Do góry

"Sztos 2 - Polish Roulette" w kinach w UK

Dziś na ekrany 40 kin na Wyspach wchodzi "Sztos 2". – Ten film przypomina mi kolorystyką twórczość Pedro Almodóvara – mówi krytyk filmowy Phillip Bergson. – Nie chcę zdradzać fabuły, ale uśmiałem się. Chociaż dla mnie jako Anglika obraz stanu wojennego jest trochę przerażający. Podziwiam Polaków, że potrafią się z tego śmiać – mówi Bergson.

W Wielkiej Brytanii film można zobaczyć w wybranych kinach sieci Cineworld Cinemas (zobacz listę kin).

– Ćwiczyłem ten sztos – mówi Synek do Eryka w pierwszej części filmu. – Pakuj mandżur i jedziemy – w dalszej części mówi Eryk do Synka. – Przecież po sezonie jest – opowiada Synek. – Znam miejsca… – ripostuje Eryk.

Kawałek mafijnej historii Polski

To jeden z kultowych dialogów tego filmu, wykorzystywany potem wielokrotnie. Podcast z tym dialogiem znalazł się między innymi na płycie Molesty. Od tej rozmowy filmowych bohaterów rozpoczął się właściwe główny wątek filmu "Sztos". Czy nowa wersja ma również szansę stać się kultowym filmem?

Eryka ze "Sztosu" uczcili też artyści z Trójmiasta w "Projekcie Trójząb" wersem: „Zagrywa Eryk, Polska Północna”. Kawałek jest oczywisty tylko dla fanów polskich komedii.

- Ten film przypomina mi kolorystyką twórczość Pedro Almodóvara – mówi krytyk filmowy Phillip Bergson. Miał okazję obejrzeć "Sztos 2" kilka tygodni temu. – Nie chcę zdradzać fabuły, ale uśmiałem się, chociaż dla mnie jako Anglika obraz stanu wojennego jest trochę przerażający. Podziwiam Polaków, że potrafią się z tego śmiać – mówi Bergson.

"Sztos 2 – Polish Roulette" (tytuł wprowadzony specjalnie na rynek brytyjski) jest niejako kontynuacją historii głównych bohaterów "Sztosu" – Synka i Eryka. – Skończył się już czas kolorowych lat 70. i zaczął się stan wojenny – opowiada Cezary Pazura, producent "Sztosu 2" i aktor grający w obu filmach. – Nasi bohaterowie świetnie sobie w tym momencie polskiej historii radzą – opowiada Pazura.

Najważniejszy jest scenariusz. On jest kotwicą i bez dobrego scenariusza w ogóle nikt nie zabierze się za robienie filmu. Podkreślają to Olaf Lubaszenko, reżyser i autor scenariusza, oraz Cezary Pazura.

 
– Chciałem tutaj wspomnieć scenarzystę pierwszego "Sztosu" Jerzego Kolasę, z którym napisaliśmy wspólnie scenariusz do drugiej części – mówi Olaf Lubaszenko. – W sumie to on nam dostarczał różnych historii, które pojawiają się w obu filmach. – Jak byśmy ten film pokazali w latach 80., to pewnie mielibyśmy kłopoty z mafią – dodaje Pazura. – W obu filmach pokazujemy na przykład tzw. wajchę – to prawdziwe metody wykorzystywane wtedy do oszukiwania "klientów" – gdybyśmy to zdradzili, to byśmy mieli wydany na siebie wyrok – opowiada.

W filmie wykorzystane zostały prawdziwe elementy scenografii pochodzące z tamtego okresu. Ubrania uszyto z oryginalnych, używanych wtedy materiałów. – Aż dziw bierze, że my wtedy w takich rzeczach chodziliśmy – mówi ze śmiechem Bogusław Linda, który w "Sztosie 2" wcielił się w rolę oficera Służby Bezpieczeństwa.

Zapowiada się komedia, która powinna rozbawić nas do łez. Pamiętając pierwszą część filmu, mamy nadzieję, że ta również przejdzie do historii.

"Sztos 2 – Polish Roulette" będzie miał swoją premierę 19 stycznia w Warszawie. W tym samym dniu w Londynie grupa wybranych polskich i angielskich dziennikarzy będzie miała możliwość obejrzenia specjalnego pokazu filmu. Wczoraj, 26 stycznia na Haymarket w Londynie odbyła się brytyjska premiera. W Londynie pojawili się twórcy i aktorzy, którzy zagrali – nieraz brawurowo – w filmie.

Szykuje się duża i wspaniała impreza. – Przyjedzie do nas z Polski w sumie kilkanaście osób, w tym prawie wszyscy aktorzy odtwarzające główne role – mówi Piotr Grześkiewicz, Executive Vice President Cooltura Films, która zajmuje się dystrybucją filmu na terenie UK i Irlandii. – Film wchodzi do kin już następnego dnia po premierze, czyli 27 stycznia – dodaje.

"Wchodzi" to pojęcie pejoratywne. Film będzie wyświetlany w ponad 40 kinach w 30 miejscowościach na terenie Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz na wyspie Jersey.

Sztos po raz drugi

W główne role wcielili się m.in. Cezary Pazura (Synek), Borys Szyc (Janek), Edward Linde (Markiz), Bogusław Linda (Królik) i Bartłomiej Topa (Ludwik). W filmie zobaczymy także m.in. Jana Nowickiego, Janusza Józefowicza, Ewę Gawryluk, Michała Pielę, Mirosława Zbrojewicza i Michała Milowicza.

– Po trzech miesiącach, które spędziliśmy na planie "Sztosu", mam pewność, że daliśmy z siebie wszystko, by kontynuacja filmu była jeszcze lepsza niż pierwsza część – mówi Cezary Pazura, odtwórca głównej roli Synka oraz producent filmu.

– Największe niespodzianki w trakcie zdjęć płatała nam pogoda, która była wyjątkowo zmienna, a z racji tego, że akcja toczy się w grudniu 1981 r., potrzebowaliśmy zimowych warunków.

Akcja drugiej części "Sztosu" rozpoczyna się pod skocznią narciarską w 1981 r. Bohaterów filmu zaskoczy ogłoszenie stanu wojennego. Synek i Janek będą musieli stawić czoła nowej rzeczywistości i przemierzyć Polskę z Zakopanego aż do Trójmiasta w słusznej sprawie, robiąc przy tym sporo zamieszania.

Zdjęcia do filmu "Sztos 2" rozpoczęły się w Warszawie na początku grudnia 2010. Przez trzy miesiące filmowa ekipa gościła także w Sopocie i Zakopanem. Film wyprodukowała firma producencka Cezar 10, założona przez Cezarego Pazurę.

"Sztos 2" to zwariowana historia grupy cinkciarzy, którzy szykują się do przekrętu stulecia. Tym razem będzie im chodziło o przejęcie naprawdę dużej kasy, a to zapowiada naprawdę duże kłopoty. Czy Synek i Janek (w tę rolę wcielił się Borys Szyc) przekombinują i zaliczą wpadkę na robocie? Jeśli tak, to czy dobra nawijka uratuje im skórę?

W kontynuacji filmowego hitu Olafa Lubaszenki zobaczycie, jak się podrywa na dużego fiata i baluje do białego rana. W rytmach największych muzycznych przebojów lat 80. nie spoczną, nim nie dojdą: Cezary Pazura, Borys Szyc, Bogusław Linda, Jan Nowicki, Edward Linde, Bartłomiej Topa i – w zaskakującym wcieleniu – Janusz Józefowicz. "Sztos 2" – są chłopaki, jest zabawa!

Katalog firm i organizacji Dodaj wpis

Komentarze 81

elastycznyjozef
21 092 15
elastycznyjozef 21 092 15
#127.01.2012, 09:04

Się okaże.

Negocjator
8 097 9
Negocjator 8 097 9
#227.01.2012, 09:09

Dla mnie jest wazne, czy mozna zabrac tam panne z wrazliwymi uszami na polskie przecinki.

Mareczek
487
Mareczek 487
#327.01.2012, 09:39

#2 spodziewaj sie mase Polakow/Polaczkow wiec odradzalbym... sciagnac juz tez nie wolno... ach jak te ACTA godza w pozadnego obywatela...

elastycznyjozef
21 092 15
elastycznyjozef 21 092 15
#427.01.2012, 09:43

Nigdy nie było WOLNO ściągać.

vincent.vega
1 820 3
vincent.vega 1 820 3
#527.01.2012, 09:45

Niezla dystrybucja - 40 kin w 30 miejscowosciach w UK.

Negocjator
8 097 9
Negocjator 8 097 9
#627.01.2012, 10:07

#3, Mareczek, yeb£o cie czy co?
Chodzi mi o wyrazy z ekranu, nie z sali.

BTW.
Nie rozrozniam Polakow od Polaczkow. Kto ma polski paszport to polak, a kto ma nasrane w glowie to debil bez wzgledu na narodowosc.

Negocjator
8 097 9
Negocjator 8 097 9
#727.01.2012, 10:08

Polak, z duzej litery, mea culpa

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#927.01.2012, 10:59

Polska komedia gangsterska z Pazurą, Lindą i Lubaszenko, nareszcie powiew świeżości w polskim kinie. Nie wiem jak wy, ale ja moge się już doczekać.

Szykuje się nieprzeciętny scenariusz, świetna gra aktorska, dialogi na poziomie i humor nawet lepszy, niż dowcipy Strassburgera. No ale jak ktoś śmiał porównywać tego leszcza Almodovara do naszych prawdziwych gwiazd?

vincent.vega
1 820 3
vincent.vega 1 820 3
#1027.01.2012, 11:10

'Powiew swiezosci' i 'Humor nawet lepszy niz dowcipy Strassburgera'.
Tak, to jest to.

Harpagon
828
Harpagon 828
#1127.01.2012, 11:13

Jej jak umrze Linda i Pazura to polskie kino się skończy. W całym kraju mamy tylko dwóch aktorów.

vincent.vega
1 820 3
vincent.vega 1 820 3
#1227.01.2012, 11:15

Beda dzieci Lindy i Pazury i sie beda krzyzowac razem. A potem beda wnuki. A potem...

BD.K
20 493 1
BD.K 20 493 1
#1327.01.2012, 11:16

radnor
arbiter elegantiarum?
a nie "wygladales"...:)

voice
86
voice 86
#1427.01.2012, 11:16

I znowu szyc...
Naprawdę, musicie go pchać do każdej polskiej produkcji?

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#1527.01.2012, 11:26

@BD.K - skądże znów, ja to całkiem poważnie piszę. Jestem wielkim fanem Bogusława "kamienna twarz" Lindy i Cezarego "doładuj fundusz emerytalny" Pazury. Polskich komedii gangsterskich nigdy za wiele, mam nadzieję że dodadzą też jakiś wątek miłosny ze skromną blondynką i szefem wielkiej firmy w tle. ;-)

Mareczek
487
Mareczek 487
#1627.01.2012, 11:56

#6 haaahahaha
#7 buuuuuhaahhahahahaa

ja tam bym sie obawial wyrazow z sali a nie z ekranu,
wystarczy stanac w kolejce w polskim sklepie - unikam juz z dziecmi zatloczonych Polakami miejsc.

dialogi filmu (szczegolnie te kultowe) to cos innego niz lacina kolesia opowiadajacego ostania libacje czy jak to zli, leniwi i brudni "nie-Polacy" zatruwaja mu zycie.

Film pewnie warto zobaczyc, chocby po to zeby go samemu ocenic.

tomsupro
9
#1727.01.2012, 12:25

@16 Jak unikasz takich miejsc to co tu jeszcze robisz ?!

BD.K
20 493 1
BD.K 20 493 1
#1827.01.2012, 13:07

radnor
uff, bo juz sie balem, ze Rubika z Pendereckim "zestawiasz" :)

Zbychu_zPlebani
7 988
#2027.01.2012, 14:06

polskie kino skączyło sie na "Ostatnie tango w Paryrzu"
amen.

groundhog
1 074
groundhog 1 074
#2127.01.2012, 14:24

Film beznadzieja :(

Mareczek
487
Mareczek 487
#2227.01.2012, 14:37

#17 - "unikam juz z dziecmi zatloczonych Polakami miejsc" na emito jestem sam i mam nadzeije ze dzici jeszcze dlugo sie tym serwisem nie zainteresuja.
a jezeli chodzi o UK to nadal mozna znalezc w miare "spokojne" miejsca

FacePlant
16 223
FacePlant 16 223
#2327.01.2012, 14:37

mowisz? ja ide po 18...najwyzej wyjde:)

groundhog
1 074
groundhog 1 074
#2427.01.2012, 14:51

Mialo byc super a wyszlo jak zwykle :)

Profil nieaktywny
Greg_43
#2527.01.2012, 16:15

#16 Tak jest. Film trzeba samemu zobaczyć aby ocenić ;)
Jutro 16:10 ;) Bilety już są , tak więc , Kto idzie życzę miłej zabawy!

harley70
283
harley70 283
#2627.01.2012, 17:33

Usmiechnelem sie podczas filmu pare razy-chyba bedzie klapa.Kultowy film ? czy to zart?

pablorico83
331
#2727.01.2012, 17:37

dno.jak w zeszłym roku tylko usłyszałem o sztosie2 to mi się słabo zrobiło.są filmy które nie powinny mieć drugiej części,czy kontynuacji.

a szyc nadawał się tylko do symetrii latkowskiego.tyle w temacie.

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#2827.01.2012, 17:47

pablorico83 , Symetrie nakrecil Niewolski a nie Latkowski.
tyle w temacie recenzencie :/

pablorico83
331
#2927.01.2012, 17:52

sorry.popłynąłem.racja-niewolski.

pablorico83
331
#3027.01.2012, 17:54

...i nie jestem żadnym recenzentem.

elastycznyjozef
21 092 15
elastycznyjozef 21 092 15
#3227.01.2012, 17:57
elastycznyjozef
21 092 15
elastycznyjozef 21 092 15
#3627.01.2012, 18:18

Źródło najpewniej ogranicza (lub blokuje) hotlinkowanie, ale ktoś, kto inteligencją mógłby konkurować conajwyżej z Maciusiem z Klanu, nie pojmie tego.

Stirlitz
Edinburgh
1 926
#3727.01.2012, 18:20

Od dawna nie było w polskim kinie dobrej komedii, ostatnia która mnie pozytywnie zaskoczyła to Wesele.
Zawsze zapowiadają, że tym razem to hit, cud nad wisłą, itp... a jak zobaczyłem "Rysia" to rece mi opadły.
Panowie reżyserowie, postarajcie sie lepiej!

Fedra
167
Fedra 167
#4527.01.2012, 19:59

Chyba Panowie tworcy inspirowali sie filmem "Snatch" Guya Ritchie.
Moglo byc gorzej-orginal z wklejonymi twarzami polskich aktorow;)

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#4627.01.2012, 20:51

Swoją drogą ciekawe, czy producenci naprawdę wierzą w swoje dzieło, czy po prostu liczą na więcej Gregów w kinach. :-)

marzmy1981
78 453
marzmy1981 78 453
#4727.01.2012, 20:52

juto pojde to ocenie

wagajestem
223
#4927.01.2012, 21:09

Producentem byl Pazura.... tak samo jak zagral glowna role.
Wchodzac do kina kilku wysokich, lysych, szeroko chodzacych i bardzo glosno mowiacych rodakow krzyczalo "k***a lipa" nie idzcie.... (jesli kogos uroazilam to przepraszam).

Bylo wiecej jak pol kina i wiecej jak polowa widowni ryczala ze smiechu ze mna wlacznie. Nie wiem czy po prostu lubie sie posmiac i nawet z absurdow i glupot potrafie sie posmiac czy moze dlatego, ze potrafie rozpoznac kilka faktow i postaci hitorycznych oraz analogie do pierwszej czesci, ktore latnie wplatali w watek.

Powiem tak. Jesli obcokrajowiec sie z tego nie bedzie smial to mnie to nie zdziwi poniewaz nie zna naszej historii ani naszej menatlnosci. Jesli polak sie nie bedzie smial to uznam , ze albo ma zly dzien albo jest bucem albo nie ma pojecia kim byl MIchnik albo Jaruzelski bo Malysza to juz kazdy zna...

wagajestem
223
#5027.01.2012, 21:10

reasumujac: mi sie podobalo i wole chodzic na takie komedie do kina co jakis czas niz zabijac czas na totalnym chlamie , ktory ani nie jest zabawny ani w ogole nie jest. Oby wiecej polskiej komedii bylo skierowanej do emigracji.

Fedra
167
Fedra 167
#5127.01.2012, 21:21

Idea takiego kina jest jak zwykle:
Jakby tu zrobic hit kasowy nie wysilajac sie zbytnio(taki przeboj w 5 min)?
Wstarczy zjechac z roznych hitow swiatowych wplesc w polskie realia i "zaladowac" topowych polskich aktorow.
Pozniej juz tylko dobra promocja i kasa leci.
Niebawem powstanie serial pt."Wyjebani sa wsrod nas"

Fedra
167
Fedra 167
#5227.01.2012, 21:30

Ciekawe czy zrobia "Sztos 3" dla emigracji czy stwierdza,ze po "dwojce" za duzo (wiadomo jakich) chodzi po UK:)

bialy78
75
bialy78 75
#5327.01.2012, 22:36

JAK bez napisow angielskich to nie ide bo laska nic niezrozumie, wie ktos czy beda ang. napisy?

Profil nieaktywny
Greg_43
#5427.01.2012, 22:37

tak, będą !

kaszi
Glasgow
1 542
kaszi Glasgow 1 542
#5527.01.2012, 23:18

Ja juz bylam.
Napisy sa, ale dla obcokrajowcow to moze byc i tak kompletnie niezrozumialy film..
Samemy ciezko zrozumiec..
Nie, nie przeklinaja,
ale "do smiechu" jakos nie ma zbyt wiele..
Idzcie, zobaczcie, ocencie sami.
Napewno warto zobaczyc sobie polski film w kinie tutaj.

marzmy1981
78 453
marzmy1981 78 453
#5627.01.2012, 23:44

kaszi i pewnie to jest główny motyw dlaczego promują go w UK gdzie jest tak duża polska emigracja

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5728.01.2012, 00:45

wie ktoś skąd można już ściągnąć? :D

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#5828.01.2012, 01:22

doczytałem... cyli to samo co z "Bitwą Warszawską" - tego się właśnie spodziewałem, choć pewnie i tak pójdę...
motyw z plakatem mnie rozjebał - cudo! :D

Profil nieaktywny
rumpelstiltskin
#5928.01.2012, 06:48

moze bym i poszedl ale ten Pazura mnie odstrasza

Profil nieaktywny
gruby_43
#6028.01.2012, 08:47

#57 z stąd można !

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#6128.01.2012, 08:53

a co ja? kolekcjoner? :P

FacePlant
16 223
FacePlant 16 223
#6228.01.2012, 10:45

ten film to qrva nie wiem...mieszane uczucia
tak bylo pare momentow ze parsknelam ze smiechu, ale ogolnie to jakies nieporozumienie...ten film jest o niczym...
paru kolesi chodzi i pije, chodzi i poznaje dziewczyny, odwiedza kolegow, weszy przekret i udaje mocarzy ...nie jest to ze soba nic powiezane, do polowy filmu zastanawiasz sie czy to nie serial bo sie qrva toczy zamiast sie rozgrywac:)

mysle, ze polskie kino to pofilmowe wspominki i nasladowanie scen jak heniek zeklnal kultowo jak zobaczyl koguta bez nogi, nie wazne ze film byl o czyms totalnie innym lub tudzien o niczym. Heniek i kogut sa kultowe.
Licza sie dialogi i gwiazdorstwo.

Z pozytywow Lubaszenko z grzechotkami Buahahahahahhahaha

reszta slabo...zeby nie powiedziec ch***wo.:)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#6328.01.2012, 10:56

...ten film jest o niczym...

to jak z Polską polityką... uffff - czyli wszystko w normie :|

wszystko wina Szyca pewnie

wagajestem
223
#6428.01.2012, 11:23

czy na emito przychodza same smutasy, gbury,marudy i pesymisci? A tak to polacy :P

( i zaraz mnie zjedza..... bo prawda w ocze kole... hahhaha)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#6528.01.2012, 11:26

zapominasz o wykolejeńcach, psychopatach i słuchaczach dubstepu

FacePlant
16 223
FacePlant 16 223
#6628.01.2012, 12:50

wagajestem
przychodza tez ludzie ktorym sie cos podoba lub nie i nie boja sie o tym mowic:)

film jest bania i koniec, dla pocieszenia powiem ze pisze to z usmiechem na twarzy i przekonaniem ze zycie jest piekne:)

Stirlitz
Edinburgh
1 926
#6728.01.2012, 13:21

Kolejne rozczarowanie polską kinematografią
:(
Obsadzenie ról znanymi aktorami nie gwarantuje sukcesu jeżeli akcja jest bez polotu i werwy. Ja bym tego nie nazwał nawet komedią. Musiałbym spalic z torbe zielska zeby sie zasmiac.
Nawet jednego tekstu wartego zacytowania...
Dno, dwa metry mułu i wodorosty.

Niektórym sie podobało- oki, szanuje cudze gusta, ale ogólnie filmu nie polecam.

kaviankalavazza
379
#6828.01.2012, 16:32

Jak mawiaja: reklama dzwignia hadlu, a tu lipa :(

pablorico83
331
#6928.01.2012, 19:56

mr.z
#65 | Dziś - 11:26czarodziej,czarodziej.jak ty to robisz że jak się odpala artykuł to sztos w głośnikach zapierdala?a może tylko ja tak mam...

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#7028.01.2012, 20:01

już wszyscy docenili, nie ma za co :P

pablorico83
331
#7128.01.2012, 20:03

na sztos rzuciliśmy...qrwa

pierre dole,spakuje się szybko jak się da.lepiej skromnie w PL niż w luxusie za granicą.hcwdt.wG21.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#7228.01.2012, 20:09
Profil nieaktywny
Greg_43
#7328.01.2012, 21:07

Film obejrzałem. Tak pierwszy sztos jest nie wątpliwie lepszym filmem. Aczkolwiek ubawiłem się. Film nie jest arcydziełem sensacji ale bardziej rozrywkowym. Potraktować lekko i nie wymagać zdyb dużo. Jeśli ktoś ma ochotę na Polski film , komedie to polecam. Jest kilkanaście zabawnych scen, dialogów a nawet pościg , który nawet zaparł dech.
Szkoda tylko tego spalonego mercedesa! ;)
Scenografia - rewelacyjna bardzo realistyczne odwzorowane kostiumy i lokale gastronomiczne z tamtych lat!

Stirlitz
Edinburgh
1 926
#7428.01.2012, 23:09

#73
...realistycznie odwzorowane kostiumy :D
A co tu odwzorowywac? Kozuchy?
Mój stary ma ze dwa takie w szafie...
Zrozumiałbym tekst o kostiumach gdybysmy rozmiawiali o czasach np: baroku, wtedy byłoby sie czym wykazac :p

marzmy1981
78 453
marzmy1981 78 453
#7528.01.2012, 23:42

ja chyba jednak mam slabosc do Szyca i juszz;D

vincent.vega
1 820 3
vincent.vega 1 820 3
#7629.01.2012, 00:48

Szyc byl dobry w wojnie polsko ruskiej.

Profil nieaktywny
Bartlomiej24
#7729.01.2012, 01:54

szyc - to ten z reklamy "kolorowej niepodlaelłej"?

Uncle
5 328
Uncle 5 328
#7809.02.2012, 17:44

PRZERAZLIWY GNIOT - najgorsze jest to, ze Brytole, ktorzy poszli na ten film beda go mieli za reprezentanta polskiej kinematografii i juz wiecej nie pojda na zaden polski film - wstyd Herr Pazura Sp z Nieograniczona Nieodpowiedzialnoscia !!!!

Negocjator
8 097 9
Negocjator 8 097 9
#7910.02.2012, 09:21

Smac sie tam nie bylo z czego za bardzo. Ale z drugiej strony tez nie nudzilem sie za bardzo.
Za to razi wiele zapozyczen z innych filmow:
- Kon Trojanski - numer z Malyszem
- Psy 2 - monolog zomowca, brakowalo tylko wyrwalem chwasta
- Chlopaki nie placza - bokserski cwaniak
Po za tym razi wlasna wersja Sztirlica, to juz nie stac bylo, zeby Mosfilmowi zaplacic za wykorzystanie fragmentu filmu?

elastycznyjozef
21 092 15
elastycznyjozef 21 092 15
#8010.02.2012, 09:28

To dość żenujące takie zapożyczenia.

Negocjator
8 097 9
Negocjator 8 097 9
#8110.02.2012, 12:22

sarkazm czuje.

Jesli dobrze wyczulem, to wyjasniam co misa miala na mysli.

Samo zapozyczenie nie jest zle. ALe jesli to ma byc powod do smiechu to jest juz gorzej. A jeszcze gorzej, jak to ma byc jedyny powod do smiechu.

No, moze z wyjatkiem Hitlera, ktory przyszedl wymieniac walute. To bylo smieszne samo w sobie.