Do góry

Sonda: W Anglii Rafał Trzaskowski wygrywa I turę wyborów

Najbliższe wybory prezydenckie wiążą się ze znacznym zainteresowaniem Polonii. Swój udział w wyborach zadeklarowało ponad 330 tys. emigrantów.

W dniach 9-20 czerwca portal Poloniusz.pl przeprowadził ankietę dotyczącą poparcia dla poszczególnych kandydatów. W sondażu wzięło udział 2441 osób, w tym Polacy mieszkający na terenie Anglii. I właśnie wśród tych ostatnich najwięcej chce zagłosować na Rafała Trzaskowskiego (33,79 proc.). Na drugim miejscu uplasował się obecny prezydent Andrzej Duda (24,83 proc.), trzecie miejsce zajął Szymon Hołownia (15,86 proc.). Tuż poza podium znalazł się Krzysztof Bosak z wynikiem 8,97 proc. Kolejny jest Robert Biedroń (5,52 proc.), zaraz za nim Paweł Tanajno, na którego w Anglii chce zagłosować 2.76 proc. Dwaj kandydaci Stanisław Żółtek i Władysław Kosiniak-Kamysz dostali po 1,38 proc. Pozostali poniżej jednego procenta. 4,83 proc. ankietowanych stwierdziło, że nie wie jeszcze, na kogo odda swój głos.

Rys. Poloniusz.pl

W sondzie, w której policzono także głosy Polaków żyjących w innych państwach oraz tych, którzy chcą z Polski wyemigrować, podział głosów daje zwycięstwo Andrzejowi Dudzie (28,96 proc.), tuż za nim znajduje się Rafał Trzaskowski (28,06 proc.), natomiast na trzecim miejscu znalazł się Krzysztof Bosak (16,43 proc.).

Rys. Poloniusz.pl

Komentarze 151

NNnn88
118
NNnn88 118
#123.06.2020, 09:04

Duda na prezydenta:)

shel
548
shel 548
#223.06.2020, 09:18

#1

...to juz bylo i (Dudus) sie nie sprawdzilo... :)

czas na zmiane, mam nadzieje ze tym razem na "dobra" nie tylko z nazwy

Kataryna
4 066
Kataryna 4 066
#323.06.2020, 09:25

Zaglosujemy, o ile dostaniemy pakiety na czas :/

mam.to.gdzies
518
#423.06.2020, 10:19

@1

wracaj na niezalezna.pl

ciekawe kiedy wpadnei srup i bedzie marudzil ze andzej jest na drugim planie chociaz go nie popiera.... (to po to robercik zeby sie przyzwyczajal)

a cos w temacie:

najwyzszy czas

zorro1
35
zorro1 35
#523.06.2020, 10:34

mam nadzieje że pan Rafał poprowadzi do zwyciestwa PO. Wróca na stołki stare mordy. podniasa wiek emerytalny, zlikwiduja 500+, zrabuja reszte kasy z OFE i podniosa podatki, bo wkurw mnie bierze jak widze jak sie teraz biedocie dobrze w Polsce powodzi.

Badoit
722
Badoit 722
#623.06.2020, 11:03

Ciekawe jak pis zadłużyło Polskę , wszystko wyjdzie prędzej czy później

fiona52
21
fiona52 21
#723.06.2020, 11:14

mnie juz mdli od tych wyborow!!!!!!!!!!!!!!! obrzucaja sie blotem, emilewicz na ambonie, MASAKRA ! co to jest ? CYRK czy KABARET????

omegan
7 144
omegan 7 144
#823.06.2020, 11:29

blisko. to polityka

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#923.06.2020, 11:33

NNnn88 113

#1Dziś - 09:04

"Duda na prezydenta:)"

Nie mam nic przeciwko, wciąż jeszcze jest sporo bezludnych wysepek.

kijevna
18 048
kijevna 18 048
#1023.06.2020, 11:37

Pis chyba juz zrabował resztę kasy z OFE?

omegan
7 144
omegan 7 144
#1123.06.2020, 12:03

a w PL komedia w stylu Barei na calego

Profil nieaktywny
Siema2
#1223.06.2020, 12:19

"Amerykanina z Wirginii" a dokładnie z Podlasia :) też szybko znaleziono... Pisowski troll zamiast przyjąć na klatę, że zrobił z siebie pośmiewisko w necie i totalnego idiotę to żali się i płacze... żenada.

mam.to.gdzies
518
#1323.06.2020, 12:25

11 i 12 wygladaja troche jak bracia no i oba "amerykany" :D

zarodnik
1 462
zarodnik 1 462
#1423.06.2020, 12:36

Lepszy Duda niz obluda....sam wymyslilem ;)

Profil nieaktywny
Siema2
#1523.06.2020, 12:50

#14

Srup... niczego sam nie wymyśliłeś, zwyczajnie kopiujesz... amator.

Janosik2020
8
#1623.06.2020, 13:38

Warto zaznaczyc, ze najwiecej Rodakow wyjechalo z Polski za rzadow P0-PSL a najwiecej wrocilo za czasow PIS. O czym to moze swiadczyc ?

Profil nieaktywny
Siema2
#1723.06.2020, 13:41

#16

Ano o tym, że Janosik pochodził ze Słowacji... pisowski trollu :)

Profil nieaktywny
Siema2
#1823.06.2020, 13:44

Janosik pisowski trollu, też widać jesteś takim "Amerykaninem ze Słowacji" o brexicie słyszałeś... to połącz ładnie fakty...

P.S. Janosik wam za głupotę płacą ostatnio?

Janosik2020
8
#1923.06.2020, 13:46

a co Brexit zrobil ? napisz jedna rzecz jaka dobra zrobilo PO to zaglosuje za twoim kandydatem

Profil nieaktywny
Siema2
#2023.06.2020, 13:48

Nie no... kolejny pisowski podrabianiec... jakiś wysyp ostatnio! Gdzie was hodują?

Janosik2020
8
#2123.06.2020, 13:49

a co masz do Slowakow ? Pewnie wolisz ciemnych sciagnac do Polski ?

Profil nieaktywny
Siema2
#2223.06.2020, 13:52

:) Nie no... leże i kwicze... :) :) Ciemnych... jak na razie ciemnota średniowieczna panuje w PiS i jego elektoracie... :) Co właśnie pokazujesz, kolejny pisowski homofob...

Janosik2020
8
#2323.06.2020, 13:55

a Ty juz wymysliles co dobrego PO zrobii ?? bo nawet Schetyna nie wiedzial jak sie Go zapytali ?

Janosik2020
8
#2423.06.2020, 13:55

Ty zalaczales o tolerancji, przeszkadza Ci, ze ze Slowacji jestem

Profil nieaktywny
Siema2
#2523.06.2020, 13:56

Hahahaha :) Padłem... :)

Janosik2020
8
#2623.06.2020, 14:04

ale wymysliles cos ciekawego ??

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#2723.06.2020, 14:15

zarodnik 1 330

#14Dziś - 12:36

"Lepszy Duda niz obluda....sam wymyslilem ;)"

Wiem. Sam się domyśliłem.

JednaPolska
33
#2823.06.2020, 15:12

Jakże mnie to bardzo śmieszy, że tutaj nie można nawet wyrazić swojego zdania, które jest odmienne od przeciwników np. prezydenta Dudy a zarazem gorących zwolenników PO. Jedynie co możesz uzyskać (od PO-wców ) to ciągłe wyzwiska.

Nie daj Boże, zapytaj ich się o jakieś argumenty a tu nic ... po prostu pustka.

JednaPolska
33
#2923.06.2020, 15:16

zorro1 napisał:

Super napisane. :) Lubie Twój sarkazm :) Mam nadzieję, że ten scenariusz się nie spełni. Pozdrawiam.

omegan
7 144
omegan 7 144
#3023.06.2020, 15:41

Ambasada RP w Londynie zamieściła informację, że pakiety wyborcze będą przyjmowane do niedzieli do 21:00 czasu lokalnego, a nie, jak to było wcześniej podawane, do piątku. Oznacza to, że Polacy mieszkający na Wyspach mają więcej czasu, aby oddać głos.

omegan
7 144
omegan 7 144
#3123.06.2020, 15:44

nie wiem czy wielka roznice zrobi ta zmiana, przeciez kurierka i poczta zwykle w niedziele nie dorecza, ale co tam. rzucili cos na odczepnego, bo wiadomo ze wysylka odbywala sie jeszcze wczoraj, wiec zostalo bardzo niewiele czasu na wypelnienie, wysylke i dostarczenie

omegan
7 144
omegan 7 144
#3223.06.2020, 15:47

Trzaskowski: jeśli chodzi o głosowanie za granicą, dochodzi do nas wiele niepokojących sygnałów. Należy zadać pytanie, czy to jest kolejne rzucanie kłód pod nogi tym, którzy chcą w tych wyborach zagłosować.

lewar1985
12
#3323.06.2020, 16:24

Zastanawia mnie jedna kwestia skoro wladza caly czas nam wmawia ze w Polsce jest tak swietnie ze rzad i prezydent sa najlepsi od wielu lat albo nigdy tak swietnego rzadu nie bylo ze ludzia zyja sie swietnie to dlaczego wszystkie sondaze jakie sa daja Dudzie 40% lub lekko ponad to???dlaczego jesli ludzie sa tak zadowoleni z obecnej wladzy i sytuacji w kraju Duda nie wygrywa juz w pierwszej turze i to z duza przewaga??dlaczego rok temu pis uzyskal 40 kilka procent glosow do sejmu??to wszystko co slyszymy w tvp to sciema i niektorzy musza przejrzec na oczy.

omegan
7 144
omegan 7 144
#3423.06.2020, 16:34

nie zapominaj ze te 40% jest wsrod ludzi ktorzy zamierzaja glosowac, a to tylko polowa spoleczenstwa. oznacza to ze pis popiera tylko co piaty Polak

zarodnik
1 462
zarodnik 1 462
#3523.06.2020, 16:37

Znowu durnoty Tomus piszesz, tyle samo procent popiera PiS wsrod tych ktorzy nie zamierzaja glosowac, jak tez tyle samo popiera PO czyli jakies 17%, dlaczego mialoby byc inaczej ?

JednaPolska
33
#3623.06.2020, 16:37

lewar1985

Można odwrócić Twoje pytanie. Przecież propaganda PO-wska nie śpi. Mają przecież swoje zaprzyjaźnione media typu GW,TVN, Newsweek i inne, które są mało obiektywnie i daleko im do rzetelności dziennikarskiej.

Większość ludzi nawet nie sprawdza tych informacji , które są podawane w mediach, tylko wierzy im na "słowo". Do tego należy, dodać, że społeczeństwo polskie jest podzielone a propaganda z niektórych ośrodków medialnych doprowadziła, że elektorat PO ( głownie ) nienawidzi PiS'u,o tylko do końca nie wiadomo za co?!

Na pewno, faktem jest to, że PO nigdy nie rządziło samodzielnie natomiast PiS z uzyskaniem większości nie miało z tym problemów.

Poza tym, na tym też demokracja polega. W społeczeństwo są różnie poglądy polityczne. Nigdy nie będzie tak, że społeczeństwo będzie głosowało zgodnie tylko na jedną partię.

omegan
7 144
omegan 7 144
#3723.06.2020, 16:39

naprawde musze ci to tlumaczyc? to wiedza na poziomie gimnazjum

JednaPolska
33
#3823.06.2020, 16:40

omegan

Według Twojego toku rozumowania można by więc rzecz, że PO popiera znikomy margines społeczeństwa bo co dziesiąty Polak ;)

Sokole
5 512
Sokole 5 512
#3923.06.2020, 16:42

wspaniala propaganda, przypomina ta z minionych czasow:

Ludzie popieraja Solidarnosc bo propaganda Zachodu nie spi. Maja zaprzyjaznione media, Radio Wolna Europa, ktore sa uprzedzone do wladzy ludowej. Ludzie wierza na slowo i nienawidza PZPR niewiadomo za co?!

zarodnik
1 462
zarodnik 1 462
#4023.06.2020, 16:42

To ja Ci wytlumacze, pytanie czy lubisz jajka na sniadanie, 40% ludzi odpowiada, ze lubi, ja odpowiadam, ze nie jadam sniadan tak jak i moi znajomi, ale gdybym zaczal jadac sniadania razem z nimi to 40% tez by polubila jajka...proste...

omegan
7 144
omegan 7 144
#4123.06.2020, 16:42

@38 to nie jest moj tok rozumowania, to prosciutka matematyka

i tak, nie mylisz sie. i co z tego?

zarodnik
1 462
zarodnik 1 462
#4223.06.2020, 16:43

#40 do#37

omegan
7 144
omegan 7 144
#4323.06.2020, 16:43

to mi robercik chcesz cos tlumaczyc? hehehehe :D

zarodnik
1 462
zarodnik 1 462
#4423.06.2020, 16:46

#43 Tak ignorancie i dlatego przyjmuje sie, ze odsetek sympatykow jakiejs partii wsrod nie chodzacych do glosowania jest taki sam jak wsrod tych co chodza...

lewar1985
12
#4523.06.2020, 16:47

Wszystkie sondaze rowniez te w tvp daja obecnemu prezydentowi lekko ponad 40% mimo ze wladza rozdaje pieniadze na lewo i prawo...mysle ze ludzie powoli zaczynaja rozumiec ze to sa ich wlasne pieniadze i takie rozdawnictwo do niczego dobrego nie prowadzi stad tak niskie poparcie dla Dudy.

elcomendante
1 597
elcomendante 1 597
#4623.06.2020, 16:51

Tak zeby nikogo nie faworyzowac-HWDPIS i PO

JednaPolska
33
#4723.06.2020, 16:51

Sokole

Za bardzo ubarwiasz i wchodzisz w fazy fantazji.

Jak dla mnie odwróconą komuną jest UE i jednak ma bardzo dużo wspólnego z ZSRR, tylko, że trochę została zmodyfikowana i dostosowana do obecnych czasów.

Natomiast to własnie PO chce być tymi "nowoczesnymi" europejczykami, trzymając w klatach dumnie symbol UE.

Bardziej im zależy na tym co, jakie rozkazy płyną z UE, niż polski narodowy interes.

Wielka Brytania - Brexit, w Francji szykuje się to samo i to jest kwestia czasu i z UE niebawem nie będzie co już zbierać.

Sam jestem za Unia Gospodarczą ( wspólnym rynkiem ) ale nic poza tym.

Nie podoba mi się, ze rząd w Brukseli chce odbierać innym narodom ich własną niepodległość i suwerenność.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#4823.06.2020, 16:52

O, "jestem tutaj nowy" JednaPolska - kolejny nick zrodzony tuż przed wyborami i na ich potrzeby. Mietekz spalił się srupowi, szczytek również.. :/

zarodnik
1 462
zarodnik 1 462
#4923.06.2020, 16:52

40% poparcia w spoleczenstwie to pokazna liczba, sa kraje rzadzone, przez partie majace po kilkanascie procent poparcia, muszace pozniej wchodzic w rozne dziwne koalicje, ktore np nie widza sie ich wyborcom...

JednaPolska
33
#5023.06.2020, 16:53

Polski Narodowy Interes.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#5123.06.2020, 16:54

Nie kumam tego pierdololo, nie lepiej bić się w Polsce o te 4% niezdecydowanych? Tutaj PiS tradycyjnie zbierze bęcki.

JednaPolska
33
#5223.06.2020, 16:56

Delirium

Ciągle się to samo potwierdza ... brak jakikolwiek argumentów, więc trzeba jakoś zaatakować "przeciwnika" ? "Bo przecież pisze za bardzo logicznie i rzeczowo. Nie mam żadnych kontrargumentów. Co ja teraz zrobię?"

mam.to.gdzies
518
#5323.06.2020, 16:57

sazdzac po inteligencji wyborczych troli chyba musi ich rekrutowac rafaello....

JednaPolska
33
#5423.06.2020, 16:58

Delirium

Lepiej napisz coś wartościowego. Jakieś argumenty przedstaw coś , co o czym można w ogóle podyskutować niż zdawkowe zdania. Tymczasem na razie.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#5523.06.2020, 16:58

Zarodnik aka srup aka pozyczona aka zulf aka czajnik aka zbytnik aka mietekz, aka szczytek aka aka, znajdź ty sobie może jakąś pracę, politykierze z Koziej Wólki.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#5623.06.2020, 17:00

Jesteś zbyt nisko urodzony, abym z tobą rozmawiał.

To na razie, "Jestem tutaj nowy". Wpadnij jeszcze kiedyś.

JednaPolska
33
#5723.06.2020, 17:00

mam.to.gdzies

A kim jest dla Ciebie troll ?

Dla mnie to osoba, która nie ma żadnych argumentów ale główną jego pasją jest obrażanie innych użytkowników forum.

Sokole
5 512
Sokole 5 512
#5823.06.2020, 17:03

Dobrze bedzie merytorycznie:

Jak chcesz przekonac osobe o otwartym umysle, liberalna gospodarczo, popierajaca malzenstwa tej samej plci, niewierzaca i popierajaca UE do glosowania na PIS?

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#5923.06.2020, 17:03

JednaPolska, w Arkadii PiS potrzebują do łopaty przy przekopywaniu Mierzei Wiślanej. Skoro jest tak dobrze, to może nie męcz się tutaj z nami, zwłaszcza że my wszyscy tutaj głosujemy na pana Andrzeja Dudę. Co do jednego, jak bum cyk-cyk.

Sokole
5 512
Sokole 5 512
#6023.06.2020, 17:05

#59 pinky promise?

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#6123.06.2020, 17:05

Sokole tylko żartuje, że głosuje na kogoś innnego. :P

JednaPolska
33
#6223.06.2020, 17:06

Delirium

"Jesteś zbyt nisko urodzony, abym z tobą rozmawiał."

"A kim jest dla Ciebie troll ?

Dla mnie to osoba, która nie ma żadnych argumentów ale główną jego pasją jest obrażanie innych użytkowników forum."

A czyż ta definicja idealnie nie pasuje do Ciebie, przypadkiem? No to hej ;) Może wpadnę ale jeszcze nie wiem, bo wydaje mi się tutaj bardzo nieciekawe towarzystwo i same trolle grasują. Dyskusji raczej się nie da normalnie prowadzić, raczej. Marne szanse.

A jeszcze kolego? Czy ja Cię obraziłem. Chyba nie. Więc dlaczego mnie obrażasz ? Słaby jesteś, jeśli na tyle tylko Cię stać. Popracuj nad swoją pisownia i pisz pełnymi zdaniami. Na razie.

zarodnik
1 462
zarodnik 1 462
#6323.06.2020, 17:09

Sokole, musisz sobie odpowiedziec na pytanie : Czy bardziej Ci zalezy na dobru jednostki, czy dobru ogolu, bo jak to drugie to, sprawy swiatopogladowe, jak jakies malzenstwa homoseksualne, czy ateizm moglbys ominac i skupic sie na rozwoju gospodarczym Polski, pomoca wieloletnim samotnym matkom, czy tez malym bezrobociu, co Pis wlasnie osiagnal...

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#6423.06.2020, 17:09

Super. Może nie męcz się z lewactwem, "JestemTutajNowy" JednaPolska. Akbo dawaj, pogadamy o futbolu, muzyce, książkach albo dziewczynach.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#6523.06.2020, 17:10

* albo

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#6623.06.2020, 17:14

Zarodnik aka srup aka pozyczona aka zulf aka czajnik aka zbytnik aka mietekz, wciąż jeszcze nie znalazłeś tej pracy za nędzne 5 tys. złotych, dla której-jak sam pisałeś- byłbyś gotów wrócić do królestwa krula MiDudasa?

NNnn88
118
NNnn88 118
#6823.06.2020, 18:45

Miejmy nadzieję że poluny z uk nie będą mogli głosować,bo tylko chcą mieszać i robić rodakom na złość,bo ich boli,że nie potrafili sobie poradzić w swoim ojczystym kraju!

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#6923.06.2020, 18:48

Te, co ty tutaj robisz, polunie w PL, który nie poradził sobie na emigracji, ale wraca na to forum jak bumerang?

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#7023.06.2020, 18:49

Już zagłosowałem, możesz mi naskoczyć. :p

Sokole
5 512
Sokole 5 512
#7123.06.2020, 18:57

#63 ale w krajach Zachodu nie musisz wybierac. Masz i rozwoj gospodarczy i wolnosc wyboru i ekspresji.

Dlaczego musze cos poswiecac?

lovelas
239
lovelas 239
#7223.06.2020, 19:03

Znow to samo hyhyhy, biegnijcie i juz glosujcie xD. 5lat temu ujadaliscie PO chcieliscie szybko PiS, teraz kolejne wybory i malo istotne, ze Prezydenckie, nic Wam to nie da, ani nie da to nikomu w Polsce. Albo bedzie minimalna krajowa godna do zycia i emerytura, albo biegajcie nawet co roku na te wybory i czekajcie na obiecanki cacanki. Powodzenia

lovelas
239
lovelas 239
#7323.06.2020, 19:09

Derilrium, nie daj sie sprowokowac, popisze sam do siebie, znudzi mu sie i zniknie.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#7423.06.2020, 19:12

Zarodnik wyszedł z JednąPolską, o tej samej godzinie.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#7523.06.2020, 19:13

* wyszli o tej samej godzinie.

Kingcrimson
202
#7623.06.2020, 19:18

A mnie zastanawia, po kiego wuja co niektore, zasluzone dla Emito persony, wdaja sie w dyskusje z jakims siejacym propagande trollem. Kto ogladal "The Great Hack" wie, o co chodzi.

lovelas
239
lovelas 239
#7723.06.2020, 19:18

Delirium

Tak ganiasz na te wybory, juz zaglosowane ok. Co Ci to daje? Na ilu wyborach juz byles? Widzisz jakies pozytywne zmiany?

lovelas
239
lovelas 239
#7823.06.2020, 19:23

fiona52

#7Dziś - 11:14

mnie juz mdli od tych wyborow!!!!!!!!!!!!!!! obrzucaja sie blotem, emilewicz na ambonie, MASAKRA ! co to jest ? CYRK czy KABARET????

fiona52

To stare numery, na ktore nabieraja sie naiwniacy, mysla, ze jak zaglosuja bedzie cud i miod.

raffaele2
2 790
raffaele2 2 790
#7923.06.2020, 19:40

Niezły trzeba mieć zryty beret aby głosować na Trzaskowskiego.

Profil nieaktywny
Siema2
#8023.06.2020, 19:44

#79

Raffallala... i tak wygra Trzaskowski więc nie denerwuj się tak... :)

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#8123.06.2020, 20:04

raffaele2 2 785

#79Dziś - 19:40

"Niezły trzeba mieć zryty beret aby głosować na Trzaskowskiego."

Napisał gość, który straszy szatanem, nazywa userów satanistami, wybrał się do Chin po nieistniejący telefon, twierdzi, że zajmuje się deportacjami, ale nie odróżnia deportacji od ekstradycji i nie wie, jak przebiega jedna i druga, a do Coatbridge jeździ z Edynburga przez Aberdeen. :)

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#8223.06.2020, 20:07

...zaraz być może zajrzy tutaj jeszcze jeden homofob. :)

mam.to.gdzies
518
#8323.06.2020, 20:08

@79

szykuj lepiej andzejowi miejsce na tasmie bo gada po ang podobnie jak ty wiec zostaje wam fiszernia chlopacy....

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#8423.06.2020, 20:13

...spoko, już za kilkanaście godzin Duda pogada sobie z Trumpem, każdy w swoim języku. :)

raffaele2
2 790
raffaele2 2 790
#8523.06.2020, 20:22

Delirium,w tym roku też mam telefon z Chin a dokładnie Hong Kongu,gdzie mieszka mówi znajomy,akurat przez wirusa nie mogłem lecieć do niego.Mam Samunga S20 Plus z Qualcomm Snapdragon 865,a nie jak wy z Exynos 990.I co zatkao kako?

Judasz
1 847
Judasz 1 847
#8723.06.2020, 20:37

#85

Raffaele2

Od tego Samsunga ( bo on ma 5G ) to umrze Ci połowa szarych komórek.

I zostanie Ci jedna komórka.

Ta na węgiel.

mam.to.gdzies
518
#8823.06.2020, 20:40

@87

czyli jakies 1.5 komorki mala strata conajwyzej dojda mu problemy z trzymaniem moczu do tych ktore juz ma....

tomy071
1
#8924.06.2020, 00:10

Pytanie do lewaków i tych co na rafalale głosują jak to jest być marionetka uni europejskiej i tak nienawidzić PiS nie podając sensownych argumentów że głosujecie na zdrajcę ojczyzny który jest opłacany przez obce państwa i koncerny radzę poczytać zanim zagłosujesz na rafalale czaskosska

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#9024.06.2020, 01:18

O, kolejny "cześć, jestę tutaj nowy".

:D

Profil nieaktywny
MarekNowicki
#9124.06.2020, 06:37

No i dobrze, niech Czaskoski zostanie prezydentem w UK a Andrzej Duda w Polsce.

mam.to.gdzies
518
#9224.06.2020, 07:37

@89

pisowski trol mowi o marionetkach.....

no nikt jak wy sie na tym nie zna...

sznurki sterujace dlugopisem z nowogrodzkiej az do palacu technologia godna rafaello...

ile jeszcze was sie tu przypadkiem pojawi dzielac sie zlotymi "myslami"?

czas sie pogodzic z faktami :

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#9324.06.2020, 07:42

#92:

Ten troll to nie człowiek - to ideologia, za którą stoi chamska hołota. To kłamca smoleński z listy narodowej hańby, który stał tam, gdzie stało ZOMO.

Profil nieaktywny
Siema2
#9424.06.2020, 10:05
Antek92
23
Antek92 23
#9524.06.2020, 15:28

Kaczyński was wyru....

Tusk was wyru...

A wy dalej na nich głosujecie. Tvp i tvn24 wlewa wam szambo do tych pustych głów.

A wy działacie na tych forach. Co drugi to lepszy inteligent tutaj. Czasami inteligencja nie idzie w parze z rozumem. Więc lepiej jest oddać głos na kogoś innego. Niż na tych samych bara...

zarodnik
1 462
zarodnik 1 462
#9724.06.2020, 15:36

Nie dziwne,Jacek (redaktor emito), sam przyznal, ze pobieral nauki w redakcji Gazety Wybiorczej, stad taki profil...

mam.to.gdzies
518
#9824.06.2020, 15:38

95 i 96

widze ze odprawa popoludniowa na nowogrodzkiej juz byla i jestescie zwarci i gotowi.....

do robercika z 97 nie pisze bo on jest glupi zawsze.....

buziaczki :) i szczekajcie dalej....

Antek92
23
Antek92 23
#9924.06.2020, 16:29

98

Inteligent na poziomie Tuska

Kataryna
4 066
Kataryna 4 066
#10024.06.2020, 16:44

#99 To raczej komplement :)

Chcesz kogos obrazic to napisz ze jest inteligentem na poziomie Szydlo, Dudy, Sasina czy innego Suskiego :)

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#10124.06.2020, 16:58

Nowicki to ani Polska, ani człowiek, to tylko ideologia chamskiej hołoty i kłamca smoleński z listy narodowej hańby, który stał tam, gdzie stało ZOMO.

Antek92
23
Antek92 23
#10224.06.2020, 18:08

#100

Masakra.. :) Czy Tusk czy Szydło to wszystko jedno. Macie nie równo pod sufitem. Miłych wyborów :)

Profil nieaktywny
Siema2
#10324.06.2020, 18:16

#102

Antoni...

Kataryna
4 066
Kataryna 4 066
#10524.06.2020, 19:41

MonikDon wyslalam wam pieniadze tydzien temu!!!! Wciaz nic!!! Gdzie moj zarobek???

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#10624.06.2020, 19:56

ManikDon 10

#104Dziś - 19:34

"Hej, Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze w domu Dosłownie nic nie robiąc!"

Spamowanie za 20-30 groszy od wpisu to dupa nie robota i uj nie zarobek.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#10724.06.2020, 22:49

raffaele2 2 788

#85Wczoraj - 20:22

"Delirium,w tym roku też mam telefon z Chin a dokładnie Hong Kongu,gdzie mieszka mówi znajomy,akurat przez wirusa nie mogłem lecieć do niego.Mam Samunga S20 Plus z Qualcomm Snapdragon 865,a nie jak wy z Exynos 990.I co zatkao kako?"

Nie, bo nie jest to najszybszy telefon na rynku, i żeby go zamówić, wystarczy kliknąć choćby z wanny, bez pitolenia o znajomych w Hong Kongu. :D

bus_37
Dundee
22 470 114
bus_37 Dundee 22 470 114
#10825.06.2020, 08:18

Troche sie ubawiłem, ale nie bardzo.

Ja w tym roku mam chyba w nosie Polsko polityke, choć jeszcze nie wiem.

raffaele2
2 790
raffaele2 2 790
#10925.06.2020, 08:49

No niestety typowy atak lewaków i wszelkiej maści dewiantów.TVN i wyborcza tak im mózgi sprała że nie widzą nic,ciągły atak,wyzwiska,obrażanie.Typowe zachowanie ludzi lewicy w szerokim sensie tego słowa.

mam.to.gdzies
518
#11025.06.2020, 08:51

@109

na szczescie tobie nic nie grozi bo nie ma u ciebie co sprac...

pustostan miedzy uszami ze az przeciag....

przerwa w fiszerni czy sie obijasz?

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#11125.06.2020, 09:56

O, w #109 kolejny nie człowiek, a ideologia chamskiej hołoty, kłamca smoleński z listy narodowej hańby, który stał tam, gdzie stało ZOMO.

:)

Spioch105
704
Spioch105 704
#11225.06.2020, 19:20

Tylko ktoś o IQ taboretu mógłby glosować na Trzaskowskiego

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#11325.06.2020, 19:31

A na kogo powinien głosować ktoś inteligentny, zdaniem śpiocha?

mam.to.gdzies
518
#11425.06.2020, 21:52

@112

brawo misja wykonana...

jutro dostaniesz z nowogrodzkiej przelew na 20 groszy i zdjecie jarka w stringach....

JednaPolska
33
#11525.06.2020, 22:36

Czasami niektórzy mnie zaskakują głupotą a niektórzy inteligencją ... to zależy.

W każdym razie, wczoraj rozmawiałem z moim znajomym i o dziwo ( nie ukrywam byłem mile zaskoczony ).

Potwierdził pewne rzeczy o których ja wiedziałem na ten temat od dawien dawna.

W każdym razie chodzi o to, ze PO jest jak ten okręt niemiecki, który przybył do Polski. Z pełnym zapleczem propagandowym, finansowym i medialnym.

Pisząc w skrócie, PO to jest partia pro-niemiecka, dbająca o interesy niemieckie w Polsce. Jej rządy tylko się opierały na tym, by niszczyć polską gospodarkę a nawet prawie się im udało by doprowadzić do bankructwa LOT.

Pamiętam jeszcze słowa Premier Kopaczowej PO, mówiła , że Polska jest na skraju bankructwa a zarazem Tusk z Angelą przyklaskiwali jej z Brukseli .

W każdym razie, rozumiem trochę tych ludzi, że chcą głosować na Trzaskowskiego bo są pod ciągłą i bardzo silną indoktrynacją. Zarazem, żadne argumenty nie są w stanie ich przekonać. Po prostu, nie są w stanie myśleć samodzielnie.

Z jednej strony, lubię ze zwolennikami PO dyskutować. Przyznam się, że to daje mi to pewną satysfakcje. Najciekawsze jest jednak, że jak dajesz im konkretne argumenty, z reguły nie wiedzą co na nie odpowiedzieć a ich atak polega tylko chamskich inwektywach pod Twoim adresem.

Tak, nie mają żadnych argumentów. Po prostu nic!

JednaPolska
33
#11625.06.2020, 22:42

"mam.to.gdzies

#114Dziś - 21:52

@112

brawo misja wykonana...

jutro dostaniesz z nowogrodzkiej przelew na 20 groszy i zdjecie jarka w stringach...."

Własnie o tym mówiłem. Kompletnie żadnych argumentów elektoratu PO, tylko chamskie, bezpardonowe ataki. A jakże PO jest to rękę. Bo przecież dlaczego PO-pro-niemieckiej partii mieliby żyć w zgodzie pomimo poglądów politycznych ?

Z drugiej strony, czy w ogóle elektorat PO ma w ogóle jakiekolwiek poglądy ? Czy cokolwiek wiedzą o PO i jakich "osiągnięć" dokonała ich partia w ciągu 8 lat ich rządzenia ?

Może gdyby sobie zdawali z pewnych spraw to być może nigdy by nie zagłosowali na tą partię PO.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#11725.06.2020, 22:46

O, srup gada przez sen.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#11825.06.2020, 22:50

O "samodzielnym myśleniu" aplikowanemu prostym ludkom przez Jadźkę Emilewicz i Antka Macierewicza z kościelnych ambon.

Dzięki za samodzielny przekaz dnia z Nowogrodzkiej.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#11925.06.2020, 22:54

JednaPolska 14

#116Dziś - 22:42

"Własnie o tym mówiłem. Kompletnie żadnych argumentów elektoratu PO, tylko chamskie, bezpardonowe ataki"

JednaPolska to nie człowiek, to ideologia -chamskiej hołoty, gorszej od koronawirusa, kłamców smoleńskich z listy narodowej hańby, którzy stali tam, gdzie stało ZOMO.

mam.to.gdzies
518
#12026.06.2020, 08:54

@115&116

pisiapolsko rozbawiles mnie z rana :)

zarzucanie braku samodzielnego myslenia przez sterowanego pisiora jest kandydatem do oskara :)

nie wiem o co ci chodzi z "po" bo np ja nie jestem za "po" tylko jestem przeciw pisowi...

powod tego jest prosty kazda partia klamie i kradnie, twoj pis nawet wiecej niz poprzednicy w sumie jedynie to mydli oczy poprzez 500plus ja mam im za zle poza obluda to ze jeszcze nigdy polska nie byla tak podzielona i ludzie nawet starzy nie skakali sobie tak do gardel lacznie z prawdziwymi bojkami jak za "katolickiej demokratyczniej pisiej polandii"...

starales sie odksoczyc pokazac poziom dyskusji uzywajac bardziej elokwentnego jezyka ale tu sie mylisz na tym forum to nie ma sensu bo uzytkownicy twardoglowi typu rafaello, jozek, srup itd rozumieja tylko jezyk tzn "z pod budki z piwem" i mala niespodzianka dla ciebie oni tez popieraja pis...

a na koniec platny trolu z nowogrodzkiej co chcesz ugrac ? po wyborach znikniesz jak pozostali z twojej grupy a twoja wiarygodnosc poza paroma dniami na portalu i soba samym i rafaellem za przyjaciela duzo punktow ci nie daje...

kochajmy pisie trole bo tak szybko odchodza :*

JednaPolska
33
#12126.06.2020, 12:23

"mam.to.gdzies

#120Dziś - 08:54

@115&116

pisiapolsko rozbawiles mnie z rana :)

zarzucanie braku samodzielnego myslenia przez sterowanego pisiora jest kandydatem do oskara :)

nie wiem o co ci chodzi z "po" bo np ja nie jestem za "po" tylko jestem przeciw pisowi...

powod tego jest prosty kazda partia klamie i kradnie, twoj pis nawet wiecej niz poprzednicy w sumie jedynie to mydli oczy poprzez 500plus ja mam im za zle poza obluda to ze jeszcze nigdy polska nie byla tak podzielona i ludzie nawet starzy nie skakali sobie tak do gardel lacznie z prawdziwymi bojkami jak za "katolickiej demokratyczniej pisiej polandii"..."

Kolejny raz objawia się Twój populizm, kato-fobia i zarazem żadnych konkretnych argumentów.

Tobie nawet przeszkadza to, że Polska może być chrześcijańskim krajem. Tak jakbyś zabraniał komuś się modlić w kościele. Tak jakby miał do czynienia z osobą, która zaprzecza polskim wartościom a zarazem chce je zniszczyć.

Teraz twierdzi, że jestem "płatnym trollem". Kolejne bardzo śmieszne coś. Żadnych argumentów. Kompletnie nic. Tylko wylewa się chamstwo z pro-niemieckiego elektoratu PO.

JednaPolska
33
#12226.06.2020, 12:25

mam.to.gdzies Delirium

Z tymi dwoma pseudonimami, którzy się ukrywają to z wartościami patriotycznymi to zupełnie na bakier.

mam.to.gdzies
518
#12326.06.2020, 12:28

@pisiapolsko

jak widac czytac ze zrozumieniem nie nauczli.....

na bakier to masz ty z logika i mysleniem (bo to co masz przekazane przez jara to tylko wytyczne)

i niestety nie pozostaje nic innego jak przestac z toba gadac bo po zejsciu do twojego niskiego poziomu pokonasz mnie doswiadczeniem..... przypominasz mi tym srupa :P

pisokatolu :*

JednaPolska
33
#12426.06.2020, 12:30

"mam.to.gdzies

powod tego jest prosty kazda partia klamie i kradnie, twoj pis nawet wiecej niz poprzednicy w sumie jedynie to mydli oczy poprzez 500plus ja mam im za zle poza obluda to ze jeszcze nigdy polska nie byla tak podzielona i ludzie nawet starzy nie skakali sobie tak do gardel lacznie z prawdziwymi bojkami jak za "katolickiej demokratyczniej pisiej polandii"..."

Piszesz, że Polska jeszcze nie była tak podzielona a sam jest prekursorem tego podziału. Mało tego, nawet nie szanujesz innych poglądów, niekoniecznie zgadzającymi się z Twoimi ( jednak wydaje mi się , że nie masz żadnych poglądów , bo te wpisy opierają się na populizmie ).

Nie potrafisz prowadzić nawet dialogu, jak normalni ludzie potrafią. Jedyny Twój argument to powtarzający się hejt. Obawiam się, że taki jest obecny elektorat PO.

JednaPolska
33
#12526.06.2020, 12:35

mam.to.gdzies

"i niestety nie pozostaje nic innego jak przestac z toba gadac bo po zejsciu do twojego niskiego poziomu pokonasz mnie doswiadczeniem..... przypominasz mi tym srupa :P

pisokatolu :*"

Piszesz o moim niskim poziomie ale jakoś nie zauważyłem byś reprezentował jakikolwiek poziom wypowiedzi. Tylko w kółko hejt w moją stronę , jak również w innych użytkowników tego forum.

Twoja wypowiedź bazuje tylko na wyzwiskach.

Odpowiedź sobie sam jaki Ty poziom reprezentujesz ,bo ja nie widzę żadnego.

Piszesz o podziałach a sam je tworzysz.Ty nawet nie potrafisz z drugą osobą bez hejtu.

mam.to.gdzies
518
#12726.06.2020, 12:56

@pisiapolska

to ze czegos nie zauwazasz nie znaczy ze tego nie ma poprostu twoj tor postrzegania jest zawezony przez zainstalowane "niezalezne" lub "trwajace" klapki na oczy made in nowogordzka....

brak akceptacji, czy dzielenie od innych majacych odmienne zdanie itd mozna bezposrednio przypisac tobie lub a nawet zwlaszcza twoim zwierzchnikom....

ja rozumiem ze jeszcze do drugiej tury bedziesz aktywny na forum bo grunt wam sie pali pod nogami bo kto bedzie podpisywal?

co do niemiec, ladny czysty kraj i lubie ich samochody bo motory wole japonskie tyle w temacie......

a teraz poplacz troche i przylep mi etykiete po chociaz nigdzie nie pisalem ze ich popieram, powtorze tylko raz jeszcze bo widac ze do twojego betonowego lba nie dotarlo poprostu nie trawie tego co jarek z kolegami zrobili z kraju w ktorym sie urodzilem i wciaz mam rodzine i znajomych....

a teraz mozesz zabrac swoj belkot gdzie indziej "pis off"

elcomendante
1 597
elcomendante 1 597
#12826.06.2020, 14:36

#121

A ja mam pro niemieckiego passata.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#12926.06.2020, 15:52

JednaPolska 18

#122Dziś - 12:25

"mam.to.gdzies Delirium

Z tymi dwoma pseudonimami, którzy się ukrywają to z wartościami patriotycznymi to zupełnie na bakier"

Srup, spróbuj jeszcze raz, tym razem po polsku. Nie musi być na trzeźwo.

JednaPolska
33
#13026.06.2020, 22:48

MarekNowicki

#9124.06.2020, 06:37

"No i dobrze, niech Czaskoski zostanie prezydentem w UK a Andrzej Duda w Polsce."

Cakowicie sié z Tobą zgadzam : Niech tak będzie ;) Pozbędziemy się kolego problemu. Czaszkowski na w UK zostanie "królem-z wielkim bólem"

JednaPolska
33
#13126.06.2020, 22:52

elcomendante

#128Dziś - 14:36

#121

"A ja mam pro niemieckiego passata."

Masz niemieckiego passata , produkowanego w Niemczech, wspierajęgo niemicką gospodarkę, produkującego przez niemieckiego pracownika, wsparjącego jego niemiecką rodzinę ....

A w Polsce, nawet PO ( zwierzchnik interesów nimieckich w Polsce ) , nawet chciał doprowadzić do bankructwa Polskie Linie Lotnicze. Już nie mówiąc o żegludze morskiej, jak również przemysłe róznych gałęzi gospodarki. Tak własnie Platforma Obywatelska ( niefortunna nazwa ) wykańczała polską gospodarkę.

Profil nieaktywny
Siema2
#13326.06.2020, 22:53

Typowy elektorat pisu...

JednaPolska
33
#13426.06.2020, 23:06

mam.to.gdzies

#127Dziś - 12:56

@pisiapolska

"to ze czegos nie zauwazasz nie znaczy ze tego nie ma poprostu twoj tor postrzegania jest zawezony przez zainstalowane "niezalezne" lub "trwajace" klapki na oczy made in nowogordzka...."

Drogi antagonisto Polski i Polaków, którzy z każdym nich chcesz prowadzić wojne, oprócz tych co popierają "tego jednego w Twoim mniemaniu" . Według ,Ciebie tylko masz "naj-rację". Mimo to, od początku tego dialogu, żadnych arumentów od Ciebie nie uslyszalem, tylko ciagle chamskie epitety pod adresem innych osób, bo coś nie zgadza się z pojmowaniem Twojej rzeczywistości.

Ciekawe od kogo nauczyłeś się takiej nienawiści do drugiej osoby ? Od swoich idolów z partii PO? Tych pseudo-polaczków, którzy się sprzedają za pensje w Euro w Brukseli by zostać "Królami Europy"?

A to przypomniał mi się nie-sławny Donald Tusk, ten który w podzięce za wykonanie zadanie w Polsce ( destrukcja, tatalne zniszczenie polskiej gospodarki ), dostal w nagrodę , "prestiżowe" stanowisko w UE. Uciekł jak już okręt o imieniu "Polska" tonęła w długach.

JednaPolska
33
#13526.06.2020, 23:10

Siema2

#132Dziś - 22:52

Czaszkowski na króla Wysp

"Teee... pisowska amebo umysłowa z IQ równym temperaturze pokojowej potrafisz chociaż poprawnie pisać? I taki odpad i deficyt umysłowy ma prawa wyborcze... jprdl... "

Piszesz o czyimś IQ a Ty nawet nie potrafisz pisać pelnymi zdaniami. Mało tego, jak to elektorat PO, oprócz swojego hejtu nie ma nic dobrego do dodania.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#14027.06.2020, 16:19

#135:

Srup, idź do jakiejś roboty, bo nieźle ci na dekiel wali.

JednaPolska
33
#14127.06.2020, 17:48

Delirium

#140Dziś - 16:19

#135:

"Srup, idź do jakiejś roboty, bo nieźle ci na dekiel wali."

Piszesz o sobie ? Spójrz na siebie. 15 883 - Ty naprawdę nie masz co robić ze swoim życiem. Może tak poczytaj o czymś. Może się czymś praktycznym zainteresuj a nie tylko pisanie na emito bo na FB to już Cię dawno zbanowali za obrażanie innych użytkowników forum. Narka wybrocy Króla-Bóla-"Wel"-Komór-Czaszkowski.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#14227.06.2020, 18:00

Choroba postępuje. :D

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#14327.06.2020, 18:04

Tup, tup, tup! :D

JednaPolska to nie człowiek - to ideologia chamskiej hołoty, to kłamca smoleński z listy narodowej hańby, który stał tam, gdzie stało ZOMO.

:)

JednaPolska
33
#14428.06.2020, 22:25

"Tup, tup, tup! :D

JednaPolska to nie człowiek - to ideologia chamskiej hołoty, to kłamca smoleński z listy narodowej hańby, który stał tam, gdzie stało ZOMO.

:)"

Tak jakbym słyszał tą "szitową" partię PO. Ta sama narracja. Jak ktoś pisze rzeczy z którymi nie ma jak odpowiedzieć to najlepiej mu naubliżać, wysyłać do psychiatryka i twierdzić , że kłamie. Bo przecież jak inaczej można sobie poradzić z prawdą? Nie da rady.

PO i jej metody to można porównać do komuny.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#14528.06.2020, 22:35

To cytaty z twoich autorytetów i idoli politycznych, cymbale.

A teraz spieprzaj dziadu.

JednaPolska
33
#14628.06.2020, 22:50

"To cytaty z twoich autorytetów i idoli politycznych, cymbale.

A teraz spieprzaj dziadu."

A gdzie, iście komunistyczne metody sam doświadczyłem na własnej skórzy za czasów rządzenia PO-PSL. A mój znajomy, za stworzenie prześmiewczego blogu komór.pl prawie , że poszedł siedzieć a zaaresztowali go tak jakby był pospolitym przestępcą. Tak, jak się używa aparatow śadowniczych, milicyjmnych do swoich rozgrywek politycznych.

lovelas
239
lovelas 239
#14701.07.2020, 20:04

bus_37

#10825.06.2020, 08:18

Troche sie ubawiłem, ale nie bardzo.

Ja w tym roku mam chyba w nosie Polsko polityke, choć jeszcze nie wiem.

Busik, razem z kolesiami tu mnie ujadales, kilka lat temu, dopiero teraz po tylu latach zrozumiales, ze masz Pl polityke w nosie? HYHYHYHYHY BUHAHAHAHA. PAMIETAJ MYSLENIE NIE BOLI ALE PAJACOWANIE NA FORUM OWSZEM.

bus_37
Dundee
22 470 114
bus_37 Dundee 22 470 114
#14801.07.2020, 20:16

Kilka lat czekał żeby wygarnać.

Niektórzy to jednak maja zaciety charakter, gorzej niz pawlak.

Delirium
16 483
Delirium 16 483
#14901.07.2020, 20:39

A ja przeciwnie: kiedyś tam, dawno temu, miałem wybory w głębokim poważaniu, za to teraz bardzo chętnie bawię się w przestawianie pionków - a co mi tam, i tak tam nie mieszkam :P

lovelas
239
lovelas 239
#15001.07.2020, 21:03

Z niczym nie czekalem, nic nie wygarnalem, sam sie wkopales przez wlasne doktryny, trolowanie i pajacowanie na forach. Ad finem.