Do góry

religia

Temat zamknięty
Profil nieaktywny
ella
08.03.2010, 12:28

hej,

moze ktos zorientowany gdzie odbywaja sie katechezy dla dzieci? Zalezy mi na przygotowaniu i dopuszczeniu dziecka do komunii i bierzmowania.

Dzieki

Irek
1 937
Irek 1 937
#6108.03.2010, 20:25

Walcz lepiej gnomie o mozliwosc pokazania sie na paradzie rownosci.

Profil nieaktywny
marusia
#6208.03.2010, 20:26

nie mam takiej potrzeby,poniewaz nie jestem spedalonym zboczencem,za to ty masz iedealne warunki ku temu.

Profil nieaktywny
adam1977
#6308.03.2010, 21:09

Co za pierdoly i dziecinne obrazanie sie na katolicyzm!!
Zanim zrobicie z siebie nowego Lutra z powodu tego ,ze ksiadz byl zly na religi lub kledzy dostali wiecej prezentow na komuni !? Moze dlatego ,ze buduja tyle kosciolow albo sie za duzo modla?! Smieszne sa te komentarze ludzi chcacych sprowadzic do parteru 2000 lat tradycji rzymsko-katolickiej. Wedlug nich wszystko to iluzje i fatamorgana, wydawanie pieniedzy na budynki itp itd
Ludzie czy wasze myslenie jest rzeczywiscie takie plytkie czy tylko udajecie obojetnosc, obrazeni na kosciol jak mali chlopcy w piaskownicy ?

Profil nieaktywny
Użytkownik
#6408.03.2010, 21:17

Właściwie to Ci współczuje braku krytycznej refleksji na kościołem...i smutne, że widzisz w tym mambo-jambo jakiś sens z wyjątkiem finansowego...no, ale najstarsza firma świata opanowała manipulacje do perfekcji, więc nie dziwi mnie Twoje święte oburzenie...

Profil nieaktywny
adam1977
#6508.03.2010, 21:20

Do pani z tytulu
W pelni popieram poszerzanie i rozwijanie wrazliwosci w dziecku szczegolnie w tym zobojetnialym i materialistycznym swiecie. Sam staram sie zaprowadzac dziecko do kosciola jak czesto moge zeby uczylo sie pokory,milosci i szacunku do swiata. Zaluje ,ze nie chodzi do szkoly katolickiej bo tutaj sa one na lepszym poziomie niz w Polsce.
Do panow szydercow - od kiedy to dziecko ma wybor co do tego jak jest wychowywane? Do jakiej szkoly chodzi ,ktora tradycje religijna poznaje?

kama79_79
Glasgow
22 709
#6608.03.2010, 21:21

Hrabia...o prezenty tutaj mi absolutnie nie chodzi.Moje panny maja wszystko...

Profil nieaktywny
Użytkownik
#6708.03.2010, 21:24

adam1977
#65 | Dziś - 21:20
Do pani z tytulu
W pelni popieram poszerzanie i rozwijanie wrazliwosci w dziecku szczegolnie w tym zobojetnialym i materialistycznym swiecie. Sam staram sie zaprowadzac dziecko do kosciola jak czesto moge zeby uczylo sie pokory,milosci i szacunku do swiata. Zaluje ,ze nie chodzi do szkoly katolickiej bo tutaj sa one na lepszym poziomie niz w Polsce.
Do panow szydercow - od kiedy to dziecko ma wybor co do tego jak jest wychowywane? Do jakiej szkoly chodzi ,ktora tradycje religijna poznaje?
____________________________________________________________________________________________

Jakbyś nie był bezmyślnym katolickim ignorantem to byś wiedział na przykład, że w prawosławiu chrzest przyjąc mogą osoby dorosłe...poza tym traktowanie dziecka przedmiotowo uważam za niedopuszczalne...chcesz wysyłać do kościoła twoja sprawa...ja swoje pośle na dodatkowy angielski albo informatykę, gdyż z tego będzie jakiś pożytek....

Profil nieaktywny
Użytkownik
#6808.03.2010, 21:24

*tzn. musisz być pełnoletni by móc zostać ochrzczonym

Profil nieaktywny
adam1977
#6908.03.2010, 21:26

Rusz troche tym co jest pod czaszka ty krorego nikt nie manipuluje!
Krytyczna refleksja nie powinna burzyc calosci dokonan a wasze komentarze jakby do tego zmierzaja.
To ,ze ktos zle dodal 2+2 nie obala waznosci arytmetyki!!!!

Profil nieaktywny
Użytkownik
#7008.03.2010, 21:27

P.S. Te chrzty, bierzmowania dzieci to nonsens, gdyż nie jest ono w stanie zrozumieć rangi i znaczenia tych religijnych ceremonii...z pewnością natomiast rośnie KK statystyka wiernych, którą usiłuje potem wykorzystać do wpieprzania się w życie publiczne i narzucania im wizj kościoła...

Profil nieaktywny
Użytkownik
#7108.03.2010, 21:29

adam1977
#69 | Dziś - 21:26
Rusz troche tym co jest pod czaszka ty krorego nikt nie manipuluje!
Krytyczna refleksja nie powinna burzyc calosci dokonan a wasze komentarze jakby do tego zmierzaja.
To ,ze ktos zle dodal 2+2 nie obala waznosci arytmetyki!!!!
____________________________________________________________________________________________

Zaraz Ci moge dowieść, że sam nie wiesz w co wierzysz...a żone stukasz w gumce panie katolik???

Profil nieaktywny
Użytkownik
#7208.03.2010, 21:29

A mięsa w piątek nie jesz??

Profil nieaktywny
adam1977
#7308.03.2010, 21:29

To jak poslesz na dodatkowy angielski to nie traktujesz przedmiotowo - przeciez dokonujesz wyboru za dziecko!?

Profil nieaktywny
Użytkownik
#7408.03.2010, 21:30

"Katolicyzm to najbardziej nietolerancyjna religia ze wszystkich" - John Locke

Nie ma tolerancji wobec nietolerancji!!!

JKJK
389
JKJK 389
#7508.03.2010, 21:31

adam1977 - o jakiej tradycji mowisz? paleniu ludzi na stosie bo mieli inne pcoglady? Mordowaniu wszystkich ktorzy sa inni? wyprawach krzyzwych? Wiekach ciemnoty? To jest ta super tradycja? A co z tradycja Polski ktora byla przed chrztem Polski? Ona jest be bo ksiadz tak powiedzial? Co to ma wspolnego z biblia? czlowieku taki slepy jestes czy tylko udajesz? nie widzisz roznicy miedzy tym co deklaruja katolicy a tym co robia?
Jako rodzic powinienes dbac o dziecko. W kosciele to nie ma mateializmu? Ksieza nie dbaja o kase? Na piechote chodza? Szczupli bo poszcza? Tylko sie modla?

Profil nieaktywny
Użytkownik
#7608.03.2010, 21:31

Wpisów: 16
adam1977
#73 | Dziś - 21:29
To jak poslesz na dodatkowy angielski to nie traktujesz przedmiotowo - przeciez dokonujesz wyboru za dziecko!?
____________________________________________________________________________________________

Wychowałbym tak, żeby chciało a jak wybierz inaczej to na pewno to uszanuje...

Profil nieaktywny
adam1977
#7708.03.2010, 21:32

A znasz "miluj blizniego jak siebie samego"?

Profil nieaktywny
Użytkownik
#7808.03.2010, 21:32

*wybierze

Profil nieaktywny
adam1977
#7908.03.2010, 21:34

To uszanuj ,ze sa ludzie chcacy wychowac dzieci zgodnie z tym co napisalem w 77. I nie pieprz o miesie gumkach i innych marginesowych sprawach nie odnoszacych sie do setna katolicyzmu

Profil nieaktywny
Użytkownik
#8008.03.2010, 21:34

adam1977
#77 | Dziś - 21:32
A znasz "miluj blizniego jak siebie samego"?
____________________________________________________________________________________________

A co klasówke z religii mi robisz???

Czytałem ojców kościoła pod bacznym okiem rektora wyższego seminarium dyuchownego a z religii za młodu byłem najlepszy, więc jak się nie obrócisz dupa z tyłu...wiem, co krytykuje i co odrzucam!!!

kitka12
44
kitka12 44
#8108.03.2010, 21:35

Mówicie, że ludzie, którzy przez całe życie wychowują swoje dzieci w wierze chrześcijańskiej, nie dają im żadnego wyboru w sprawie wybrania swojej wiary.
A jak niby z Wami jest?
Przez całe życie będziecie rozmawiać przy dziecku, (świadomie czy nie), że Bóg nie istnieje, że to co On stworzył nie ma żadnego sensu, że wiara sama przed sobą stawia wiele sprzeczności, to co niby takie dziecko ma myslec? czy ono będzie miało jakiś wybór skoro poza "prawdami", które Wy(ateiści)przedstawiacie, nie zna nic innego. Wątpliwe jest to, że kiedykolwiek pozwolicie na to, żeby dziecko miało styczność z jakimkolwiek innym wyznaniem niż wasze, więc śmiało mozna stwierdzić, że tak samo jak katole, wy-ateiści nie dajeci swoim dzieciom wyboru.

Profil nieaktywny
Użytkownik
#8208.03.2010, 21:36

adam1977
#79 | Dziś - 21:34
To uszanuj ,ze sa ludzie chcacy wychowac dzieci zgodnie z tym co napisalem w 77. I nie pieprz o miesie gumkach i innych marginesowych sprawach nie odnoszacych sie do setna katolicyzmu
____________________________________________________________________________________________

Znaczy klasycznie katolicznie traktujesz religie wybiórczo - to mi pasuje a to nie i nie będe tego przestrzegał:DDD

Śmiechu warte...

Profil nieaktywny
Użytkownik
#8308.03.2010, 21:37
Profil nieaktywny
adam1977
#8408.03.2010, 21:38

JK
Slyszales o kims takim jak Jezus i Jego naukach? Polecam bo to jest setno sprawy a nie jakies wyprawy krzyzowe lub palenie na stosie. Hitler tez gazowal w imie Boga i co tea wina katolicyzmu? Krzyzacy to samo. To ,ze ktos bladzi nie znaczy ,ze musisz obarczac tym wszystkich

Profil nieaktywny
Użytkownik
#8508.03.2010, 21:38

"Gdyby nie było śmierci to nie byłoby religii"

Fauerbach

Profil nieaktywny
Użytkownik
#8608.03.2010, 21:39

adam1977
#84 | Dziś - 21:38
JK
Slyszales o kims takim jak Jezus i Jego naukach? Polecam bo to jest setno sprawy a nie jakies wyprawy krzyzowe lub palenie na stosie. Hitler tez gazowal w imie Boga i co tea wina katolicyzmu? Krzyzacy to samo. To ,ze ktos bladzi nie znaczy ,ze musisz obarczac tym wszystkich
___________________________________________________________________________________________

To jest stary bełkot....

JKJK
389
JKJK 389
#8708.03.2010, 21:40

dziewczyna stąd - jak dziecko bedzie mialo 18 lat to moze robic co chce a nie na sile za mlodu zmuszac do czegos wbrew woli dziecka i wmawiac mu ze to dla jego dobra, jak 18 letnia osoba powie ze chce byc katolikiem to jest jej prywatna sprawa,

Profil nieaktywny
Użytkownik
#8808.03.2010, 21:41

dziewczyna stąd
#81 | Dziś - 21:35
Mówicie, że ludzie, którzy przez całe życie wychowują swoje dzieci w wierze chrześcijańskiej, nie dają im żadnego wyboru w sprawie wybrania swojej wiary.
A jak niby z Wami jest?
Przez całe życie będziecie rozmawiać przy dziecku, (świadomie czy nie), że Bóg nie istnieje, że to co On stworzył nie ma żadnego sensu, że wiara sama przed sobą stawia wiele sprzeczności, to co niby takie dziecko ma myslec? czy ono będzie miało jakiś wybór skoro poza "prawdami", które Wy(ateiści)przedstawiacie, nie zna nic innego. Wątpliwe jest to, że kiedykolwiek pozwolicie na to, żeby dziecko miało styczność z jakimkolwiek innym wyznaniem niż wasze, więc śmiało mozna stwierdzić, że tak samo jak katole, wy-ateiści nie dajeci swoim dzieciom wyboru.
__________________________________________________________________________________________

Czy mięsci w twojej głowie, że nie każda religia zakłada jakiegoś Boga i można być religijnym bez przekonania, że jakiś brodaty facet w chmurach wiec co dobre a co złe???

Profil nieaktywny
adam1977
#8908.03.2010, 21:41

Hrabia nie wiem o co ci chodzie , powaznie?
Jak to wybiorczo? Katolicy maj jedno najwazniejsze przykazanie - poczytaj #77

Profil nieaktywny
Użytkownik
#9008.03.2010, 21:42

P.S. Na szczęście w Polsce krzyże znikną ze szkół...

Katalog firm i organizacji Dodaj wpis