Do góry

Coś nie pykło

Zaloguj się by dodać komentarz
kurcze.blade.
1 583
14.10.2021, 20:34

W domu starcow po 20:00 jest wiekszy ruch, niz na emito :D

kurcze.blade.
1 583
#114.10.2021, 21:08
oktarynka
22 065
oktarynka 22 065
#214.10.2021, 23:02

Może to znaczy, że nad ranem będzie weselej ;))

Infidel
13 286
Infidel 13 286
#315.10.2021, 07:22

Jest ktos z Podlaskiego?

oktarynka
22 065
oktarynka 22 065
#415.10.2021, 10:59

Chyba nie ma. Oprócz Ciebie. Jeśli jesteś z podlaskiego.

(proszę przy tym docenić, że wszystkie 3 zdania zawarłam w jednym wpisie wprowadzając dramaturgię jedynie kropkami:D)

Karol
Admin
4 493 15
Karol 4 493 15
#515.10.2021, 12:34

Docenione.

azteca
274
azteca 274
#615.10.2021, 13:12

#Brexit?

Polacy wrocili do kraju aby pomoc walczyc z szalejaca inflacja.

Infidel
13 286
Infidel 13 286
#715.10.2021, 14:07

Przywazac pieniadze z zewnatrz i zwiekszajac inflacje.

shel
608
shel 608
#815.10.2021, 14:14

... no jesli angielskie funty zwiekszyly wedlug ciebie inflacje zlotowki, to pewnie zapowiadany dodruk dolarow rozjebie ja do reszty...

kurcze.blade.
1 583
#901.11.2021, 11:43

Dwa dni emito bylo nieczynne i po wielkim otwarciu nadal wszyscy zachowuja sie tak, jakby bylo popsute :D

Kiedys czlowiek nie mogl sie doczekac, dopytywal, administracja informowala, przepraszala itp.

Dzisiaj z 2 stron totalka olewka

Dzygit
507
Dzygit 507
#1001.11.2021, 11:47

Ale jak posute było?

Zrobilem ctrl+alt+delete i strona sie otworzyla.

Potem tylko system zapytal,czy mie jestem robotem.

I to wszystko.

kurcze.blade.
1 583
#1101.11.2021, 11:48

chwalisz sie, czy zalisz?

kurcze.blade.
1 583
#1201.11.2021, 11:51

Dzygit, czemu nie wrociles do poprzedniego nicka?

Przed banem byles rogazzo, czy jakos tak, w chwili bana zmieniles nick i juz na nim zostales.

Dzygit
507
Dzygit 507
#1301.11.2021, 12:11

12

Aj kurczaku...

Z tymi nickami to tak,nie logowalem sie do emito ze 13 lat. Nie bylo jakoś czasu.

Po zalogowaniu jako ragazzo,wyrzucilo mi komunikat,ze nicki ze szkocja.net przeszły na emito i zeby swojego nicka potwierdzić. Czy jakos tak to bylo.

Więc chciałem potwierdzić tego ragazzo,ale jak wklepalem ragazzo,to wtedy wyrzuciło,ze nick jest juz zajety.

To pomyslalem,ze zmienie tego nicka. Wpisalem Dzygit i wtedy mnie wzieli i zablokowali.

Wyslalem morderacji pare jajek i troche jabłek,i jakos mnie odblokowali,ale juz jako Dzygit.

Ale ten śmieszny komunikat ciagle mi sie wyswietla. Nie bede juz nic zmienial,bo mnie znowu zamkną.

A co, wolałabyś zebym znowu ragazzo byl?

kurcze.blade.
1 583
#1401.11.2021, 12:15

Mi to serio lotto jaki masz nick, nie znam Cie, nie sledze. Zwrocilam tylko uwage na dziwna akcje z nickami i tyle.

Dzygit
507
Dzygit 507
#1501.11.2021, 12:17

No dziwne,dziwne.

A zeby bylo śmieszniej,to jeszcze srupa ze mnie zrobili.

Teraz rozdwojenie jaźni,to mało powiedziane.

azteca
274
azteca 274
#1601.11.2021, 20:34

#9

Tak czesto tu bywam, wrecz nalogowo, ze nawet nie zauwazylem ze cos padlo. :-)

Infidel
13 286
Infidel 13 286
#1701.11.2021, 21:38

2dni nie dzialalo, ale mowiac szczerze to nie wiele to zmienilo.

Dzygit
507
Dzygit 507
#1802.11.2021, 06:55

#16,17

No,w ten sposób to my tego portalu na pierwsze miejsce najchętniej przeglądanych stron w UK nie wyniesiemy.

Zaangażowania trochę.

Infidel
13 286
Infidel 13 286
#1902.11.2021, 07:39

Jedyne co moge wyniesc to materialy z firmy w ktorej pracuje.

Za promowanie czyjegos pomyslu nikt mi nie placi....w sumie to juz nie zartujac, zeby jeszcze osoby odpowiedzialne za ten portal sluchaly rad ludzi ktorzy zajmowali sie UI/UX czy "najzwyklejszym" web dev a z tym jest kiepsko jednak. Ten portal jest jaki jest i inny nie bedzie. Jak wujek Staszek, dobry chlop, czasem gada z sensem, za duzo pije, czasem pomoze ale nikogo sie nie slucha.

Dzygit
507
Dzygit 507
#2002.11.2021, 07:49

Ja sie kiedyś AUX zajmowałem,ale w sumie,to juz niewiele pamiętam.

kurcze.blade.
1 583
#2102.11.2021, 08:28

No,w ten sposób to my tego portalu na pierwsze miejsce najchętniej przeglądanych stron w UK nie wyniesiemy.

Ty tak serio, czy to zwykle lizanie zadka?

Dzygit
507
Dzygit 507
#2202.11.2021, 09:17

@21

No jakie lizanie,kurczaku.

To tutaj zaraz po przyjeździe do uk dowiedziałem sie,ze w lidlu sa najlepsze meetballs-y.

Tutaj takze doradzili jak najszybciej dojechać do prestwick.

To cząstka mnie.

omegan
10 771
omegan 10 771
#2302.11.2021, 09:25

gdy moderator usilnie narzuca innym co maja myslec, bezpardonowo i w brzydkim stylu wypraszajac wszystkich ktorzy maja czelnosc sie z nim nie zgadzac, dobrze nie bedzie.

Dzygit
507
Dzygit 507
#2402.11.2021, 09:27

@23

Eeee,nie tylko moderator.

Dzygit
507
Dzygit 507
#2502.11.2021, 09:37

A bo trzeba zrobić szczyt, tudzież inne konsylium w sprawie ratowania emito.

Cos ma wzór tego w Glasgow.

azteca
274
azteca 274
#2602.11.2021, 11:18

Co tu ratowac.

Bez urazy ale poziom tu jest taki, ze zaglada sie tu raz, moze dwa razy w miesiacu i jak juz sie zajrzy to nic ciekawego i tak prawie nie ma.

Czasami zdarzy sie jakies przydatne info ale ostatnie o ktorym tu czytalem to byl tekst o czujkach p.poz.

Dzygit
507
Dzygit 507
#2702.11.2021, 12:23

I kupieziemie zaszczuli,i rafaelle.

O Marku i jego żonie/narzeczonej z wieżowca juz nawet nie wspomnę.

kurcze.blade.
1 583
#2802.11.2021, 12:38

13 lat nie logowales się na emito, ale wszystkie łzawe historie znasz. Śmierdzisz trolliskiem na kilometr, tylko jeszcze nie wiem którym.

I co to znaczy zaszczuli?

Dzygit
507
Dzygit 507
#2902.11.2021, 12:54

To,ze sie nie logowalem,nie znaczy,ze nie zaglądałem tu od czasu do czasu.

A akurat na tym portalu, komentarze sa ciekawsze od zamieszczanych artykułów,wiec wybór od czego zacząć oczytanie jest raczej prosty.

Złotko.

kurcze.blade.
1 583
#3002.11.2021, 13:01
  • Strona
  • 1
  • z
  • 2

Katalog firm