Do góry

Kiedy gwałt jest gwałtem?

W ostatnich tygodniach słowo gwałt utkwiło na językach brytyjskich dziennikarzy i użytkowników Twittera. Powód? Komentarz republikańskiego polityka, który wierzy, że ciążę podczas gwałtu można zablokować oraz jego brytyjski kolega po fachu, który próbował redefiniować to przestępstwo.

Czym według polityków jest więc “prawdziwy gwałt”? Według Akina, jest to napaść, podczas której wobec kobiety musi być użyta siła i przemoc.

Amerykański deputowany partii Republikanów Todd Akin, uzasadniając swój absolutny sprzeciw wobec aborcji, sugerował, że w wypadku zgwałcenia organizm kobiety może “zablokować” ciążę.

Ultrakonserwatywny kongresman ze stanu Missouri opowiada się za zakazem aborcji - nawet gdy ciąża jest wynikiem kazirodztwa lub gwałtu.

W wywiadzie telewizyjnym zapytano go, dlaczego tak uważa. “Z tego co, jak rozumiem, mówią lekarze, ciąża w wyniku gwałtu jest naprawdę rzadka. Jeśli jest to gwałt we właściwym znaczeniu tego słowa, kobiecy organizm ma sposoby, żeby to jakoś zablokować” - odpowiedział Akin. “Załóżmy jednak, że to nie podziałało: myślę, że powinna być jakaś kara, ale wymierzona gwałcicielowi; nie powinno się atakować dziecka” - dodał.

Oliwy do ognia w tej sprawie dolał brytyjski polityk, lider partii “Respect”, George Galloway. Film, który miał na celu wesprzeć ukrywającego się w ekwadorskiej ambasadzie Juliana Assange, oskarżonego o gwałt dwóch kobiet, kilka tygodni temu pojawił się w sieci. Galloway tłumaczył w nim, że jedna z oskarżających kobiet zgodziła się najpierw na stosunek z Assangem, a potem, kiedy uprawiał z nią seks podczas snu, oskarżyła go o gwałt.

Według Gallowaya nie jest to słuszne. “Nie każdy musi być pytany o zgodę przy każdym wsunięciu” - powiedział. Polityk uznał, że jeśli ktoś rozpoczął “grę seksualną” z daną osobą, dał jej tym samym prawo do seksu. Dodał też: “można to nazwać bardzo złymi manierami, powinno się szturchnąć leżącą obok osobę i zapytać: czy mogę znowu? To może być zła etykieta seksualna, ale na pewno nie jest to gwałt. Jeśli nazwiemy to gwałtem, okradamy określenie gwałt z jakiegokolwiek znaczenia.”

Czym według polityków jest więc “prawdziwy gwałt”? Według Akina, jest to napaść, podczas której wobec kobiety musi być użyta siła i przemoc. “Więc jeśli nikt nie ciąga cię po ziemi ani nie ma z tobą bójki, która skończy się twoim podbitym okiem, dobra wiadomość - ciesz się, nie byłaś zgwałcona! Zła - nie dostaniesz żadnej pomocy, aby sfinansować aborcję. Ale przecież nie musisz, bo według Akina, ciąża po gwałcie nie jest możliwa” – sarkastycznie pisze w swoim felietonie dziennikarka The Guardian, Hadley Freeman.

Zarówno Akin jak i Galloway przeprosili oraz “zmienili” swoje wypowiedzi, zwrócili jednak uwagę na swoją własną ignorancję w dziedzinie biologii oraz mizoginizm. “Oni wierzą, że niektóre gwałty się nie liczą, są po prostu spowodowane dziwkarskim zachowaniem pewnych kobiet, które same na siebie ten atak sprowadzają” - pisze Freeman.

Jakiekolwiek motywy popchnęły dwóch polityków do tego typu publicznych wywodów, czy to samo-promocja, niechęć do kobiet, niewiedza czy może rzeczywiste stawanie w obronie tych, którzy mogą być niewinni, nagłówki i pisanie o tym zwróciło uwagę na to, jak wielu z nas nadal się myli i nie docenia powagi napaści i przestępstw seksualnych i co za tym idzie, jak wiele potrzeba zmian - w Stanach, Wielkiej Brytanii i prawdopodobnie wielu innych krajach.

Fakty na ten temat są alarmujące. Każdego roku w Wielkiej Brytanii dochodzi do 400 tys. napaści seksualnych wobec kobiet. Jak podaje portal presstv.ir, powołując się na dane Home Office, brytyjska policja lekceważy 1 na 9 zgłoszeń o gwałcie i nie uznaje ich jako przemoc. Brak reakcji policji na zgłoszenia przestępstw z użyciem przemocy, w tym szczególnie natury seksualnej, powoduje obawy, że ofiary gwałtów mogą znaleźć się w jeszcze trudniejszej sytuacji, bez żadnego wsparcia i obrony. Kierownik śledztw publicznych, Keir Starmer powiedział, że w raporcie z lipca tego roku ponad 300 tys. kobiet zostało zaatakowanych seksualnie w Wielkiej Brytanii, ale przyznał, że tylko 91 tys. winowajców jest za to ściganych przez Crown Prosecution Service (CPS). Wyłącznie 67 tys. zostało za to skazanych.

Uwaga: Jeśli padłaś/eś ofiarą gwałtu lub znasz kogoś kto potrzebuje pomocy i wsparcia odwiedź strony: victimsofcrimeoffice.ie (poradnik również w j. polskim) lub rapecrisis.org.uk

Darmowy numer telefonu: 0808 802 9999 w godzinach 7.00–9.30 i 12.00–2.30

Mężczyźni też mogą być ofiarą

Po raz pierwszy od ponad 80 lat, definicja gwałtu ulegnie zmianie – informuje Departament Sprawiedliwości w Stanach Zjednoczonych. Pojęcie gwałtu zostanie rozszerzone i oznaczać będzie każdy niepożądany akt napaści seksualnej, bez względu na płeć. Do tej pory definicja ta odnosiła się wyłącznie do kobiet.

To pierwsza zmiana w odniesieniu do definicji “gwałtu” od 1927 roku. Rozszerzenie tego pojęcia zostało rekomendowane przez specjalny panel Federalnego Biura Śledczego.

Zgodnie z nową definicją za gwałt będą uznawane “wszelkie przypadki penetracji pochwy lub odbytu, przy użyciu jakiejkolwiek części ciała lub innego przedmiotu, bez zgody ofiary” – czytamy w dokumencie opublikowanym w piątek przez Departament Sprawiedliwości. Gwałt obejmował będzie także przypadku zmuszania do seksu oralnego. Po raz pierwszy od 1927 za gwałt uznawane będą wszelkie przypadku niepożądanych aktów cielesnych dokonywanych na mężczyznach. Do tej pory, w świetle prawa, ofiarą gwałtu mogła być wyłącznie kobieta, która zmuszona została do stosunku seksualnego.

Katalog firm i organizacji Dodaj wpis

Komentarze 149

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#103.09.2012, 10:04

Kiedy kobieta mowi "NIE" to znaczy nie! Nie ma znaczenia jak jest ubrana , czy prowokuje , czy flirtuje, czy uwaza sie ja za latwa . NIE TO ZNACZY NIE!!!

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#203.09.2012, 10:06

Jesli jest zmuszona do aktu oralnego badz seksu , nie wazne czy bita , szarpana , czy ciagnieta . Kazde zmuszanie do czegokolwiek jest gwaltem.

ti_em
86
ti_em 86
#303.09.2012, 10:15

Zaraz padna slowa, ze jesli kobieta mowi nie to mysli tak bla bla BLA!!! Jesli kobieta mowi nie badz nie jest w stanie zareagowac (%, tabletki itp.) to nikt nie ma przyzwolenia na sex z ta kobieta. Nie i koniec. Inaczej przyzwolenie nastepuje tylko i wylacznie wtedy kiedy kobieta z wlasnej i NIEPRZYMUSZONEJ woli decyduje sie na sex. Zdecydowane NIE dla gwaltu bez wzgledu na ubior, zachowanie, 'renome' czy cokolwiek tam sobie jeszcze panie/panowie wymysla by znalezc wine po stronie ofiary.

Profil nieaktywny
Yamato
#503.09.2012, 10:23

http://www.ebay.co.uk/itm/New-Kids-...
Gwałt na dziecku sluzacy do sprzedania marnego ciucha szytego w Chinach.

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#603.09.2012, 10:30

Mnie żona zgwałciła parę razy, obudziłem się w środku nocy a ona już na mnie była, ale jak kuba bogu tak bóg kubie, obruciłem ją na plecy i też ją zgwałciłem.

Teraz na serio:
Oczywiście ten Todd Akin to pierdoły gada z tą ciążą itp, aczkolwiek też czytałem że kobieta może nie doprowadzić do ciąży, jednak nie wiem jak ma się to w teorii a jak w praktyce, czytałem o tym jednak nie wiem czy to prawda.
Ale przyznam że miałem takie laski co mówiły NIE, a po kilku słówkach w uszko, buziaczku w uszko, dotknięciu tu i tam jednak do sprawy dochodziło, i wcale złe nie były, nie uciekały, a wręcz mnie kochały.

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#703.09.2012, 10:32

Tak ,ale pozwolily Ci na to , nie wziales nic na sile , prawda ?

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#803.09.2012, 10:40

PaniG
#7 | Dziś - 10:32

Tak ,ale pozwolily Ci na to , nie wziales nic na sile , prawda ?

Ależ oczywiście że pozwoliły, nic na siłę :-)
Tylko zwracam uwagę na to że TAK nie usłyszałem, tylko poprostu no, działaliśmy.

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#903.09.2012, 10:45

Dlatego jak pisal/a ti_em , ze beda zaraz teskty , ze kiedy kobieta mowi nie to znaczy tak .I mysle sobie, ze smiesznie by wygladalo gdybys w miare posuwania sie w okreslonym celu uslyszal : tak tak tak ! Raczej przyzwolenie wtedy nastepuje bez tego slowa :) Ale jest takowe .

ti_em
86
ti_em 86
#1003.09.2012, 10:45

Ok ok ale kiedy kobieta nie chce to nie dziala albop stawia gdzies tam sobie jakas granice...

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#1103.09.2012, 10:50

A ja miałem takiego kumpla, miał dwa teksty tekst: "Podupcymy się?", albo "lubisz się dupcyć?", zawsze słyszałem ich odpowiedź "NIE", a potem kurde kluczyki do auta musiałem pożyczać.

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#1203.09.2012, 11:35

George Galloway lider partii "Respect" , i z jego ust padaja slowa
"Nie każdy musi być pytany o zgodę przy każdym wsunięciu". Rzeczywiscie ma to wiele wspolnego z szacunkiem.

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#1303.09.2012, 11:44

mandolina
#12 | Dziś - 11:35

George Galloway lider partii "Respect" , i z jego ust padaja slowa
"Nie każdy musi być pytany o zgodę przy każdym wsunięciu". Rzeczywiscie ma to wiele wspolnego z szacunkiem.

To jest jedna z tych wypowiedzi po której zastanawiam się czy politycy to czasem nie kosmici.

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#1403.09.2012, 11:49

viteac
#13
Wsrod politykow jest wiele osob z kompleksami, uprzedzeniami, dziwnymi urazami z dziecinstwa, z odchylami. Az strach,ze tacy ludzie maja najwiekszy wplyw na kreowanie naszej rzeczywistosci i przyszlosci.

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#1503.09.2012, 11:54

Nic sie nie zmienia. Zgwalcona kobieta wciaz jest traktowana jak dziwka ,ktora sama sie o to prosila. To jak sie ktos ubiera jest zupelnie bez znaczenia . Kobieta moze sobie nawet paradowac po ulicy nago, nikt nie ma prawa jej tknac bez jej pozwolenia.

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#1603.09.2012, 11:56

Ale jak facet będzie paradować nago po ulicy to zboczony jest.

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#1703.09.2012, 11:57

W zeszłym tygodniu chyba nawet jakiś facet miał sprawę w sądzie za paradowanie nago, nawet do sądu poszedł nago :-)

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#1803.09.2012, 12:02

viteac
#17
To byla przenosnia z ta nagoscia.
Faceci lubia sobie czasem nago pobiegac po stadionie podczas meczu:)

folksdojcz.tusk
647
#1903.09.2012, 12:19

Generalna teza tekstu jest słuszna, niemniej oskarżenia "o gwałt" wobec Assanga są bardzo specyficznej natury, niezwykle pokrętne i Galloway miał prawo powiedzieć co powiedział.

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#2003.09.2012, 12:25

Nawizujac do zdjecia artykulu, najlepsza obrana brytjek jest owy skapy ubior. Wystawi jedna z druga cellulit, pryszcze na dupie i jest to wiadomosc dla potencjanych samcow: Spieprzaj stary gdzie pieprz rosnie!

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#2103.09.2012, 12:33

Ale to zaprzecza samo w sobie: a co jak kobieta ma ochotę tylko na pieszczoty...?, i zauważy że facet zapakować jej chce tapowie NIE, to co gościu powie? no przecież chciałaś bo mi cycki pokazałaś?

Jak kobieta powie NIE (no wiadomo,różnie to można odebrać, brak stanowczości, uśmieszek na twarzy), i jeśli dalej napieram i kobieta mnie odpycha i dalej mówi NIE to już jest stanowcza odmowa i każdy ZDROWO myślący facet wie że przekracza granicę.

Tych dwóch gości to widać siebie warci, ciekawe jakie relacje mieli z kobietami, nie zdziwiłbym się jakby teraz wyskoczyły kobiety z oskarżeniami o gwałt przez nich.

yac.
3 302
yac. 3 302
#2203.09.2012, 12:45

Dojdzie do tego, ze przed bzykaniem trzeba bedzie zgode na pismie uzyskazac :)
A tak powaznie to czasy sa takie ze kobiety i dziewczyny ( i jak widac w innym watku rowniez dzieci ) ubieraja sie czesto wyzywajaco i zburaczale samce odbieraja to jako zachete. Wbije sobie jeden z drugim, ze laska mowi NIE wiec znaczy to ze mowi TAK i problem gotowy.
Ten problem pokazuje takze skale tego w jakich marnych spoleczenstwach zyjemy, bo nie chodzi o gwalty tylko na kobietach ale tez na dzieciach, chlopcach itd.

ti_em
86
ti_em 86
#2303.09.2012, 12:49

#21
Jak dobrze ujales kazdy zdrowo myslacy facet
..................................
Przykro patrzec na tych chorych :( Swoja droga to niezle aparaty sa Nie wyjdzie, nie pozna, nie zagada bo wie, ze jest tak nieatrakcyjnym wizualnie badz intelektualnie nic nie wartym szarym czlowieczkiem (!zerem!) ze musi uzyc sily bo inaczej to nie da rady byc 'mezczyzna' - oczywiscie w mniemaniu gwalciciela. Takie wydarzenia zostaja w pamieci na zawsze. Psychika podupada, zaufania brak do wszystkich w kolo (z reguly) pewnosc siebie zanika (obarczanie siebie wina za to co sie stalo), koszmary we snie i na jawie, budza sie leki przed ludzmi i zblizeniami co stwarza ogromne poblemy w relacjach damsko-meskich, walczy sie samemu z soba - na jednej szali fobia na drugiej szczescie, milosc, rodzina. Nienawisc do swiata i ludzi. Depresja.
Jak chwila przyjemnosci dla 'debila' moze zniszczyc cale zycie normalnej osobie....

Przykre :(

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#2403.09.2012, 13:15

yac.
#22 | Dziś - 12:45

Dojdzie do tego, ze przed bzykaniem trzeba bedzie zgode na pismie uzyskazac :)

Też problemy mogą być, to pokolenie półanalfabetów, 3 po 3 zrozumie, i swoje doda.

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#2503.09.2012, 13:17

Sa faceci malo rozgarnieci od urodzenia. Nagly zalew testosteronu na mozg pogarsza jeszcze sprawe:)
Wierze jednak, ze tych rozsadnych jest wiecej :)

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#2603.09.2012, 13:25

zdecydowanie więcej.
Tak samo jak wiecej jest madrych kobiet, niż.... :):)

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#2703.09.2012, 13:34

Nawet gdyby gola laska juz miala usiasc na facecie i ujezdzac go do bialego switui nagle powie "nie " bo zdala sobie sprawe z tego ze jednak nie , to nikt nie ma prawa jej do tego zmusic . Zepchnac ja z ch...a , kazac sie ubrac i wypierdzielac .

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#2803.09.2012, 13:34

Pamiętam taką jedną co zgwałcona była, kuzynce opowiadała, ja nie chciałem podsłuchiwać, ale niechcący usłyszałem:
Jakaś impreza, ona 17lat,koleżanka i dwóch gości z tego co mówiła to Faceci już byli, nie chłopaki, alkohol się skończył, ona jedzie z jednym facetem jego autem po alkohol, on skręca na działki gdzie idą do działkowego domu, tam wykręca jej rękę do tyłu i gwałci ją od tyłu, po tym idą spać, na drugi dzień mówi mu że nie było fajnie, on po kilku dniach zawitał u niej ale twierdzi że nie chce go już wiecej widzieć.

Kuzynka ją wyśmiała.

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#2903.09.2012, 13:36

PaniG
#27 | Dziś - 13:34

Nawet gdyby gola laska juz miala usiasc na facecie i ujezdzac go do bialego switui nagle powie "nie " bo zdala sobie sprawe z tego ze jednak nie , to nikt nie ma prawa jej do tego zmusic . Zepchnac ja z ch...a , kazac sie ubrac i wypierdzielac .

:-)

Profil nieaktywny
srup
#3003.09.2012, 13:39

sprawa jest jasna jest pokusa, przyneta itd. nawet, zwykle, podswiadomie, zpunktu widzenia mezczyzny tez operujac w sferze niekumatej dla zjadacza najlepszym rozwiazaniem jest hapnac i nie byc zlapanym na hak

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#3103.09.2012, 13:39
viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#3203.09.2012, 14:19

PaniG
#27 | Dziś - 13:34

Nawet gdyby gola laska juz miala usiasc na facecie i ujezdzac go do bialego switui nagle powie "nie " bo zdala sobie sprawe z tego ze jednak nie , to nikt nie ma prawa jej do tego zmusic . Zepchnac ja z ch...a , kazac sie ubrac i wypierdzielac .

A co jak kobita się nabija, a facet nie chce...?

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#3303.09.2012, 14:25

Wtedy gola wypierdzielic za drzwi ,wyrzucajac za nia ciuchy . W koncu to tez bylby gwalt .Dziala to w dwie trony :)

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#3403.09.2012, 15:06

Ale wyrzucając trzeba by użyć siły, i w dodatku jak się drzeć będzie: " gwałcą!!!!"?

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#3503.09.2012, 15:07

Goła baba drze się gwałcą, fajnie to by wyglądało.

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#3603.09.2012, 16:21

No wlasnie jak to jest w przypadku gwaltu na mezczyznie?Oczywiiscie taka sytuacja tez jest mozliwa, ale jest to juz trudniejsze w realizacji.Chyba trzeba by ofiare spic ( ale nie za bardzo bo wtedy z seksu nici) albo podac jakis srodek. Tak na trzezwo nie da sie faceta zmusic, zwiazac i czekac na erekcje bo to sie nie stanie ot tak:)Wprost przeciwnie stresowa sytuacja zniweczy plany:)
Mam nadzieje, ze nie pomyslicie, ze kiedys czegos takiego probowalam:)Pozwolilam tylko wyobrazni pohasac luzem:)

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#3703.09.2012, 16:23

ale faceta możę zgwałcic inny facet zgodnie z obecna moda.

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#3803.09.2012, 16:25

pannikt
#37 | Dziś - 16:23

ale faceta możę zgwałcic inny facet zgodnie z obecna moda.

Ha, ale my mówimy o przeciwnych płciach.
To już lepiej jakaś lesbijka gwałci faceta :-)

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#3903.09.2012, 17:17

pannikt
#37
Homoseksualizm nie jest moda, o ile mi wiadomo;) Jak wspomnial viteac rozwazania dotyczyly akurat osob heteroseksualnych.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#4003.09.2012, 18:45

Ci "panowie " to zwykle proste chamy

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#4103.09.2012, 18:47

viteac
#28 | Dziś - 13:34
fajna kuzynka, szkoda, ze jej to nie spotkalo...

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#4203.09.2012, 18:54

Jeśli nawe to prawda, to chyba nie spodziewała się że znaczki będzie z nim w altance na działce po pijanemu oglądać, i zostanie tam z nim do rana. Ja tego nie kupuję.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#4303.09.2012, 18:56

viteac
#42 | Dziś - 18:54
a ja tak, dla mnie taki zalosny facet co musi tak robic, bo jest zalosny jest po prostu zwyklym gwalcicielem i zerem...

Profil nieaktywny
Yamato
#4403.09.2012, 18:56

kazdy wie co to gwalt ale socjolodzy i socjolożki szukają glebiej podchwytuja ich mysli politycy- kasiasci i jakos im sie kręci byleby skołowane barany- drobniaki głosowaly.
Idee o ktore walcza nie maja sensu wazne ze jest o nich głośno a już masa drobnych miedziaków o nich zadba.

Stirlitz
Edinburgh
1 926
#4503.09.2012, 18:57

41
Jak mozesz zyczyc innej dziewczynie zeby ja zgwalcono???
Mowicie ze faceci sa tacy straszni, a kobieta dla kobiety tez moze byc tak okropna.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#4603.09.2012, 18:59

Yamato
#44 | Dziś - 18:56
oczywiscie ze jest proste, nie,znaczy nie i tyle, a to,ze kobieta ma prawo sie ubrac jak chce to tez jej prawo. Z drugiej strony paradowanie o 3-4 nad ranem z gola dupa moze sciagnac na glowe psychola.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#4703.09.2012, 19:00

Stirlitz
#45 | Dziś - 18:57
? Skoro ona miala czelnosc sie smiac z tego,ze kogos zgwalcono, to nie powinno to byc dla niej takim strasznym przezyciem. Przeciez to takie "smieszne" i zabawne.

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#4803.09.2012, 19:02

Stirlitz
#45 | Dziś - 18:57

41
Jak mozesz zyczyc innej dziewczynie zeby ja zgwalcono???
Mowicie ze faceci sa tacy straszni, a kobieta dla kobiety tez moze byc tak okropna.

hohoho ja to dawno wiedziałem :-)

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#4903.09.2012, 19:03

Doran, czyli popierasz taką definicje??
"gwałt, to niespodziewana przyjemność" :):):)

Może jednak nie??

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#5003.09.2012, 19:03

a jak moze kobieta sie smiac z tego,ze inna zgwalcono? Sorry, ale trzeba byc skonczona suka pozbawiona empatii .

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#5103.09.2012, 19:04

doran Dzięki za lajka. :):)
spodziewałem sie.

Profil nieaktywny
Yamato
#5203.09.2012, 19:04

Kiedys pare lat temu klepnalem po kolezensku dwa razy kolezanke po ramieniu w pracy.
Gruuubąą.
Kiedy to zobaczylą jeszce gruuuubszaaa stojąca obok wykrzyczala mi e jesli tamta sie poskarzy szefowi to ona wsystko widziala i bedzie swiadkiem szekszual molestejszyn.
Paranoicy.

Stirlitz
Edinburgh
1 926
#5303.09.2012, 19:06

47
Dla mnie nie róznisz sie od gwalciciela skoro z taka beztroska bys krzywdzila innych.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#5403.09.2012, 19:06

bez paranoii Yamato:)

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#5503.09.2012, 19:06

A poważniej.
Prawdziwy gwałt, to zwyczajne sqrwesyństwo.

Jest problem, gdzie zaczyna sie gwałt, a kończy współżycie.

Tzn dla mnie to jasne, ale dowieść tego w sądzie jest czasami trudno, podobnie jak trudno sie bronić przed takim oskarżeniem.

Profil nieaktywny
Yamato
#5603.09.2012, 19:06

od tamtej pory trzymam sie w odleglosci dwóch rąk od kogokolwiek.

Profil nieaktywny
Yamato
#5703.09.2012, 19:08

wyciągnietych.
Dorann naprawde wlos mi sie zjezyl na karku. Z takim posadzeniem nawet idzie sie chranic 40 proc prac!

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#5803.09.2012, 19:08

Stirlitz
#53 | Dziś - 19:06
ja jej gwalcic nie bede przeciez. Spoko, zalow watek i petycje w obronie honoru lasek nabijajacych sie ze zgwalconych dziewczyn.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#5903.09.2012, 19:09

*zaloz

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#6003.09.2012, 19:10

dla mnie ktos kto sie smieje z takich rzeczy jak gwalt jest tyle samo wart ile gwalciciel

Profil nieaktywny
Yamato
#6103.09.2012, 19:12

abezpieczajcie sie kamery casem patrza pod ronym kątem, odleglosc dwoch rąk wyklucza cokolwiek a wiadomo jak reaguja nie raz schlane wywloki na miescie. Niby ci wpadnie w ramiona kiedy zobaczy znajomego aczyna drzec morde na caly regulator. Malo to takich akcji widzialem?
Zobaczy kolege ktory zna jaj chlopa i zadyma gotowa.
To sa damy z plebsu.
temu damy temu damy, maja juz tyle ze niedlugo nie bedzie sie mozna nawet spojrzec kiedy bedzie dusila sie w swoich rzygach przy krawezniku zeby nie podpasc pod zly dotyk.

Stirlitz
Edinburgh
1 926
#6203.09.2012, 19:13

60
Surowy sedzia z Ciebie.
Pamietaj, ze jaka miara mierzysz taka bedzie ci odmierzone.

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#6403.09.2012, 19:15

dorann74
#60 | Dziś - 19:10

dla mnie ktos kto sie smieje z takich rzeczy jak gwalt jest tyle samo wart ile gwalciciel

eh tam dzieci bylismy ja miałem moze z 13lat, kuzynka 16, daj spokój wybacz to dzieci.
Ona jej nie wierzyła poprostu.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#6503.09.2012, 19:18

Stirlitz
#62 | Dziś - 19:13
jasne, tylko jakos w realu sie to nie sprawdza. Zauwaz,ze wiekszosc skurwysynow wiedzie calkiem fajne zycie.
Miekkie serca=twarda dupa to by bylo bardziej adekwatne.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#6603.09.2012, 19:19

viteac
#64 | Dziś - 19:15
to ile ta dziewczyna miala lat?

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#7303.09.2012, 19:31

u nas w Polsce jeden tez twierdzil,ze prostytutki nie mozna zgwalcic

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#7803.09.2012, 20:02

W hotelu fan Mówi: "na taśmie mam to jak w gardłach im rodzi się śpiew"Otwieram drzwi I nie mówię już nic do czterech ścian ...

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#7903.09.2012, 20:02

oooo czemu to wykasowali :(

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#8003.09.2012, 20:22

dorann74
#66 | Dziś - 19:19

viteac
#64 | Dziś - 19:15
to ile ta dziewczyna miala lat..?

ekhm, 16, może 17. Kuzynka starsza o dwa lata odemnie, ale to chyba nie ma znaczenia pomijając fakt żeby w tym wieku pić alkohol....? w głowie się nie mieści.

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#8103.09.2012, 20:39

Gwalt to jedno z najbardziej dewastujacych psychike doswiadczen,ktore moze sie przytrafic kobiecie. Bardzo degradujace dla kobiety, pozostawia glebokie rany fizyczne i psychiczne. Szlag mnie czasami trafia jak czytam (badz slysze) w jak ponizajacy i uwlaczajacy sposob zgwalcona kobieta bywa traktowana przez policje i dalej, w procesie sadowym.

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#8203.09.2012, 20:44

rany psychiczne OK,
ale fizyczne??

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#8303.09.2012, 20:45

pannikt
#82 | Dziś - 20:44

rany psychiczne OK,
ale fizyczne??

też mogą być, jeśli gwałt jest z przemocą itp.

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#8403.09.2012, 20:46

noooooooooo

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#8503.09.2012, 20:49

Ztym, że rany fizyczne najcześciej szybko sie goją. Z psychicznymi gorzej.
Miałem koleżankę zgwałconą na początku studiów.
Przez całe lata byłą "jakaś dzika". Fakt w końcu znalazła chłopa i sie jej polepszyło.
Zasatanawialismy się czy tej jej zachowania były wynikiem gwałtu, czy ona tak miała wcześniej.
Jej kolezanki ze szkoły średniej twierdziły, że to od gwałtu.

Rzeczywiscie wrażliwe dziewczyny długo nie moga otrzasnąc się po gwałcie.

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#8603.09.2012, 20:50

pannikt
#82
Zartujesz sobie pytajac o rany fizyczne?? Wyobraz soebie sytuacje gdy kobieta zostala napadnieta, brutalnie pobita, obezwladniona, podduszona, nastepnie brutalnie zgwalcona(otarcia ,krwawienie,rozdarcie delikatnej sluzowki itp.). Rany sa czy nie?
Taka "rana" moze byc tez jakies weneryczne swinstwo, ktore gwalciciel pozostawil na pamiatke.
Naprawde udam ,ze mnie nie zapytales :-I

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#8703.09.2012, 20:53

Ok przyznaje Ci rację.
Nasjgorzej z wenerą i nie daj Boże HIV-em.
To fakty.

Profil nieaktywny
srup
#8803.09.2012, 21:23

kazda ma to we krwi, rzadko ktora sie przyznaje. nie ma czegos takiego jak gwalt

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#8903.09.2012, 21:24

A co powiecie na skurwieli zwyrodnialcow? U mnie w miescie zgwalcono dziewczyne a na koniec wstrzyknieto jej w pochwe pianke montazowa . Zmarla na ulicy wydlubujac sobie to swinstwo .

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#9003.09.2012, 21:28

#89 masakra

U mnie zaś w Pubie na stole 8chłopa(to nie był gwałt, chciała :-) ) dawało w dziewczynę, a potem jej pasztet wycisneli w pochwisko.

Profil nieaktywny
srup
#9103.09.2012, 21:29

jesli to prawda to im nie zazdroszcze, jej wspolczuje

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#9203.09.2012, 21:30

pasztet, to pasztet, ale piankę montażową??
SQRWIEL

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#9303.09.2012, 21:30

pasztet, to pasztet, ale piankę montażową??
SQRWIEL

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#9403.09.2012, 21:30

srup
#91 | Dziś - 21:29

jesli to prawda to im nie zazdroszcze,

Kondomy były.

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#9503.09.2012, 21:31

Mam nadzieje ze ich cwela taka pianka pod cela :)

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#9703.09.2012, 21:35

a hooya kwasem niech polewają.

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#9803.09.2012, 21:36

Ja bym tam odgryzla jakby mi na sile ktos pakowal :)))

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#9903.09.2012, 21:38

PaniG

ty to fantazjujesz... :-)

gwałt mężczyzny, gwałcą Ciebie :-)))))

Profil nieaktywny
srup
#10003.09.2012, 21:40

nie ma takiego czegos jak gwalt , to niezrozumienie na poziomie2 , winny jest atakiciel jak i ofiara

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#10103.09.2012, 21:41

srup
#91
Są wyjatkowe Panie, które to lubia.
Pamiętasz Mariannę Rokitę??
Albo słynna Carycę Katarzyne??

Ja osobiście spotkałem Pania, która dawała przyjemność całej grupie więźniów (na budowie), a któryś z moich kolegów spytał:
Czy ona sie jakoś myje, czy jej masełko robią.

Tylko to nie sa gwałty.

ps Była kiedyś sprawa sądowa w Poznaniu, gdzie dziewczyna oskarzyła kilku (chyba czterech) kolesi o gwałt w wagonie na bocznicy kolejowej. Panowie w sądzie bronili sie, że oni nie gwałcili, tylko zwyczajnioe współżyli, a dama oskarzyła ich, ze złości, bo ona ciągle chciala, a oni juź nie mogli. Sprawa autentyczna sprzed kilku lat.

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#10303.09.2012, 21:46

Ja znam z opowiesci mojego taty fakt z lat chyba 70- tych .Pani sprzatajaca w stoczni , zechciala wyczyscic jakis komin z ktorego nie mogla sie wydostac . Ktos ja niecnie wykorzystal od tylu i zaszla w ciaze nie wiedzac z kim . Ponoc z braku ustalenia winowajcy Stocznia zaplacila pani odszkodowanie i prawdopodobnie alimenty :)

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#10403.09.2012, 21:49

Zycze milej nocy Paniom i Panom . Nie gwalccie sie! Chyba , ze kontrolowanie , bo taka fantazja czasem bywa bardzo przyjemna :) buziaki

Lenka
520
Lenka 520
#10703.09.2012, 21:58

@103
Ha ha ha
Trzeba by bylo sprawdzic kto wtedy te kominy malowal ;P

Profil nieaktywny
srup
#11503.09.2012, 23:49

moj koment zostal usuniety, biore to za dobra monete bo nic co niezgodne tam niebylo

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#11603.09.2012, 23:58

Może niezgodne nie, ALE NIEGODNE TAK

Profil nieaktywny
srup
#11804.09.2012, 00:11

paniG ma ochote byc mna, wybaczam wielu ja ma

Profil nieaktywny
srup
#11904.09.2012, 00:13

pycha to ten z najglowniejszych grzechow

Profil nieaktywny
Trollglodyta
#12004.09.2012, 00:30

czyżby ktoś zgwałcił kilka wpisów?

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#12104.09.2012, 00:37

Nie zgwałcił, tylko wykastrował :):)

Profil nieaktywny
Trollglodyta
#12204.09.2012, 00:38

Nie zgwałcił, tylko wykastrował :):)

więc odcisnął się gwałtem

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#12304.09.2012, 00:40

:):)
Bo "gwałt, niech się gwałtem odciska"

Kurna, skąd to??

Profil nieaktywny
Trollglodyta
#12404.09.2012, 01:16

Kurna, skąd to??

jak skąd?
z pierwszej strony "poradnika gwałciciela"

nie przerabiałeś tego podstawówce?:)

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#12504.09.2012, 07:03

i dlatego chrzanic humanitaryzm dla zwyrodnialcow, powinno sie takich od "pianki" usypiac i tyle

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#12604.09.2012, 07:04

grozne psy sie usypia, dlaczego groznych zwyrodnialcow nie?

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#12704.09.2012, 07:07

kiedys pamietam film rosyjski o starszym, spokojnym panu, kombatancie ktoremu zgwalcono wnuczke w brutalny sposob a oprawcow zadna kara nie spotkala bo to byly dzieci prominentow. Wystrzelal ich jeden po drugim i mial racje.

ti_em
86
ti_em 86
#12804.09.2012, 07:36

Na czole im wyryc gwalciciel albo lepiej pedofil i w swiat puscic.... :) i poodcinac im ptaszki!

Tak_to_ja
13 135
Tak_to_ja 13 135
#12904.09.2012, 09:26

dziwne to pytanie w tytule. Gwalt jest zawsze gwaltem.

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#13004.09.2012, 10:37

PaniG
#103 | Wczoraj - 21:46

Ja znam z opowiesci mojego taty fakt z lat chyba 70- tych .Pani sprzatajaca w stoczni , zechciala wyczyscic jakis komin z ktorego nie mogla sie wydostac . Ktos ja niecnie wykorzystal od tylu i zaszla w ciaze nie wiedzac z kim . Ponoc z braku ustalenia winowajcy Stocznia zaplacila pani odszkodowanie i prawdopodobnie alimenty :)

A to stara historyjka, każdy pracownik fizyczny to opowiadał a to że na stoczni, a to na kopalni czy w hucie... :-)

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#13104.09.2012, 10:45

A to mozliwe , klocila sie nie bede tylko czy w kopalni sa kominy ? byc moze ...

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#13204.09.2012, 10:49

jakieś kominy pewnie są :-) Ale w każdym zawodzie były inne miejsca utknięcia tych pań z pochyloną głową i wypiętą dupą :-)

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#13304.09.2012, 10:56

Pani G
Co za historia z tym kominem:-) To bylo reality czy science fiction :-)?

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#13404.09.2012, 10:59

Ile w tym prwady, już nawet "najstarsi górale" nie pamiętają.
Historyjka znana przynajmniej od lat 70-tych. Wcześniej nie pamiętam, bo za mały byłem. :):)

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#13504.09.2012, 11:02

pannikt
To jest po prostu taka polska "urban legend" :)
Czesc folkloru stoczniowego ;p

pannikt
1 994
pannikt 1 994
#13604.09.2012, 11:04

chyba tak??
Nie wiem.
Nie jestem nawet "najstarszym góralem"

PaniG
1 715
PaniG 1 715
#13704.09.2012, 11:04

Naprawde nie upieram sie ,ze to prawda :))) Tata mowil dziecko slyszalo i teraz sobie przypomnialo.

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#13804.09.2012, 11:10

Od dzis trzymam sie z daleka od kominow, studzienek kanlizacyjnych i innych miejsc , w ktorych moglabym utknac z bezbronna dupa na wierzchu ;P

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#13904.09.2012, 11:15

Rozum swoje a dupa swoje :-)

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#14004.09.2012, 11:19

viteac
Nie u mnie ;p

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#14104.09.2012, 11:20
mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#14204.09.2012, 11:21

A jak to jest u facetow? Mala glowa czesto przejmuje funkcje duzej i mysli za nia ;-D

viteac
4 046 44
viteac 4 046 44
#14304.09.2012, 11:22

Impotenci słyną z inteligencji.

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#14404.09.2012, 11:25

To by bylo bardzo niesprawiedliwe gdyby byli glupi;) Gdy jest jakis brak ,zawsze sie znajdzie cos co go rekompensuje:)

Profil nieaktywny
srup
#14504.09.2012, 11:27

nie, niedowartosciowanie w tej sferze odbijaja tym co potocznie IQ definiuje

Profil nieaktywny
srup
#14604.09.2012, 11:32

why wciskasz commenta po moim komentarzu, to jakis test

mandolina
2 423 44
mandolina 2 423 44
#14704.09.2012, 12:02

srup
Czas ktory inni przeznaczaja na seks, impotent moze przeznaczyc na doksztalcanie sie , trenowanie umyslu, rozwijanie inteligencji :D
Zarty, zartami,bo seksualna aktywnosc lub jej brak nie jest miara inteligencji czlowieka:D

Stirlitz
Edinburgh
1 926
#14804.09.2012, 15:14

viteac
#132 | Dziś - 10:49
jakieś kominy pewnie są :-) Ale w każdym zawodzie były inne miejsca utknięcia tych pań z pochyloną głową i wypiętą dupą :-)

W sadzie sprzataczka zeznaje w sprawie gwaltu.
Sad: jak to sie stalo?
Ona: zmywalam na kolanach a on zaszedl mnie od tylu i wykorzystal
Sad: Nie probowala pani uciekac do przodu
Ona oburzona: No gdzie, na pozmywane???

Profil nieaktywny
Yamato
#14913.09.2012, 13:54

add.
67
68
69
70
71
72
74
75
76
77 usuniętych komentarzy, panie porządkowy
Tatuaż ci się rozmazał na ręce :)