Do góry

Film „Kler” w kinach UK i Irlandii

Gdzie?

Wielka Brytania i Irlandia Płn, Irlandia

Kiedy?

od 11.10.2018


Do wygrania jest 6 wejściówek na najnowszy film Wojciecha Smarzowskiego „Kler”.

Aby wziąć udział w losowaniu należy przysłać wiadomość na adres emailowy: [email protected]. W tytule wiadomości prosimy wpisać “Kler”. W treści trzeba podać: swoje imię i nazwisko oraz numer telefonu, na który zadzwonimy w przypadku wygranej. Na zgłoszenia czekamy do 01.10.2018 r.


Miejscówki na film „Kler” wylosowali: Radosław, Anna, Marcin, Dorota, Katarzyna i Joanna. Gratulujemy!


Gdy na początku sierpnia pojawił się trailer filmu „Kler”, wzbudził on spore zainteresowanie widzów, zwłaszcza po tym, gdy chwilę później zniknął z YouTube’a. Teraz zainteresowanie najnowszym filmem Wojciecha Smarzowskiego wzbudzają ostre protesty niektórych środowisk katolickich w Polsce. To raczej nie może dziwić. Film opowiada bowiem losy trzech księży, których mottem życiowym są śpiewane przez nich słowa: „Oto wielka tajemnica wiary – złoto i dolary”.

W filmie będzie można zobaczyć grającego rolę arcybiskupa Janusza Gajosa oraz w rolach księży Arkadiusza Jakubika, Roberta Więckiewicza i Jacka Braciaka. W rolach drugoplanowych wystąpili m.in. Joanna Kulig, Katarzyna Herman, Izabela Kuna, Iwona Bielska oraz Henryk Talar.

Janusz Gajos w filmie „Kler”. Fot. Materiały prasowe

Kiedy: od 11.10.2018

Gdzie:

CINEPLEX KILLARNEY Killarney, Irlandia

  1. KILLARNEY

OMNIPLEX Irlandia i Irlandia Płn.

  1. Arklow
  2. Cork
  3. Dundalk
  4. Limerick
  5. RATHMINES
  6. SLIGO
  7. Tralee
  8. Wexford
  9. Antrim NI
  10. Banbridge NI
  11. Bangor NI
  12. Carrickfergus NI
  13. CRAIGAVON NI
  14. DOWNPATRICK NI
  15. DUNDONALD BELFAST NI
  16. Dungannon NI
  17. Lisburn NI
  18. Omagh NI
  19. Newry NI

PERTH PLAYHOUSE UK

  1. PERTH

REEL PICTURE Irlandia

  1. Ballincollig
  2. Blackpool

SAVOY

  1. CORBY
  2. BOSTON (West End)
  3. NOTTINGHAM
  4. WORKSOP

VUE UK i Irlandia

  1. Aberdeen
  2. Acton
  3. Bedford
  4. Bicester
  5. Birmingham
  6. Blackburn
  7. Bolton
  8. Bristol Cribbs
  9. Bury
  10. Cambridge
  11. Carlisle
  12. Cheshire Oaks
  13. Croydon Grants
  14. Doncaster
  15. Dublin
  16. Edinburgh Ocean
  17. Farnborough
  18. Glasgow
  19. Halifax
  20. Hamilton
  21. Harrow
  22. Hull
  23. Inverness
  24. Lancaster
  25. Leamington Spa
  26. Leeds Light
  27. Leicester
  28. Livingston
  29. Manchester Printworks
  30. Merthyr
  31. Newbury
  32. North Finchley
  33. Northampton
  34. Oxford
  35. Plymouth
  36. Portsmouth
  37. Reading
  38. Redditch
  39. Scunthorpe
  40. Southport
  41. Staines
  42. Stratford
  43. Thanet
  44. Thurrock
  45. Torbay
  46. Watford
  47. Westfield
  48. Wood Green
  49. York

Wkrótce w sprzedaży będą bilety do innych sieci kin: ODEON, IMC, CINEWORLD, OMNIPLEX

Bilety:

REEL PICTURE CORK: thereelpicture.com

VUE: myvue.com/film/kler

Fot. Materiały prasowe

Komentarze 155

TataJasia
34 810 87
TataJasia 34 810 87
#121.09.2018, 17:21

..."dobra (sic!) zmiana"...nie zdążyła storpedować projektu Smarzowskiego?!

TataJasia
34 810 87
TataJasia 34 810 87
#221.09.2018, 17:22

Wróć!...przecież w Polsce jest wolność słowa! Sorry...

omegan
14 794
omegan 14 794
#321.09.2018, 18:23

wrzucę to jako komentarz:

Kataryna
4 739
Kataryna 4 739
#421.09.2018, 20:21

Beda subtitele?

sheen1
2 942
sheen1 2 942
#521.09.2018, 20:33

mam ogólnie niesmak na takie produkcje także sobie odpuszczę, nie ma co gadać film specjalnie kontrowersyjny żeby pajactwo/większość w tej chwili przyciągnąć.

Smacznego..

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#621.09.2018, 20:41

#5

sheen1#7Wczoraj - 21:10

ojojojojoj, kto może to i przybędzie kto nie to i usprawiedliwień pisać nie musi, także bus....miłego....gdzieś tam...

TataJasia
34 810 87
TataJasia 34 810 87
#721.09.2018, 20:47

#5 Nie jestem wstanie odnieść się do samego filmu...skoro jeszcze nie jest dostępny w kinie i go nie oglądałem... Natomiast mogę chyba zaryzykować twierdzenie, że wreszcie zostały poruszone tematy tabu i dotknięta została tematyka grupy trzymającej władzę, która dość skutecznie ogłupia masy od wielu setek lat...

(...a to już samo w sobie...uważam za dość pozytywny krok...)

Pozdrawiam

Zbychu_zPlebani
7 832
#821.09.2018, 21:03

plakat Andrzeja Pągowskiego

Profil nieaktywny
Blazey
#921.09.2018, 23:20

Fakt,ze tematyka będzie rakietą wymierzoną prosto w twarz kosciolu katolickiemu w Polsce , jednakże nie nalezy zapominać iż reżyserem jest człowiek głęboko wielbiący ubogacenie kulturowe rodem z azji zachodniej.

Profil nieaktywny
Blazey
#1021.09.2018, 23:33

Krótko reasumując mało reportaży i dokumentów np. na temat tego co się dzieje w Chemnitz . Niemieckie społeczeństwo zostalo zaszczute i skurw..ione przez lewackie elity Berlińskie i Brukselskie Muppety ,z Macronem włącznie. Niemieckie społeczeństwo powiedziało DOSC . I mam nadzieję że ta fala rozleje się na całe Niemcy. No bo kto by chciał aby Kobiety we własnym kraju były gwałcone i bite ,a mężczyźni zabijani nozami przez islamskie ści.erwo!!!!! Stop islamizacji Europy.

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#1121.09.2018, 23:47

...No bo kto by chciał aby Kobiety we własnym kraju były gwałcone i bite...

Tez nie chce aby w Polsce kobiety byly gwalcone ale - W 2016 r. z art. 197, czyli za zgwałcenie, policja wszczęła 2426 postępowań... smutne to :/

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#1221.09.2018, 23:53

Ale sa i takie kwiatki, posel PiS

Arkadiusz Czartoryski „Jaka jest różnica, czy dziecko jest poczęte z gwałtu, czy nie? Przecież z gwałtów rodzą się dobrzy Polacy. Jak choćby z masowych gwałtów Niemców w czasie II wojny światowej”

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1321.09.2018, 23:59

W czasie bombardowania Drezna w czasie II wojny swiatowej, Niemki mowily, ze lepiej Rusek nad glowa niz Amerykaniec w powietrzu, co odzwierciedlalo sytuacje, ze byly masow gwalcone przez Armie Czerwona, ale wolaly to niz bomby….

Profil nieaktywny
Blazey
#1422.09.2018, 00:23

Wszcząć 2426 postępowań ,a tuszować znacznie większą ilość .....

Profil nieaktywny
Blazey
#1522.09.2018, 00:25

Wypominasz zwykle odstępstwa od normy. To co dzieje teraz jest akceptowalne w ramach kultury islamskiej . Czyli ok np. Rochdale .

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1622.09.2018, 00:27

Zwyciezcow sie nie ocenia, kto sie upomina o 500tys dzieci poczetych w Niemczech w czasie wojny?

Profil nieaktywny
Blazey
#1722.09.2018, 00:27

Ot idę se zerznac 13 łatkę - powiedział kozo..bca na co tatuś pogłaskał mohameda po głupiej główce .

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1822.09.2018, 00:27

Tak samo jest z islamistami

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#1922.09.2018, 00:29

Blazey wytna Ci te komenty a Ciebie zbanuja, nie jest to poprawne myslenie

Profil nieaktywny
Blazey
#2022.09.2018, 00:31

Co maja wspólnego skutki największego ludobójstwa w historii ludzkości z lewackim przyzwoleniem społecznym w czasach teraźniejszych . Chcesz wkrecic ,że to co się dzieje teraz jest społecznie akceptowalne ?

Profil nieaktywny
Blazey
#2122.09.2018, 00:32

Raczej nie jest to lewackie myślenie ,a wręcz utopijne . Ban tylko pokaże w którą stronę dryfuje emito .

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#2222.09.2018, 00:34

Tu nie ma co juz pokazywac, od kilku lat emito skreca w lewa strone...

Profil nieaktywny
Blazey
#2322.09.2018, 00:40

Prosty przykład : https://ndie.pl/holandia-imigrant-dostal-nizszy-wyrok-za-gwalt-by-mogl-u... - W Polsce wiadomo jaki wyrok i atrakcje odsiadki w pakiecie .

Profil nieaktywny
Blazey
#2422.09.2018, 00:45

Gdyby chciano deportować wszystkich mulzumanow z Niemiec to cały proces deportacyjny zająłby około 250 lat . Myślę że masowy exhodus jest prostszym i tańszym rozwiązaniem .

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#2522.09.2018, 00:47

Oni juz tam sa, kebabownie, sklepy,nie wywali ich sie juz ?

Profil nieaktywny
Blazey
#2622.09.2018, 00:47

Podałem tylko przykład Niemiec .Teraz przelozmy to na skalę całej Europy .

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#2722.09.2018, 00:49

No znany jest przyklad Francji I Belgi, jak uzyskaja 8% to wprowadzaja prawo szariatu

Profil nieaktywny
Blazey
#2822.09.2018, 00:50

Owszem wywali się ich . Sposób deportacyjny jest zbyt powolny i pochłania spore środki z budżetu podatników .

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#2922.09.2018, 00:52

Nie w Niemczech to np. juz drugie pokolenie tureckich emigrantow, mowia po niemiecku itd….

Profil nieaktywny
Blazey
#3022.09.2018, 01:00

Skoro Niemcy stać na to by płacić socjal ponad jednemu milionowi islamskim nierobom to czy nie lepszym rozwiązaniem jest pomoc na miejscu . Tylko właśnie gdzie ? Niby przyjęło się tok myśleniowy ,że uchodźca to Syria ,ale z tej Syrii to tych uchodźców jest może z 0,2 procenta. Reszta to kraje przeważnie afrykańskie i oczywiście mulzumanow. Roczny koszt utrzymania nierobów islamskich przez rząd niemiecki jest większy niż PKB tej Syrii,Iraku i Jordanii razem wziętych .

Profil nieaktywny
Blazey
#3122.09.2018, 01:01

Sorka za literówki.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#3222.09.2018, 01:03

To nie ma znaczenia, polityka lewicyjacych politykow, a tacy zdobywaja wladze, jest taka by przyjmowac, niewazne sa koszty...

Profil nieaktywny
Blazey
#3322.09.2018, 01:05

To że mówią po niemiecku nie oznacza że są zintegrowani kulturowo,obyczajowo z rodowitymi Niemcami (to samo tyczy się wielu krajów Europy zachodniej i Skandynawii)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#3422.09.2018, 01:08

Oczywiscie, ze nie, czesto sie radykalizuja I wlaczaja w dzichad, tu jestem zgodny, ale rzady to bagetelizuja I reaguja dopiero na skutki, nie na przyczyny...

Profil nieaktywny
Blazey
#3522.09.2018, 01:09

Więc odpowiedz mi na pytanie : Jaki jest cel przyjmowania nielegalnych emigrantów ? Tylko proszę nie pisz o niżu demograficznym zagrażającym Europie bo zostaniesz drugim timmermansem ;)

raf1477
563
raf1477 563
#3622.09.2018, 01:10

"Lewackie" czyli wszystko co nie po myśli pisiorków?

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#3722.09.2018, 01:12

Cel nie wiem jaki jest, ale przyczyn jest kilka, np. kolonizacyjna polityka panst europejskich w poprzednich wiekach, teraz czuja sie winne I uwazaja, ze trzeba przyjac imigrantow...

Profil nieaktywny
Blazey
#3822.09.2018, 01:16

Zacząłeś bełkotać ze slinotokiem brukselskim tj. uległ radykalizacji i inne pierdy . Czy Ty obejrzawszy np. film z dużą dozą przemocy ulegasz tzw.radykalizacji czy nadal jesteś istota rozumna i potrafisz odróżnić rzeczywistość od filmowej lub tam książkowej fikcji ? Czy chcesz mi wcisnąć że niebawem popularnym sformułowaniem będzie : Zgwałcił bo obejrzał ślizgacza z Sasha Grey . Wybaczamy.W związku z tym niski wyrok dla mr.mohammed?

raf1477
563
raf1477 563
#3922.09.2018, 01:17

Filmu oczywiście nie obejrzałem, ale trudno się oprzeć wrażeniu, że sporą popularność, chce zbudować w oparciu na zamieszaniu jakie wywołuje w Polsce dotykanie drażliwych tematów dla kk

Profil nieaktywny
Blazey
#4022.09.2018, 01:17

Nadal cytujesz Brukselę .

Profil nieaktywny
Blazey
#4122.09.2018, 01:19

Rafi pudło . Nie lubię PiSu. To tyle na temat upodobań politycznych . Nie rób OT .

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#4222.09.2018, 01:19

Blazey wyluzuj, z duzej czesci sie z Toba zgadzam, tlumacze jedynie decyzje I powody jakimi sie posluguja szefowie naszych panstw….

raf1477
563
raf1477 563
#4322.09.2018, 01:21

Taaak Błażej, wszystko przez Tuska i Putina :)

Profil nieaktywny
Blazey
#4422.09.2018, 01:22

Prawidłowym krokiem było wyjście UK z UE. Przerażające konsekwencje dla UK to tylko propaganda wyprodukowana w Brukseli .

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#4522.09.2018, 01:26

Smarzowski juz nie musi budowac popularnosci...

A w Polsce za gwalt nierzadko sie dostaje wyrok w zawiasach, taka kultura... jewropejska.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#4622.09.2018, 01:26

Jesli chodzi o emigrantow to po wyjsciu UK z Uni nasili sie ekspansja z Afryki I Azji, wiec tu blad...

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#4722.09.2018, 01:27

Co pijesz kijevna ?

Profil nieaktywny
Blazey
#4822.09.2018, 01:32

Na jakiej podstawie sądzisz że po wyjściu UK z UE nasili się ekspansja z krajów Afryki i Azji zachodniej?

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#4922.09.2018, 01:35

Bo poniewaz to jest naturalny kierunek przy braku rak do pracy, w najbardziej zagrozonych sferach gospodarki...

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5022.09.2018, 01:36

Jak zabraknie rak z Europy po wyjsciu to so...

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#5122.09.2018, 01:38

A to oni pracuja? ;) ktos tu twierdzil, ze ciagna socjal... Uzgodnijcie zeznania moze;)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5222.09.2018, 01:42

Chcesz pogadac to napisz co pijesz ;)

Profil nieaktywny
Blazey
#5322.09.2018, 01:44

I Ty wierzysz że jakiś koleś z Islamsbadu pójdzie w pole truskawki zrywać. To tak jakbyś powiedział że islam to religia pokoju i tolerancji . ISLAM TO DOKTRYNA POLITYCZNA NIE AKCEPTUJACA INNOSCI .

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5422.09.2018, 01:47

Ja tak w zyciu nie twierdzilem, mowie tylko jak rozumuja rzady, ze mysmy ich walili w du... przez dwiescie lat to niech przyjada do nas teraz I zarobia te dwiescie funtow

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5522.09.2018, 01:48

Reszte da im sie z benefitow

Profil nieaktywny
Blazey
#5622.09.2018, 01:50

Przykład Szwecji i Francji i Niemiec jest przykładem że to ściema .

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5722.09.2018, 01:52

No I co z tego, Hitler tez wybudowal swoja potege na sciemie?

Profil nieaktywny
Blazey
#5822.09.2018, 02:04

Ja o tym Ty o tamtym .No ale ok . Hitler zbudował sobie poparcie społeczne oraz wzrost gospodarczy na niekorzystnym dla Niemiec traktacie wersalskim.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5922.09.2018, 02:07

Tez troche,ale glownie na niepokojach spolecznych odnosnie Zydow

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#6122.09.2018, 03:54

Tak w ogole to z dupy to przekierowanie tematu. Trzeba z pedofilami na wlasnym podworku zrobic porzadek, a nie wpieprzac sie sasiadom. Dobrze, ze powstal taki film teraz, bo sprawa nie jest zakonczona, kosciol sie nie oczyscil - dalej kombinuje jak wybrnac, zeby uszczerbek byl jak najmniejszy. A tak sie nie da, nie mozna im na to pozwolic!

starykon
2 856
starykon 2 856
#6222.09.2018, 08:32

Nie widzialem jeszcze Kleru ale dla mnie pik Smarzowskiego to Dom zły

Kataryna
4 739
Kataryna 4 739
#6322.09.2018, 08:33

Dokladnie kijvna, 100%

starykon
2 856
starykon 2 856
#6422.09.2018, 08:41

Czlonkowie Kosciola powinni byc czasem bardzie krytyczni wobec ksiezy Czesto zwlaszcza przez starszych wiernych traktowani sa jak herosi

A swoja droga pedofilia i przedmiotowe traktowanie kobiet beda sie nasilac ze wzgledu na powszechny dostep porno dla dzieci i mlodziezy Rozpizdzenie KK nic tu nie pomoze

Kataryna
4 739
Kataryna 4 739
#6522.09.2018, 08:46

Nie zgodze sie z druga czescia Stary Koniu, latwy dostep do porno jest od lat. Dlaczego mialoby sie to nasilic teraz?

Co do pirwszej czesci to jak najbardziej, szczegolnie na wsiach

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#6622.09.2018, 08:49

Latwy dostep do parno maja dzieci, a to wplywa na to ze ksieza je potem molestuja. hehe ;/

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#6722.09.2018, 08:49

A jesli ja nigdy w zyciu nie spotkalem zboka ksiedza, czy pedofila to jak mam sie czuc po takim filmie ?

Profil nieaktywny
ona.
#6822.09.2018, 09:06

Nalezy pomodlic sie za tworcow tego paszkwilu oraz aktorow ktorzy w nim zagrali.

starykon
2 856
starykon 2 856
#6922.09.2018, 09:12

65 Mam wrazenie ze dotyczy to jednak coraz mlodszych i ze wzgledu na coraz szybszy net dostepny coraz latwiej ten dostep w ostatnich latach sie zwieksza Mam nadzieje ze sie myle Bedzie widac za jakies 10 lat Inna opcja to taka ze ludzie beda rezygnowac z wchodzenia w zwiazki i budowanie relacji na rzecz stawania sie cyborgopodobnymi

Kataryna
4 739
Kataryna 4 739
#7022.09.2018, 09:13

#67 jestrm pewna ze nikt cie sila do kina nie bedzie ciagnal.

#68 no yo na kolana i sie modl. BTW widzialas juz film?

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#7122.09.2018, 09:16

#70 Nie, bo to narzuca pewna wizje widzenia rzeczywistosci, ja nie pojde do kina, ale Marian z Mariolka juz tak.

starykon
2 856
starykon 2 856
#7222.09.2018, 09:19

Marjusz czy Ciebie skrzywdzil jakis ksiadz? Albo znasz jakas ofiare? Kk to teraz cel akcji Pedofilia to dobry pretekst bo chociaz jest faktem to obecny szum medialny jest nieproporcjonalny Zbrodnia pedofilii wystepuje w calym spoleczenstwie, w rodzinach i dotyczy wielu grup, ale ostatnio obrywa glownie KK

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#7322.09.2018, 09:20

#67 oni sami ci powiedzieli ze nie sa zbokami czy pedofilami? Czy w jakis inny sposob sie o tym dowiedziales? ;)

Zbychu_zPlebani
7 832
#7422.09.2018, 09:21

Ostrołęka, miasto którego patronem jest Jan Paweł II chce zakazać wyświetlania "Kleru" w miejscowym kinie.

starykon
2 856
starykon 2 856
#7522.09.2018, 09:22

Ja film obejrze na pewno ale ze wzgleduna rezysera a sam temat to wspolczesna popkultura

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#7622.09.2018, 09:23

72 nudzisz. Musi ktos ci skrzywdzic abys na cos reagowal? Wiem ze u ciebie na wsi proboszcz rzadzi, ale na szczescie twoja pipidowka nie caly swiat.

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#7722.09.2018, 09:27

Nikt jeszcze filmu nie widzial, w spocie jest ze ksiaza pija, sa lasi na kase, bzykaja sie z parafianka, robia lipne zbiorki kasy i to tu oburzonym nie przeszkadza, a starczy ze raz tylko w tym spocie padlo - czy ksiadz jest pedofilem, a tu juz jest zlot obroncow ucisnionego kleru ;/ ;)

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#7822.09.2018, 09:29

Starykoniu - na litość - weź już nie broń przegranej sprawy. Każdy pedofil jest zły, każde molestowanie, kazdy gwałt... od koscioła wymaga się więcej - bo to on ma stac na straży morlaności, czy tam przykazań. Jesli przeciętny wierzacy ma żałowac za grzechy, wyspowiadać sie i odbyć pokutę to dokładnie to samo powinni zrobić i księża pedofile i ich zwierzchnicy, którzy całą sprawę kryli. Tak, rzecz jasna, że kościół ucierpi - bo powinien wywalić sprawców i współsprawców na zbity pysk, zamiast trzymać na siłe, ale w dłuższej perspektywie to mogła by być jego szansa na odrodzenie.

A takie chodzenie w zaparte to będzie długa i powolna śmierć chyba, że nastapi plot twist i pedofile - zachęceni ochroną z góry zaczną masowo zasiac szeregi seminaryjne...

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#7922.09.2018, 09:30

zasilać

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#8022.09.2018, 09:30

Bo to jest nagonka, w srodowisku lekarzy, czy adwokatow taka sama jest skala zjawiska, lapownictwa, pedofilii...

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#8122.09.2018, 09:31

Jak pisałam - od księzy wymaga sie wiecej, chyba jest jasne dlaczego?

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#8222.09.2018, 09:33

Po drugie - czy lekarze, adwokaci, nauczyciele sa kryci przez zwierzchników, czy te sprawy są tuszowane? Jakies przykłady może?

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#8322.09.2018, 09:36

Oczywiscie, ze tak, mam w srod znajomych sedziego ktory utrzymywal kontakty z nieletnia, chociaz byla zdeterminowana nie poniosl zadnej kary, kazde lobby sie broni, nie sa tu wyjatkami ksieze...

Kataryna
4 739
Kataryna 4 739
#8422.09.2018, 09:37

No jak nauczyciela zlapia na molestowaniu uczennicy to raczej nie przenosza go do innej szkoly i po problemie. Zreszta jak napisala kijevna od ksiezy wymaga sie wiecej.

starykon
2 856
starykon 2 856
#8522.09.2018, 09:37

Nie rzadzi za bardzo Ludzie tu jakieś zbuntowane i wciaz tylko im sie cos nie podoba ;)

Kataryna
4 739
Kataryna 4 739
#8622.09.2018, 09:37

#83 Kryjesz pedofila? Nieladnie.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#8722.09.2018, 09:37

Aha, czyli ich zostawić w spokoju tak? Bo wszyscy inni też tak robią?

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#8822.09.2018, 09:39

#80 jakis sedzia ukradl 50zl, wladza twierdzi ze sedziowe to zlodzieje i te nagonka ci nie przeszkadza. Strajk rezydentow, jakis PiSowki dziennikarzyna wyciaga fotki z wakacji (a w sumie to z misji ) i twierdzi ze wcale im tak zle sie nie dzieje, nagonka na rezydentow, ta ci akurat nie przeszkadza. Nagonka na nauczycieli, ratownikow medycznych, baaaa nawet na aktorow za granie w kontrowersyjnych filmach!!! Te nagonki ci nie przeszkadzaja, przeszkadza ta na pedofilow :/

Onieznajomy
7 377
Onieznajomy 7 377
#8922.09.2018, 09:42

jezeli kobieta podczas gwaltu miala orgazm, wyrok powinien byc o wiele lagodniejszy

problem z pedofiliom to problem z sadami, prokuraturami i organami scigania

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#9022.09.2018, 09:42

Mowie, ze nie spotkalem jeszcze zadnego ksiedza pedofila, czy zboka a nauczycieli, czy adwokatow kilku, moge na tym oprzec swoja subiektywna opinie?

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#9122.09.2018, 09:45

Wiesz doskonale, że nie. To, że nikt cię nie molestował (może, nie wiem), nie znaczy, że nikomu innemu się to nie zdarzyło, to, że nigdy nie głodowałeś, nie znaczy.... itp.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#9222.09.2018, 09:47

ad 89 - za zastrzelenie takiego debila jak ty w ogóle nie powinno być wyroku, tylko dyplom z podziekowaniem za sprzątnięcie Ziemii.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#9322.09.2018, 09:50

Tak, glodowalem, jadlem cebule jednego roku w Bieszczadach I molestowala mnie pani pedagog w szkole podstawowej

starykon
2 856
starykon 2 856
#9422.09.2018, 09:55

Kijevna zasadniczo zgadzam sie Ale mysle ze niszczenie kosciola tez jest celem niezaleznym od patologii tam obecnych

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#9522.09.2018, 09:57

Czy mam byc zly na wszystkie kobiety I sklepikarzy tego swiata za to ?

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#9622.09.2018, 09:58

...I molestowala mnie pani pedagog w szkole podstawowej

Sam sobie jestes za to winny, miales ze latwy dostep do porno, problemy w rodzinie, za wulgarnie ubierales sie, kusiles ja, dopuszczales sie zostawania sam na sam z nia, i w sumie to pewnie sam jej do lozka chciales wskoczyc aby teraz odszkodowanie wyrwac...

Takie pospolite tlumaczenie ze molestowanie przez ksiedza to tak naprawde wina dziecka

starykon
2 856
starykon 2 856
#9722.09.2018, 10:01

To nigdy nie jest wina dziecka

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#9822.09.2018, 10:01

Przestan moze pieprzyc srup, po co takie pytanie? Skad? Jaki ma zwiazek ze sprawa? Potrafisz cos napisc z sensem?

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#9922.09.2018, 10:03

Nie potrafie

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#10022.09.2018, 10:03

Wszystko co pisze to bez sensu

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#10122.09.2018, 10:04

Napisalam wyzej - co uwazam, ze powinien zrobic kosciol, zeby zapobiec swojemu zniszczeniu. Odwracacie znowu uwage od problemu, od ofiar, od faktow... Po co?

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#10222.09.2018, 10:04

Powiedz to jemu nie mi

- Słyszymy nieraz, że to często wyzwala się ta niewłaściwa postawa, czy nadużycie, kiedy dziecko szuka miłości. Ono lgnie, ono szuka. I zagubi się samo i jeszcze tego drugiego człowieka wciąga - tak mówił abp Józef Michalik, jednego ze źródeł pedofilii szukając w rozwodach i złych relacjach między rodzicami dziecka. Te słowa wywołały burzę i już po kilku godzinach hierarcha się z nich tłumaczył. W opinii abp. Michalika "wiele tych molestowań udałoby się uniknąć, gdyby te relacje między rodzicami były zdrowe". – Słyszymy nieraz, że to często wyzwala się ta niewłaściwa postawa, czy nadużycie, kiedy dziecko szuka miłości. Ono lgnie, ono szuka. I zagubi się samo i jeszcze tego drugiego człowieka wciąga...

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#10322.09.2018, 10:06

No to mowie do ch.… pani pedagog chciala sie pobawic mlodym niedoswiadczonym chloptasiem, mam jej teraz sprawe wytoczyc za to? pewnie bedzie miala ponad 60, meza I dzieci ?

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#10422.09.2018, 10:10

Masz racje nic z tym nie rob ;/

Ale to ze ty olewasz to ze ktos cos ci kiedys, to nie znaczy ze wszyscy tez tak zrobia. Ogarniasz?

Onieznajomy
7 377
Onieznajomy 7 377
#10622.09.2018, 10:19

#92

nie bylem ciekawy tresci, ale formy, chcialem sie tylko upewnic

z woda swiecona mi sie nie udalo ale teraz jesem w pelni usatysfakcjonowany, nie pomyslilem sie : )

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#10722.09.2018, 10:19

Aha, zostawmy pedofili w spokoju, bo mnie ktos molestowal i nie bylo sprawy?!

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#10822.09.2018, 10:20

Filmy nic nie zrobia, zaognia jedynie widownie I scentralizuja poglady...

starykon
2 856
starykon 2 856
#10922.09.2018, 10:33

Rozbite rodziny oraz zaburzone relacje miedzy rodzicami i miedzy rodzicami a dziecmi moga byc przyczyna slabosci dzieci ktore wowczas latwiej staja sie ofiarami Okropne jest to gdy dzieci sa wykorzystywane przez osoby jak ksieza czy nauczyciele, ktorzy z zalozenia powinni byc opiekunami

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#11022.09.2018, 10:46

Ja w Kosciele znalazlem akceptacje I zrozumienie, na podstawie opini pewnie bylem ewenementem bo wiekszosc ministrantow musiala obciagac za snikersa...

omegan
14 794
omegan 14 794
#11122.09.2018, 13:12

wciąż mijacie się z najgorszą częścią problemu pedofilii w KK. to problem strukturalny. ksiądz śpi z nieletnią, wszyscy na plebanii o tym wiedzą i dla nikogo to nie jest problem. ksiądz jest przyłapany na gwałceniu dziecka - dzięki ochronie Kurii unika kary i gwałci dalej, w innej parafii. gwałci biskup? włos mu z głowy nie spadnie. kryje go każdy od policjanta poprzez polityka, skończywszy na parafianach.

jeśli jest już tak skompromitowany, że sprawy nie da się zamieść pod dywan, wysyłany jest do Afryki by tam gwałcić te dzieci, które nikomu poskarżyć się nie mogą. Nawet jeśli jakimś cudem zostanie skazany za swoje zbrodnie, PiS nie pozwoli wpisać go do rejestru przestępców seksualnych.

Złapany na gorącym uczynku w kraju który nie chroni zboczeńców, to znajdzie schronienie w Watykanie, jak taki Wesołowski.

Porównywanie pedofili w sutannach z jakimikolwiek innymi zboczeńcami to nieporozumienie, nie tylko ze względu na skalę zbrodni, niespotykaną nigdzie indziej.

omegan
14 794
omegan 14 794
#11322.09.2018, 20:51

a internet na to wszystko:

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#11422.09.2018, 21:01

Podpadasz pod ten sam paragraf niestety - księza molestują - Tomus: tak, tak, wszystko prawda, są miliony ludzi cierpiacych przez księzy.

Z drugiej strony jak kobiety mówią, że były molestowane, czy gwałcone: to nieprawda, większośc kłamie i szuka atencji, czemu wczesniej nie mówiły, same chciały.

omegan
14 794
omegan 14 794
#11522.09.2018, 21:13

here we go again...

nie możesz pogodzić się z faktem że metoo się skompromitowało przez dwulicowe, zakłamane baby, które chciały robić karierę na fali współczucia dla ofiar gwałtów

nie chce mi się znów przez to przechodzić. masz klapki na oczach takie same jak katole-megahipokryci

omegan
14 794
omegan 14 794
#11622.09.2018, 21:22

a jeśli na to wszystko te które krzyczą o gwałtach, same molestowały i wykorzystywały nieletnich, to całe metoo staje się farsą. podziękuj koleżankom

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#11722.09.2018, 21:29

Własnie pisze o twoich klapkach: nic się nie skompromitowało, bo co się miało skopromitować niby? Fakty? Że miliony ludzi bylo molestowanych i gwałconych, nadal zresztą sa - czy w kosciele, czy poza nim?

Tak samo wygodnie dla siebie uważasz, ze coś sie skompromitowało - bo chcesz te klapki mieć na sile, pomimo prawdy, identycznie jak wyznawcy religii twierdząc, ze nic sie nie stało i że pedofilia jest tez gdzie indziej - ze to atak na kościół. Taki sam beton myślowy - nie dociera nic.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#11823.09.2018, 07:39

Tak swoja droga srup to oprocz ksiedza pedofila nie spotkales tez Boga;)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#11923.09.2018, 07:42

Ta droga co podazasz kijevna, to moge Cie zapewnic, ze spotkalem Boga

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#12023.09.2018, 07:43

Czasami to szczescie spotyka ludzi juz w podeszlym wieku, mnie juz

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#12123.09.2018, 07:46

Spotkales delirium co najwyzej:l

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#12223.09.2018, 07:49

pieprzysz bzdury, gdybys miala sposobnosc gadac z osoba wyzsza, to nie ma na takie

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#12323.09.2018, 07:49

To calkowicie inny swiat

starykon
2 856
starykon 2 856
#12423.09.2018, 07:50

Tomek nie chodzi o to komu Smarzowski „dowalal” ale o dobra rezyserska prace dobry scenariusz i generalnie dobry film z genialnymi scenami.

Kijevna mam watpliwosci skad te miljony zgwalconych Moze to te same miliony ktore kosciol spalil na stosach?

A ze jest dazenie do rozwalenia kosciola to fakt Bo dziwnie rozdmuchany jest obraz patologii w stosunku do rzeczy dobrych za którymi tez stoja funkcjonariusze kościelni

Faktem sa zjawiska jak w filmie Kler ale nie jest to az tak powszechne jak uwazaja ludzie niezwiazani z kosciolem

starykon
2 856
starykon 2 856
#12523.09.2018, 07:59

Z drugiej strony ochrona instytucjonalna to wielkie kurestwo Przelozeni postepujacy w tez spodob powinni odpowiadac za wspoludzial.

Sokole
10 588
Sokole 10 588
#12623.09.2018, 09:30

popatrz koniu na to z innej strony.

Ilu jest porzadnych ludzi w kosciele katolickim, majacych juz dosc tego kurestwa, tuszowania faktow i bezkarnosc,i ale nie maja mozliwosci nic z tym zrobic ze wzgledu na hierarchiczna oparta na calkowitym posluszenstwie struktore kosciola.

Naglasnianie spraw nie jest atakiem na kosciol,

Jest forma pomocy dla tej bardziej wartosciowej jego czesci.

Zbychu_zPlebani
7 832
#12723.09.2018, 10:01

Film ”Kler” Wojtka Smarzowskiego kręcony był w Czechach, na Zaolziu. – Polska hierarchia kościelna stwierdziła, że nie jest gotowa na taki film i odmówiła nam – mówi producent Jacek Rzehak.

Jak nam tłumaczy producent filmu, Jacek Rzehak, twórcy mimo wszystko zwrócili się o pozwolenie do kurii w Krakowie.

- Ale odmówiono nam. Nie podali przyczyny. Nie, bo nie. To była dziwna decyzja i kompletne niezrozumienie tematu z ich strony i niewykorzystanie szansy na samooczyszczenie - tłumaczy Rzehak.

https://film.wp.pl/kler-krecony-w-czechach-bo-polska-hierarchia-niegotow...

starykon
2 856
starykon 2 856
#12823.09.2018, 10:30

Sokole zgoda

W ogole przydaloby sie wiecej ewangelizacji dla funkcjonariuszy i powrotu do korzeni dla calej organizacji

Nawiasem mowiac zawsze mnie niepokoilo z jaka latwoscia ksieza lacza ducha z materia

A co do filmu to boje sie ze emocje zwiazane z tematem moga go popsuc Ale jestem bardzo ciekawy

Sokole
10 588
Sokole 10 588
#12923.09.2018, 10:54

Emocje wzbudza dyskusje, a byc moze i jakies kroki ze strony kk(chociaz tutaj jestem malo optymistyczny).

Moze Franciszek wezmie sie ostro za temat, ale patrzac na tuszowanie sprawy jego przyjaciela z Meksyku raczej pojdzie sladami JP2

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#13023.09.2018, 12:11

Starykoniu - atak na policje w 'Drogowce' nie rozwalil policji. Zmian na lepsze tez chyba nie bylo. Zdaje sobie sprawe, ze kosciol to nie policja, ale chyba juz widac, ze beton znowu moze byc gora... Zastanawiam sie co by sie musialo stac...

Dolys
9 478
Dolys 9 478
#13123.09.2018, 12:28

Szkoda, że 'Hurricane (Squadron 303)' tak nie reklamowali, heh. Nigdzie nie było konkretów, co do wyświetlania filmu, tylko reklamy.

Widać 'Kler' jest ważniejszy. Oczywiście do obsmarowania. Kolejna sztóka Smarzowskiego. Żałuję, że poszłam na 'Wołyń'. Zresztą na tym się skończył mój podziw dla tego pana. Oczywiście najwiecej do powiedzenia o klerze maja ci, co sami zyją na bakier z kościołem. A to niestety droga do nikąd.

A tu dla ciekawych, kto napisał scenariusz 'Kleru'. Zresztą bardzo obiektywny. https://gloria.tv/article/VmKudtHpifiB1WfqFRHgFzQAy

Dolys
9 478
Dolys 9 478
#13223.09.2018, 12:30

Btw, wyraz ''sztóka'' jest tu określeniem zamierzonym. Współczesna, lol.

Sokole
10 588
Sokole 10 588
#13323.09.2018, 12:41

dzieki Dolys za bardzo obiektywny link.

Teraz wiemy kto stoi za "Klerem" .

To diabelskie lutry, ktore jak mowil Pan Zagloba:

" udaja jeno ze w Pana Jezusa wieza, a jakoby psi po nocach do miesiaca wyja"

Dolys
9 478
Dolys 9 478
#13423.09.2018, 12:52

Sokole bystrooki, czy też bystrojęzyki. Nie od dziś wiadomo, że protestanci zwalczają katolików. Mam takich znajomych, przekonanych o swojej superwizji. Poza ich kościołem nie ma zbawienia. I od lat próbują mnie nawrócic. Świadkowie Jehowy nie są tak natrętni. Najlepiej by było, gdyby każdy przekonany o swojej jedynej słusznej wierze dał człowiekowi trochę oddechu. Wyobraźmy sobie taki film, tylko o pastorach. Pewno by nikt nie promował, no bo to takie nietolerancyjne, nieładne :P.

Miłego dnia.

Dolys
9 478
Dolys 9 478
#13523.09.2018, 12:57

Ach i zapomniałam dodać, że jednak jestem bardzo, a to bardzo zawiedziona brakiem promocji filmu o dywizjonie 303. Druga produkcja pewno tu wcale nie zawita, bo po co. Zamiast tego ' Kler', potem jakieś badziewie w stylu Listy do Mikołaja, albo 'Udawany narzeczony'.. To są wartości....Lol.

Bez odbioru.

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#13623.09.2018, 13:18

Jak się zapatrujesz na sprawę pedofiii w kosciele Dolys? Nie przeszkadza? Czy wymysł dzieci może? Podoba ci sie swiadomośc, ze byle pedofil kaze ci opowiadać sobie co tam nabroiłas w domu samemu robiąc gorsze rzeczy?

Zbychu_zPlebani
7 832
#13723.09.2018, 16:10

temat jest dobry, wiadomo ze kasa bedzie ludzie na to pojda. co nie ktorzy nakreca nieswiadomie filmowi reklame. przypomina mi sie "The Book of Hoaxes: An A-Z of famous fakes, frauds and cons" Ridcharda Gordona.

tam jest taki motyw w jednym rozdziale ze gosc przychodzi do antykwariatuii pyta sprzedawce ile chce za ten obraz, dajmy na to bo z pamieci cytuje "madonna z wielkim cycem". sprzedawca mowi ze pare pensow i tak nikt nie chce go kupic. gosc mowi ze sprzeda go za pare setek fuli. taki zaklad z antykwariuszem zawarl.

gosc wystawil ten obraz "madonny z wielkim cycem" na wystawie i zwolal okoliczne dewoty do protestow. ze antykwariat sieje zgorszenie itd. o obrazie wszyscy w okolicy mowili, nawet prasa sie tematem zajela. ostatecznie obraz sprzedano za pare tysiakow. dzieki nieswiadomym dewotom ;)

knapior
3 364
knapior 3 364
#13924.09.2018, 16:36

A najwięcej o seksie mają do powiedzenia ci, co teoretycznie powinni miec o tym jak najmniejsze pojecie :)

omegan
14 794
omegan 14 794
#14024.09.2018, 16:50

slowo teoretycznie jest kluczem w tym temacie. aktywnosc pokatna z gosposia, w zakrystii z ministrantem czy z kolega po fachu, wciaz jest aktywnoscia.

Zbychu_zPlebani
7 832
#14124.09.2018, 17:22

albo w hotelu z poslanka PIS

Sokole
10 588
Sokole 10 588
#14224.09.2018, 21:45
kijevna
18 938
kijevna 18 938
#14324.09.2018, 21:45

ubiegles;)

omegan
14 794
omegan 14 794
#14424.09.2018, 21:46

wciąż desperacko próbujesz zaistnieć? i wciąż się nie udaje? :D

Sokole
10 588
Sokole 10 588
#14524.09.2018, 21:47

Ja non-stop sledze Independent bo nadaja Brexit 24/7 a to ostatnio moja ulubiona soap opera.

Zbychu_zPlebani
7 832
#14727.09.2018, 05:17

Próba cenzury "Kleru" to darmowa reklama. Prawie 20 milionów złotych - tyle kosztowałaby reklama "Kleru", gdyby wycenić cały zgiełk wokół produkcji.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,23970028,kler-na-ustach-...

Kataryna
4 739
Kataryna 4 739
#14828.09.2018, 23:36

To co, beda subtitele czy nie beda?

Zbychu_zPlebani
7 832
#14929.09.2018, 15:31

No ciekaw jestem. Dystrybutor na UK nawet tytulu i plakatu nie przetłumaczył.

starykon
2 856
starykon 2 856
#15002.10.2018, 21:18

Jeden ksionc powiedział, że na ten film powinni pójść księża obowiązkowo, a seminaria na pokazy grupowe.

Sokole
10 588
Sokole 10 588
#15102.10.2018, 21:22

Nie pojde.

Nie w ramach protestu, ale boje sie ze sa sceny gwaltow na dzieciach a ja mam bardzo slaby zoladek do takich rzeczy

starykon
2 856
starykon 2 856
#15423.10.2018, 07:43

Nie o filmie ale o stosunkach proboszcz - parafianie.

Sąsiad mi wczoraj opowiadał, jak 30 lat temu kupowali blachę na pokrycie kościoła. Zbiórka był dobra, wszyscy się postarali i wystarczyło na miedź i na ekipę a reszta (ok 10%) miała już zostać na parafię. No i rok później gdy przyszło do krycia okazało się, że blacha jest stalowa miedziowana (1/3 ceny miedzi), a zbytek funduszy pleban przekazał do centrali...

Profil nieaktywny
Batoloo
#15507.04.2020, 11:25

Film obejrzysz na:

http://twojvod.pl

Mega strona,

Polecam kazdemu maniakowi kina!