Do góry

Zakup Domu

Zaloguj się by dodać komentarz
jasio524c
45
03.04.2018, 12:00

Witajcie, warto teraz kupic dom czy lepiej po czekac do brexitu?

ChaoticBiker
2 880
ChaoticBiker 2 880
#103.04.2018, 12:46

ceny spadly po glosowaniu, potem caly czas sie odbijaly (choc w Londynie ponoc nadal spadaja).

Wydaje mi sie, ze po brexicie bedzie taniej. Ale trza wciaz brac pod uwage, ze brexitu moze wcale nie byc, a wtedy ceny moga skoczyc...

Fluid
320
Fluid 320
#320.11.2018, 06:50

#2

Dzięki Jannek za wyjaśnienie wszystkim, że budowa domu to wiele pracy i duuuużo materiałów - nikt tego nie wiedział ale teraz na szczęście już wie. Jesteś bardzo mądry, ba - nawet tak mądry, że wkleiłeś sobie reklamę :)

Konrad.W
Moderator
5 226
Konrad.W 5 226
#422.11.2018, 12:17

problem w tym, ze wiele osob czeka na "po brexicie" od glosowania a w tym czasie ceny nieruchomosci w Edynburgu np wzrosly o nawet 10-20%!

omegan
4 494
omegan 4 494
#631.01.2019, 10:30

spamming... robisz to zle!

Profil nieaktywny
Hooligan
#731.01.2019, 10:53

Gościu temat założył prawie rok temu a pinki mu teraz piankę montażową wciska. Chyba ten link wklejał na tej piance bo jakoś się nie trzyma :) Co za talent :)

bus_37
Dundee
22 139 114
bus_37 Dundee 22 139 114
#831.01.2019, 11:35

#4

Ale jak coś nie pojdzie w Brexicie to te 10-20% moze z nagła wyparować.

Na dwoje babka wróżyła.

sheen1
2 570
sheen1 2 570
#931.01.2019, 19:17

jak coś pójdzie nie tak to ceny dopiero poszybują w górę. Wróżenia tu nie potrzeba.

zbytnik
15 124
zbytnik 15 124
#1031.01.2019, 19:45

odwrotnie, mniej przyjezdnych, mniej wynajmujacych, ceny spadaja, simple...

Konrad.W
Moderator
5 226
Konrad.W 5 226
#1101.02.2019, 09:15

po pierwsze zostal nam miesiac do jakis pierwszych ruchow wiec nie ma sensu sie spieszyc, lepiej poczekac co przyniesie koniec marca.

co do cen to niepewnos tego co sie zmieni lub nie moze powodowac powsciagliwosc w podejmowaniu decyzji. jak juz sytuacja sie wykrystalizuje to o ile nie nastapi jakis kryzys gospodarczy (wywolany przez brexit lub inne czyniki) to ceny np w Edim, moim zdaniem, nadal beda rosly. bierze sie to z niedobory nieruchomosci w stolicy. jesli postanowienia brexitu spowoduja zmniejszenie naplywu ludzi spoza UK do Szkocji to moze to spowolnic wzrost, ale raczej nie spodziewam sie spadku cen......a chcialbym aby takowy nastal bo chce zamienic swoje mieszkanie na cos lepszego;-)

Profil nieaktywny
emana4
#1203.02.2019, 18:59

Nowy portal erotyczny na którym znajdziesz młode Panie

Miliony ofert lasek gotowych na wszystko

www.lovholic.1K.pl

...........................

Zupełna anonimowość, Setki ofert z całego kraju.

Free fuuul dostępem

  • Strona
  • 1

Katalog firm