Do góry

Polski szef kuchni zaprasza pracowników NHS na tanie obiady

Najbardziej znany w Wielkiej Brytanii polski kucharz Damian Wawrzyniak postanowił podziękować pracownikom publicznej służby zdrowia za uratowanie syna. Każdy pracownik medyczny posiadający identyfikator NHS może zjeść w jednej z jego dwóch restauracji trzydaniowy posiłek za 2,10 funta. Cały zestaw składa się z przystawki, dania głównego i deseru.

Mojego syna nie byłoby na świecie, gdyby nie pracownicy NHS. Miał bardzo trudny poród, a później poważne problemy ze zdrowiem

– wyjaśnił swój gest reporterowi iNews.

Na każdym kroku, niezależnie od komplikacji, NHS opiekowała się nim. Pielęgniarki, lekarze i wszyscy byli tak niesamowici. Po prostu nie potrafię im wystarczająco podziękować. Mój syn ma się już teraz dobrze. To wspaniały chłopak, a to wszystko dzięki NHS. To co proponuję teraz pracownikom NHS to mój mały gest wdzięczności, który łączę z 70. rocznicą powstania NHS.

Damian Wawrzyniak ma 38 lat. W Wielkiej Brytanii mieszka od 2004 r. Oprócz siedmioletniego dziś syna, ma także rok starszą córkę. Damian jest właścicielem dwóch restauracji: House of Feasts na przedmieściach Peterborough oraz JAN w londyńskim Clapham. Brytyjczykom dał się poznać, gdy na Wielkanoc 2012 roku wystąpił w BBC w programie prowadzonym przez słynną dziennikarkę kulinarną Mary Berry. Damian pokazywał wtedy, jak te święta są obchodzone w Polsce. Widzów – i samą prowadzącą – zdobył popularną w Polsce babką wielkanocną. Gotował m.in. w słynnej kopenhaskiej Nomie i na igrzyskach olimpijskich w Londynie. Zorganizował też „Polish Feast” – serię imprez promujących polską kuchnię w UK.


Czytaj na Emito.net

Polak wśród pionierów brytyjskiej kuchni

Komentarze 86

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#110.07.2018, 08:42

Zanim zleca sie hieny zeby pokrzyczec, ze to forma reklamy albo ze nhs to paracetamol i tego typu ynteligentne pierdoly, to szybko powiem... Brawo Damian!!! :)))

caa284535
57 920
caa284535 57 920
#210.07.2018, 09:15

super akcja

panalberiko
1 661
panalberiko 1 661
#310.07.2018, 09:26

i brawo NHS!!! :)))

ps

czemu hieny?

jakas padlinka do zszamania czy co? ;)

Greg_76
54
Greg_76 54
#410.07.2018, 10:07

'Forward-thinking European flavours in a rustic setting draws Peterborough diners to House of Feasts: a pioneering venture from highly acclaimed chef, Damian Wawrzyniak' - Michelin

Reservations@houseoffeasts.co.uk

01733 221279

41 Crowland Rd, Eye Green, PE6 7TP, Cambridgeshire

Opening Hours

Monday - Tuesday Closed

Wednesday 6pm - 9:30pm

Thursday - Friday 12:00 - 3pm, 6pm - 9:30pm

Saturday 12:00 - 10:30pm

Sunday 12:00 - 5pm (Lunch), 6pm - 9pm (Bar, Garden & Drinks)

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#510.07.2018, 10:55

A mnie to nie pasi, pracownik NHS-u, wykonuje swoje obowiazki (a takim jest ratowanie zycia), dlaczego ma byc uprzywilowany…? Kierowca autobusu, wozi bezpiecznie dzieci do szkoly...odchodzi sie od przywilejow dla grup spolecznych, kiedys byly deputaty dla rolnikow I darmowy prad dla energetykow, to nie bylo fair...

Wolalabym, zeby on te obiady sprzedawal za 10£ a 8£ z kazdego, przeznaczal na jakis szpital dzieciecy...

kijevna
14 622
kijevna 14 622
#610.07.2018, 11:03

W ten sposob nie promowalby i nie przyzwyczajal miejscowych do polskiej kuchni.

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#710.07.2018, 11:07

Pozyczek ;D :D :D jestes przewidywalny :)))))

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#810.07.2018, 11:11

#6 To tu jest pies pogrzebany….? Chodzi o promocje wlasnej restauracji…? No to faktycznie pomysl niebanalny….

kijevna
14 622
kijevna 14 622
#910.07.2018, 11:27

Jego spytaj, ale oczywiscie, ze sie piecze kilka pieczeni przy jednym ogniu, natomist trzydaniowy posilek za 2, 10 to jak za darmo.

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#1010.07.2018, 11:34

Facet chce podziekowac lekarzom i innym za uratowanie mu dzieciaka, wybral taki sposob bo tak mu pasuje. Pozyczek lecialby pewno z kilogramem taniej kawy tudziez czekoladkami goplany ;p co Ci nie pasi? ze komus sie cos wiecej chce niz tylko jeczec na necie? Czy, ze koles ma duzy respekt i jest nieslychanie wdzieczny za to co zrobili i chce jakos sie czesciowo odwdzieczyc czy nawet poczuc lepiej? Tak, nhs ludzie sa tam by ratowac zycie, taka maja prace i za to sa oplacani.... And? Nikt nie broni Ci kupic obiadu dla kierowcy autobusu, rozumiem, ze napiwkow w restauracji nie zostawiasz, dziekuje przy kasie w sklepie nie mowisz albo nie zyczysz obsludze milego dnia bo akurat byli pomogli Ci rozwiazac problem zamiast np odsylac dalej.... Bo to ich robota jest wiec po co? Mozna wspomagac finansowo szpitale, fundacje, przygarniac psy do domu, organizowac eventy... A mozna komus gotowac... Bo tak:) wolny wybor... O co chodzi z tym wiecznym negowaniem wszystkiego i niezadowoleniem? Ktos Ci w zyciu krzywde zrobil? Chodz na kawe... Stawiam ;p

kijevna
14 622
kijevna 14 622
#1110.07.2018, 11:40

No, ale promuje sie przy okazji;) To niewybaczalne! Trza siedziec w kacie, az znajda... Ewentualnie rzekomo anonimowo chwalic sie na emito wspieraniem NHSu datkami - jedyna sluszna droga;)

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#1210.07.2018, 11:48

Na dobra sprawe, gdyby tak zamotac sie glebiej ;p to wszystko jest promocja do jakiegos stopnia, my tez swoja obecnoscia i komentarzami cos tam promujemy... Jedni muzyke, inni umiejetnosci, a jeszcze inni glupote czy madrosc... Od koloru do wyboru... Srup promuje transgender na ten przyklad... Podoba mi sie to:)))) szkoda tylko, ze te spekulacje czesto zaslaniaja fajniejsze rzeczy, te dobre, pozytywne... A to raczej wynika z pewnego niedowartosciowania... No ale, ide na kawe ( uwaga!! promocja!! ) do monzy... ( pozyczek, wiesz gdzie jestem ;p)

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#1310.07.2018, 12:00

Super pomysl Damian.

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#1410.07.2018, 12:05

Ustosunkujcie sie do #5, nie bede sie powtarzac…

Nie neguje wszystkiego, tylko to co jest moralnie watpliwe...na kawe nie pojde bo mnie qrwi...po niej bierze…:)

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#1510.07.2018, 12:07

No nic. Koniec kuszenia zatem :)))

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#1610.07.2018, 12:14

Do #5 to nie deputaty, nie przywilej ino indywidualna decyzja i forma podziekowan jaka wybral sobie pan kucharz... podziekuj kierowcom za bezpieczne wozenie dziecka do szkoly, dlaczego nie? Niczego w tym zlego ani podstepnego nie widze.. No chyba, ze z gory masz zle checi, kalkulujesz itd

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#1710.07.2018, 12:14

Moj stosunek jest taki,ze usmiechanie I podziekowanie nic nie kosztuje.To taki wyraz wdziecznosci I podziekowania za pomoc najblizszym.Ja musialam podziekowac slodkosciami I inne.Wychodzac z autobusu nie dziekujesz kierowcy? Ty Pozyczona to do wszystkiego sie przyczepisz.Zwykly rzep z Ciebie :)

Idz na kawe,moze sie troche zycia w realu nauczysz.

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#1810.07.2018, 12:19

Tlumacze, ze nie czepiam sie wszystkiego, ale polowy dyskusji by tu nie bylo, bez kontrowejsyjnych wpisow….

Pytam sie jeszcze raz, dlaczego pracownik NHS-u ma jesc za darmoche a kierowca busa nie….? To jest publiczna restauracja, tak jak nie klasyfikujemy ludzi, ze wzgledu na rase czy wyznanie, tak nie powinnismy na rodzaj wykonywanej pracy….

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#1910.07.2018, 12:21

Woskowa, ja sie czesto smieje I mowia, ze mam poczucie humour, z dziekowaniem tez nie mam problem, nie wiem do czego pijesz…:)

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#2010.07.2018, 12:22

Dziecko mu uratowali.Czytaj ze zrozumieniem.

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#2110.07.2018, 12:23

No to niech wplaci kilkanascie tysiecy na ten szpital w ktorym go uratowali, a w ogole, ze jest to na 70lecie jakiegos zwiazku to juz calkiem pod publiczke….

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#2210.07.2018, 12:24

Nie wnikam czy sie smiejesz czy cos tam

Nie zartuj,ze jestes z Tych co to sie im wszystko nalezy bo placa podatki?Dziecko by ci uratowali to bys inaczej spiewala

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#2310.07.2018, 12:25

Bardzo latwo oceniasz tych,ktorzy robia cos dla innych.Co Cie boli?Promocja?Podziekowanie na swoj sposob?Zyj I daj zyc innym.

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#2410.07.2018, 12:27

Wlasnie #23 to jest ocena kogos, zreszta niesprawiedliwa...

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#2510.07.2018, 12:29

To jest jego restauracja i jego decyzja.. i moze nie korzysta z kierowcow... Ty zabierz ich do knajpy na obiad, zrobisz cos milego :) to nie klasyfikacja ino jego forma podziekowania ludziom, ktorzy uratowali jego dziecko... gdyby to ratownicy na basenie uratowali mu syna to oni byliby w knajpie czekajac na obiad... W glasgow sporo knajp robi raz w tyg free meal dla bezdomnych... Tez pokrzyczysz, ze dyskryminacja? :) napiwek dalam za lunch... Chyba dyskryminuje kierowce... Bledne kolo

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#2610.07.2018, 12:31

Czyli gadasz glupoty zeby byc kontrowersyjny ( w swoim mniemaniu) i zeby podbic tematy, tudziez podtrzymac konwersacje? Ok w takim razie:)

kijevna
14 622
kijevna 14 622
#2710.07.2018, 12:33

Jak sie ustosunkowac do 5? Pan ma kaprys uprzywilejowac kogos swoimi darmowymi (prawie) obiadami to to robi. Idz i mu powiedz, ze tez chcesz;)

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#2810.07.2018, 12:34

Nie gadam glupot...lekarzy z NHS- stac na normalny posilek w restauracji, natomiast kelnerzy zwykle zarabiaja na napiwkach, wiec to porownanie jest do du....

caa284535
57 920
caa284535 57 920
#2910.07.2018, 12:36

pielegniarki za to nie maja jakis mega pieniedzy. band 1-3 tez nie smierdzi szmalem. mily gest, a ten szuka dziury w calym. glupie to i beznadziejne tak jak proby zdyskredytowania Owsiaka...

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#3010.07.2018, 12:37

To ze lekarz ma wiecej od kelnera to tez dyskryminacja pewnie co??? Zamotales sie, pomoc Ci? ;P

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#3110.07.2018, 12:39

Przeczytaj sama #25, to Ty sie zamotalas…..;)

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#3210.07.2018, 12:40

Przeczytalam... Przytulic? :)

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#3310.07.2018, 12:41

Otworze kebabownie I powiem, ze biale nauczycielki maja u mnie kebaba za funta, bo wyksztalcily mojego syna, wszyscy inni za piatala...

Delirium
369
Delirium 369
#3410.07.2018, 12:46

Deputaty, o których wspomina pożyczona, to taki sam bonus od pracodawcy, jak np. darmowy posiłek dla pracownika restauracji czy karnet na basen lub dodatkowa, bezpłatna opieka medyczna, czy (przykładowo) tańszy chleb dla pracownika piekarni lub obiad za złotówkę w zakładowej stołówce. Co w tym jest nie fair (#5)? To, że do zakładowej stołówki nie ma wstępu dla pożyczonej? ;)

Cytat z #5:

"Wolalabym, zeby on te obiady sprzedawal za 10£ a 8£ z kazdego, przeznaczal na jakis szpital dzieciecy..."

Pożyczona, otwórz knajpę i "wolej" do woli. ;)

...aż dziw, że żaden cymbał nie napisał, że facet promuje się na nieszczęściu i chorobach własnego dziecka... ale dzień jeszcze się nie skończył. ;)

Jak już to napisała wcześniej (#12) selma_selma: każda czynność, każde działanie, jakiego się podejmujemy, kreuje nasz wizerunek, stając się elementem (lepszej lub gorszej) autopromocji...

W tym kontekście działania promocyjne pożyczonej jakoś do mnie nie przemawiają. ;)

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#3510.07.2018, 12:48

No wiesz, bylo cos glosno o cukierni, ktora nie chciala zrobic tortu weselnego dla gejowskiej pary i wygrali sprawe w sadzie... Mysle, ze jesli masz problem z kolorem skory to pewnie bys wlasnie tak zrobil w tej kebabowni. Nie bardzo widze powiazania w podziekowaniu ludziom pewnej profesji za dobra robote z dyskryminacja ze wzgledu na kolor skory i troche mnie dziwi, ze Ty nie widzisz roznicy.

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#3610.07.2018, 12:50

To bylo tylko dla zaakcentowania Waszej hipokryzji, zauwaz, ze jeszcze o plec chodzi…;)

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#3710.07.2018, 12:53

Moze Wasza odpowiedzia bedzie, ze plci ani koloru skory sie nie wybiera a od teraz mozna masowo wstepowac do NHS-u...:)

Delirium
369
Delirium 369
#3810.07.2018, 12:57

Cytat z #18:

"Pytam sie jeszcze raz, dlaczego pracownik NHS-u ma jesc za darmoche a kierowca busa nie… To jest publiczna restauracja, tak jak nie klasyfikujemy ludzi, ze wzgledu na rase czy wyznanie, tak nie powinnismy na rodzaj wykonywanej pracy…."

Pożyczona, przebiegnij się po mieście i opikietuj każdą knajpkę, każdy sklep, każdy zakład fryzjerski, każdy punkt, w którym oferują 10-15% zniżki dla studentów. :)

Nie powinniśmy przecież dyskryminować ludzi ze względu na ich wykształcenie, prawda? ;)

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#3910.07.2018, 12:57

Nie, to bylby Twoj wybor. Taki sam jak o tym zeby zostac kobieta na emito. Probujesz sie doszukac czegos co nie istnieje, nadal nieskutecznie...

Delirium
369
Delirium 369
#4010.07.2018, 12:59

"to niech wplaci kilkanascie tysiecy na ten szpital w ktorym go uratowali"

Pożyczona, chcesz dyskryminować inne szpitale, w których każdego dnia personel medyczny ratuje ludzkie życie? ;)

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#4110.07.2018, 13:00

Tak jak wybor Damiana, zeby dokarmic wszystkich pracownikow nhs a nie tylko tych, ktorzy rzeczywiscie ratowali dziecko.

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#4210.07.2018, 13:03

Jak nie istnieje, w knajpie Damiana istnieje dyskryminacja pod wzgledem wykonywanego zawodu, uscislajac nalezenia do okreslonej organizacji rzadowej….

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#4310.07.2018, 13:09

No nie istnieje, nie czuje sie zdyskryminowana bo lekarz, pielegniarka czy inny pracownik z identyfikatorem nhs dostal prawie darmowy obiad bo wlasciciel knajpy chce w ten sposob podziekowac instytucji, ktora cos tam dla niego zrobila. Tak samo jak nie czuje sie zdyskryminowana bo pilkarze czy inni celebryci dostata freebisy... Zrob cos ze swoim zyciem, pomoz komus... Moze dostaniesz medal albo obiad. Za gadanie glupot zaproponowalam Ci tylko kawe to nie chcesz :)))

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#4410.07.2018, 13:11

Tlumaczylam juz, wlasciciel knajpy gdyby chcial podziekowac to by wplacil odpowiednia sume na konto szpitala a tak to sie tylko promuje….

Delirium
369
Delirium 369
#4510.07.2018, 13:12

Mam 40 lat i chciałbym kopać piłkę w Realu Madryt, ale trener nie chce spotkać się ze mną. :(

Zastanawiam się, czy to dyskryminacja ze względu na wiek, pochodzenie, czy obecnie wykonywany zawód. ;(

Delirium
369
Delirium 369
#4610.07.2018, 13:14

Forma podziękowań powinna zostać wybrana z listy sporządzonej przez pożyczoną.

#żałość

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#4710.07.2018, 13:17

Ciekawe jakby wszystkie knajpy nagle tak zrobily to bylibyscie zadowoleni, jedni dla strazakow, drudzy dla pracownikow Royal mail, trzeci dla nauczycieli itd…..

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#4810.07.2018, 13:19

Moze dla userow z ponad 10k na koncie tez, jakas kielbaska w siedzibie redakcji….:)

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#4910.07.2018, 13:20

Gdzies bys sie zalapal, nie martw sie:=)

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#5010.07.2018, 13:23

Kielbasa jest... Nie gadaj, ze nie wiedziales. Nie uwierze...

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#5110.07.2018, 13:26

No na swieta Karol pokazal, razem z pierogami, ale nie wiedzialam, ze to dla nas…..:)

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#5210.07.2018, 13:26

Ja sie nawet nie zalapie,zeby popatrzec :(

Pola_
335
Pola_ 335
#5310.07.2018, 22:29
woskowa
2 175
woskowa 2 175
#5410.07.2018, 22:34

Pola,z tyloma wpisami to Ci nawet nie powiedza,ze kielbase pokazuja :D

selma_selma
15 745
selma_selma 15 745
#5510.07.2018, 22:34

Plajster szynki z lidla ;P

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#5610.07.2018, 22:35

Jak zes taka chytra woskowa, to Ci odstapie polowej mojej…:)

Pola_
335
Pola_ 335
#5710.07.2018, 22:38

@ 54

;D trudno sie mowi ;D obejdzie sie wesele bez marcepana ;D

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#5810.07.2018, 22:40

Tak w sumie reasymujac to na wszystkich nickach ja mam grubo powyzej 30tys.....trzy kielbasy sie naleza…..

Pola_
335
Pola_ 335
#5910.07.2018, 22:42

#58

;D chyba 3 kg ;D ;P

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#6010.07.2018, 22:46

Ty pozyczona kielbase rozdajesz a Damian nie moze?

Pola_
335
Pola_ 335
#6110.07.2018, 22:47
pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#6210.07.2018, 22:47

No moze, tylko po co mu te dwa dziesiec….?

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#6310.07.2018, 22:48

Ta,bo ty Pozyczona za darmo ta kielbase dasz :p

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#6410.07.2018, 22:50

Ja dam kilbase, jak mi dadza, ojjjj tak za darmoszke to nic ni ma....:)

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#6510.07.2018, 22:54

Idz ty materialisto.Dawanie I nie oczekiwanie nic w zamian jest o niebo lepsze niz branie.

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#6610.07.2018, 22:55

Tak sie rodza przegrywy…:)

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#6710.07.2018, 22:56

Nie mowie o tym cwaniaku z kuchni….

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#6810.07.2018, 22:57

Jak nie probowalas to nie wiesz.Bycie przegrywem wcale nie jest zle.Zwlaszcza jezeli masz do siebie dystans I masz fajnych ludzi kolo siebie.

tomaszwszkocji
175
#6911.07.2018, 11:26

Na NHS sklada sie (placi) cale spoleczenstwo od wielu lat.

Personel pobiera wynagrodzenie za swoja prace.

Koles robi sobie zalosna reklame.

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#7011.07.2018, 12:18

Jak Ci sie dziecko urodzi tez spoleczenstwo sie zlozy na ChB i inne.

Zalosna reklama czego? Chorego dziecka? Pierogow? Czyli obce jest Ci slowo"dziekuje"? Z takim podejsciem nie ma sie co dziwic,ze swiat"upada"

tomaszwszkocji
175
#7111.07.2018, 18:01

Jak chce sie odwdzieczyc to niech pomoze komus potrzebujacemu- odda krew,wplaci jakas kwote na drogie leczenie albo nakarmi biednych.

kijevna
14 622
kijevna 14 622
#7211.07.2018, 18:08

No to pomaga, kazdy potrzebuje trzydaniowego posilki za 2f;)

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#7311.07.2018, 18:20

Tomaszwszkocji, skad wiesz,ze Damian nie oddaje krwi,nie karmi biednych itp?

tomaszwszkocji
175
#7411.07.2018, 18:29

Ty mi powiedz

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#7511.07.2018, 18:31

Karmienie biednych, ani oddawanie krwi, nie jest medialne….

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#7611.07.2018, 18:31

Juz….

izabelinda35
219
#7711.07.2018, 20:08

Mówcie co chcecie, jednak założenia są takie, aby było o niej głośno, aby działała i została nam w głowach. Cel osiągnęli – mission complete.Reklama nic wiecej.

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#7811.07.2018, 20:21

Mi w glowie zostalo,ze mu syna uratowali.

Delirium
369
Delirium 369
#7911.07.2018, 21:11

Tomaszwszkocji to kolejny osobnik, który akceptuje tylko te formy okazywania wdzięczności, które odpowiadają jego wizji okazywania wdzięczności. "To niech.... to niech... albo..." Krew niech odda, biednych nakarmi... dzieciaka uratowali ludzie z NHS a nie bezdomni, a krew nie oddaje się z wdzięczności, a dla samego oddawania krwi. Damian sprytnie połączył wdzięczność z PR-em i śmiech pusty ogarnia, gdy innych gryzie to w tyłek.

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#8012.07.2018, 06:50

Dobrze gadasz w koncu Delirium, "sprytnie" czyli z polska idea cwaniarstwa….bo przeciez mogl przelac odpowiednia kwote na rzecz NHS-u, jak mial taka wybitna chec podziekowania osoba ktore robia co w nich obowiazkach jest zapisane….

DamianWawrzynia
1
#8112.07.2018, 17:34

Hej, dziekuje wszystkim za wpisy. Dziekuje NHS za pomoc. Pozwolcie, ze odpowiem Wam szybko w jednym zdaniu.

Business pozwala mi pomagac ludziom, tym ktorzy tej pomocy potrzebuja - bezdomni, tym ktorzy tej pomocy moze nie potrzebuje, ale mialem chec podziekowac pracownikom NHS za swietna robote - podziekowalem. Krew tez oddaje, czesto. Jestem rowniez dawcom organow, moze kiedys pomoge w inny sposob. Na tym swiecie zyjemy w jakims celu, ja wykorzystuje kazdy dzien, w taki sposob, abym mogl polozyc sie spac spokojnie, ze tego dnia nia zmarnowalem, bo to moze byc moj ostatni dzien.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie

D

woskowa
2 175
woskowa 2 175
#8212.07.2018, 18:13

Prosze podziekowac wszystkim,tylko nie Pozyczonej.Jeszcze pomysli,ze ma racje :D

caa284535
57 920
caa284535 57 920
#8312.07.2018, 19:09

i tak pomyśli

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#8412.07.2018, 19:13

Pewnie, ze mam racje, kazdy obiektywny obserwator to widzi, wiadomo, ze bohater artykulu ma inne zdanie….

caa284535
57 920
caa284535 57 920
#8512.07.2018, 19:36

hehehe :)

pozyczona
11 712
pozyczona 11 712
#8612.07.2018, 19:46

Ze nie chcecie mi przyznac racji, wbrew argumentom ktore przytoczylam to tylko swiadzy o Waszej malostkowosci I poddaniu sie glownemu nurtowi, czyli tzw. mainstream....