Do góry

Dziesiątki ofiar zamachu w Moskwie

Ostatnia aktualizacja: 29 marca 2010, godz. 20:30

Dziś rano na stacjach moskiewskiego metra miały miejsce zamachy bombowe. Według ostatnich danych w wybuchach zginęło co najmniej 38 osób, a 63 zostały ranne, niektóre ciężko. Za eksplozje odpowiedzialne są prawdopodobnie kobiety-samobójczynie.

Według rosyjskiej prokuratury to prawdopodobnie kobiety zdetonowały ponad 3 kilogramowe ładunki trotylu. Obie wysadziły się na różnych, lecz równie zatłoczonych stacjach metra: Łubianka i Park Kultury. Federalna Służba Bezpieczeństwa podejrzewa, że kobiety pochodziły z Północnego Kaukazu.

"Jestem pewien, że organy ochrony porządku publicznego zrobią wszystko, by znaleźć i ukarać kryminalistów. Terroryści zostaną zniszczeni" - oznajmił premier Rosji Władimir Putin w trakcie telekonferencji, którą przeprowadził z Krasnojarska na Syberii.

Z uwagi na możliwość kolejnych wybuchów, ewakuowani są podróżni z kolejnych stacji. Również na lotniskach w Rosji wzmocniono ochronę antyterrorystyczną.

Katalog firm i organizacji Dodaj wpis

Komentarze 51

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#129.03.2010, 11:09

ano, dobrze ze same sie wybuchnely, bo gdyby wziely zakladnikow to liczba ofiar bylaby wieksza podczas akcji anyterrorystow...

JohnCzyliJan
104
#229.03.2010, 12:11

te bus, z glowa wszystko ok? moze nastepna raza wysadza sie w twoim busie?

tomek0
307
tomek0 307
#329.03.2010, 12:36

ciezkie czasy czekaja czeczenie i sasiadow

John, nie pamietasz teatru w moskwie?

marios
108
marios 108
#429.03.2010, 13:14

Tam w Czeczeni juz i tak wiele nie zostalo.Teraz
proponuje wszystkie kobiety i dzieci.Robcie ,to co
umiecie najlepiej panie Putin...mordujcie
wszystkich,Bog rozpozna swoich!

novikus
96
novikus 96
#529.03.2010, 13:35

John CzyliJan
#2 | Dziś - 12:11
te bus, z glowa wszystko ok? moze nastepna raza wysadza sie w twoim busie?

Mysle ze z jego glowa wszystko ok - domyslam sie ze to aluzja do tej akcji: http://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_t...

JohnCzyliJan
104
#629.03.2010, 14:20

ja nie o tym, Dubrovka czy Bieslan to nie byly najlepsze akcje w wykonaniu Rosjan- wrecz fatalne porazki, ale oni przynajmniej sa konsekwentni w dzialaniu i potencjalni terrorysci musza zdawac sobie sprawe ze zaplaca za probe ataku zyciem

inaczej jest w innych krajach, chocby nawet UK, gdzie wypuszcza sie kolesia, ktory wysadzil samolot pelen ludzi- Lockerbie, placi sie okup za porwane przez bandytow z Somalii statki, na zachodzie nikt juz nie ma jaj jak widac, bez generalizowania oczywiscie

zeby nie bylo, nie popieram polityki rosyjskiej na Kaukazie

Uncle
5 328
Uncle 5 328
#729.03.2010, 15:09

Prezydent Rosji nazywa sie Miedwiediew Panie redaktorze MF, W. Putin jest Premierem. Tak dla scislosci.

czeska
394
czeska 394
#829.03.2010, 15:24

heh.redaktor 1klasa

marzmy1981
78 453
marzmy1981 78 453
#929.03.2010, 15:37

i tacy ludzie mają się za dziennikarzy...
żenua

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#1029.03.2010, 15:56

jaka macie definicje terrorysty, tak się pytam, bo jak by mi moją rodzinę wymordowali to nie wiem,czy bym była tym samym człowiekiem

malpa_malpa
2 893
malpa_malpa 2 893
#1129.03.2010, 16:30

dla ludzi o mocnych nerwach!

http://wystawa.czeczenia.com.pl/

i wszystko w temacie...

malpa_malpa
2 893
malpa_malpa 2 893
#1229.03.2010, 16:32

tak jak piszesz dorka...
ale sa ludzie i ludziska...
niektorzy tego nigdy nie zrozumieja...

marios
108
marios 108
#1329.03.2010, 16:49

Za tych 37 niewinnych ludzi i 70 rannych,w ramach odwetu zginie nastepne kilka tysiecy Czeczenow,kobiet i dzieci. Putin uzyl zwrotu cyt." Terroryści zostaną zniszczeni",to brzmi bardzo zlowrogo i mozna sie spodziewac,ze tam poleje sie morze krwi...ale o tym gazety nie napisza a BBC I CNN nie pokaze tego w wiadomosciach!

JohnCzyliJan
104
#1429.03.2010, 18:22

znaczy nie wiem co probujecie powiedziec, ikar, malpa, dorka. to ze ludzie w czeczenii cierpia, zgadzam sie w pelni i jakos na zachodzie szczegolnie nikt nie zauwaza tego problemu, prawdopodobnie dlatego ze to "wewnetrzna sprawa Rosji" ale ze zgineli niewinni ludzie na tych stacjach metra? ogarnijcie sie, to tak jakby ktos sie wysadzil w metrze, autobusie, samolocie do Polski, w ktorym jestescie, czym sobie zasluzyliscie? krytykujcie politykow a nie narody.

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#1529.03.2010, 19:27

i znowu niewinni, uciskani muzulmanie musza ratowac swoja ojczyzne poprzez wysadzanie sie w miejscach publicznych i masowe mordy niewinnych ludzi.

Lekarstwo jest jedno - precyzyjna eksterminacja czeczencow + calkowita delegalizacja islamu i zakaz praktykowania pod grozba kary smierci i pochowka na smietniku w swinskiej skorze (nie idzie sie wtdy do nieba :) ).

Czeczency to nie sa normalni ludzie a ich zachowanie w Polsce tylko to potwierdza.Polecam wystukac w google 'czeczency' oraz 'Lomza' - mnostwo barwnych opowiesci.Bierzmy sobie ich wiecej a oddwdziecza nam sie jak smierdziele dobrodusznym Szwedom

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#1629.03.2010, 20:02

ciekawe ...i tez po polsku

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#1729.03.2010, 20:17

UWAGA _ TYLKO DLA LUDZI O BAAARDZO MOCNYCH NERWACH

drastyczne sceny - czeczency podzynaja gardla Rosyjskim zolnierzom.Oczywiscie, jest kupa smiechu i 'allahu akbar'.

Mysle,ze Rosjanie maja jak najbardziej powod by zatluc kazdego czeczenca.

http://antyislam.blox.pl/2009/02/Cz...

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#1829.03.2010, 20:21

Prezydent Czeczenii sankcjonuje honorowe morderstwo

http://www.euroislam.pl/index.php/2...

To sa ku.....a ludzie pytam sie ????

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#1929.03.2010, 20:33

Darek Gla nie mozesz stawiac na rowni uciekinierow z Czeczeni z bestialstwem zolnierzy.
Te kobieciny z dziecmi w Lomzy tez chce normalnie zyc.

tomek0
307
tomek0 307
#2029.03.2010, 20:33

pieknie ujete Darek, ale... TOLERANCJA. przyjelo sie ze ruscy zli i tak zostanie.

pozwalajcie dalej budowac meczety w europie ludziom ktorych ich swiete pismo zacheca do zabijania nas niewiernych

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#2129.03.2010, 20:43

wiec jezeli chca z dziecmi zyc,to niech zmusza mezow i synow by oni rowniez zachowywali sie tak jak przystalo na 21 wiek i Europe - czyli nie kradli,nie bili, nie straszyli i ciezko pracowali.

W Lomzy, te skurwysyny kradna nawet tablice rejestracyjne by potem zatankowac paliwo i uciec ze stacji nie placac - skala tego jest niewyobrazalna. Ludzie boja sie wieczorem kolo nich przejsc- wymuszenia, kradzieze ,pobicia itp. Polecam poczytac co sie dzieje w Lomzy.

Bedzie ich wiecej bo zasilki juz mamy w Polsce za wysokie - uchodzcy dostaja wiecej niz ma na utrzymanie wiele polskich rodzin.

Nie 'lykne',ze oni chca jedynie spokoju, bo Bosniacy, ktorzy zjechali do Szwecji tez rzekomo jedynie tego pragneli - a jak jest...zobacz film nr 1

cropas
5 522
cropas 5 522
#2229.03.2010, 20:45

bardzo podobal mi sie kawalek o strazakach z Malmo.

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#2329.03.2010, 20:50

Darek Gla daj jakas wpis na to co napisels na temat Czeczenow z Lomzy.
tz. zgloszenia na policje, statystyki itd.

kolko sie zamyka bo nikt czeczena nie chce zatrudnic.

kiedys polacy tez jezdzili jako polityczni do Austrii i brali zasilki na przystosowanie sie do zycia, dzisiaj tu duza grupa przyjezdza i bierze zasilki. wiec slaby argument.

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#2429.03.2010, 20:53

czy rowniez panoszyli sie tam na ulicach, nie wykazywali jakiegokolwiek zainteresowania integracja oraz prali po mordach austriakow ?

Nikt ich nie che zatrudnic bo nie znaja jezyka i nie chca pracowac za 1000pln.Przeciez lepiej maja nie robiac nic.

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#2529.03.2010, 20:55

statystyki z podzialem na narodowosc sa niedostepne bo przeciez to rasizm.

masz za to pare zdjec z londynu. 12 most wanted - i znowu sie kuzwa muslimow czepiaja

http://www.met.police.uk/wanted/

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#2629.03.2010, 21:00

#25 statystyki z podzialem na narodowosc sa niedostepne bo przeciez to rasizm.

sa dostepne.
wiec jak nie masz dowodow to masz tylko plotki i pomowienia :/

ludzie w Lomzy sie boja czeczenow bo nigdy kogos innego nie widzieli. inny, ciemny, nawet nie rusek wiec obcy, zly.

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#2729.03.2010, 21:03

..."Policjanci podkreślają, że cudzoziemcy nie stanowią zagrożenia dla mieszkańców regionu" - mówi inspektor Igor Parfieniuk. "Od początku roku w województwie podlaskim odnotowano 18,5 tys. przestępstw. Sprawcami lub ofiarami 11 z nich była ludność Czeczeńska. Siedem z nich miało miejsce w Białymstoku, 4 w Łomży" - dodał....

za to Lomza ma jakiegos wirache ;) nie mial jaj wyskoczyc na facetem to pobil kobiety :/
http://bialystok.gazeta.pl/bialysto...

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#2829.03.2010, 21:07

Zaczynasz gadac od rzeczy Mariusz - wiec kazdy z bariera na tolerancje to tepak i ciemnogrod ? Gratuluje ignorancji. Jezeli takowe statystyki istnieja i masz do nich dostep to prosze podaj je by udowodnic jak bardzo sie myle.

a tutaj, cos o czeczenskich 'zalotach'

http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcs...

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#2929.03.2010, 21:08

Darek Gla
#24

czy rowniez panoszyli sie tam na ulicach, nie wykazywali jakiegokolwiek zainteresowania integracja oraz prali po mordach austriakow ?

a jak myslisz skad wzielo sie okreslenie "juma" i co znaczyla?

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#3029.03.2010, 21:12

to tylko artykul z wybiorczej, szukam inych

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#3129.03.2010, 21:12

Darek Gla nigdzie nie powiedzialem ze brak tolerancji to tepota i ciemnogrod. Powiedzilem za to ze nie mozna stawiac na jednej szali brutalnych zolnierzy z kobietami i dziecmi uciekajacymi przed wojna.

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#3329.03.2010, 21:35

nie musisz mi podawac linkow do pobicia czeczenek bo przeciez wierze, ze to mialo miejsce.
Chodzilo mi raczej o statystyki przestepstw a i te bylyby zafalszowane,bo mowa jedynie o udowodnionycha po nagonce, PC tez odgrywa pewnie role.

Wydawalo mi sie,ze juma pochodzi z Niemiec a nie Austrii... ale to nie ma juz takiego znaczenia.Tak, jest kupa syfu wsrod 'naszych' ale wracajac do tematu...nikt z Polakow sie nie wysadza w autobusach... i nawet Kaczynski nie opowiada,ze 'zabojstwa honoru' to prawidlowosc.

Widziales sceny podzynania gardla mlodemu czlowiekowi z usmiechem i 'allahu akbar' na ustach ???? To nie jest strzal ...

jmariusz3
19 014
jmariusz3 19 014
#3429.03.2010, 21:48

#21
W Lomzy, te skurwysyny kradna nawet tablice rejestracyjne by potem zatankowac paliwo i uciec ze stacji nie placac - skala tego jest niewyobrazalna. Ludzie boja sie wieczorem kolo nich przejsc- wymuszenia, kradzieze ,pobicia itp. Polecam poczytac co sie dzieje w Lomzy.

...skala tego jest niewyobrazalna...

to ja szukam i nic nie moge znalesc, nie ma o tym info, cos sie dzieje a nikt o tym nie pisze?
daj jakis link.

jeszcze raz Tobie : "Od początku roku w województwie podlaskim odnotowano 18,5 tys. przestępstw. Sprawcami lub ofiarami 11 z nich była ludność Czeczeńska. Siedem z nich miało miejsce w Białymstoku, 4 w Łomży" - dodał....

i czemu mialy by byc zafauszowane?
jakis zaczynasz wkrecac teorie spiskowe.

marios
108
marios 108
#3529.03.2010, 22:36

Do Darek Gla...Slyszales o czyms takim jak eksterminacja narodu i ludobojstwo? Mysle,ze napewno...nie popieram tego,co zrobily te muzulmanki, ale zaloze sie,ze one lub ich rodziny napewno widzialy dobroc Rosyjskich zolnierzy.kazdego dnia...oni tam zyja w strefie wojny.Mysle,ze psychika tych ludzi jest conajmniej "wypaczona" Mysle,ze nie mam tam normalnosci i sklepow z drogimi ciuchami,Magdonaldow i Multikin z popkornem a ich zycie to przetrwanie....Widzialem video,gdzie Rosjanie dla zabawy wysadzali granatami zwloki mezczyzn,przed ich domami,by kobiety nie mialy kogo pochowac....Ich swiat odbiega od normalnosci i tego,co widzimy na codzien.Moze, te dwie muzulmanki widzialy za duzo smierci...nie tlumacze tego,co zrobily i nie pochwalam tej zbrodni.Mysle,ze Rosjanie maja tylko mala namiastke tego, co Czeczency maja tam na codzien...wojne!

tomek0
307
tomek0 307
#3629.03.2010, 23:29

ikar, schowaj sie. wiesz skad sie wziela wojna w czeczenii?

tomek0
307
tomek0 307
#3729.03.2010, 23:34

zreszta to takie pierdolenie, bo wojna skonczyla sie tam dawno temu. tam problem to islamisci i ich wierzenia. im wiecej o nich wiesz, tym lzej wygladaja na ich tle zbrodnie wojenne

odsylam do linkow od Darka

xlady
2 676
xlady 2 676
#3829.03.2010, 23:39

Darek Gla , zgadzam się z Tobą w 100% i nie mówię tego bo gdzieś cos czytałam a dlatego ze mieszkałam obok szanownych Czeczenców . Ormian i Gruzinów którzy mają identyczną mentalność a mianowicie, jak ja coś chcę to bire nie pytając a jak nie dają i nie daj Boże podpadają to tak zwana "sikir baszka" czyli ucinanie łba. Teraz się głośno mówi jacy to oni sa biedni i uciśnieni bo Putin im zyc nie daje a ciekawe że nikt nie powiedział jak "uciśniony" czeczeniec chodził jak panisko po Moskwie ze spluwą i na byle uwagę chętnie ja eksponował. Nie raz bywało ze napadali i gwałcili dziewczyny bo akurat im się spodobała. Ten naród to dzicz i tak pozostanie. Ci co ich bronią to niech z nimi pomieszkają na jednej ulicy a zmienią zdanie po miesiącu. Powinni ich odizolować od reszty Świata żeby nie zagrażali pozostałym ludziom. A na ten czas tylko się modle żeby się nie okazało że w tym zamachu zginoł ktoś kogo znam.

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#3930.03.2010, 00:09

koorwa, przecież to samo o Polakach piszą szkockie i angielskie media - że zjadają łabędzie, kradną, mordują, gwałcą, noszą noże przy sobie, piją na umór, plują na ulicę i zabierają pracę miejscowym lumpom. Porządni Szkoci boją się polskiego sąsiedztwa i nie chcą mieć polskich sąsiadow.

tomek0
307
tomek0 307
#4030.03.2010, 00:23

najwidoczniej twoi "porzadni" szkoci wcale nie sa porzadni. mnie jeszcze nie oceniono po tym co rodacy odpierdalaja :P

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#4130.03.2010, 13:07

@Mariusz

O tablicach rejestracyjnych wiem od kolegi, ktory jest 'regionalnym' w jednej z sieci stacji paliw.Problem byl do tego stopnia nagminny, ze doprowadzil do zmian w ustawieniach CCTV i procedur obslugi na wszystkich narazonych stacjach.

Co do statystyk a 'zycia' ...

Masz zeznanie pracownikow stacji,ze sprawca kradziezy paliwa byl mieszkaniec 'ze wschodu'.'Mozliwe' ze byliby w stanie go rozpoznac...gdyby mogli go jeszcze raz zobaczyc(niewidzieli go z bliska) - zatankowal, odjechal.Ogolny rysopis bedzie pasowal do polowy mieszkancow Gruzji,Czeczenii czy Armenii wiec 'szukaj wiatru w polu'.Jest przestepstwo?Jest.Jest poszkodowany ? Jest.W statystykach policyjnych - nic.

Idziesz sobie sam wieczorem, zatrzymuje cie dwoch czeczenow z grzeczna prosba - 'dawaj diengi'(nastepnych 6 stoi w oddali).Odddajesz kase - dostajesz tylko kopa w d...e i idzesz dalej, nie oddajesz - dostajesz w dziob...i tak oddajesz kase.Typowe wymuszenie/rozboj.Jest poszkodowany ? Jest . Bylo przestepstwo ? Bylo. Czy mozesz cos zdzialac bez swiadkow - nie. W statystykach policyjnych - nic sie nie stalo.

Ladna dziewczyna idzie chodnikiem, slyszy mlaskanie ,gwizdy i zaczepki (zachowanie typowe np.dla arabow) - grupa czeczencow jest wlasnie na 'spacerze' . Przechodzac obok nich ,ktos lapie ja za tylek, leca epitety . Nic wiecej sie nie stalo...ale bylo przestepstwo i byl poszkodowany.Czy Policja + sad moga cos zrobic ? Bez swiadkow - oczywiscie nie.w statystykach - cisza.

To przez takie i inne zachowania w duzej ilosci zapanowala psychoza i nagonka na imigrantow.Oczywiscie,atmosfera zrobila swoje i napewno sa przestepstwa, w ktore probuje sie ich jedynie 'wrobic'. ludzie powtarzaja bzdury ale prawda jest,ze poszkodowanych i ich rodzin jest calkiem sporo i statystyki tego nie moga oddac.Sprawa druga, to to ,ze w tej chwili rozsadne media oraz Policja boja sie o eskalacje problemu i ewentualne odwety (jak np.pobicie tych kobiet), stad calej prawdy z gazet na pewno sie nie dowiesz...Wiesz, przez dlugi czas media w Szwecji rowniez mowily,ze nie ma problemu...do czasu jak widac.

@Ikar

Skoro, jak sam stwierdziles, ich psychika jest wypaczona to moze nie ryzykowac sciagania ich tutaj ? Cokolwiek bys nie mowil - NIE MA USPRAWIEDLIWIENIA dla wysadzenia sie w pociagu pelnym niewinnych ludzi !!!Patrzac na drastyczne sceny mordow mlodych Rosjan, nie dziwie sie nie brakuje chetnych do zrownania czeczenii z ziemia - to sa zwierzeta.

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#4230.03.2010, 13:10

@maniek, to nie media tylko jakis 'the sun'

yac.
3 302
yac. 3 302
#4330.03.2010, 19:07

Szczerze to nie wiedziałem że tak źle w Szwecji. Niedobrze.
Ile jeszcze trzeba żeby Europa spojrzała prawdzie w oczy?
Jak długo to islamskie ścierwo będzie zagrywać na naszych nosach i wyniszczać europejską kulturę, bezcześcić świętości i roznosić zarazki allaha po naszej ziemii?

..............

Co do filmu o czeczeńskich islamistach to - mocne, oj mocne!
Brakuje słów ....

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#4430.03.2010, 19:54

@jac, bardzo mocne

Mysle,ze niejeden twardziel poryczy sie przy tym filmie jak dziecko.Ja wymieklem szybko...

marzmy1981
78 453
marzmy1981 78 453
#4530.03.2010, 20:18

nie wiem o co ta kłótnia - obie strony mają sporo na sumieniu, wielu ludzi z obu stron barykady to bydlaki których nie powinno nazywać się ludźmi. Azjatyckie podejście do życia ludzkiego zawsze będzie dla nas, europejczyków szokujące.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#4630.03.2010, 20:32

John CzyliJan
#14 | Wczoraj - 18:22 .. tu chodzi tylko o przyczynę i skutek, podejrzewam,że większość tych wymordowanych kobiet i dzieci w Czeczenii również była niewinna jak ci w metrze

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#4730.03.2010, 20:34

jednych i drugich mi żal

macau
854
macau 854
#4830.03.2010, 21:17

#47
mnie tak samo

i staram sie nie oceniac Czeczenow i Rosjan...

DarekGLA
1 121
DarekGLA 1 121
#4931.03.2010, 10:53

@ Tomek , nikt tutaj sie nie kloci, wymieniamy tylko poglady i dzielimy sie wrazeniami :)

Skoro : ''Azjatyckie podejście do życia ludzkiego zawsze będzie dla nas, europejczyków szokujące'' to moze warto sie zastanowic czy chcemy ich miec zyjacych miedzy nami....Chinczycy, Japonczycy,Filipinczycy etc. jakos sie adaptuja, problem jest tylko z tempymi muslimami.
________________

Mnie Czeczencow nie jest szkoda.Czeczeni wysadzali autobusy z ludzmi jeszcze za czasow kiedy Rosjanie prowadzili z nimi gierki dyplomatyczne (przed rozpoczeciem dzialan wojennych) - po prostu taka ich natura.To bojowkarze czeczenscy ponosza wine za smierc swoich niewinnych pobratymcow.
Tak wazne bylo niezalezne panstwo islamskie ? Wazniejsze niz wszystko inne, niz smierc ich dzieci,zon ? Oni nie chcieli nawet z Rosjanami gadac kiedy byl na to wlasciwy czas.Teraz, kiedy Wladek sie wk...l, dopiero przyjdzie czas zaplaty...Sami sa sobie winni

yac.
3 302
yac. 3 302
#5031.03.2010, 17:32

Najważniejsze jest aby uświadomić ludzi Zachodu i całego 'nieislamskiego' społeczeństwa na Świecie o tym jaki islam w rzeczywistości jest i jakie ma zamierzenia w stosunku do reszty Świata.

Wszyscy pamiętamy choćby wydarzenia w NY w 2001roku - WTC i chwile po tych zamachach kiedy w TV obejrzec można było dziko świętujących arabów i nieszczęśliwych amerykanów. muzułmanie chełpili się zwycięstwem a amerykanie urządzali pokojowe wiece. Tak nie rozmawia się z islamem! Z islamem nie ma dialogu! Nie wygramy z nimi machając im przed oczami flagą z wymalowaną pacyfką! Tak samo jak sprawy nie załatwi chrześcijańskie nadstawianie 'drugiego policzka'.

marzmy1981
78 453
marzmy1981 78 453
#5131.03.2010, 18:28

kto jeszcze nadstawia drugi policzek? nawet praktykujący katolicy się nabijają z takiej postawy