje się na stołkach czy to z prawej czy lewej

Co do "Independent"

Referendum było czy się to komuś podoba czy nie

Zamiast wtedy walczyć o głosy i wyskoczyć z programem lepiej było puścić Braveheart w tv ... żałosne

Ci tak zwani "separatyści" strasznie przypominają PISowską propagandę dobrobytu

Caly kraj utrzymamy z ropy i whisky

Zmieniamy sobie tylko zarządcę z Londynu na Bruksele

I tak BoJo się ośmiesza

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1821.07.2020, 19:38

#17

To sa oszolomy ktore nie maja pojecia o rzeczywistosci. Szabelka, nacjonalistyczny belkot - a Borys z Dominikiem zrobia z tym porzadek spoko :)

To ze wybiera sie do Szkocji oznacza ze wszystko jest zaplanowane i terraz trzeba tylko pogadac z kim trzeba i wydac instrukcje.

Za rok nie bedzie zadnego ncjonalizmu w Szkocji a lokalny sejmik bedzie mial uprawnienia soltysa we wsi :D

A najlepsze jest to ze NIKT nie bedzie tesknil a brytyjski podatnik odetchnie i nareszcie przyjdzie czas zeby skupic sie na szansach jakie daje wolnosc od eu!

Zobaczycie sami - 12 miesiecy i bedzie pozamiatane :)

Delirium
17 063
Delirium 17 063
#1921.07.2020, 19:53

Kupieziemie znowu pomerdał kolory pigułek.

Daltonizm przyczynO wielu groźnych choróP.

Delirium
17 063
Delirium 17 063
#2021.07.2020, 20:25

Gdyby ktoś zapomniał:

zdaniem kupieziemie, po 3-4 tygodniach lockdownu UK miało przeć do przodu pełną parą, pozostawiając UE daleko za sobą. :D

pozeracz
11 459
pozeracz 11 459
#2121.07.2020, 22:20

kupieziemie był w B&Q i kupił dwa worki ziemi. Jeden pod kartofle, drugi pod buraki jemu podobne. By żyło się lepiej.

lukasz.inv
42
#2222.07.2020, 00:50

Mam w pracy Anglika który się tu niedawno przeprowadził z rodziną z Nottinghamshire, totalnego bexitowca który na przerwie wcina francuskie sery i jedzie równo po SNP i Nicoli wkurzając szkockich kolegów... No i pewnego dnia pytają mnie - co JA o tym wszystkim myślę (to jeszcze było przed rządem Borysa...)...

No i tak myślę co ja myślę... i co mogę powiedziec :/ ...no i mówię... - wyjdzmy z Unii. Z obu Unii. Tej Europejskiej, w ramach wyjścia UK, ale tez tej z Anglią. I jak juz wyjdziemy, to powiemy do obu - chcemy wejsc. Do której? A no do tej która nam zaoferuje lepszy "deal". Nie ma co od razu mówic, ze się chce do Europy, bo faktycznie daje się amunicję tym co mówią, ze Szkoci chcą zamienic Londyn na Brukselę, jesli wręcz nie wprost na Berlin. Zobaczmy moze najpierw co nam obie strony zaoferują, nie?

Jesli Anglicy rzeczywiście kochają Szkotów tak bardzo jak to May, czy teraz Boris, chce nas wszystkich przekonac...no na pewno ich deal będzie lepszy niz ten europejski? Nie?...

No a jeśli zadna oferta się Szkocji nie spodoba, no to trzeba będzie wyciągnąc lekcję z brexitowego podręcznika - byc niezaleznym, handlowac z całym światem na zasadach WHO, robic deal'e z panem Trumpem, Kanadą, Australią czy z kim tam jeszcze brexitowcy nam w telewizji opowiadają ze będą budowac szczęśliwą przyszłosc. Jeśli to jest tak świetny plan jak mówią konserwatyści, no to dlaczego z niego nie skorzystac? Czy Szkoci są gorsi od brexitowców?... Tak z tego wybrnąłem :)

A na powaznie, to nie wygląda aby w najblizszym czasie coś miało się zmienic. Szkoci coraz bardziej chcą kolenego referndum, ale Anglicy im nie pozwolą. A ze Konserwatyści mają rząd, to bez względu co się będzie działo w mediach, tych zwykłych i tych social, w rzeczywistości przynajmniej do 2025 mamy prawny spokój. A trochę przewidywalności po ostatnich 7 latach się w tym kraju przyda...

W sprawie zaś poprzedniego referendum, to moim zdaniem niepodległościowcy, choc byli i tak zaskakująco blisko, popełnili błąd obiecując wszystkim świetlaną przyszłosc... ropa i te sprawy... Ludzie wbrew pozorom widzą kiedy się im sprzedaje BS. Churchill, gdy wiosną 1940 roku próbował przekonac społeczeństwo, rząd i pacyfistyczną opozycję do kontynuacji wojny w której wszyscy inni przegrali bądz się poddali... nie powiedział ludziom, ze hej, kontynuujmy to, bo będzie super! Będziemy się świetnie bawic i nareszcie wygramy! Nie... Powiedział - będzie krew, pot i łzy! A moze i utrata Brytanii, emigracja i walka zza mórz. I naród za nim stanął. Szkoci potrzebują lidera właśnie takiego kalibru, lidera który im powie prawdę, i dopóki go nie dostaną, A Nicola zdecydowanie takim liderem nie jest, szanse na niepodległosc widzę raczej średnie. Bo niepodległosc to ryzyko. To trudności. Czasem wręcz długi okres biedy. Ale wszystko to jest warte jeśli czuje się odrębnym i chce się samemu decydowac o własnym losie.

"Ptaszek w złotej klatce", to mi się zawsze nasuwa na myśl o szkockiej niepodległości...I dopóki ptaszek będzie kalkulowac czy Asda mu podniesie ceny gdy wyleci z klatki i o ile... dopóty z tej klatki ptaszek nie wyleci.

Ameelka
6
#2322.07.2020, 16:34

Szukam miłego i kulturalnego faceta na sex spotkania lub stały zwiazek.

Mam na imię Monia lat 24, wzrost 169cm,

wiecej moich nagich fotek i kontakt do mnie tu- www.lexlale.com.pl

i wyszukaj mnie po niku: Monik5 napisz do mnie i spotkajmy sie!