Do góry

Nowe połączenia z Edynburga do Polski

Pierwszy samolot wyleci z Edynburga do Szczecina 12 maja. Rozkład lotów do Wrocławia pojawi się najpóźniej w marcu.

Samoloty do Szczecina będą latać dwa razy w tygodniu – we wtorki i soboty. Starty odpowiednio o godz. 16.25 i 13.40. Przelot potrwa 2 godziny i 5 minut. Ceny biletów zaczynają się od 29,05 funta.

Loty powrotne odbywać się będą we wtorki o godz. 19.55 i w soboty o godz. 17.10 z lądowaniem w Edynburgu odpowiednio o godz. 21.10 i 18.25. Ceny biletów zaczynają się od 95 zł

To kolejne połączenie Ryanaira Wielkiej Brytanii do Szczecina. Obecnie można tam dolecieć z Londynu Stansted i Liverpoolu.

Ryanair rozpoczął też przygotowania do uruchomienia połączenia z Edynburga do Wrocławia. Jest ono już na stronie internetowej ale nie ma jeszcze możliwości zakupu biletu.

- Czekamy na informacje od Ryanaira, kiedy zostanie uruchomione – dowiedzieliśmy się na lotnisku we Wrocławiu. - W marcu otwieramy nowy terminal. Czekamy też na nowy, letni rozkład lotów. Niebawem wszystko powinno być jasne.

Komentarze 74

achron83
3 984
achron83 3 984
#107.02.2012, 09:27

tak - 15kg bagazu glownego,

Dodatkowe oplaty z czego niektore powinny zostac zaskarzane kazdorazowo do sadu ...

Jak wyzej dodatkowe oplaty : bilet 29 funtow = 109 funtow na koncu ... Pomimo europejskiego prawa Ryanair wciaz nie podaje prawdziwych kosztow biletu na poczatku kupowania ... bo sprawy w sadach przeciwko nim sie ciagna nadal ...

Wylatany sprzet ...

Dziwne ladowania ...

Narazanie pasazerow na smrod i wrzaski tych najmniejszych ...

Obled ...

Jedyny + to skrocenie podrozy i nic wiecej ...

PiotrusPan
105
#207.02.2012, 09:40

to se lataj british airwais. a tak na marginesie skoro tak dogłębnie znasz sytuacje ryanaiera to musisz bardzo często latać ich samolotami. ja jestem zadowolony a jak się komuś nie podoba to w UE mamy wolny rynek i można skorzystać z oferty innego przewoźnika. nie prawda?

Mazio
10 190 1
Mazio 10 190 1
#307.02.2012, 09:53

A ja nie jestem zadowolony i to też z tego powodu, że aby lecieć do Warszawy muszę lądować w Łodzi. Niedługo otworzą nowe linie do Kluczborka, Kozienic, Pasłęka i Swarzędza.

achron83
3 984
achron83 3 984
#407.02.2012, 10:04

PiotrusPan
#2 | Dziś - 09:40
British Airways - Latam dla nich i ceny np. do Waw-y dostaniesz juz za 170 funtow w 2 strony gdzie masz przyzwoity limit bagazowy i nie musisz wykupowac dodatkowych ubezpieczen bo prawo CAA gwarantuje Ci to !! a nie jak Ryanair jeszcze kasuje za to ... :P a znam sytuacje bo latalem 2-3 razy tygodniowo w starej robocie ze tak powiem ...
Tak tylko glownym moim niepokojem jest to ze np. British Airways musi sie trzymac przepisow CAA i DfT bo bedzie mialo milionowe kary ... tak jak w tamtym roku 160mln bo jakis przepis byl nie tak ....

Takie male Skurwesynstwo zwane Ryanair jakos nie placi kar tylko przeciaga sprawy latami w sadach ...

Gdzie jest uczciwosc UE wolnego Rynku ??

achron83
3 984
achron83 3 984
#507.02.2012, 10:04

achron83
#4 | Dziś - 10:04
Wroc - zmienic na Latalem ;P a korzystam niekiedy teraz.

achron83
3 984
achron83 3 984
#607.02.2012, 10:05

Mazio
#3 | Dziś - 09:53
A czemu nie latasz Wizzair do Waw-y ??

Mazio
10 190 1
Mazio 10 190 1
#707.02.2012, 10:07

Bo tu z kolei muszę jechać na Prestwick, a siedem lat pytam jak tam dojechać i tylko czytam głupie żarty.

PiotrusPan
105
#807.02.2012, 10:13

Mazio niedługo będą loty do Modlina. O połączeniach ryanaiera z Modlina do Warszawy na razie mi nic nie wiadomo:)

#907.02.2012, 10:14

No i jeszcze najgorsze, klaskanie po ladowaniu... zenada.. Zwykle latam do Berlina ale ostatnio musialem do Gdanska no i mowie do zony patrz teraz... samolot wlasnie dotknal kolami asfaltu i hamuje... a tu cisza!!!! Masakra pomyslalem, nauczyli sie??? Niestety, czekali na ten sygnal, durna trabke jak to w Ryanie i wtedy sie aplauz zaczal.... :(
Kurde ludzie (co co klaszcza) czy wy w autobusach MKS tez kurwa co przystanek klaszczecie???!!! Prosze.... Przeciez kazdy sie z nas smieje..
A tak swoja droga to Ryan zlodziejska firma ale jak tu szybciej sie dostac do Polski? Jest BA, ceny podobne tylko ta przesiadka w Londynie.. PZDR

achron83
3 984
achron83 3 984
#1007.02.2012, 10:22

Mazio
#7 | Dziś - 10:07 hahaha dobre :D

PiotrusPan
#8 | Dziś - 10:13
Pewnie bedzie polaczenie z Eurolot - przyjemna firma.

contramaestre
#9 | Dziś - 10:14
Klaskanie to jeszcze nic ... nachlani kolesie zaczepiajacy stuardessy albo innych pasazerow ... smrod ...

No to jedyny problem z BA, ale przynajmniej firma uczciwa jak pisze na poczatku ze lot to £64 w np. jedna strone to jest to £64 funty.

PiotrusPan
105
#1107.02.2012, 10:24

Leciałem kiedyś easy jetem do Mediolanu z Edynburga i po wylądowaniu włosi klaskali 10 razy mocniej niż Polacy!!! czyli takim tokiem myślenia Włosi to też buraki? co ci przeszkadza klaskanie? to jest rodzaj oddania szacunku pilotowi za dobrze wykonaną pracę. Klaskanie we Włoszech jest właśnie oznaką oddania szacunku i w Polsce też.

demon22
2 179
demon22 2 179
#1207.02.2012, 10:53

wszyscy klaszcza.nie tylko polacy.latem do szwecji,turcji i na teneryfe.każdy klaszcze.ja osobiście tego nie robię i nie przejmuje się tym,ale jak komuś to przeszkadza, to zawsze może wsiąść do psu,który do polski jeździ tak często jak samolotu!

#1307.02.2012, 10:54

Wychodzi na to ze nie tylko u nas buractwo. Szacunek dla pilota za to ze wyladowal? To jest jego praca i tyle. Rozumiem aplauz dla kpt Wrony po ladowaniu bez podwozia, sam bym mu kuzwa klaskal najglosniej z wszystkich ale tak normalnie? Kolego czy ci ktos klaszcze jak zrobisz co do ciebie nalezy? I tu nie chce pokazac braku szacunku dla nich. Tu chodzi o jakies tam normy, zachowanie. Oczywiscie wielu sobie wmawia ze to szacunek, a reszta europy sie z tego smieje. I to mi przeszkadza, ze sie z nas smieja.

Carisma.May.
587
#1407.02.2012, 11:04

Wiesz co contramaestre?to ze wg. ciebie reszta europy sie z nas smieje bo przy ladowaniu klaszczemy to jest pikuś,śmieją sie z nas tez z innych powodow..i to jest powod zeby sie martwic i zastanowic..

#1507.02.2012, 11:04

Dodajac jeszcze zawstydzajace opowiesci, mam ich pare.
Kiedys latalem na statki do Korei Pld. lub Rosji na Kamczatke. Pracowalem na polskich statkach przetworniach. No i zwykle na koniec rejsu wracalismy do domu grupa 30-40 osob. Mialem wtedy 23 lata chyba, reszta gosci srednia 50. Co to byla za masakra, chlanie do obzygania zdejmowanie butow i wywalanie smierdacych nog na fotele.. Ale jedno mnie zabilo, jakoze bylem mlody i wtedy jako tako gadalem po angielsku, kapitan zrobil mnie group-liderem.
W zcasie lotu z Seulu do Amsterdamu liniami KLM, dwoch sie tak najebalo, ze jeden z nich sie sesral w gacie (powaznie!) Drugi czujac smrod go obudzil i kazal isc do toalety. No to ten poszedl, zdjal obsrane gacie wytarl dupsko i wsadzil te galoty do kibla. Jak mozecie sobie wyobrazic kibl sie zapchal i wszystko wywalilo na podloge... Po nim wlazla jakas baba (samolot byl rejsowy wiec byli tez inni pasazerowie) i sie malo nie zzygala, zawolala stewardesse a ta zaraz po smrodzie odnalazla delikwenta, no i wtedy najgorsze... ze tamci ani w zab angielskiego to co? Wszyscy na mnie paluchami ze group-leader... Myslalem ze sie spale ze wstydu...

#1607.02.2012, 11:06

Sorry za jezyk u gory ale inaczej sie nie dalo... Carisma.May, masz racje.

PiotrusPan
105
#1707.02.2012, 11:09

Chodzi o to, że jak pójdziesz do sklepu i spotkasz się z nieuprzejmą obsługą to możesz zawsze wyjść ze sklepu i już tam nie kupować a przecież nie klaszczesz ekspedientce za to że cie miło obsłużyła. Z samolotami jest trochę inaczej, jak pilot źle wykona swoją pracę to se już z samolotu nie wyjdziesz kiedy chcesz i stąd to klaskanie. i zależy jak na to spojrzysz, mnie się to na przykład podoba, zawsze czuję ulgę po wylądowaniu.

Carisma.May.
587
#1807.02.2012, 11:10

Masakra,ale sie usmialam...

Carisma.May.
587
#1907.02.2012, 11:11

A ja klaszcze z ulgi i ze strachu..ha..ha..dziwnie moze to brzmi ale to niestety jest prawdą,jestem samolotowym cykorem!

#2007.02.2012, 11:14

Ja tez czuje ulge, z biegiem czasu mam coraz wiekszego cykora przed lataniem ale klaskac nie bede. Zgoda, nie bede juz pietnowal tych klaszczacych, jak Carisma.May powiedziala to pikuś problem.

#2107.02.2012, 11:18

Odnosnie opowiesci, pare ich jeszcze bylo... Takze mam traume co do podrozowania z naszymi niestety. Zawsze wolalem leciec do Berlina a potem 3,5 h samochodem do K-gu bo tam znikoma ilosc naszych niz na do Gdanska ( z drugiej strony droga autem podobna)

Carisma.May.
587
#2207.02.2012, 11:21

Ja zawsze sie bałam i raczej sie to nie zmieni,nawet raz wypilam w samolocie 2 drinki na rozluznienie,ale nic to nie dalo -siedzialam sztywna jakbym kij polknela i chyba bardziej jeszcze wystraszona...

#2307.02.2012, 11:25

Ja tam nie balem sie do czasu gdy ktos kiedys mi podsunal stronki z wypadkami jak HCfor czy YNC. Poogladalem tego troche (zona mowi ze jakis chory jestem :P) i takie przemyslenia mnie wziely, ze 99% z tych biedakow tam pewnie tak samo myslala ze akurat im sie nic nie stanie. Dobre w tym, ze zaczalem samochodem ostrozniej jezdzic. Zycie jest kruche, i jeszcze po tym wypadku rzadowego samolotu..

PiotrusPan
105
#2407.02.2012, 12:05

no i niech każdy się wstydzi za siebie a nie za innych. biorąc wszystkie + i - to tak naprawdę jesteśmy wspaniałym narodem i tak trzymać:)

bus_37
Dundee
24 199 114
bus_37 Dundee 24 199 114
#2507.02.2012, 12:09

Od kiedy Ruinair ma wylatane maszyny?

zxz22
366
zxz22 366
#2607.02.2012, 12:15

konferencja Michaela O Leary, szefa Ryanair o swojej firmie i UE :http://www.wykop.pl/link/1002487/michael-o-leary-o-glupocie-unii-europejskiej/

achron83
3 984
achron83 3 984
#2807.02.2012, 12:30

zxz22
#27 | Dziś - 12:16
Niezly z niego komik i dziala na podstawie niewiadomo skad wzietych danych :D ale to teatrzyk :D

Ashera
1 293
Ashera 1 293
#2907.02.2012, 14:20

contramaestre tez latam do Berlina zarowno Ryanair jak i Easy Jet i pasazerowie po wyladowaniu klaszcza wiec nie wiem czym ty leciales?!
chyba na labedziu...

Ashera
1 293
Ashera 1 293
#3007.02.2012, 14:29

a tak wogole to Ryanair wprowadza w blad bo w Szczecinie nie ma lotniska cywilnego.Lotnisko znjaduje sie w Goleniowie to jest ok 35 km od Szczecina. powinny byc napisane Szczecin -Goleniow.

#3107.02.2012, 14:31

Ashera, czytaj dokladniej. nie napisalem ze do Berlina nigdy nie klaszcza, choc czesciej sie zdaza ze wlasnie nie, tylko ze mniej naszych, mniej pijanych i chamskich gosci bo tam wiekszosc jest niemcow i brytoli.. Z reszta co bede sie tlumaczyl, kazdy podrozuje jak mu wygodnie..
I nie musisz z tym labedziem wyjezdzac...

Ashera
1 293
Ashera 1 293
#3207.02.2012, 14:35

Z labedziem nie wyjechalam tylko wylecialam:)))
Sorki za zle zrozumienie.

niepokorny
428
#3307.02.2012, 14:49

ja tam klaszcze... :P piekna swiecka tradycja... czasem jestem pierwszy w samolocie ! :P

demon22
2 179
demon22 2 179
#3407.02.2012, 15:10

krótko mówiąc nie latami samolotami,bo to wstyd!

lucodar
47
lucodar 47
#3507.02.2012, 15:43

A kiedy loty obejma Inverness!

Thomasn
200
Thomasn 200
#3607.02.2012, 17:49

Do tej pory myślałem że ludzie klaszczą po lądowaniu, bo leci Rubik z zespołem.

jannowak
1 099
jannowak 1 099
#3807.02.2012, 18:24

contramaestre-Niemcy mniej chamscy?Może od Ciebie ale nie od Polaków.
Oni jak np. przy jedzeniu się spierdzą to mówią na zdrowie-a Ty im pewno dziękujesz

aroundtheworld
45
#3907.02.2012, 18:24

Kiepskie warunki przelotu Ryanair rekompensuje ciekawym kalendarzem, szkoda, że nie darmowym pewie ;)

#4007.02.2012, 18:41

@jannowak Po pierwsze nie znasz mnie chlopaku, wiec nie mozesz wiedziec czy jestem chamski, po drugie rozmawiamy o zachowaniu podczas podrozy samolotem a nie o bekaniu czy pierdzeniu po zarciu. Brytole tez pierdza gdzie popadnie i bekaja tlumaczac ze to zdrowe albu naturalne.
Moze sam jestes jednym z tych co nachleja sie piwska w podrozy a pozniej bluzgami rzucaja na lewo i prawo ze tak ich bronisz?
Po trzecie mowilem o przypadkach chamow a nie o wszystkich Polakach wiec nie zaczynaj glupiej klotni..

jannowak
1 099
jannowak 1 099
#4107.02.2012, 19:00

40 ty napisałeś że Niemcy są mniej chamscy a ja Ci odpisałem że piszesz bzdety i myśle że Ty jesteś prostak i cham.
Jak ktoś wyzywa rodaków od chamów to musi być debilem.
Spotkałeś sie kiedys żeby Angol zlemowił o angolach,Niemiec o Niemcach i.t.p
PS.Jeżeli byś mówił o wszystkich tz. tez o sobie to byś był prawdziwym YNTELIGENTNYM zidiociałym frajerem

jannowak
1 099
jannowak 1 099
#4207.02.2012, 19:01

pajac po OHP

#4307.02.2012, 19:09

42 zakompleksiony chlopcze, jesli myslisz ze bede akceptowal zachowanie naszych chamow w samolotach, tylko dlatego ze sa Polakami to cie pojebalo. Angol na Angola i Niemiec na Niemca nie powie nic zlego tobie glupku ale miedzy soba owszem, a ja to powiedzialem na polskim portalu...
"Wyzywam" no to slowo mnie chlopcze uswiadomilo co z ciebie za ananas hahaha.... przedszkole normalnie :D
W sumie wiecej nie komentuje bo nie bede sie znizal do twojego poziomu.. prostaczku... koniec tematu

jannowak
1 099
jannowak 1 099
#4407.02.2012, 19:16

NIZEJ ponizyc sie juz nie mozesz.
To ty masz kompleksy bo sie wstydzisz za rodaków,ja głąbku takich nie mam.
Pewnie gdybys miał kogoś w rodzinie niepełnosprawnego to też bys sie go wstydził,taki właśnie jestes burak

jannowak
1 099
jannowak 1 099
#4507.02.2012, 19:17

w Polsce pewno brytola udajesz bo to KTOŚ?
I KTO TU JEST PROSTAK

jannowak
1 099
jannowak 1 099
#4607.02.2012, 19:21

A jezeli nieakceptujesz tych chamów jak wyzej napisales to powiedz to im a sie nie UŻALAJ.Tyko strach Ci cipo nie pozwala

#4707.02.2012, 20:32

Skoncz juz czlowieku to nie miejsce na pyskowki, frustracja przez ciebie przemawia. Jesli masz troche godnosci to juz to skoncz.. koniec klotni i nie odpisuj juz...

urko
19 404 56
urko 19 404 56
#4807.02.2012, 21:25

@achron83 #1
o jakim zaskarzaniu oplat do sadu piszesz?! nie ma obowiazku korzystania z Maryanair - nie opowiada Ci oferowana przez nich usluga, nie korzystasz - proste.

urko
19 404 56
urko 19 404 56
#4907.02.2012, 21:35

@Mazio #7
Bo tu z kolei muszę jechać na Prestwick, a siedem lat pytam jak tam dojechać i tylko czytam głupie żarty.
Mazio, zdradze Ci wielka tajemnice, tylko nie mów nikomu! Wystarczy zakupic najmniejsze urzadzonko 'satnav' (posiadacze telefonów Nokia nie musza, bo maja gratis), wbic kod 'KA9 2PL', potem wybrac 'route', a nastepnie 'navigate' lub 'start' i sluchac polecen z glosniczka (mozna tez podgladac trase na wyswietlanej mapce :) W kazdym razie, mnie sie kilka razy udalo ;)

jannowak
1 099
jannowak 1 099
#5007.02.2012, 22:32

#47 | Dziś - 20:32
dobrze pasożycie :)

jannowak
1 099
jannowak 1 099
#5107.02.2012, 22:37

A na tym zdjęciu to Ty czy Twój przyjaciel?

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#5207.02.2012, 22:56

myślałam, że używanie mapy i sat navu to dla mężczyzny obciach urko?;)

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#5308.02.2012, 08:57

annowak
#44 | Wczoraj - 19:16
NIZEJ ponizyc sie juz nie mozesz.
To ty masz kompleksy bo sie wstydzisz za rodaków,ja głąbku takich nie mam.
____________________________________
Marian, do domu! Golić wąsa!

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#5408.02.2012, 08:58

urko... zdradziłeś. tera to wszyscy będą stamtąd latać :/

urko
19 404 56
urko 19 404 56
#5508.02.2012, 11:36

@kijevna #52
myślałam, że używanie mapy i sat navu to dla mężczyzny obciach urko? ;)
Owszem, dlatego ja nie uzywam, ale Mazio pytal, wiec chcialem mu jakos pomóc... ;)

Carisma.May.
587
#5608.02.2012, 17:01

janienowaku,ty chamie i prostaku!

jannowak
1 099
jannowak 1 099
#5708.02.2012, 17:50

milcz prostytutko

achron83
3 984
achron83 3 984
#5808.02.2012, 17:54

urko
#48 | Wczoraj - 21:25

Tak masz racje robiac 1 przelew placisz nie za przelew ale za ilosc osob na tym bookingu ... zamiast zaplacic £5 za 1 przelew to Ci nalicza £10 od 1 osoby 20-30-40 .... xxxx za reszte. Co jest pogwalceniem prawa nie tylko Brytyjskiego ale i EU : zabij mnie ale nie chce mi sie szukac artykulu na ten temat. wiem ze maja duza sprawe sadowa za to. jesli przegraja a powinni, bo przeciez lamia prawo chyba co nie ....

Mialem dosc duzo tego na treningach ... i wszystkiego nie przywolam ale sam wlasciciel Ryanair zartuje ze ciagle po sadach ich wlekaja ... ciekawe czemu ...

Carisma.May.
587
#5908.02.2012, 18:39

57* Wez mendo milcz bo ci z geby szambem jedzie,sfrustowana patologio!

pablorico83
331
#6008.02.2012, 18:45

tak tak.o tych złodziejskich praktykach rujanera było w zeszłym tygodniu na bbc.
niestety nie ma na nich rady bo jak będą mięli grać fair to podniosą ceny i tym sobie odbiją...

achron83
3 984
achron83 3 984
#6108.02.2012, 18:46

jannowak
#57 | Dziś - 17:50
A skad wiesz ?? taki oferma jestes ze szukales ??

Tutaj to sie profesjonalnie nazywa escorta :P

stasia57
7
#6208.02.2012, 20:15

Patrzyłam na ceny biletów...... masakra ...870 zł do Edynburga i z powrotem RYANAIR ,,Tanie linie lotnicze,,

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#6308.02.2012, 20:42

jannowak
#57 | Dziś - 17:50
milcz prostytutko
_________________________________
Twoje prywatne rozmowy z matką/ siostrą/ciocią/babcią/bratem/ cholera wie, kim jeszcze/ nie są przedmiotem mojego zainteresowania.
Zapytam tylko... uważasz się za bardzo męskiego, co? Taki macho?...
Niech zgadnę... Aberdeen?

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#6408.02.2012, 22:35

zależy kiedy stasia - za miesiąc 'zwala' mi się rodzina w odwiedziny (3 dorosłych plus dziecko) za niecałe 900zł i nawet w tej cenie powrót;)

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#6508.02.2012, 23:12

hehe... :) dziwnie tak jakoś... w złotówkach... odzwyczaiłem się... nawet nie chce mi się tego przeliczać :)

kijevna
18 938
kijevna 18 938
#6608.02.2012, 23:15

jeśli lecisz z Polski tu to nie przeliczasz, masz w złotówkach od razu;)

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#6708.02.2012, 23:43

Nie pamiętam- ostatni raz TAM leciałem w 2008, a ostatni raz wracałem z Polski w 2010- jeden jedyny raz autem. Nawet nie pomyślałem o czymś tak oczywistym jak to, o czym piszesz w #66.
:)

Ashera
1 293
Ashera 1 293
#6809.02.2012, 10:22

stasia57
#62 | Wczoraj - 20:15

Patrzyłam na ceny biletów...... masakra ...870 zł do Edynburga i z powrotem RYANAIR ,,Tanie linie lotnicze,,
----------------------------------------------------
nie uwazam zeby za lot to bylo drogo.
ludzie mysla ze beda latac za zlotowke!
zawsze zostaje autobus koszt ok. 700 zl w dwie strony plus niezapomniana 24 godzinna podroz!!!

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#6909.02.2012, 10:35

Rzadko bywam w Polsce, problem mnie więc nie dotyczy... Abstrahując od wysokości cen biletów uważam jednak, że tanie linie operując system obowiązkowych często dopłat, traktują ludzi jak imbecyli. To takie skur*****skie wyrywanie z otwartego portfela kolejnych grosików, bo przecież jeszcze tylko 5, 10 funtów i...

urko
19 404 56
urko 19 404 56
#7009.02.2012, 11:08

@esha_ #63
Masz cos przeciwko mieszkancom Aberdeen? ;)

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#7109.02.2012, 11:28

Przeciwko mieszańcom. Tym, którzy mają namieszane w głowach.
Macie tam szczególnie silna grupę jazgotliwych frustratów- cóż, nieszczęścia chodzą parami ;)
Poza tym Ty jesteś mieszkańcem Abe jedynie od czasu do czasu. Czasem tylko... zstąpisz na ziemię ;)

urko
19 404 56
urko 19 404 56
#7209.02.2012, 11:31

Amen :)

HaAniaDundee
24
#7329.02.2012, 21:47

Nie mam pojecia skad autor tego artykulu wzial informacje o uruchomieniu lotow z Edynburga do Wroclawia gdyz ani Lotnisko Wroclaw ani linie Ryanair tego nie potwierdzaja,a bardzo mila Pani na lotnisku we Wroclawiu powiedziala stanwoczo - 'do Edynburga latac nie bedziemy'

A szkoda...

Esha_
42 985
Esha_ 42 985
#7401.03.2012, 00:09

"Rozklad lotow pojawi sie najpozniej w marcu". Maja jeszcze czas.