Do góry

300-400£

Temat zamknięty
RKJV
296
RKJV 296
04.09.2011, 11:01

Witam. Jako ze jestem kompletnym laikiem a wczoraj malzonka zepsula nasz stary aparat (jakis sony w50) mam pytanko do tych ktorzy sa obeznani w temacie. Co kupic w cenie okolo 300-400£ zeby byc z tego zadowolonym. Nie moze to byc zbyt skomplikowane w obsludze. Ja nawet nie wiem jakie sa roznice miedzy lustrzanka a zwyklym kompaktem. Oczywiscie moze byc cos tanszego. Glownie duzo zdjec na wycieczkach czyli krajobrazy i "imieniny" :) Wiem ze moglbym zglebic fora temu przeznaczone ale z braku czasu nie dam rady. Dzieki z gory za pomoc.

Emigrant.
3 304 30
Emigrant. 3 304 30
#27111.09.2011, 13:04

#265 | ok masz racje...cokolwiek to znaczy :/

urko
19 410 56
urko 19 410 56
#27211.09.2011, 13:06

fornow, ale zauwaz, ze Twoje oryginalne zdjecia sa nieostre i 'zamleczone' :P

P.S. zoner to tez nie photoshop

Emigrant.
3 304 30
Emigrant. 3 304 30
#27311.09.2011, 13:07

Jednak wracajac do tematu ...
Chetnie ogladne zdjecia ktore obiecal pokazac RKJV i jak zwsze zycze udanego i milego focenia :)

urko
19 410 56
urko 19 410 56
#27411.09.2011, 13:10

fornow, np. w #269 nic bym nie poprawial, bo nie trzeba

snow_crash
9 022
snow_crash 9 022
#27511.09.2011, 13:15

@fornal, typowe chowanie glowy w piasek. ;)

Profil nieaktywny
fornow
#27611.09.2011, 13:15

#274 oczywiście że nie ;) i to potrafi typowa lustrzanka dla amatora Nikon D40 6 Megapixeli z kitowym szkłem 18-55mm za 200 funt. Aparat jest mały i zgrabny i nie cięższy jak hybrydy!

snow_crash
9 022
snow_crash 9 022
#27711.09.2011, 13:15

@urko, nie ma sie co wysilac, panowie przeciesz sa juz mistrzami, poprostu bluznisz. ;-)

snow_crash
9 022
snow_crash 9 022
#27811.09.2011, 13:16

Zdjecia z lustrzanek prosto do National Geographic.

Profil nieaktywny
fornow
#27911.09.2011, 13:18

#275 bla bla bla i nic innego

Profil nieaktywny
fornow
#28011.09.2011, 13:20
Profil nieaktywny
fornow
#28111.09.2011, 13:21
urko
19 410 56
urko 19 410 56
#28211.09.2011, 13:50

@snow_crash #277

fakt, ze troche pokory by sie kolegom przydalo ;)

snow_crash
9 022
snow_crash 9 022
#28311.09.2011, 13:52

@urko, doslownie z ust mi to wyjoles ;)

Profil nieaktywny
Ogolony_Siara
#28411.09.2011, 14:02

jakoś nas to nie obchodzi co se do ust wkładacie nawzajem ;P

urko
19 410 56
urko 19 410 56
#28511.09.2011, 14:08

gdyby to byla prawda, to bys nie próbowal byc zlosliwy ;)

Profil nieaktywny
Ogolony_Siara
#28611.09.2011, 14:15

co nie zmienia faktu że pewnie coś se tam wkładacie ;)

urko
19 410 56
urko 19 410 56
#28711.09.2011, 14:18

nie tyle wkladamy, co wyjmujemy - słowa :)

Profil nieaktywny
CALIFORNICATION
#28811.09.2011, 14:24

Z pewnością te osoby , które starały się dowiedz wyższość małpki na lustrzanką pewnie za jakiś czas pojawi się inny temat, w którym będą bronić zalet lustrzanek nad hybrydami czy innymi zabawkami.

buhahahaaa

urko
19 410 56
urko 19 410 56
#28911.09.2011, 14:31

rzeczywiscie śmieszne... :/

snow_crash
9 022
snow_crash 9 022
#29011.09.2011, 14:36

@californication, zapominasz ze wszystko musi miec kontekst, bez jego zrozumienia twoj komentarz jest poprostu ignorancja.

Autor watku szuka, cytuje;

"Nie moze to byc zbyt skomplikowane w obsludze. Ja nawet nie wiem jakie sa roznice miedzy lustrzanka a zwyklym kompaktem. Oczywiscie moze byc cos tanszego. Glownie duzo zdjec na wycieczkach czyli krajobrazy i "imieniny""

"Ma byc proste i robic zdjecia na pamiatke tak jak to ujal radnor. Uzytek domowy, czesc zdjec do wywolania, reszta w kompie. Zadnych efektow specjalnych nie musi miec bo i po co. I tak chyba zadnym z aparatow dobrych filmow sie nie nakreci bo nie do tego to sluzy"

"(...) ja nigdy nie siedzialem w tym temacie bo mnie to nie interesowalo zbytnio. Aparat byl i tyle, focil"

Koledzy jednak jakby zupelnie oslepli i ogluchli, oczy zamglone - uparcie probuja biedakowi na sile wcisnac lustrzanke.

urko
19 410 56
urko 19 410 56
#29111.09.2011, 14:39

... kiedy jemu wystarczy kompakt za 130-150 funtów :)

urko
19 410 56
urko 19 410 56
#29211.09.2011, 14:42

i wklejają, wklejają... a jak ich nie pochwalisz, to się oburzają :P

Profil nieaktywny
CALIFORNICATION
#29311.09.2011, 14:44

a co? D40 czy D3000 a nawet D5000 to takie skomplikowane? Nie widziałem prostszych w obsłudze aparatów.
Przecież to typowe dla wszystkich amatorów i niedzielnych fotografów aparaty. A jakość zdjęć na nawet na automacie lepsza , przecież to widać. Przecież te lustrzanki nie są ani droższe anie większe ani cięższe niż te hybrydy. A wyprostować horyzont, wyostrzać czy nadać barwy zdjęciom to można czasem trzeba z każdego aparatu.

Profil nieaktywny
CALIFORNICATION
#29411.09.2011, 14:48

#291 To jakaś zabawka będzie, to nie które telefony robią lepsze zdjęcia ;)))

Profil nieaktywny
CALIFORNICATION
#29511.09.2011, 15:00

#291 po za tym chciał wydać £300-400 , za to można mieć coś lepszego jak jakąś małpkę!

Emigrant.
3 304 30
Emigrant. 3 304 30
#29611.09.2011, 15:00

urko rozgrzales sie strasznie widze...

Przeciez sam fakt ze "ulepszyles"moje zdjecie wielkosci 175.04 kB wywolane jako JPG juz eliminuje ciebie z dalszej dyskusji.... :)

ale trwaj w przekonaniu ze masz racje :) mnie to przeciez nie boli

PS Napisalem ze zdjecia wklejam aby pokazac jakie zdjecia robie najtansza lustrzanka ,a wy mozecie pokazac swoje z automatu (chetnie zobacze roznice lub jej brak)

Dodam ze opcje A-automatyczne ustawienia ma rowniez lustrzanka

Pozwolcie ocenic innym ktore sa lepsze jakosciowo-bo o to chodzi ..nie o kadrowanie ,czy temat

snow_crash
9 022
snow_crash 9 022
#29711.09.2011, 15:02

@293, widac, ze pojecie o fotografii masz raczej minimalne ;). Po pierwsze nie mowimy tutaj tez o pierwszych z brzegu kompaktach - tylko o powazniejszych propozycjach za £200-£300. Podstawowa roznica jest to ze kompakty wykonuja o wiele wieksza parce jesli chodzi o obrobke zdjec wewnatrz aparau - stad gotowe zdjecia wygladaja lepiej bez koniecznosci dalszego retuszu. Lustrzanka coprawda ma tryb auto - ale nawet wtedy ew. obrobka zdjecia jest minimalna. Lustrzanka ma za zadanie produkowac zdjecia zawierajace jak najwiecej informacji i tym samym majace odpowiedni potencjal do wyciagniecia z nich tresci artystycznej pozadanej przez autora fotografii w procesie postprodukcji - co przeklada sie na to ze zdjecia 'z puszki' nie wygladaja czesto najlepiej (obroka wiaze sie zwykle z utrata jakiejs tam informacji). Drugie, to ze zintegrowane obiektywy w kompaktach maja praktycznie bez wyjatku lepsze wlasciwosci optyczne niz jakikolwiek kitowy obiektyw dolaczony do lustrzanki - a wiec zachodzi koniecznosc dalszych inwestycji i dalszego drazenie w temacie.

snow_crash
9 022
snow_crash 9 022
#29811.09.2011, 15:02

@Emigrant, przyklad dobrego kompaktu masz wczesniej w watku, zdjecia aaarszenik.

Profil nieaktywny
CALIFORNICATION
#29911.09.2011, 15:03

snow_crash #297 z tego co piszesz i pokazałeś również orłem nie jesteś!

Profil nieaktywny
CALIFORNICATION
#30011.09.2011, 15:04

#298 Jak na kompakt fotki zajebiste.

Katalog firm i organizacji Dodaj wpis