Do góry

Aberdeen i okolice - praca

Temat zamknięty
Mateusz
9
17.03.2010, 12:58

Witam wszystkich. Czy może ktoś orientuje sie jak na terenie Aberdeen i okolic wygląda zapotrzebowanie na Bus Driverów w firmach Stagecoach i First??

warburtons
18
#107.04.2010, 18:07

Witam Stagecoach baza Stonehaven potrzebuje kierowców tel do dyspozytora 07917578438

Mateusz
9
#209.04.2010, 11:37

Witam. Dziekuje za informacje. W miedzyczasie jestem z kolegą w Aberdeen i złożylismy aplikacje do Stagecoach i do Firsta. Dziś dzwonił gość z Firsta i pyta ile mam doswiadczenia w jeździe w UK a ja mówie ze nie mam doswiadczenia w UK ale prawko na autobusy mam do tego kwalifikacje wstępną w Polsce zrobioną co wszystko w aplikacji wypisałem a gość do mnie że nie da rady jak nie ma doswiadczenia w UK 2 lata. Wiec o co w tym k***a chodzi?? Na stronie jest napisane ze przyjmują także ludzi bez prawka na autobusy (wiec tez nie mają doswiadczenia) i robią im za darmo cały kurs a już takiego człowieka jak ja który ma prawko na autobusy to nie przyjmą. Wie ktoś o co w tym do cholery chodzi??

Profil nieaktywny
naa
#409.04.2010, 12:02

...ps Stonehaven pieknie tam fajna czesc tej krainy...

brumley
35
brumley 35
#620.05.2010, 17:33

chyba chodzo o to,ze trzeba miec 2 lata prawko brytyjskie.niekoniecznie kat D

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#702.08.2010, 01:20

Obecnie jest duze zapotrzebowanie na kierowcow. Wystarczy kategoria B i gotowosc przystapienia kursu a potem pracy.

companero
943
companero 943
#812.08.2010, 22:34

tak, ale ciagle wymagane jest to 2-letnie doswiadczenie w prowadzeniu pojazdow (niekoniecznie autobusow) w UK. Bez tego ani rusz. Jak ktos nie wierzy to niech dzwoni do Alana Cheyne'a :P

Profil nieaktywny
rumpelstiltskin
#912.08.2010, 22:52

ja rozmawialem z ludzmi ze stagecoach i oni wymagaja te 2 lata doswiadczenia w jezdzie w UK(moze byc auto osobowe),jest to wazniejsze niz prawko na autobus.bo oni ci zapewnia kurs i oplaca egzaminy ale podpisujesz kontrakt na dwa lata ze ich nie opuscisz,jesli to zrobisz to zwracasz kase za kurs 1500£.

tornado55
5
#1015.05.2011, 22:42

witam mam pytanie mieszkalem w londynie niestety ale tutaj jest juz koniec pracy pracowałem na demolkach i chcialbymsie przeprowadzic do Aberdeen zastanawiałem sie nad praca jako kierowca autobusu rozważam podpisanie lojalki na 2 lata aby nie placic za kurs i mam pytanie czy po podpisaniu takiej lojalki wynagrodzenie zostaje bez zmian i jakie jest orientacyjnie w londynie niby kierowca zarabia 800f tygodniowo ale cos mi sie nie chce w to wiezycv może ktos by opisal temat jak to wyglada jakie sa zarobki ile godzin tygodniowo sie pracuje mam rowniez pytanie czy jest jakas szkoła w Aberdeen dla mojego syna w tej chwili ma lat 13w polsce powinien isc od wrzesnia do gimnazjum chodzi mi o szkołe gdzie chodza polskie dzieci zeby mu było łatwiej gdyż chciałem go zabrać do siebie z gory dziekuje za odpowiedz

companero
943
companero 943
#1109.08.2011, 22:43

I jak tornado? Jestes juz w Abe?

cannonball
217
#1209.08.2011, 23:17

campanero ,orientujesz się na chwile obecną jak z przyjęciami do firsta?
i czy to prawda, że poza systemem on-line nie ma innej możliwości aplikowania?

protas2007
242
#1310.08.2011, 10:23

czesc ja sie orientuje zatrudnilem sie ok 2 miesiace temu zrobilem prawko i juz jezdze sam po miescie.
aplikacje tylko online najlepiej zebys mieszkal dosc blisko centrum miasta. opisze jak to wygladalo ze mna osoba bez prawka
Pierwsza rozmowa plus testy :
najpierw rozmowa
potem test na alkohol
jazda ok 30-40 minut uwazaj na znaki ograniczenia czesto zerkaj w lusterka generalnie chodzi o twoje zachowanie na drodze bezpieczenstwo (uwazaj na siwcace ograniczenia 20 mph)
w nagrode jesli dobrze jezdzisz ( ciezko to schrzanic) masz test na narkotyki
po tescie przychodzi alan i daje ci test jest prostu generalnie chodzi o to czy potrafisz czytac po angielsku i czy znasz podstawy dodawania i innych dzialan matematycznych i ZNAKOW DROGOWYCH
po tym smigasz do domu calosc ok 2-3 h
w ciagu tygodnia otrzymujesz tel i list oddzwaniasz i generalnie juz umawiaja sie na zaczecie kursui podpisanie wstepnej umowy o prace ( do czasu zdania kursu na prawojazdy)
jest 5 egzaminow 3 na komputerze do 2ch dostaniesz materialy muszisz je przerabiac jak najwecej jak zdasz te trzy egzaminy ok 1 tydz masz na to w tym czasie zalatwiaja prawojazdy na kat "d" provisional.
po zdaniu egzaminow masz tydzien jazdy po ok 5-6 h autobusem i smigasz na 2 pozostale egzaminy jeden to egzamin z jazdy polaczony z pytaniami "powiedz i pokaż" nastepny to egzamin o tym jak sprawdzic egzamn przed droga lub na granicy.
2 ostatnie egzaminy odbywaja sie w aberdeen lub w livingstone zalezy od szczescia
po zdaniu egzaminow podpisujesz umowe na stale z 6 miesiecznym okresem proby.
jezdzisz z innym kierowca w zaleznosci od zmiany 1-3 tyg i potem wskakujesz na droge calosc od pierwszego dnia kursu do wyjechania na droge samemu zajelo mi 2 miesiace .

protas2007
242
#1410.08.2011, 10:27

nastepny to egzamin o tym jak sprawdzic egzamn przed droga lub na granicy.
jak sprawdzic autobus przed droga i przy przekraczaniu granicy
tak to mialo byc napisane

dorann74
13 646 343
dorann74 13 646 343
#1510.08.2011, 15:25

tornado55
#10 | 15.05.11, 22:42
odgrzeje kotleta sobie... 800f tygodniowo, kierowca? Chyba bombowca...
Kto w ogóle takie bajki pisze?

  • Strona
  • 1

Katalog firm