Do góry

Dlaczego związki na emigracji rozpadają się?

Temat zamknięty
Kuba
32
Kuba 32
23.05.2009, 09:18

Bardzo często spotykam się z tym, że Polki w Szkocji/Anglii porzucają swoich polskich facetów niekiedy po wieloletnim udanym związku i zamieniają dawnych swoich chłopaków czy mężów na tubylców? Znam wiele par i małżeństw, które właśnie tutaj zakończyły swój żywot i zwykle ona wymienia faceta Polaka na Szkota czy Anglika. To już chyba staje się normą. Dlaczego tak się dzieje? Co sądzicie o takich kobietach?

FacePlant
16 223
FacePlant 16 223
#33128.05.2009, 09:58

bus, po twoich kilku powyzszych postach, obawiam sie o rychla zmiane toru dyskusji, na kolejny raz :
jak ta polka smiala spotykac sie z kims kto polakiem nie jest?
Nigiegodna!
Ukamienowac!Zero wstydu!

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#33228.05.2009, 10:20

mylisz się bugi.

FacePlant
16 223
FacePlant 16 223
#33328.05.2009, 10:26

ale tak to brzmi

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#33428.05.2009, 10:28

Boogie...to fakt,każdy ma swoje prawo do miłości i śmieszą mnie osobiście również wypowiedzi typu:,,dlaczego ze Szkotem,Rumunem,Rosjaninem,Francuzem,Grekiem itd...,,moja młodsza siostra jest z Francuzem pochodzenia rumuńskiego i to jest cudowny,z ogromnym poczuciem humoru facet,nawet polskiego sie dla niej uczy...A co do kasy to zarabiają te same pieniądze....miłość

Liryczna
Aberdoom
6 776
#33528.05.2009, 10:29

Ami Ami
Myślę, że szukanie własnego szczęścia nie jest efektem przewrócenia się w głowie.

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#33628.05.2009, 10:29

ja bardziej do tego wiatru w gaciach...

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#33728.05.2009, 10:41

Asiuchna tak,ale czasem też jest tak że ktoś tu przyjedzie,łatwi faceci,łatwe panienki...daleko od domu i zero skrupółów...czasem to tylko kropla co przeważa czarkę goryczy i wtedy się nie dziwię...

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#33828.05.2009, 10:42

każdy ma prawo do orgazmu, ale dlaczego na widok obsłgi z takeway mariole dostaja szału, w czasie gdy marian tyra w fabryce, jak sie hce wolności trza było samemu na wyspy uderzac, fajnie jest przyjechac we dwoje ustawić się, a potem rzucic łosiowi, słuchaj ja jednak wolę turasów...emigrancja pokazuje wiele ludzkich cech i tych dobrych i tych złych.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#33928.05.2009, 10:45

a faceci bus37 to lepsi ilu z nich szuka w ,,sex bez milości,, bzykanka a jakaś kretynka zwana ,,Wierną Penelopą,, siedzi w domu i listy miłosne do lubego śle przekonana o uczciwości swego ,,Bohatera,,?

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#34028.05.2009, 10:48

po za tym nie rozmawiamy tutaj o singlachi ich wolosci wyboru tylko o zwiazkach które rozpadaja sie bo jedno z nich dostaje waitru w żagle, patrz w gacie....

...pierdolicie tu o pijakach, biciu itepe ale to jest inna bajka.

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#34128.05.2009, 10:49

załóż wątek o facetach więc... ten jest o mariolach.

FacePlant
16 223
FacePlant 16 223
#34228.05.2009, 10:50

dobrze, ze ten watek dotyczy tak malego procentu kobiet zatem
bo ilez w koncu jest mariol na wyspach?

Dorota

Liryczna
Aberdoom
6 776
#34328.05.2009, 10:58

bus 37 (offline)
#341 | 10:49, 28.05.2009
załóż wątek o facetach więc... ten jest o mariolach.
-------------

Po co nam te ograniczenia?

I kto to jest "Mariola"?

witka
1 824
witka 1 824
#34428.05.2009, 11:27

Mariolka co z turasem siedzi...

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#34528.05.2009, 11:35

w tytule jest,, Dlaczego związki na emigracji rozpadają się,, bus37... i dlaczego można sobie bezkarnie jechać po kobietach a faceci to co wyższa rasa,czy co? Mamy kochanieńki równouprawnienie .... tak już kilkadziesiąt lat....

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#34628.05.2009, 11:39

witka er
#344 | 11:27, 28.05.2009 .Mariolka co z turasem siedzi...,,

i Zenon co po dyskotekach bzyka co popadnie a od lubej wybranki serca oczekuje dziewictwa......buhahaha

Kuba
32
Kuba 32
#34728.05.2009, 12:00

Widzę, że temat się rozwinął, wzbudził zainteresowanie i jest na topie od kilku dobrych dni. Więc reasumując, śmiało mogę wysunąć wniosek, iż wielu z nas spotkało się z tym zjawiskiem, że Polki lecą na zagranicznych. I można tu zaprzeczać i dewagować, że każdy ma prawo wyboru itp. lecz fakty mówią same za siebie. Zresztą można zauważyć, że osoby, które negują to twierdzenie to głównie kobiety, które miały związek z obcokrajowcem lub często niświadomie myślą o takim w przyszłości. Co ciekawe, ostatnio rozmawiałem przez gg z koleżanką w Polsce, która po 5-letnim związku z moim przyjacielem stwierdziła, iż jej związek to jednak nie to o czym marzyła i znalazła sobie na studiach chłopaka z Belgii. Mój przyjaciel jest załamany bo nigdy nie spodziewał się tego. Więc to nie tyczy się tylko emigracji (choć zapewne tutaj jest to bardziej namacalne) lecz potwierdza fakt, że dla naszych rodaczek chłopak zagraniczny zawsze będzie lepszy, może być dla niej prestiżem i szpanem haha. Nie bierze jednak pod uwagę tego, iż różnice w mentalności i kulturze sprawiają, że takie związki nie przetrwają zwykle dłuższego okresu czasu niż kilka lat, chemia i fascynacja nie trwa wiecznie. I nie mam nic przeciwko, jeśli taka kobieta jest wolna, niech sobie robi wtedy co chce, lecz dlaczego rozwala związek, nie interesując się zbytnio przyszłością partnera.
Ktoś pytał, dlaczego faceci nie szukają Szkotek? Otóż według mnie jest jeden podstawowy powód - Polak widzi, iż Szkotka jest kobietą nieprzyszłościową, padły już takie słowa tutaj, że myśli tylko o sobie i o swoich przyjemnościach. Zgadzam się z tym całkowicie, znam to z obserwacji i doswiadczenia. Jasne, że znowu generalizujemy tutaj, oczywiście są wyjątki, lecz w większości jest to prawda. Więc śmiem twierdzić, że jednak Polak potrafi ruszyć mózgownicę i nie wkręcać się w taki związek, który z góry jest skazany na rozpad. Polki niestety nie potrafią myśleć w ten sposób, co potwierdzają między innymi powyższe komentarze.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#34828.05.2009, 12:11

strasznie sexistowski text Kuba....

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#34928.05.2009, 12:17

strasznie się cieszę,że jestem u boku czlowieka,ktoremu nie muszę ,,przynosić kapci w zębach,, jak niektóre moje rodaczki....

Profil nieaktywny
baruch
#35028.05.2009, 12:20

Asiuchna (nałoRZnica krUla)
#335 | 10:29, 28.05.2009

Ami Ami
Myślę, że szukanie własnego szczęścia nie jest efektem przewrócenia się w głowie.

8-)

objawem ?

Profil nieaktywny
baruch
#35128.05.2009, 12:23

BOObi In The Dark
#342 | 10:50, 28.05.2009

dobrze, ze ten watek dotyczy tak malego procentu kobiet zatem
bo ilez w koncu jest mariol na wyspach?

Dorota

8-)

99.97%

Profil nieaktywny
baruch
#35328.05.2009, 12:38

ilustracja mentalnosci kobiety Mariolki
http://www.youtube.com/watch?v=0lcj...

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#35428.05.2009, 13:19

bywa i tak Baruch...bywa

Profil nieaktywny
Delije
#35528.05.2009, 13:28

Dlaczego związki na emigracji rozpadają się?

Wydaje mi się, że jest kilka przyczyn:

Pierwsza, większość kobiet nie lubi nudziaży, a takimi zaczynają wydawać się im ich partnerzy, z którymi przybyły z prowincji polskiej, którzy tylko pracując całymi dniami blado wypadają przy wyluzowanych, imprezujących Szkotach czy prowadzących własne interesy kolegach z Azji.

Druga, jak sie codziennie je schabowy z ziemniakami, to normalne jest, że przy możliwości spóbowania czegoś egzotycznego większość ludzi zamawia kaczkę po pekińsku czy shoarmę, to taka mała metafora kulinarna, ale tak samo jest w życiu - z resztą mam tak samo, bardziej kręci mnie laska w sesnie erotycznym z obcej nacji, to chyba naturalne w miarę

Trzecia, większość lasek przyjeżdząjących do Szkocji nie są jakimiś silnymi i niezależnymi kobietami, które są w stanie zrobić jakąś karierę na wyspach czy zarabiać pieniędzę pozwalające wyrwać się z zamkniętego kręgu emigracyjnego życia z obcymi ludźmi w jednym mieszkaniu i życia od piątku do piątku, więc potrzebują właśnie takiego samca, który będzie w stanie zapewnić im inne życie i wydaje im się, że większe szanse mają lokalni chłopcy

ketlean14
28
#35628.05.2009, 13:32

Ja Ci mogę powiedzieć dlaczego ja zostawiłam "mojego" polskiego faceta i jestem ze Szkotem.
Wkurzało mnie, że wszystko musiałam załatwiać sama bo on albo spał albo twierdził, że nie potrafi się dogadać mimo, że znał angielski. Wkurzało mnie, że zamiast spędzać czas ze mną spał po 14h na dobę i miał pretensje, że ja w tym czasie idę na siłownie. Mało tego, tak go to irytowało, że usłyszałam że się z kimś bzykam na siłowni bo mam siniaki na kolanach!!! Miałam, ale dlatego, że robiłam babskie pompki. Wkurzał mnie bo miał 30 lat, w Szkocji był od 5 lat a pracował jako doorman, bez ubezpieczenia, a na moje pytania czy mu to nie przeszkadza odpowiadał, że nie, a jak straci tę pracę to znajdzie inną, podobną, bo to Szkocja nie Polska! Ja miałam i mam ambicję żeby coś w życiu osiągnąć on nie. Kobieta potrzebuje partnera, który będzie jej dorównywał albo motywował nie takiego co ciągnie ją w dół. Oboje pracowaliśmy, ale on nigdy nie miał pieniędzy na wakacje mimo, że to ja utrzymywałam dom. Po zaręczynach zaczęłam się zastanawiać jaka przyszłość mnie czeka z nim i czy nadaje się on na ojca rodziny? Zamiast się zmienić i przekonać mnie, że może być lepiej było jeszcze gorzej.
Mój ówczesny przyjaciel Szkot, był osobą z którą mogłam o tym pogadać, wyżalić się i wypłakać. On namawiał mnie, żebym nie rezygnowała z tego związku, ale ja podjęłam inną decyzję. Po pół roku zaczęłam spotykać się ze Szkotem, który pokazał mi co to znaczy związek partnerski.

Profil nieaktywny
Delije
#35728.05.2009, 13:48

śpiochy są w kazdej nacji

kijevna
18 941
kijevna 18 941
#35828.05.2009, 13:59

co za bzdury Kuba - już to było wcześniej pisane - żal Ci porzuconego kolegi, lepeij by było jakby dziewczyna tkwiła w tym 'przyszłościowym' związku, bo...taaa bo jest przyszłościowy???
ja odeszła widać jej czegoś było brak (to głupi i często podawany powód odejścia niedojrzałych bab, ale tak się właśnie nabywa doświadczenia - może kiedys zrozumie co straciła i doceni, niestety to jeszcze nie ten etap)

"Ktoś pytał, dlaczego faceci nie szukają Szkotek? Otóż według mnie jest jeden podstawowy powód - Polak widzi, iż Szkotka jest kobietą nieprzyszłościową, padły już takie słowa tutaj, że myśli tylko o sobie i o swoich przyjemnościach."
Z tego wnioskuję, że Polki są przyszłościowe, bo myślą tylko o partnerze i jego przyjemnościach?
hehehehehehe
to już wiem o co chodzi dziękuje za szczerość:):)):):)
a Ty masz odpowiedz dlaczego jesteście porzucani:)

Profil nieaktywny
Delije
#35928.05.2009, 14:08

Ja Ci mogę powiedzieć dlaczego zostałem zostawiony przez "moją" polską kobietę, która teraz jest ze Szkotem.
Wkurzało ją, że wszystko musiała załatwiać sama bo ja albo spałem albo twierdziłem, że nie potrafię się dogadać mimo, że znam angielski - ona głupia oczywiście to łykała. Wkurzało ją, że zamiast spędzać czas z nią spałem po 14h na dobę i miałem pretensje, że ona w tym czasie idzie na siłownie. Mało tego, tak mnie to wkurwiało, że powiedziałem jej, że się z kimś bzyka na siłowni bo ma siniaki na kolanach!!! - prawda jest taka, że to ja w czasie jej siłowni bzykałem inne panienki. Wkurzałem ją bo mam 30 lat, w Szkocji jestem od 5 lat a pracuję jako doorman, bez ubezpieczenia, a jak stracę tę pracę to znajdę inną, podobną, bo to Szkocja nie Polska! - a co miałem niby robić innego skoro ona mnie utrzymywała. Ona miała i ma ambicję żeby coś w życiu osiągnąć, ja nie - po co miałem mieć ambicje, wystarczy, że jedna osoba ma. Według niej kobieta potrzebuje partnera, który będzie jej dorównywał albo motywował nie takiego co ciągnie ją w dół - ja uważałem odwrotnie. Oboje pracowaliśmy, ale ja nigdy nie miałem pieniędzy na wakacje mimo, że to ona utrzymywała dom - głupich nie sięją hehe

Po zaręczynach zacząłem się zastanawiać jak długo jest jeszcze w stanie mnie utrzymywać i pozwalac spać po 14 godzin dziennie. Niestety zorientowała się w końcu, że jestem pasożytem i tylko chodzi mi o seks (kiepski bo kiepski, ale zawsze) i 14 godzin snu

Po pół roku zaczęła spotykać się z rudym Szkotem, który pokazał jej ponoć co to znaczy związek partnerski.

Liryczna
Aberdoom
6 776
#36028.05.2009, 14:11

Katalog firm i organizacji Dodaj wpis