Do góry

Policja apeluje do zaginionej Polki

Policja nadal poszukuje Polki, która zaginęła po opuszczeniu szpitala Norfolk and Norwich University Hospital w sobotę. Poszukiwana tego samego dnia rano urodziła dziecko. Policjanci zapewniają, że matka może powrócić bez obaw, że zostanie aresztowana – pisze BBC.

Agnieszka Marciniak, lat 32, która przyjechała niedawno z Polski, powiedziała pracownikom szpitala, że zamierza wrócić do szpitala. Tego samego dnia rano urodziła dziewczynkę, którą zostawiła w szpitalu, wychodząc pod pretekstem zabrania z domu osobistych rzeczy.

Policja jest bardzo zaniepokojona jest stanem zdrowia. Chce także, aby matka powróciła do córki. Agnieszka Marciniak ma znajomych w Lakenham i Tuckswood, Norwich.

Detektyw Matt Sharman powiedział: "Jesteśmy świadomi, gdzie Agnieszka może przebywać i pracujemy nad tym, aby ją odnaleźć. Naszym celem jest połączenie Agnieszki z jej córką. Apeluję także do Agnieszki, aby powróciła do dziecka. Chcę zaznaczyć, że nie ma powodu do obaw. Agnieszka może wrócić do córki bez strachu, że zostanie aresztowana".

Katalog firm i organizacji Dodaj wpis

Komentarze 45

kama79_79
Glasgow
22 709
#103.02.2010, 16:35

Teraz trzeba do UK wyjezdzac, by dzieci podrzucac?
W Polsce popularny byl smietnik, wycieraczka Domu Dziecka, lub sam szpital.To juz jest passe?

Profil nieaktywny
Laps2go
#203.02.2010, 18:04

Kama teraz sa okienka w szpitalach gdzie mozna zostawic dziecko ......

kama79_79
Glasgow
22 709
#304.02.2010, 00:19

Pani sie przeliczyla.W Polsce nikt nie szuka, bo nie ma na to pieniedzy.Czeka sie 6 tygodni, po czy o losie dziecka decyduje sad.A tutaj...?Social Services robia sobie nadzieje...Po podpaski wyszla, zapalic?I krzyz jej na droge.

MakasUK
78 455
MakasUK 78 455
#404.02.2010, 23:15

kama - może to zwykła depresja poporodowa? kochasz szmacić ludzi, prawda?

CogitoErgo
457
#505.02.2010, 08:03
kama79_79
Glasgow
22 709
#605.02.2010, 14:25

Depresja poprodowa?I byla w stanie, kilka godzin po porodzie wstac z lozka?Przyjsc do szpitala, bez osobistych rzeczy?I zniknac z miejsca zamieszkania, zerwac kontakty z ludzmi, u ktorych mieszkala?I przyjechac tutaj na kilka miesiecy przed rozwiazaniem?(ciaze mozna ukryc do 5ego miesiaca)

Policja jej szuka tylko, by mogla podpisac dokumenty dla opieki spolecznej-najpierw opieke nad dzieckiem przekazuje sie Social Services, nastepnie ta wnioskuje do sadu o odebranie praw rodzicielskich.Pewnie, ze nic jej nie grozi, bo nie narazila dzieciaka, poprostu porzuciala w szpitalu.

Dwa lata temu tez o takiej pisano.Podrzucila pod szpitalem.Depresji nie miala, choc probowala tego uzyc, jak policja sie z nia skontaktowala.

JOanna_K
4 280
JOanna_K 4 280
#705.02.2010, 17:58

jest takie dobre powiedzenie
TRUDNO FUNKCJONOWAC W CUDZYCH BUTACH....o ile byloby mniej zla na swiecie gdyby ludzie zamiast oceniac innych ROBILI TO CO DO NICH NALEZy...nie mozemy wiedziec :jak zyla , dlaczego wlasnie tak, jakie miala perspektywy, jaki byl jej dom rodzinny, czy miala w kims oparcie czy wrecz przeciwnie. Najprosciej oceniac, sami lawnicy , sedziowie, prawnicy. To ona wziela na swoje sumienie, ....myslicie ze jej z tym latwo?Ile musiala miec nocy nieprzespanych , ile dylematow jaaaaki strach.

JOanna_K
4 280
JOanna_K 4 280
#805.02.2010, 18:00

Ja akurat znam takie ,ktore zabraly dziecko ze szpitala ,nie odwazyly sie zostawic,ale za to reszta jest milczeniem.

kama79_79
Glasgow
22 709
#905.02.2010, 19:33

Joanna akurat w UK...matka z dzieckiem, samotna, bezdomna, bez pracy moze otrzymac wszelka pomoc.Jak chcesz oddac, to oddaj, podpisz odpowiedni dokument, nie oklamuj ludzi, ktorzy z mila chcecia pomogliby tobie, gdybys tylko poprosila.Sadzisz, ze o tym nie wiedziala?To gdzie jest teraz, dlaczego policja jej szuka, dlaczego zniknela bez sladu?To nie jest 17sto letnia siksa, ktora wpadla i boi sie reakcji rodzicow.Dorosla kobieta.Wiedziala, jak trafic do UK, do szpitala i co powiedziec pracownikom szpitala, by moc swobodnie wyjsc z budynku.

Profil nieaktywny
sklejacz
#1005.02.2010, 22:10

Kama nie oceniaj kobiety... Nie znasz jej... Spokojnie znajdzie sie predzej czy pozniej.... a nawet jesli nie to na pewno jest jakas procedura w takim przypadku.... Pamietaj ze mogla zabic a nie zabila... Kazdego roku 10 tys polek wg danych usuwa ciaze na wyspach... I jakos o nich sie nie wypowiadasz negatywnie. Skad tyle jadu w tobie...
Taka miara jak ty mierzysz tobie odmierza...
Jak sie znajdzie to dowiemy sie co sie stalo. Narazie nic nie wiadomo. Rownie dobrze mogl ja ktos zabic i jeszcze tego Policja nie odkryla...

kama79_79
Glasgow
22 709
#1105.02.2010, 23:18

Ktora matka, ktora rodzila w UK nie zabrala ze soba rzeczy do szpitala?Nawet jadac, prosto z ulicy na porodowke...to zawsze matka zostaje w szpitalu a najpotrzebniejsze rzeczy przynosi rodzina, przyjaciele-zreszta w tutejszych szpitalach takiej potrzeby nie ma-dostaniesz wszystko, czego potrzebujesz, jak poprosisz...
Aborcja jest wlasnie po to, by kobieta, ktora nie chce rodzic, wychowywac mogla dokonac zabiegu.Nie zabila?No i co z tego, jak nosila pod sercem, zadbala tylko o sebie-urodzila w szpitalu, nie w lazience, piwnicy, czy nawet na zdezelowanym szpitalnym lozku w PL...Policja apeluje, to znaczy, ze wie, ze dupa zwiala...Pomysl troche.Jad?Ja nazywam to mysleniem.Ktory raz zmieniasz ten nick?
Tydzien minal...tfu...6 dni.

JOanna_K
4 280
JOanna_K 4 280
#1205.02.2010, 23:40

...a ja jej wspolczuje bo idac tropem klasyka .....
LUDZI MOC ,A O CZLOWIEKA TRUDNO....

Profil nieaktywny
sklejacz
#1306.02.2010, 00:15

Kama mogla by lyknac tabletke poronna teraz juz jest nawet do 8 dni i by sprawe miala z glowy. Do tego by zadbala o siebie.
Trudno powiedziec cos wiecej nie znajac faktow. Sa rozne szoki, rozne sytuacje. Nie zabila i juz z samego tego powodu nalezy sie jej wiekszy szacunek niz od tych ktorzy sie skrobia dla wlasnej wygody. TRoche zrozumienia dla drugiego czlowieka.

Wypowiemy sie jak sie znajdzie rozne sytuacje zyciowe a to co mysla oni w takim przypadku zawsze jest obarczone subiektywnoscia. Nie dawno bylo o chlopaku ktory sie powiesil po tym jak ktos umiescil o nim filmik w internecie... Jak juz tak lubisz myslec to pomysl o tym ze sa takie rzeczy na ziemi i niebie o ktorych nie snilo sie filozofom a co dopiero tobie...

kama79_79
Glasgow
22 709
#1406.02.2010, 00:25

Ale o czym ty mowisz?Policja wie, ze miala przyjaciol,z ktorymi mieszkala..Nie sadze, zeby nie kontaktowala sie z nimi, podejrzewa, gdzie mogla uciec, sam fakt, ze uciekla juz zapewne potwierdzono, bo nie jest poszukiwana, jako osoba zaginiona, gdyz nie publikuje sie jej zdjecia.W tej chwili apeluje sie do niej, by mozna bylo ruszyc procedure odebrania jej praw rodzicielskich.
W jaki sposob mam ja rozumiec?Nie potrafie, bo mam dzieci, nie zostawilam ich w szpitalu..., nie ucieklam, nie wyjechalam rodzic tam, gdzie nikt mnie nie zna...
Pigulka poronna, w Pl, bo tam zaszla w ciaze, skoro przyjechala niedawno...?Mysl chlopie, bo w glowie sie nie miesci, ze czytajacy dziela filozofow, nie potrafi poskladac faktow do kupy...

Ty i gwalciciela rozumiesz i wyrodna matke...
Bez odbioru, bo ze slepcami nie lubie dyskutowac.

Profil nieaktywny
sklejacz
#1506.02.2010, 01:15

Nie mieszaj tematu... to nie temat gwaltu... Ludzie sa rozni. Jestes dobra matka chwala ci za to. A co masz zrozumiec a to ze ludzie sa rozni i nie wszyscy idealni tacy jak ty... To co siedzi w glowie tej kobiety tylko ona wie.
My nie wiemy prawie nic. Nie wiemy skad jest. Gdzie sie wychowala, z jakiej rodziny pochodzi... Rownie dobrze moze to byc dziewczyna po gimnazjum ktora byla wychowywana w domu dziecka.. A moze ojcem tego dziecka byl jej ojciec ktory ja molestowal i od ktorego uciekla... A moze brat. Dziewczyna chciala uciec bo nie mysli racjonalnie....

kama79_79
Glasgow
22 709
#1606.02.2010, 03:18

Co tam chlopcze dalej stekasz?
Nie wyszla na ulice w szlafroku, tylko powiedziala, ze idzie po swoje rzeczy i wroci.Personel nie puscilby jej za drzwi, gdyby choc przez chwile mieli swiadomosc, ze matka moze miec depresje poporodowa.Znaja jej imie, nazwisko, wiec musiala dopelnic formalnosci, by moc znalezc sie na porodowce, w UK.Miala dach nad glowa, przyjaciol..., znajomych.Kupila bilet, wsiadla w samolot, dotarla...urodzila i w tym jej nieszczesciu istotna role odegraly majtki i recznik, po ktore wyszla...
Tak zachowuje sie pani (nie dziewczyna), ktora przed czyms, kims ucieka, skrzywdzona, ponizona, nieszczesliwa...?
Poczytaj troche na ten temat.
Kazda swinia ma prawo do obrony, co nie oznacza, ze ja musze te tlumaczenia akceptowac, znosic.Mam swoj punkt widzenia na ta sprawe, potwierdzaja to fakty, wiec nie bede elastyczna.

Profil nieaktywny
sklejacz
#1706.02.2010, 03:28

jak ty dobrze wszystko wiesz... te twoje fakty sa funta klakow warte... co ty tam znowu sobie uroilas? Juz tam wiesz ze miala przyjaciol i wiesz ze dopelnila formanosci.... chyba w szpitalu nie bylas a opowiadasz zes piekna. Szpital to nie wiezenie i jak ktos to poprostu z niego wyjdzie...
Pozatym nie sugeruj sie za bardzo trescia artykulu bo za wiele on nie mowi, a pozatym nie ma pewnosci ze nawet to co mowi ze to jest zgodne z prawa.... Na plocie pisalo cipa polizalem i sobie drzazge do jezyka wbilem. Od tej pory w pisane nie wierze...
Kup sobie kolo i strzel sie w czolo... specjalistko od wrozbiarstwa....

kama79_79
Glasgow
22 709
#1806.02.2010, 03:34

Kurwa...poczytaj, to co ujawniono w tej notce!Zrozum, to, co napisano!To jest apel do niej!Juz ktos stwierdzil, na podstawie zebranych dowodow, ze matka porzucila dzieciaka!
Imbecylem byles i bedziesz.O tyle moge dodac.

Profil nieaktywny
sklejacz
#1906.02.2010, 03:56

to co Policja ujawnia to jest to co chce ujawnic. A co maja napisac ujawnij sie a cie wsadzimy do pierdla, a moze maja napisac ujawnij sie to pozniej ci kama na emito zrobi taki hejzej ze popamietasz ruski rok...
Policja mowi to co jej pasuje, i to co akurat im do sledztwa potrzebne, a dowody ktore tutaj sa napisane to ja nie widzialem, osobiscie nie bylo mnie w szpitalu na potrierni i nie mi sie wymeldowywala wiec nie wiem co ona tam mowila... I_IUJ tam wie co ona tam w szpitalu powiedziala w jakim jezyku i kto ja zrozumial....
Jestes przekonana ze ktos tam stwierdzil ze na takiej podstawie a nie innej podstawie....
Ktos kiedys tez na jakiejs podstawie stwierdzil ze ziemia nie moze byc okragla bo ludzie po przeciwnej stronie ziemi chodziliby do gory nogami a okazalo sie ze gowno to prawda....
Masz swoje fakty cos tam stwierdzil nie wiadomo na jakiej podstawie a ty juz tarota ustawiasz... Idz moze zamow profesjonalny horoskop lepiej zrobisz...

Profil nieaktywny
sklejacz
#2006.02.2010, 04:08

a moze maja powiedziec ujawnij sie a my zaprosimy dziennikarzy z the sun zeby cie obsmarowali jako sprzedajna dziwke a do tego przy okazji wsadza ci w usta cos czego zupelnie nie powiesz i na koncu dowiemy sie ze dziewczyna powiedziala ze Polacy to sa same skurwiele ktorzy przyjechali tutaj rozkrasc Wielka Brytanie a dodatkowo okradac slozbe zdrowia poprzez naciaganie NHSu na swiadczeniach i usugach...
Juz widze te naglowki Polskie kobiety przyjezdzaja na wyspe zeby porzucic swoje dzieci a podatnika to kosztowalo iles miliardow funtow rocznie... Do tego dojda jeszcze nieslusznie pobierane benefity i pozamiatane.... Kama moze ty sie zglos do The Sun dasz Lepszy wiwiad jak Kanska a pozniej sie zdziwisz ze w gazecie napisza inne slowa niz wogole wypowiedzialas....
Juz pisalem ze w pisane nie wierze... Szczegolnie tabloidy lza jak pies...

kama79_79
Glasgow
22 709
#2106.02.2010, 10:17

1.To jest info z BBC, nie z The Sun.
2.Ty lubujesz sie w szmatlawcach, ty czytasz taka prase, z ochota.
3.Nie umiesz wymyslec nic innego?Pieprzysz od rzeczy, jak zwykle...Jak nie masz nic do powodzenia, argumenty ci sie koncza, to wymyslasz bzdury, personalne przytyczki.Jak ten twoj The Sun.
4.http://www.norfolk.police.uk/newsevents/appeals/2010/agnieszkamarciniaki.aspx

Tu masz zdjecie, z CCTV...matki wychodzacej o wlasnych silach z budynku szpitala...Przyjechala kilka dni wczesniej, nie kilka miesiecy.Zdjecie dziecka tez zamieszczono w jakims celu.

Profil nieaktywny
sklejacz
#2306.02.2010, 12:33

Co za roznica czy z bbc czy z the sun w tym przypadku to nic nie zmienia. Tak jakby BBC wiedzialo lepiej co sie w glowie kobiety dzialo niz the sun...

Pozatym ty chyba nie wiesz czym sa personalne przytyczki. Powiedzenie ze The Sun by ja obsmarowal nie jest przytyczkiem do twojej osoby ale duzym prawdopodobienstwem tego co moglby sie stac.

personalna przytyczka jest za to:
2.Ty lubujesz sie w szmatlawcach, ty czytasz taka prase, z ochota.

Reasumujac to ze ktos cos tam napisal nic nie znaczy... Nikt tak naprawde nie wie co ja pchnelo do takigo zachowania.... Roznych ma bozia lokatorow... Rownie dobrze jakis ksiadz mogl jej zrobic to dziecko i szantazem zmusic do zostawienia dziecka w szpitalu. Albo ojciec ja wykorzystywal co pchnelo ja do przyjazdu na wyspy urodzenia i znikniecia aby jak najszybciej zapomniec o bolu z tym zwiazanym... Czlowiek w niektorych sytuacjach nie mysli racjonalnie...
Patrz twoj przypadek. Urodzic latwo wychowac trudniej... Jak juz mowilem mogla zabic jak 10 tys Polskich kurewek kazdego roku, ale urodzila...
I juz z tego powodu chwala jej...
A tak z innej beczki jesli twierdzisz ze opowiadam bzdury to mi to udowodnij, bo jak narazie to argument bez pokrycia. Rownie dobrze ja moge twierdzic ze opowiadasz bzdury a gadasz zes piekna...
A moze przyczyna byla jeszcze inna? Moze dziewczyna przyjechala tutaj nie miala pracy wiec obawiala sie ze jak nie ucieknie ze szpitala to jej za porod kaza zaplacic... Tutaj sporo sobie licza za taka usluge jesli nie masz pracy...
Kama kup sobie kolo i strzel sie w czolo...

kama79_79
Glasgow
22 709
#2406.02.2010, 14:02

Tutaj nic sobie nie licza za porod-gdyby tak bylo kobiety ze strachu, przed rachunkiem rodzilyby w lazience, piwnicy.Nie musisz pracowac, by moc korzystac z uslug lekarzy z NHS.

Co ma wspolnego z tym moj przypadek?Ja wychowuje sama, utrzymuje, zapewniam dach nad glowa...Nie zostawilam dzieci pod opieka social services, choc pewnie pozwolonoby mi to zrobic, gdybym nie czula sie na silach, miala problemy finansowe.
Ta Pani nie usunela ciazy, bo byla w Polsce a tam aborcja jest niedostepna, lub trzeba za nia slono zaplacic.
Przyjechala na kilka dni przed rozwiazaniem-ktora kobieta pozwala sobie na podroz, na kilka dni, przed porodem?
Urodzila w szpitalu, czyli zadbala o siebie, dziecko zostawila, oklamala personel, zniknela, skutecznie, by trudno bylo ja znalezc.Gdyby martwila sie o corke(twierdzisz, ze mogla nie miec srodkow do zycia), wrocilaby do placowki, dala jakis znak zycia.Wyrachowana kobieta.

Ty zaznij racjonalnie myslec.Oceniaj surowo tych , ktorzy na to zasluguja.Boga nie wciagaj w bestialskie zachowania ludzi.

Profil nieaktywny
sklejacz
#2506.02.2010, 14:22

twoj przypadek prawie nic nie ma wspolego tylko to ze tez czasem nie myslisz racjonalnie... Wystepujesz z pozycji narratora wszystkowiedzacego. Rzeczywistosc czesto wyglada inaczej... Nie wiem skad taki skrot logiczny. Z zdjecia z kamery CCTV wnioskujesz kim ta kobieta jest ze zostawila ze to ze tamto. A tak naprawde nic nie wiemy!!!

Juz ci kiedys pisalem ze szanuje cie za to robisz ze jestes matka ktora samotnie wychowuje ale to nie znaczy ze sie zgadzam z twoimi pogladami... Ja odzielam szacunek od zgody na kazde pierdoly ktory piszesz...

Nie wciagam w to ani boga, ani bozka, ani zadnego innego demona... Powiedzialem tylko ze rozne sa mozliwosci o ktorych nic nam nie wiadomo. Tak trudno ci to zrozumiec... TAka inteligentna osoba jak ty powinna zauwazyc pewne alternatywy o ktorych nic nam nie wiadomo....

Piszac o mozliwosci ze to jakis klecha jej zrobil dzieciaka albo ojciec ja pokryl pisalem o niczym innym tylko o tym co sie dzieje.
W koncu wiele razy pisze sie w internecie o wykorzystywaniu kobiet, przez ksiezy, o naklanianiu ich do aborcji... Co wiecej podaje sie liczne przypadki zakonnic ktore zaszly z ksiezmi i usunely pod grozba wykluczenia z zakonu...
Byl nie dawno w Polsce przypadek ksiedza ktory naklanial lekarzy zeby cos zrobili z jego dzieckiem zeby ono nie zylo... Sprawa trafila do prokuratury.
Ty juz tam wiesz co ja pchnelo du urodzenia tutaj... A moze chciala zostawic dziecko u UK bo chciala zeby mialo porzadna rodzine zastepcza i nic mu nie brakowalo. W Polsce raz ze bylaby napietnowana przez rodzine i srodowisko to dwa nie ma gwarancji ze trafiloby do dobrej rodziny zastepczej...
Smiesza mnie twoje argumenty ze gdyby sie martwila i nie miala srodkow do zycia to wrocilaby do placowki. Pieprzenie w bambus... I-II_I J A o niej wiesz a gadasz zes piekna... Nieraz kobiety rodza i w szoku po porodzie dziecko wrzucaja do smietnika a ty wieszasz psy po kobiecie tylko dlatego ze jestes lepsza matka od niej...
Zrozum tempy lachonie ze ze zdjecia i opisu na BBC nic nie mozna wnioskowac kim ta kobieta jest, skad pochodzi, co ja pchnelo do tego co zrobila... Ja tez tego nie wiem... Pokazalem tylko pewna alternatywe do twojego myslenia...

Profil nieaktywny
raf147
#2606.02.2010, 22:56

jednak coś z kobietą jest nie tak, bez względu na okoliczności

onnnn
139
onnnn 139
#2706.02.2010, 22:58

"Alkohol Dezyderiusz - ... ze zdjecia i opisu na BBC nic nie mozna wnioskowac kim ta kobieta jest, skad pochodzi, co ja pchnelo do tego co zrobila... Ja tez tego nie wiem... Pokazalem tylko pewna alternatywe do twojego myslenia... "

Zgadzam sie z Tobą chłopie!!!
Tylko jedno musisz sobie wziąć pod uwagę, że wszyscy rodzą się z mózgiem, choć nie wszyscy mają rozum żeby przemyślec to i tamto, by dojść do wniosków do jakich ty doszedłeś ;-)

tak wulgarnie
gdybym nasrał na biszkopt, i powiedział ze to czekolada, domyslam sie że koleżanka, mimo smrodu, uwierzyłaby, że to super deser ;-)

Profil nieaktywny
raf147
#2806.02.2010, 22:58

nie gorączkujcie się, każdy może wyrazić swoją opinię i nie musi być akceptowana przez kogoś innego

onnnn
139
onnnn 139
#2906.02.2010, 23:19

#28 --> nie gorączkuje się, poprostu cześciowo zgadzam się z opinią kolegi wysokoprocentowego ;-) i nikt mojej opinii nie musi akceptować i brać pod uwagę :-)

kama79_79
Glasgow
22 709
#3007.02.2010, 02:24

Onn nikt na podstawie zdjecia nie wydal ecyzji.On sobie to ubzdural.Wnioseki wyciagnelam z informacji podanych przez BBC, wlasnych doswiadczen, zawodowych i informacji zawartych na stronce policji.

Profil nieaktywny
sklejacz
#3107.02.2010, 11:18

#30 | Dziś - 02:24

Kama wez juz lepiej sie nie odzywaj. A moze wyjdziesz z twarza...
Wszyscy wiemy i moglismy poczytac jakie informacje podalo BBC i jak napisalem nie bylo tam nic o pochodzeniu przyczynach oraz charakterystyce tej osoby...

A wlasne doswiadczenia zawodowe w twoim przypadku nie sa zadnym argumentem... Moze napisz jakie masz doswiadczenie zawodowe, jaki uniwersytet skonczylas, gdzie pisalas doktorat i jaki byl jego temat, kiedy sie habilitowalas i na jakiej podstawie, gdzie wykladasz na codzien, gdzie masz praktyke... narazie to wykladasz produkty ze sklepu na polki w lodowce. Kiedy to zrobisz wtedy twoj autorytet moze byc argumentem a do czasu az tego nie wykazesz nie.
Bo jak narazie to jestes emitowym lachonem ktoremu sie wydaje ze wszystko wie...
Nie twierdze ze na benefitach sie znasz potrafisz o tym dlugo rozprawiac i poradzic komu trzeba. To akurat twoja pozytywna strona i masz w tej kwestii duza praktyke. Ale jak bierzesz sie za psychologie i charakterystyke ludzi to poprostu noz sie w kieszeni otwiera. Trzasnij juz ta kopara i milcz!

kama79_79
Glasgow
22 709
#3207.02.2010, 15:00

Sluchaj gowniarzu, inaczej sie nie da...Pracuje w takim miejscu, gdzie takie i podobne sytuacje maja miejsce i nauczono mnie, zeby odpowiednio interpretowac fakty, analizowac zachowania ludzi, ktorzy poprostu klamia, koloryzuja.Wczoraj minal tydzien, matki wciaz nie znaleziono.Skutecznie sie ukryla.Tak robia ludzie, ktorzy maja jakies problemy?Nie, bo nie sa w stanie racjonalnie myslec, planowac...
Depresja poprodowa nie objawia sie chcecia ucieczki drogi chlopcze, ukrywaniem sie a przede wszystkim klamstwem.Pani zaplanowala porod w UK, znalazla powod, by opuscic szpital i poprostu uciekla.Gdyby miala problemy natury psychicznej, to nikt z personelu nie zgodzilby sie na opuszczenie przez nia placowki.Podciagaj to sobie, pod co chcesz, uzywaj argumentow, prosto z rynsztoku, jesli nie potrafisz inaczej...

Ty tlumaczysz, analizujesz zachowania gwalciciela, zlodzieja a z kobiet robisz niewolnice mezczyzn, niby taka jest natura czlowieka.Dla ciebie kazdy jest gwalcicielem, tylko nie ty...Masz krotka pamiec chlopcze...i pecha, ze trafiles na mnie.Chore, niedojrzale poglady a geba , jak jaczy, tak jaczy temat.

Twoja opinia jest tak znaczaca, jak te twoje brudy pochowane po katach, dla ktorych potrafiles znalezc wytlumaczenie(w kwestii gwaltu na australijce rowniez), tutaj uwazasz, ze pani, jest ofiara...Ofiara jest, wlasnej glupoty i wyrachowania.

Profil nieaktywny
sklejacz
#3509.02.2010, 14:46

Kama ty to dopiero jestes narcyz...
Hehehe. Myslisz ze ja ciebie zlosze do moderacji za ta pyskowke i nazywanie mnie od gowniarzy?

Jak ci brakuje argumentow wtedy zaczynasz swoje ublizania.
Wiedz umowmy sie jestem chorym na hiv cpunem, gwalce staruszki uwodze nieletnie w mlodosci zgwalcilem pimpka. Do to tego mam brudne skarpety pod lozkiem, nie myje zebow przed zasnieciem. Nie zmieniam bielizny codziennie. Do szkoly mialem pod gorke, koledzy mnie bija i jestem geyem. Jesli z tego tytulu poczujesz sie lepiej to moge byc tym wszystkim...
Ale co to ma wspolnego z ww tematem.

Narazie nie odpowiedzialas konkretnie na konkretne pytania. Wogole nie ustosunkowalas sie do niczego. To co napisalas to jakies chrzakniecia i powolywanie sie na nic nie warte argumenty jak naprzyklad

'Pracuje w takim miejscu, gdzie takie i podobne sytuacje maja miejsce i nauczono mnie, zeby odpowiednio interpretowac fakty, analizowac zachowania ludzi, ktorzy poprostu klamia, koloryzuja'

Konkretnie gdzie pracujesz. Konkretnie z jakimi sytuacjami mialas do czynienia imie i nazwisko sytuacja charaterystyka i wnioski z sytuacji ktore mialy miejsce, oraz kto te wnioski wyciagal.
Kto cie nauczyl imie nazwisko stopien naukowy. Ile lat uczylas sie pod jego kierunkiem i jaka specjalizacje robilas.

Profil nieaktywny
sklejacz
#3609.02.2010, 14:46

Kama ty to dopiero jestes narcyz...
Hehehe. Myslisz ze ja ciebie zlosze do moderacji za ta pyskowke i nazywanie mnie od gowniarzy?

Jak ci brakuje argumentow wtedy zaczynasz swoje ublizania.
Wiedz umowmy sie jestem chorym na hiv cpunem, gwalce staruszki uwodze nieletnie w mlodosci zgwalcilem pimpka. Do to tego mam brudne skarpety pod lozkiem, nie myje zebow przed zasnieciem. Nie zmieniam bielizny codziennie. Do szkoly mialem pod gorke, koledzy mnie bija i jestem geyem. Jesli z tego tytulu poczujesz sie lepiej to moge byc tym wszystkim...
Ale co to ma wspolnego z ww tematem.

Narazie nie odpowiedzialas konkretnie na konkretne pytania. Wogole nie ustosunkowalas sie do niczego. To co napisalas to jakies chrzakniecia i powolywanie sie na nic nie warte argumenty jak naprzyklad

'Pracuje w takim miejscu, gdzie takie i podobne sytuacje maja miejsce i nauczono mnie, zeby odpowiednio interpretowac fakty, analizowac zachowania ludzi, ktorzy poprostu klamia, koloryzuja'

Konkretnie gdzie pracujesz. Konkretnie z jakimi sytuacjami mialas do czynienia imie i nazwisko sytuacja charaterystyka i wnioski z sytuacji ktore mialy miejsce, oraz kto te wnioski wyciagal.
Kto cie nauczyl imie nazwisko stopien naukowy. Ile lat uczylas sie pod jego kierunkiem i jaka specjalizacje robilas.

Profil nieaktywny
sklejacz
#3709.02.2010, 15:03

a narazie wykladaj produkty do lodowki a nie swoja madrosc dla internautow...
Jak ci brakuje argumentow to wyzywasz oponentow zeby zmienic temat na slowne gnojenie... Zal mi ciebie.

kama79_79
Glasgow
22 709
#3809.02.2010, 16:18

A co ty mi pierdolisz o wyzywaniu kogokolwiek?Myslisz, ze nie widzialam Twoich wpisow,kierowanych do mnie, ktore zreszta usunieto, w innym temacie-w ktorym to przyznales sie do okradania panstwa?Jak mnie dziecko nazwales?Suka, kurwa?Do kobiety swojej tak sie zwracaj i zadaj szacunku tym samym!Nie pieprz o ublizaniu, bo w swoich wpisach tutaj ubrazasz mi kilkakrotnie!Co ma znaczyc to kolo?Skad to wziales?Ty jestes gejem, miales trudne dziecinstwo, jak sam twierdzisz?To idz do psychiatry, niech to uporzadkuje.Co ciebie obchodzi, gdzie ja pracuje?A jak ci powiem, ze w Social Services, to co zrobisz?Przegryziesz warge?Nie nadajesz sie do dyskusji z normalnymi ludzmi, bo nie masz NIGDY nic do powiedzenia,mylisz fakty, przekrecasz czyjes wypowiedzi, ublizasz, po czym odwracasz kota ogionem, focha puszczasz i grasz cichociemnego, twierdzac, ze ktos poniza twoja zlota gebe.Idz dziecko, zajmij sie tym, co nauczy cie kultury, myslenia i szacunku do rozmowcy!Gowniarz, to nie lachon, ktorym mnie nazwales, no chyba, zes slepy, lub ktos inny korzysta z twojego konta.Nazwalam ci gowniarzem, dzieckiem, bo na takiego sie kreujesz!Mnie, jak twierdzisz cechuje madrosc...ciebie tylko niedojrzalosc.

kama79_79
Glasgow
22 709
#3909.02.2010, 16:20

Mnie brakuje argumentow?Zawsze je mam, co niestety jest powodem sraczki wielu osob.

Profil nieaktywny
sklejacz
#4009.02.2010, 17:52

No i po co tyle wisilku toz to kupa bzdur... Oleju do glowy ci nikt nie naleje... Specjalistka z social service sie znalazla po Szkole Tadeusza Rydzyka...

Powiedzialem ci konkretnie jakie masz podstawy ku temu zeby oceniac ludzi... Konkretnie u kogo studiowalas, jaka specjalizacje robilas, Z czego doktorat pisalas, u kogo itd... Jak wyzej napisales..
A w szkocji w social services to nieuki pracuja..
Wszyscy moglismy nie tak dawno byc swiadkami jak to socjal service oddal dziecko do wychowania dwom gejom...
Wiec nie truj mi tu dziecinko.

Juz pisalem moja osoba nie ma nic do tematu, to co o mnie mowisz to mi zwisa i powiewa...
Tematem jest kobieta ktora porzucila dziecko w szpitalu, a nie moja skromna osoba...

Narcyzku jakas ty zdolna, jak to zawsze masz argumenty jak to zasze masz racje i wszyscy maja z powodu twojej osoby sraczke...
Jak cie nikt nie chwali to trzeba sie samemu pochwalic..
To gdzie ty pracujesz nie interesuje mnie do czasu kiedy nie uzywasz tego jako argumentu w dyskusji jako ze uwaszasz sie za autorytet wiec uzurpujesz sobie prawo do posiadania racji...

Napisalas 'Wnioseki wyciagnelam z informacji podanych przez BBC, wlasnych doswiadczen, zawodowych i informacji zawartych na stronce policji'

Dlatego jesli twoim argumentem jest doswiadczenie zawodowe to pytam konkretnie u kogo sie uczylas jaka dysertacja naukowa jakie doswiadczenie, kto cie promowal...
Rozumiesz juz narcyzku?
Konkretnie odpowiedzi jakie masz przygotowanie do tego zeby z zdjecia i oszczednego opisu na bbc mieszac z blotem osobe ktora zostawila dziecko w szpitalu choc mogla zabic jak 10 tys Polskich kurtyzan kazdego roku robi w UK...
I nie myl znow tematu z moja osoba, bo to sie juz nudne zaczyna robic...

Profil nieaktywny
sklejacz
#4109.02.2010, 17:55

okradanie panstwa tez nie jest tematem ww artykulu...
narcyzku...

kama79_79
Glasgow
22 709
#4209.02.2010, 18:59

Chlopcze:
Wedlug twojego toku myslenia personel NHS wypuszcza za drzwi placowki kobiete, u ktorej nie potwierdzono depresji poporodowej a pacjentka na taka cierpi, bo przeciez kilka dupereli, dla kobiety w pologu to piorytet.Przeciez taka przepustka, po rzeczy osobiste, to cos normalnego, zdarza sie zaskakujaco czesto i nikt z zatrudnionych w tym szpitalu specjalistow nie smial nawet zainteresowac sie stanem psychicznym tej Pani.Zreszta, nie od dzis wiadomo, ze w tym kraju NHS zatrudnia tylko konowalow i glabow, po primary school.Policja to tez nieuki i nie sprawdzili, czy Pani znajduje sie pod adresem, ktorego uzyla, nie rozmawiala z przyjaciolmi, o ktorych wspomina BBC.NHS, Policja, Social Services uwazaja , ze podroz matki w zaawansowanej ciazy, to tez nic szokujacego, tak samo, jak to ze matka pojawia sie na porodowce sama, sama jak widac wychodzi, nikt jej tych majtek nie ma okazji doniesc.Wszystko jest na tyle niejasne, ze wspomniane wyzej sluzby uwazaja, ze bohaterce przydazylo sie cos zlego i napewno, za kilka dni wroci, najpierw do miejsca, w ktorym spedzila kilka dni w UK a pozniej do szpitala, po corke, ktorej nie zabrala, udajac sie po te majtki.

Okradanie panstwa, to twoja domena dziecko, nie nauczono cie jeszcze kultury a juz nauczono krasc.

Ahoj.

Profil nieaktywny
sklejacz
#4309.02.2010, 19:10

znowu odpowiadasz nie na temat...
Czy ty jestes analfabetka funkcjonalna?

pytanie brzmialo j akie masz podstawy ku temu zeby oceniac ludzi... Konkretnie u kogo studiowalas, jaka specjalizacje robilas, Z czego doktorat pisalas, u kogo itd... Jak wyzej napisales..
A w szkocji w social services to nieuki pracuja..
Wszyscy moglismy nie tak dawno byc swiadkami jak to socjal service oddal dziecko do wychowania dwom gejom...
Wiec nie truj mi tu dziecinko.

Nie bede komentowal twojego ostatniego postu bo to kupa bzdur...
Nawet nie wiadomo jak do tego sie zabrac pomieszalas dokumentnie wszystko... Wez moze to jakos poukladaj logicznie to ci odpowiem

Piszac ze socjal servis zatrunia nieukow wnioskowalem to z tego ze zabrali piecdziesiecioparololetnim dziadka wnuki zeby oddac je do adopcji parze geyow. Trzeba byc nieukiem zeby sobie nie zdawac sprawy ze dwom tatusia dzieci trzeba zabierac a nie dawac...
Mnie nauczono krasc a ciepie dawac dupy coraz innym to fagasom... Zmajstruj sobie kolejnego bachora bedziesz miec wiecej benefitow:)))
Mowilem ci lepiej zamknij sie wyjdziesz z twarza...

kama79_79
Glasgow
22 709
#4409.02.2010, 20:11

Czekaj na odpowiedz, do usranej dziecko.

Profil nieaktywny
sklejacz
#4509.02.2010, 20:36

Rewelacja. Jak bedziesz sie mniej odzywac to ludzie patrzac na toje zdjecie wyciagna wniosek ze jestes ....ciagiem. Wyciagna ten wniosek z twojego zdjecia w identyczny sposob jak ty scharakteryzowalas Agnieszke Marciniak... Tylko na podstawie zdjecia z CCTV i opisu na BBC...

Splyn juz i nie wracaj...