Do góry

LloydsTSB

Temat zamknięty
DaWeed
378
DaWeed 378
06.11.2008, 11:27

witam wszystkich

jestem klientem tego banku juz 2 lata, bywaly lepsze dni... bywaly i gorsze. jakis rok temu popadlem w powazne dlugi w tym banku... owszem, jest to moja wina... nie mailem pracy, nie sprawdzalem stanu konta, mialem ubezpieczenie na samochow (oplacane co miesiac). na poczatku olalem sprawe myslac ze jakos to bedzie.... niestety ale na koniec dlug trzeba bylo splacic... bank obiecywal mi tymczasowe overdrawty czy inne taki... nic z tych rzeczy nie dostalem. mniejsza o to... dlug jakos splacilem.

to co sie wydazylo kilka dni temu przeroslo moje najwiekrze oczekiwania...

kupilem bilet do polski 5tyg temu... po 2 dniach otrzymalem potwierdzenie. po uplywie 32dni wyjelem pieniadze z banku, a na nasteopny dzien Lloyds obciazyl mnie oplata za bilet i 3 starymy transakcjami z www.amazon.co.uk w akcie desperacji chwycilem za telefon i dzownie do brata z prosba: przelej mi troche kasy. brat wyslal mi 35f. tyle bylo mi trzeba zeby wyjsc z konetm na PLUS. a tu przychodzi oswiadczenie: pieniadze wplyna na podane konto w przeciagu 48h. (zapewniam was ze nieraz robilem tego typu przelewy i pieniadze zawsze wplywaly automatycznie.

I bardzo prosze niech nikt mi nie robi wykladow typu: PROSZE CZYTAC UMOWE ZANIM SIE JA PODPISZE.

jedno jest pewne... Lloyds to jedna wielka grupa zlodzieji a zatrudniaja polakow tylko poto zeby pomogli im wyciagac bezprawnie zarobione pieniadze od innych polakow. Osobiscie polecam kazdy inny bank Barclay's (najlepszy bank w UK) jak rowniez HSBC, BOS i wiele innych.

czekam na wszelkiego rodzaju komentaze, i prosze was... zastanowcie sie zanim cos napiszecie. jak dla mnie taki Lloyds to naciąganie systemu kapitalistycznego... niewiele go dzili od kredyow ARGENTYNSKICH i innych tego typu SCAM'ów. a wszystkich pracownikow tego banku z czystym sumieniem porownuje do ZOMOwców z lat 70 i 80 ktorzy pałowali i nie bardzo wiedzieli za co i dla czego.

DaWeed
378
DaWeed 378
#106.11.2008, 11:34

i jeszcze taka mala informacja dla tych klientow lloydsa ktorzy jeszcze nie popadli w debet.

Kazdy dzien na minusie ponizej minusa planowanego to coanjmnije 15f za dzien plus bonusowe oplacy.

I jesli ktos potrzebowal by pomocy w sparwie zmiany banku, smialo moze pisac na moje gg albo maila.... jak bede mial chwile to napewno podpowiem.

z czystym sercem zycze lloydsowi szybkiej bankrucji.

MAKARY
1
MAKARY 1
#228.04.2009, 17:36

DaWeed.Chce sprawdzić stan konta jaki mam w Lloyds na swojej karcie w Polsce nie ma takiej możliwości.Jak założyć konto internetowe będąc w Polsce ?I sprawdzać stan konta?Jest taka możliwość?Prosze o pomoc.Podaje swojego maila.-makary63@op.pl Pozdrawiam Makary.

jmariusz3
Glasgow
18 168
#328.04.2009, 17:50

konto mozesz zalozyc bedac w PL ale magiczne cyferki przyjda na adres po 3-4 dniach

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#430.04.2009, 14:05

ten bank to jedna wielka banda zlodzieji !!! jak slysze o tym banku to mnie szlak trafia !

dorann74
14 011 343
dorann74 14 011 343
#530.04.2009, 16:49

nam raz pobrali 500f na rach O2 z kosmosu,później blokowali nam na koncie kasę,jak mąz poszedł się dowiedzieć,to kazali czekać,póxniej sie okazalo,że błąd systemu,fajny bląd,a jak byśmy byli w Polsce i B

dorann74
14 011 343
dorann74 14 011 343
#630.04.2009, 16:49

nam raz pobrali 500f na rach O2 z kosmosu,później blokowali nam na koncie kasę,jak mąz poszedł się dowiedzieć,to kazali czekać,póxniej sie okazalo,że błąd systemu,fajny bląd,a jak byśmy byli w Polsce i B

dorann74
14 011 343
dorann74 14 011 343
#730.04.2009, 16:49

nam raz pobrali 500f na rach O2 z kosmosu,później blokowali nam na koncie kasę,jak mąz poszedł się dowiedzieć,to kazali czekać,póxniej sie okazalo,że błąd systemu,fajny bląd,a jak byśmy byli w Polsce i B

arleta
1
arleta 1
#802.03.2010, 11:44

witajcie, obecnie jestem w Polsce i w najbliższym czasie nie będą w Anglii, ale potrzebuję założyć konto angielskie. Proszę podpowiedźcie jak to zrobić, to dla mnie b. ważne

filmowiec
10 627 2
filmowiec 10 627 2
#902.03.2010, 12:16

Nie jestem pewien ale chyba nie realne.

filmowiec
10 627 2
filmowiec 10 627 2
#1002.03.2010, 12:17

arleta przelewaj benefity na moje konto

Profil nieaktywny
adam1977
#1102.03.2010, 12:22

Lloyds tsb ma konto od 2 lat i bardzo polecam. Jest to najlepszy bank ,szczegolnie dla Polakow. Mila obsluga , nie dyskryminuja polakow tak jak w BOS lub RBS. Od razu daja porzadna karte debetowa i slidne konto. Nie ma tez problemu z kredytem lub overdraftem.
POLECAM

Profil nieaktywny
adam1977
#1202.03.2010, 12:30

DAWeed
Kary w BOS sa jeszcze wieksze na -1 £ na koncie jest 35£ kary. W lloydsie jezeli przekroczysz limit i tego samego dnia uregulujesz, kary nie naliczaja. Kary sa wszedzie ale z Lloydsem przynajmiej da sie dogadac.
Takie jest moje doswiadczenie

urko
19 408 56
urko 19 408 56
#1302.03.2010, 12:31

Taki sam bank, jak kazdy inny. Nie ma dobrego banku. Banki istnieja po to, zeby na nas zarabiac. Jedne to robia w bialych relawiczkach, a inne "na wyrwe", ale efekt jest dokladnie ten sam :)

kijevna
17 667
kijevna 17 667
#1402.03.2010, 13:09

adam jesteś pewien tej informacji, że nie naliczają kary jak uregulujesz tego samego dnia?

Konrad.W
Moderator
5 226
Konrad.W 5 226
#1502.03.2010, 13:11

niektorzy to chyba sadza, ze lloyds czy inne banki maja tylko jeden rodzaj konta?! do adam1977, ja jestem w BOS i u mnie za przekroczenie debety jest kara £5 dziennie nie £35. zalezy od konta! poza tym ciezko by mi bylo przekroczyc przyznany debet:-)

po drugie, bank to nie osoba zeby "dyskryminowala" kogokolwiek. jak trafifes na niemila obsluge w swoim oddziale to masz pecha, ale to nie znaczy, ze w kazdym tak jest. ja mam konto w BOS od ponad 6 lat, w zwiazku ze zmiana miejsca zamieszkania i pracy zmienialem oddzialy z 5-6 razy i zawsze mialem bardzo mila obsluge!

nitka
2
nitka 2
#1602.03.2010, 13:19

ja ma konto RBS i jestem bardzo zadowolona zawsze mila obsluga a Lloydse mialam konto jakies 4 lata temu i zamknelam bo mialam te same problemy co kolega Daweed.Lloyds to oszusci...

Malenka.ABDN
180
#1702.03.2010, 13:38

Zakładając konto w RBS od razu dostałeś debet??

Konrad.W
Moderator
5 226
Konrad.W 5 226
#1802.03.2010, 13:48

zazwyczaj na dzien dobry to daja £100-£200 debetu, ale zazwyczaj mozna to negocjowac po 3 miesiacach na podstawie wplywow na konto. jesli przenosi sie konto z innego banku to mozna wykazac jakie sie mialo tam dochody i moga dac od razu wiekszy debet.

w BOS mozna on-line automatycznie aplikowac o debet, tak okolo 2x miesieczne wplywy:-)

btw, jak by ktos byl zainteresowany to ostatnio Alliance & Leicester znow dawal £100 za przeniesienie glownego rachunku do nich. mi sie to nie kalkulowalo, ale moze komus...

Fiszka
1 736
Fiszka 1 736
#1902.03.2010, 14:11

no nie wiem, ja mam konto w Lloyd'sie od jakichs 5 lat i nie moge narzekac.
Rok temu, jak kupowlalam dom i nie mialam hajcu na remont
przyznali mi 5 tys.overdrafta bez zadnych ceregieli.
Mam tam tez konto biznesowe, zero problemow.

Piotr
97
Piotr 97
#2002.03.2010, 14:12

#14
tak, to pewna informacja, jeśli overdraft jest tego samego dnia wyrównany nie ma opłat.
Lloyds jest ciężki, ale mnie jeszcze nigdy nie przekręcili w żaden sposób

Konrad.W
Moderator
5 226
Konrad.W 5 226
#2102.03.2010, 14:25

w BOS jest tak samo, jesli debet zostanie splacony do 15-tej to nie ma oplat. przynajmniej w moim typie konta;-)

Ashera
1 307
Ashera 1 307
#2202.03.2010, 14:30

DaWeed . i nitka frankowska zgadzam sie z wam Lloyds to banda oszustow.
Mialam ktoregos razu niecaly funt na minusie fakt sama tego niedopilnowalam ale naliczyli mi kary nie wiem jakim cudem 118 funtow ...
Zaplacilam.
Nastepnie gdy potrzebowalm szybkiego nieduzego kredytu,zaproponowali mi odsetki w wysokosci 24,9% mimo tego ze mialm dobra historie kredytowa i konto u nich 2 lata!!
zero overdraftu przez ponad 2 lata.
Wkurzylam sie i prznioslam sie do BOS polecam kazdemu,bardzo solidny i uczciwy bank.Do tego na dzien dobry dostalam debet.

Ashera
1 307
Ashera 1 307
#2302.03.2010, 14:33

adam1977 jak dla mnie to co piszesz to sa kompetne bzdury!!!
Z Lloyds da sie dogadac...
Hahahahaha
Nie ma problemu z kredytem moze i nie ma:) ale odstetki 24,9% w skali roku to swteczna promocja:)

Profil nieaktywny
adam1977
#2402.03.2010, 14:34

Do kijevna
Tak jestem pewien bo mialem taki przypadek.

Ashera
1 307
Ashera 1 307
#2502.03.2010, 14:38

'Fiszka. masz tylko tak dlatego ze masz konto biznesowe,osoby ktore maja konta osobiste sa "PODGATUNKIEM" dla Lloyds.Sporo moich znajomych tez milo z nimi problemy i wacale nie dlatego ze przekroczyli stan konta...

agusia24
51
#2602.03.2010, 14:45

Mam konto w Lloydsie ponad 4 lata. Overdraft i karta kredytowa. Zero problemow.

Niektorzy chyba zapominaja ze bank to nie jest instytucja charytatywna!!!!

kijevna
17 667
kijevna 17 667
#2702.03.2010, 14:47

a jest na to jakiś zapis gdzieś adam? czy tak na piękne oczy? nie pytam złośliwie, wczoraj mieliśmy właśnie taki obsuw mały, zapłaciliśmy natychmiast, ale pani powiedziała, że będzie ok. 20f kary - mają przysłać list

Ashera
1 307
Ashera 1 307
#2802.03.2010, 14:57

Dla mnie bank to instytucja ktora musi byc solidna i dawac poczucie wzglednego bezpieczenstwa finasowego.Uslugi Lloyds nie spelnily moich oczekiwan.
agusia24 na pewno masz super % na tej karcie i zajeb... oplaty za wszelkie mozliwe tranzakcje z tej karty?!

Profil nieaktywny
adam1977
#2902.03.2010, 15:04

Ja mam kolo 16% na mojej krerytowej wiec nie wiem Ashera o co ci chodzi. Widocznie masz slaba punktacje kredytowa.
A jezeli chodzi o solidnoasc to RBS jest bankrutem a Halifax BOS jest przejety w wiekszosci prerzez Lloydsa

agusia24
51
#3002.03.2010, 15:06

Ashera, wyobraz sobie ze nie. Za overdraft place maks £0.66 na miesiac. A moje wszelkie mozliwe transakcje to tyle co place karta w sklepie lub online oraz direct debit...zadnych dodatkowych kosztow....hm...moze ja mam jakies specjalne konto;)

Katalog firm