Do góry

I am the Polish boyfriend

Polki to najpiękniejsze kobiety na świecie – fakt niezaprzeczalny i bez oporów potwierdzany niemal w każdym zakątku świata. A co z naszymi mężczyznami? Też mają słowiańską urodę, są nadzwyczajnie zaradni i pracowici, ale czy tak samo popularni? Czy śladem swoich rodaczek Polacy otwierają się chętniej na związki międzynarodowe i co tak naprawdę myślą o nich Brytyjki?

Od kiedy wstąpiliśmy do Unii Europejskiej i wielkim stadem wkroczyliśmy na Wyspy, jednym z najpoważniejszych problemów, oprócz znalezienia godnej pracy i względnego lokum, stał się dla polskich mężczyzn fakt, że "ich" kobiety zaczęły odchodzić w ramiona obcych. Związki Polek z obcokrajowcami, w szczególności innej rasy, doprowadzały polskich facetów do wściekłości. Na jednym z popularnych polskich forów, internauta płci męskiej nie szczędzi ostrych słów swojej rodaczce:

"Przed oczami mam portret osoby, którą spotkałem w Londynie z facetem innej kultury (ciemnobrązowym). Wysiadła na Victorii z jej rodzicami, którzy zapewne przyjechali ją tutaj odwiedzić wraz z jej super facetem. Wysiadła ze śmiesznego jaguara, który pewnie dla niej był szczytem możliwości i woziła się jakby złapała Boga za nogi, głupia wieśniaka – myślała, że zaszaleje, pokazując się w dobrej furze, która tak naprawdę była kupą złomu. Nie wiem dlaczego, ale jej obraz do złudzenia przypomina wizję polskiego wycierucha, który sprzedaje się za drobne. Takie coś kłuje mnie mocno w oczy i tego nie zrozumiem (...) jeśli jednak jest to z wielkiej miłości, temu przeszkadzał nie będę..." – napisał internauta.

"Myślę, że polscy faceci naprawdę często wyglądają na urażonych, widząc nas z kimś innej narodowości" – opowiada 26-letnia Agnieszka, od 6 lat mieszkająca w Londynie. Parę tygodni temu jechałam autobusem z moim chłopakiem Anglikiem i wsiadło dwóch Polaków, wyglądających dosyć groźnie; potężnej postury, z ogolonymi głowami, jeden z podbitym okiem. Ten ostatni uporczywie mi się przyglądał, nie wiem tylko czy dlatego, że mu się spodobałam, czy może poznał, że jestem Polką. Mój chłopak zareagował dosyć ostro i kazał mu przestać się na mnie gapić. Próbując go później uspokoić tłumaczyłam, że Polacy patrzą się na mnie, bo rozpoznają w moich oczach Polkę" – opowiada Agnieszka.

"Lecz ten incydent dał mi wiele do myślenia. W spojrzeniu tego chłopaka widziałam wyrzut, który trudno mi określić, ale wyglądał jakby coś go gnębiło i prowokował mnie do jakiejś reakcji. Może się mylę, może mu się po prostu spodobałam, ale takie właśnie zachowanie, udawanie obrażonego na cały świat i ta ciągła prowokacja według mnie odrzuca Polki od polskich facetów.

28-letni Marcin Jakób pracujący jako menadżer w zakładzie bukmacherskim zaprzecza temu, aby Polscy mężczyźni byli urażeni tym, że ich rodaczki wybierają na partnerów cudzoziemców. "Każdy ma prawo do własnych wyborów i ja to szanuję, bardziej mnie razi fakt, że pewna część Polek myśli, że drogą na skróty jest znalezienie sobie chłopaka obcokrajowca, wierząc, że szybciej dojdzie z nim do jakiegoś dobrobytu. Wiele Polek uważa nas za dosyć prowincjonalnych, zdecydowanie nie jesteśmy wystarczająco egzotyczni dla wielu z nich" – tłumaczy Marcin.

"Myślę, że Polacy chcieliby móc spotykać się z Brytyjkami lub innymi cudzoziemkami, ale barierą są dla wielu stereotypy, jakie krążą o nas po całej Europie, chociaż szczerze mówiąc, nie widzę w nas żadnej cechy, której nie można byłoby przypisać facetowi z jakiejkolwiek innej nacji" – stwierdza Marcin.

Polish boyfriend

Na stronie internetowej o nazwie "Chance for love – dating tips" ("Szansa na Miłość – porady randkowe"), w artykule "To marry a Polish Man" ("Wyjść za Polaka") autorka rozpoczyna tekst jednoznacznym stwierdzeniem:

"Mało kto chciałby wyjść za polskiego mężczyznę. Polak pije praktycznie tyle ile Rosjanin, narzeka jak Francuz, wydaje pieniądze jak Gruzin, jest zazdrosny jak Włoch i zaborczy jak Arab. Wydaje się, że gorzej już być nie może" – polscy mężczyźni są niczym puzzle, składające się ze wszystkich najgorszych i najmniej chwalebnych cech mężczyzn z całego świata.

W dalszej części artykułu autorka zmienia jednak ton na bardziej przychylny Polakowi: "Polski mężczyzna adoruje kobietę w wielkim stylu; tutaj nie sposób porównać jego czaru z jakimkolwiek innym Europejczykiem. Całuje ręce i prawi komplementy. Polak jest bardzo tradycyjny, jeśli chodzi o sprawy sercowe, nie spiesz się więc, aby odwzajemniać jego adorowanie, jeśli nie chcesz być uważana za zbyt łatwą, ponieważ ubieganie się o narzeczoną jest dla polskiego mężczyzny najważniejsze. Ponadto, jako kobieta nigdy nie daj Polakowi powodu do zazdrości; sytuacja, w której angielski partner nie mrugnąłby nawet okiem, jak np. taniec lub kolacja z innym mężczyzną, wprawi Polaka w wielką złość i może wpłynąć na całą przyszłość waszego związku.

Brytyjki o Polakach

"Uwielbiam polskich mężczyzn" – wyznaje 27-letnia Abi Ade, Nigeryjka urodzona i mieszkająca w Londynie. "Są przystojni i wysocy, a przy moich 180 cm wzrostu, jest to cecha niezwykle istotna" – śmieje się Abi. "Krąży stereotyp Polaka, że nazbyt muskularny, ogolony na łyso, mówi się na nich "no necks" (bez karków), bo tak bardzo są umięśnieni, że nie widzisz ich karków. Lecz to słowa moich kolegów, ja natomiast zawsze poznaję bardzo przystojnych Polaków. Co jednak najbardziej zaimponowało mi w polskim chłopaku, z którym się spotykałam to jego wyjątkowy szacunek dla kobiety, dużo bardziej odczuwalny niż u tutejszych facetów. Myślę, że to może kwestia wychowania i prawdopodobnie religii. Ogólnie, mężczyźni ze Wschodniej Europy są dżentelmenami i brytyjskie kobiety coraz bardziej to doceniają" – wyznaje Abi. "Moim zdaniem Anglicy podchodzą do wszystkiego z wielką rezerwą, są bardziej powściągliwi jeśli chodzi o rozpoczynanie poważnych związków. Polacy natomiast od samego początku potrafią adorować kobietę, kierują się emocjami i są nadzwyczaj otwarci.

28-letnia Salwa, artystka mieszkająca w Londynie podziela zdanie Abi: "Nie mogę generalizować, ale Kamil – Polak, z którym byłam w związku – jest wyjątkowo inteligentny, ciepły, ma niesamowite poczucie humoru i jest absolutnie bezkonfliktowy. Jeśli taka jest większość polskich mężczyzn, to szczerze mówiąc, nie wiem dlaczego nadal jeszcze tak mało z nich wiąże się z Brytyjkami. Myślę, że może polskim kobietom jest łatwiej, ponieważ to one są zaczepiane przez faceta, a nie odwrotnie. Polakowi jest trudniej zagadać dziewczynę, szczególnie, że Brytyjki są mniej otwarte i podchodzą do obcych z większą rezerwą. Ja poderwałam Kamila podczas tańca, a może to on mnie, już nie pamiętam. Czy wspomniałam już, że Polacy to świetni tancerze?" – mówi Salwa.

23-letnia Jennifer Doohan, Angielka pochodząca z Manchesteru, opowiada o tym jak poznała swojego polskiego chłopaka 10 miesięcy temu. "Pierwszy raz zobaczyłam Michała pod pubem na Old Street, pod który podjechałam rowerem i od razu skierowałam się do grupy stojących rowerzystów, aby nawiązać nowe znajomości. Michał był jednym z nich i jako pierwszy do mnie zagadał. Był ubrany w czerwony sweter, który teraz tak dobrze znam" – uśmiecha się Jennifer. "Później co piątek podchodził do mnie, a nasze rozmowy stawały się coraz dłuższe. Michał od samego początku zaimponował mi wyjątkowym poczuciem humoru i wyobraźnią; opowiada niesamowite historie.

Fascynacje i maniery

"Dlaczego tak mało Angielek wiąże się z Polakami?" – zastanawia się Jennifer. "Myślę, że wiele kobiet ma pewien ideał mężczyzny w głowie i nie chcą się zbytnio od niego oddalić. Trudno jest podejść i nawiązywać znajomości z kobietami, nie wiedząc, czy zostaniemy zrozumiani. Michał mówi świetnie po angielsku, więc nie mamy problemu z porozumiewaniem się i dla mnie nie ma znaczenia skąd pochodzi. Chociaż spotkanie z jego rodzicami było nie lada wyzwaniem, oczywiście z powodu bariery językowej" – opowiada Jennifer. "Jeśli chodzi o różnice pomiędzy Anglikami i Polakami, myślę, że polscy mężczyźni traktują kobiety z wielkim szacunkiem, który po części odszedł w zapomnienie w Anglii" – stwierdza dziewczyna. "Nie mówię, że całkowicie zaginął, ale zauważyłam, że Michał jest bardzo tradycyjny w tym sensie, że bardzo mnie chroni i zawsze upewnia się, że wszystko jest ze mną w porządku, to jest naprawdę wyjątkowe."

Coraz więcej Polaków docenia sympatię ze strony cudzoziemek i otwiera się na nowe znajomości. Nie zawsze rozpoczynają poważne związki, ale gotowi są przeżyć przygodę, odejść od tradycji i konserwatyzmu, o który tak często są posądzani.

"Dla mnie największą atrakcją mieszkania w innym kraju jest poznawanie innych kultur, a związanie się z kimś innej rasy i kultury jest na to najlepszym sposobem" – tłumaczy 23-letni Radek. "Sam jestem zafascynowany czarnoskórymi kobietami i z nimi najczęściej się umawiam, co nie znaczy, że uważam, aby były w czymś lepsze od białych kobiet; po prostu bardziej mnie pociągają. Myślę, że zdolność na otwieranie się na inne kultury i partnerki z innych krajów, a nawet innym kolorze skóry nie ma nic wspólnego z naszą płcią, ale z jakiego środowiska się wywodzimy i w jaki sposób zostaliśmy wychowani" – twierdzi Radek.

Polki powracają?

Brytyjki coraz bardziej doceniają inteligencję, zaradność, niepowtarzalny urok osobisty, a nawet urodę polskich mężczyzn; cechy, które niegdyś przypisywane były wyłącznie polskim kobietom. Polacy coraz chętniej otwierają się na związki międzynarodowe i coraz rzadziej negatywnie reagują na rodaczki wiążące się z cudzoziemcami. Cała dyskusja nieuchronnie sprowadza nas jednak do kwestii poniekąd najważniejszej: prawdziwy związek oparty być musi na wzajemnej miłości i zrozumieniu. Czy jest to naprawdę możliwe, będąc z obcokrajowcem?

26-letnia Magda z Wrocławia, po wielu związkach z obcokrajowcami znalazła miłość w Polaku – przyjacielu z podwórka, z którym zeszła się ponad rok temu w Londynie. "Jako nastolatka byłam niezwykle ciekawa mężczyzn: fascynowały mnie też inne kultury, wiązałam się z obcokrajowcami. Było różnie: ciekawie, miło, strasznie i dramatycznie, lecz nigdy nie czułam się tak zrozumiana jak w związku z Polakiem, a to jest dla mnie najważniejsze. To cudowne, że mój chłopak bez problemu i dukania może porozmawiać z moją rodziną, że wie gdzie jest Park Południowy we Wrocławiu i sam fakt, że możemy czytać te same książki i wiersze, słuchać polskiej muzyki, jest wspaniały. On nawet chrapie po polsku" – śmieje się Magda.

"Z polskim mężczyzną poziom komunikacji jest zupełnie inny, a po tym, co przeżyłam, bardzo to doceniam. Rozwiązywanie problemów jest o niebo prostsze i pełniejsze. Mój chłopak ma takie same wartości moralno-etyczne, wpojone mu przez rodziców i nie ma pomiędzy nami głupich nieporozumień jak np. ja powiem "good for you" myśląc, że okazuje radość, lecz mój obcojęzyczny chłopak weźmie to jako uszczypliwy komentarz, może dlatego, że intonacja była niewłaściwa. Co więcej, z Polakiem zawsze można wrócić razem do Polski i każdy będzie u siebie... a co z takim obcokrajowcem zrobić w Polsce? Z własnego doświadczenia wiem, że jest ciężko, no i jest jeszcze kwestia religii, ślubu i potem dzieci. Ja chcę żeby moje dzieci były Polakami" – kończy Magda.

Portret polskiego mężczyzny maluje się więc obiecująco: zarówno cudzoziemki jak i polskie kobiety w końcu zaczynają doceniać nie tylko jego pracowitość, ale i urodę, inteligencję, maniery i urok osobisty, któremu nie sposób się oprzeć. Tak więc drodzy rodacy płci męskiej, czas już pozbyć się tego groźnego wyrazu twarzy – przyszłość na Wyspach wygląda obiecująco!

Katalog firm i organizacji Dodaj wpis

Komentarze 136

Profil nieaktywny
Użytkownik
#103.08.2009, 09:31

Takie pierdu, pierdu o niczym:P

P.S. Najlepsze jest jednak rozpoczecie, gdzie autorka sama sobie kadzi : "Polki to najpiękniejsze kobiety na świecie – fakt niezaprzeczalny i bez oporów potwierdzany niemal w każdym zakątku świata" - nie ma to jak dziennikarski obiektywizm...

Angra
2 665 2
Angra 2 665 2
#203.08.2009, 09:36

Zauwaz jednak, ze przez reszte artykulu generalnie kadzi polskim mezczyznom. Artykuly jak ten sa potrzebne, aby wyleczyc z kompleksow niektorych i aby niektorzy pogodzili sie w koncu z tym, ze Polki rowniez moga sie wiazac z obcokrajowcami (owszem, sa nacje, ktore lepiej by bylo dla Polek omijac).

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#303.08.2009, 09:58

(...) jeśli jednak jest to z wielkiej miłości, temu przeszkadzał nie będę..." – napisał internauta.,,

łaskawca

Profil nieaktywny
Użytkownik
#403.08.2009, 10:02

Zauwaz jednak, ze przez reszte artykulu generalnie kadzi polskim mezczyznom - zauwazylem i dlatego uzylem wyrazenia "pierdu, pierdu o niczym" ....

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#503.08.2009, 10:06

gadanie o niczym,a z tą urodą to różnie bywa,spotykam ładne ,,Szkociska,, i brzydkie jak noc ,,Polaczyska,, i na odwrót również

WestTheBest
1 407
WestTheBest 1 407
#603.08.2009, 10:10

Nie wiem dorka gdzie Ty te ladne szkociska spotykasz

WestTheBest
1 407
WestTheBest 1 407
#703.08.2009, 10:11

ladne - mam na mysli kobiety

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#803.08.2009, 10:13

na ulicy,no nie oszukujmy się,tu tez nie przyjechały wszystkie polskie egzemplarze z ,,elite model look,,

Wkurzony_Szopen
841
#903.08.2009, 10:16

Zdarzają się ładne Szkotki, ale większość i tak ma, jak by to powiedzieć, takie mongołowate rysy twarzy, bardzo ostre i wulgarne, rodem z filmów porno. Jest to zapewne spowodowane chlaniem alkoholu w trakcie ciąży jak i w późniejszym życiu.

Polki mają delikatne rysy twarzy, zazwyczaj w tym samym wieku wyglądają młodziej.

Oczywiście bywają wyjątki.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#1003.08.2009, 10:16

ale jak komuś to poprawia humor,to niech wczytuje sie do upadlego i wydrukuje artykuł na lodówkę,w sumie,czemu nie...Ja polecam poranne :,,ale jestem zaj...,, do lusterka,u mnie działa.

WestTheBest
1 407
WestTheBest 1 407
#1103.08.2009, 10:17

...tu tez nie przyjechały wszystkie polskie egzemplarze z ,,elite model look,,
to fakt,ale i tak zawsze lepsze od tych prujacych wiecznie ryja szkotek.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#1203.08.2009, 10:19

#9 Szopen z tym masz rację

WestTheBest
1 407
WestTheBest 1 407
#1303.08.2009, 10:22

Ma racje,ma.

sun
17
sun 17
#1403.08.2009, 10:39

"Czy wspomniałam już, że Polacy to świetni tancerze?"

?????????????????????

WestTheBest
1 407
WestTheBest 1 407
#1503.08.2009, 10:42

Ja tancze swietnie,wiec nie rozumiem tych "zapytajnikow"

sun
17
sun 17
#1603.08.2009, 10:58

Nie wątpię...widać ja trafiałam na samych "so u really think u can dance?"

Wkurzony_Szopen
841
#1703.08.2009, 11:01

Każdy ma swoje priorytety, znam jedną dziewczynę, dla której liczy się tylko jak koleś baluje na parkiecie i jak fajnie się rusza w łóżku. Ale ona ma wściekliznę ....

Dla innych liczy się tez osobowość, każdy znajdzie swego amatora...

uzydkownik
349
#1803.08.2009, 11:02

"Sam jestem zafascynowany czarnoskórymi kobietami i z nimi najczęściej się umawiam, co nie znaczy, że uważam, aby były w czymś lepsze od białych kobiet; po prostu bardziej mnie pociągają."

Tjaa.. "pociagaja"
My polskie chopoki wiemy o co chodzi z tymi czarnymi kobietami :D

Szczerze, to nawet najlepsza znajomosc jezyka -w tym przypadku angielskiego - nie gwarantuje zrozumienia i perfekcyjnej komunikacji. Jest cos takiego jak kontekst kulturowy, slang, drugie dno wypowiedzi; ile razy mialem takie sytuacje, kiedy zwijalem sie ze smiechu z polskimi przyjaciolmi, a moja pani z lekka konfjuzd :/

sun
17
sun 17
#1903.08.2009, 11:03

Szczerze, to nawet najlepsza znajomosc jezyka -w tym przypadku angielskiego - nie gwarantuje zrozumienia i perfekcyjnej komunikacji. Jest cos takiego jak kontekst kulturowy, slang, drugie dno wypowiedzi; ile razy mialem takie sytuacje, kiedy zwijalem sie ze smiechu z polskimi przyjaciolmi, a moja pani z lekka konfjuzd :/

Dokładnie...

Profil nieaktywny
Użytkownik
#2003.08.2009, 11:11

Polish boyfriend is being considered as LEKKI OBCIACH...let's face it

sun
17
sun 17
#2103.08.2009, 11:14

Let's face it:)

uzydkownik
349
#2203.08.2009, 11:16

Heheheh, Libertyn, sadzisz tak generalnie czy na przykladzie szkockiego podworka?

WestTheBest
1 407
WestTheBest 1 407
#2303.08.2009, 11:16

"Tjaa.. "pociagaja"
My polskie chopoki wiemy o co chodzi z tymi czarnymi kobietami :D"

Dokładnie

WestTheBest
1 407
WestTheBest 1 407
#2403.08.2009, 11:22

"Nie wydaje mi sie,zeby naszym chlopakom brakowalo polotu"

derg
791
derg 791
#2503.08.2009, 11:32

Piękne Polki - tak. Tylko ile wśród tych pięknych jest miłych dziewcząt, niezadufanych w sobie, niezarozumiałych i niesamolubnych. Ja mogę powiedzieć że bardzo niewiele.

bus_37
Dundee
24 200 114
bus_37 Dundee 24 200 114
#2603.08.2009, 11:40

srutu tutu majtki z drutu........

........co wy tak kurna z ta znajomoscia jezyka, jestesmy z polski i na tym pozostanmy chyba ze ktos tak strasznie sie chce przemianowac, ze sfalszuje papiery aktu urodzenia. Multikulturowosc jest jest tutaj zaleta. Wszak UE przyswieca wymiana kulturowa z zachowaniem jej odrebnosci jednoczesnie, wkurwia mnie takie pierdolenie, owszem jedno przystosowanie sie ogolnych norm zycia, ale nie popadajmy od razu w skrajnosci...

z uroda szkotek tez jest tak jak z naszymi, sa ladne i sa brzydkie...jezeli ktos stacjonuje na kansil estate'ach to owszem ma przeglad 15 letnich wiesniar w ciazy z petem i bez przednich zebow, ale sa tez inne czesci miasta...

WestTheBest
1 407
WestTheBest 1 407
#2703.08.2009, 11:41

"Piękne Polki - tak. Tylko ile wśród tych pięknych jest miłych dziewcząt, niezadufanych w sobie, niezarozumiałych i niesamolubnych. Ja mogę powiedzieć że bardzo niewiele"

Kama jest ladna i madra i niezadufana i wolna chyba nawet.

WestTheBest
1 407
WestTheBest 1 407
#2803.08.2009, 11:50

"z uroda szkotek tez jest tak jak z naszymi, sa ladne i sa brzydkie...jezeli ktos stacjonuje na kansil estate'ach to owszem ma przeglad 15 letnich wiesniar w ciazy z petem i bez przednich zebow, ale sa tez inne czesci miasta..."

bus37 wszystkie 15 latki maja tu naje.... we lbie

Profil nieaktywny
Użytkownik
#2903.08.2009, 11:53

uzydkownik wpulzarejestrowany
#22 | Dziś - 11:16

Heheheh, Libertyn, sadzisz tak generalnie czy na przykladzie szkockiego podworka?
______________________________________________________

Na podstwie doswiadczen ze szkockiego podworka....resentment

WestTheBest
1 407
WestTheBest 1 407
#3003.08.2009, 11:54

tu gdzie mieszkam jak to nazywasz kansil estate przychodza te male kurwy z fuckfastem z tych lepszych astate i daja popis lepszy niz kansilowske bezzebne mlode sciery.

kama79_79
Glasgow
22 709
#3103.08.2009, 12:01

A ja znam Szkotke,ktora zawiodla sie na Polaku.Facet chcial zyc,jak paczek w masle,pod jej dachem.Myslal,ze owa panna zachowuje sie tak,jak wiekszosc z nas mysli-pije za duzo,wcina fast food i zyje z tygodnia na tydzien.Trafil na ambitna mloda dziewczyne,ktorej nie spodobalo sie lenistwo i brak szacunku.Jedynie,co jej nie wyroznialo od swych rodaczek,to temperament.Pokazala to, wyrzucajac szmaty Polaczka za okno,prosto na zatloczona ulice.Szkotki szybko podejmuja decyzje(ta zla i dobra) i to nas drogie panie rozni.My cierpimy po rozstaniu,one szukaja pocieszenia,niemal natychmiast.Ja cenie

uzydkownik
349
#3203.08.2009, 12:15

no jest lekki obciach dla niektorych Brytyjek (z podgrupy golddigger) bycie z Polakiem, tak jak powodem do dumy dla naszych "ambitnych" Polek jest bycie z Pakistanczykiem, Turkiem, Nigeryjczykiem, nie mowiac o Szkocie (chocby nie wiem jak szkaradny by nie byl) :)

w Hiszpani, Francji z kolei- Polacy spotkaja sie z zadziwiajaco przychylnym odzewem w porownaniu do brytoli

дух
1 098
дух 1 098
#3303.08.2009, 12:36

A ja znam Szkota ktory byl mocno rozczarowany na pieknej Polce,ktora chciala byc przyslowiowa pijawka i wyssac z niego caly dobrobyt ale niestety nie udalo sie Jej tego osiagnac.Poprostu dumped her & never coled her bak again :-)

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#3403.08.2009, 12:37

#31kama7979 i miała rację,nie ma nic gorszego niż nudny facet...facet może być tylko trochę brzydszy od diabła,ale ma mieć poczucie humoru i zainteresowania

дух
1 098
дух 1 098
#3503.08.2009, 12:41

dorka ... i vice versa :-)

uzydkownik
349
#3603.08.2009, 12:48

widze "samotna" i "piekna" Polke zagranica, to albo kurewa albo chwiejna emocjonalnie, albo urzedowo zakladajaca ze ustawi sie z miejscowym

uzydkownik
349
#3703.08.2009, 12:49

sorry, w najgorszym przypadku turystka lub studentka

Tolek Banan
15
#3803.08.2009, 12:57

Co do szkotek- oczywiscie inne rysy twarzy ale to wlasnie jest pociagajace, polki sa nam znane, (zdecydowanie nie najpiekniejsze na swiecie, jak wszedzie sa ladni i mniej ladni ludzie)
nie trzeba byc innego koloru skory zeby wzbudzic zaintereswoanie swoja odmiennoscia. wedlug mnie wiele szkotek ma pociagajace buzie.
a jak ktos ocenia cale szkockie spoleczenstwo przez pryzmat nod i coucilowskich gett , to wychodzi torche obraz w krzywym zwierciadle odbity: brzydkich bladych i tepych...

i nie dziwie sie polkom ze sa z obcokrajowcami, kolorowymi itd. to pociagajace, w koncu pochodzimy z monokulutowego , bialego katoliciekgo spoleczestwa. a ze niektore sie kieruja maksywm boya zelesnkeigo " szczeble jej kareiery to wyraz na 4 litery" to juz prywatna kogos sprawa...

coz Panowie , zal nas czasem sciska zebysmy tez chcieli ale troche nam trudniej heheh, i duzo w tym prawdy jest.

a sie rozpisalem :)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#3903.08.2009, 12:57

Niech kazda/kazdy puszcza sie z kim chce. Kogo to obchodzi? A co do opinii o polkach, to proponowalbym maly eksperyment:

zapytajcie (w meskim towarzystwie tylko) znajomych ciapatych, czarnych, szkotow co sadza o polkach i nagrajcie te wypowiedzi dyktafonem lub ukryta komorka.

Amerigo
28
Amerigo 28
#4003.08.2009, 13:13

"Polki to najpiękniejsze kobiety na świecie – fakt niezaprzeczalny i bez oporów potwierdzany niemal w każdym zakątku świata."

Bzdura totalna.

syn.szefa
4 144
syn.szefa 4 144
#4103.08.2009, 13:46

brytyjki postrzegaja Polakow tak, jak Polki w Polsce widza Rumuna. Moze i da sie z nim przespac ale pokazac wsrod znajomych obciach.
Brytyjczycy natomiast podchodza do Polek tak jak Polacy do Bulgarek. do lozka bardzo chetnie, a pokazac chlopakom nowa Bulgarke i ponabijac sie z tego, ze zrobi loda za 50p tez fajnie.
wszystko na ten temat.

izulino
155
izulino 155
#4203.08.2009, 13:48

a podobno o gustach się nie dyskutuje...

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#4303.08.2009, 14:16

"Czy wspomniałam już, że Polacy to świetni tancerze?" – mówi Salwa.

hehe, przypomnialo mi sie zdjecie, ktore kobieta z jakiejs firmowej imprezy w klubie przyniosla. z lachonami z pracy dobrze sie bawia, a w tle oparty o sciane, w brazowym sweterku "na kononowicza" i z puszka piwa w reku stoi.. no kto zgadnie jakiej narodowosci mistrz parkietu tam stoi? :-)

Swoja droga, w kazdym kraju znajdziecie modelki i paszczury, nowosc zadna..

alrightgadgie
495
#4403.08.2009, 14:27

ale ten kolo na fotce jest fajny...

Borta
134
Borta 134
#4503.08.2009, 14:42

Kilka tygodni temu na zakupach w Tesco w Silverburn natknęłam się na mieszaną parę. Ona Polka, on Azjata / chociaż powinnam inaczej to ująć/ Ona wybierała produkty z polskich półek a on rozmawiał z kimś w jego języku, w pewnym momęcie usłyszałam jak płynie z jego ust do słuchawki "polska kur...a" aż mnie zamurowało. Dziewczyna dalej robiła zakupy nie zwracając uwagi na swojego towarzysza. I tak sobie pomyślałam że przydało by się żeby ona kilka razy tak usłyszała od niego to samo może zwróciła by na to uwagę. Z drugiej strony ktoś go musiał tego nauczyć, aby ta sama dziewczyna z którą był?

uzydkownik
349
#4603.08.2009, 14:51

swinski gryps
#41 | Dziś - 13:46
brytyjki postrzegaja Polakow tak, jak Polki w Polsce widza Rumuna. Moze i da sie z nim przespac ale pokazac wsrod znajomych obciach.

Brytyjkom, zeby przelamac stereotyp trzeba czasem powiedziec, ze sie tu mieszka, zyje; jest tez grupa lasek, ktorej zaimponuje po prostu wyglad, albo skonczone studia, jednak jak wiekszosci bys wspomnial, ze masz swoja chate, to mozesz byc nawet Eskimosem z Jakucji, Cyganem z Timisoary czy obrzezanym Palestynczykiem zyskasz z miejsca szacunek i "pozadanie"..
jest tez najmniejsza grupa kobiet, ktore po prostu patrza na to w jaki sposob sie do nich odnosisz, poczucie humoru itd i facet tez to szybko wyczuje..

Profil nieaktywny
dodgyboy1234
#4703.08.2009, 15:19

hah, kurwa, ten kolunio na tym zdjęciu przypomina mi zmodyfikowanego borewicza: się skacze, się pływa, ciałko też mam zajebiste, bajerka jest.

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#4803.08.2009, 15:31

ale nie ma takiej fajnej koszulki pumy!

Alternatywa_PL
491
#4903.08.2009, 16:00

Sie gra sie ma. Jak to mawial.
A tak wogóle to od kiedy kobiety w Polszy sa najladniejsze na swiecie. Hmmm??
Wedlug statystyk, jakby ktos byl zainteresowany, najwieksza liczba mezczyzn wypowiedziala sie ze najladniejsze sa Czeszki. Czy sie komus podoba czy nie z liczbami sie nie dyskutuje.

Alternatywa_PL
491
#5003.08.2009, 16:14

Ten kawalek jest dobry:
"Polski mężczyzna adoruje kobietę w wielkim stylu; tutaj nie sposób porównać jego czaru z jakimkolwiek innym Europejczykiem. Całuje ręce i prawi komplementy. Polak jest bardzo tradycyjny, jeśli chodzi o sprawy sercowe, nie spiesz się więc, aby odwzajemniać jego adorowanie, jeśli nie chcesz być uważana za zbyt łatwą, ponieważ ubieganie się o narzeczoną jest dla polskiego mężczyzny najważniejsze."
Ale debilna baba to pisala. Takie maniery to moze jeszcze byly na porzadku dziennym przed II wojna sw.
A teraz to jeden mlotek gorszy od drugiego.
Taka prosta sprawa np. otworzyc drzwi do samochodu to sie prawie wogole nie zdarza wsród Polaków. No moze raz na 1000 par. Bez sciemy.

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#5103.08.2009, 16:19

Wedlug statystyk, jakby ktos byl zainteresowany, najwieksza liczba mezczyzn wypowiedziala sie ze najladniejsze sa Czeszki

a nie szwedki?

podobno my jestesmy najlepsze przy garach;-)

syn.szefa
4 144
syn.szefa 4 144
#5203.08.2009, 16:42

co do urody Polek - na pewno wszystkie slowianki sa atrakcyjniejsze od germanek. wiec blyszczec przy brytyjce czy niemce, to zadne halo. kazda jedna to potrafi.
ale jak chcecie zobaczyc na prawde ladne laski, to jedzcie na Ukraine. kopara opada co kilkanascie metrow.
do tego latynoski z ameryki poludniowej, filipinki i tajki nie sa zle. Polki gdzies tak w polowie peletonu sie klasyfikuja, moim zdaniem.

Wkurzony_Szopen
841
#5303.08.2009, 16:48

Polscy faceci są delikatni, lubią całować po rękach a czasem zaj... w kaczy łeb ;)

http://www.wykop.pl/link/133720/pol...

niestety usunięto filmik, ale podali nazwisko kolesia...

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#5403.08.2009, 17:30

wszystko to srutu tututut jak juz wczesniej koledzy napisali przypadki 4/1000000

Ines.M
212
Ines.M 212
#5503.08.2009, 18:04

"Polki to najpiękniejsze kobiety na świecie – fakt niezaprzeczalny i bez oporów potwierdzany niemal w każdym zakątku świata"

... w statystykach jednak wypadamy slabo:

Miss World - Best Performances by Country
http://en.wikipedia.org/wiki/Miss_W...

No of titles - Country
5 - India, Venezuela
4 - United Kingdom
3 - Iceland, Jamaica and Sweden
2 - Argentina, Australia, Austria, Netherlands, Peru, Russia, South Africa, United States
1 - Bermuda, Brazil, China, Czechia, Dominican Republic, Egypt, Finland, France, Germany, Greece, Grenada, Guam, Ireland, Israel, Nigeria, Poland, Puerto Rico, Trinidad and Tobago, Turkey

Wkurzony_Szopen
841
#5603.08.2009, 18:10

Przecież nie od dziś wiadomo, że Miss jest przydzielana politycznie.

Kiedy została wybrana Polka?
Obserwujcie wydarzenia polityczne w danym kraju, a potem zobaczcie kto dostaje koronę...

Profil nieaktywny
AnnaP
#5703.08.2009, 18:19

Hmmmm ... rzecz o mężczynzach ... mam swojego jest Polakiem tańczyć hmmm ... zależy co kto nazywa tańcem ale nie zamieniłabym go na rzeden inny egzemplarz bo to jest mój polish boyfriend :)

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#5803.08.2009, 18:22

najbardziej mnie irytuje to jak czarnuch przystawia sie w pracy do mojeje dziewczyny ale powtarza ze niemoze bo jej chlopak czyli ja zabije go i chyba ma racje ...

cheekymonkey
36
#5903.08.2009, 18:47

pracuje na co dzien i z Polakami i ze Szkotami i stwierdzam ze Polacy maja taki wrodzony szacunek do kobiet... a Szkoci hmm... zupelnie inaczej traktuja polskie a inaczej szkockie kobiety.. a o ich urodzie sami wypowiadaja sie nie pochlebnie...

radnor
26 173 16
radnor 26 173 16
#6003.08.2009, 19:00

a moze po prostu nie traktuja kobiety jak uposledzonej, ktora sama drzwi nie potrafi otworzyc?

drogie panie, przy kazdej okazji nawolujecie o rownouprawnienie, ale niech no ktory sprobuje nie klaniac sie w pas i i miejsca nie ustapi, to juz gbur i brak szacunku. eh.

Profil nieaktywny
AnnaP
#6103.08.2009, 19:00

Co do szkotów i związków z takowymi to bardzo mi sie nie podoba podejscie do dzieci ... mozna im wszystko i wszedzie . Na wakacjach w basenie w czesci gdzie ludzie siedza po prostu odpoczywaja taki 12-13 latek biegał skakal wszystkich chlapał i kilka osób zwracało mu uwage ze jest na to specjalnie wyznaczone miejsce do zabaw dla dzieci ... matka ani ojciec nie reagowali uwazali ze wszystko jest w porzadku ... zareagowa hotelowa obsługa

Profil nieaktywny
ChceDoTesco
#6203.08.2009, 19:04

tak a w drzwiach do sklepu kto sie ryje pierwszy ?
tak, nasze kochane, lyse, "usportowione"w dresy, wybrakowane w kly, czule, kochajace, szanujace, rodowe ciasteczka:) On musi byc pierwszy, co mu szkoci beda sie platac pod nogami, Pan bedzie kupował, odsunać się:/

na Dalry Road ich duzo, tak jak i naszych polskich stylowych pieknych kobiet, w dzinach ala Malwin, zlotym pasemkiem i metrowym odrostem:)

I powaznie, po raz setny: liczy sie czlowiek a nie nacja!

Andzia999
176
Andzia999 176
#6303.08.2009, 19:07

koles na focie jest tragiczny i niestety sporo sie takich bez fantazji spotyka na chodnikach: 3 do 5 mm na glowie i za maly T-shirt !!! mniejsze zuzycie szamponu, wiecej kaski na metanabol ;-)

a do tego puste oczy...
ale najbardziej miazdzy gruby lancuch na szyi

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#6503.08.2009, 19:16

Mori .
#61 | Dziś - 19:00
Co do szkotów i związków z takowymi to bardzo mi sie nie podoba podejscie do dzieci ... mozna im wszystko i wszedzie . Na wakacjach w basenie w czesci gdzie ludzie siedza po prostu odpoczywaja taki 12-13 latek biegał skakal wszystkich chlapał i kilka osób zwracało mu uwage ze jest na to specjalnie wyznaczone miejsce do zabaw dla dzieci ... matka ani ojciec nie reagowali uwazali ze wszystko jest w porzadku ... zareagowa hotelowa obsługa

to nie moze byc prawda...

Profil nieaktywny
Grigorij Jefimowicz
#6603.08.2009, 19:50

Prawda jest taka, ze jak facet przystojny, to powodzenie miec bedzie w kazdym kraju i u kazdej nacji. Wiem co mowie, kobiety mdleja na mój widok. Dziekuje

protas2007
242
#6703.08.2009, 19:51

andzia :)
koles na focie jest tragiczny i niestety sporo sie takich bez fantazji spotyka na chodnikach: 3 do 5 mm na glowie i za maly T-shirt !!! mniejsze zuzycie szamponu, wiecej kaski na metanabol ;-)

a do tego puste oczy...
ale najbardziej miazdzy gruby lancuch na szyi

dokładnie tak jak mowisz do tego niestety szkoci zaczynaja generalizowac i dokładnien tez tak innych polakow postrzegaja

ostatnio moj kolega szkot przyniusł mi ogrony łancuch do bramy i mowi zebym załozyl to wtedy jub bede wygladał jak polak :)
wiec cos w tym jest ze juz i szkoci odrazu jak pacjenta widza to mowia ze polak ew. rusek !!

f256
4 510
f256 4 510
#6803.08.2009, 19:52

Kamil żadnej okazji nie przepuści żeby dokopać swoim;-)

Profil nieaktywny
AnnaP
#6903.08.2009, 19:57

selma niestety jest ... miałam okazje pracować ze szkockimi rodzinami i w wiekszości moim zdaniem podejscie do dzieci jest po prostu tragiczne ...

f256
4 510
f256 4 510
#7003.08.2009, 20:03
Profil nieaktywny
AnnaP
#7103.08.2009, 20:05

http://www.youtube.com/watch?v=x-Oq...
I żeby nie było ... ja naprawde lubie dzieci , czasem nie lubie rodzicow ...

Abbie
229
Abbie 229
#7203.08.2009, 20:24

Mnie sie to najbardziej podoba
"Próbując go później uspokoić tłumaczyłam, że Polacy patrzą się na mnie, bo rozpoznają w moich oczach Polkę" – opowiada Agnieszka."

macie tez Polke w oczach dziewczyny?

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#7303.08.2009, 20:38

no ale to jest niedopuszczalne zeby tak sie zachowywac...wszystko wszystkim ale 12sto latek i takie hece...i TAKIM miejscu?!!!...to jak gwalt

Mori, moze zalozymy szkole wychowania dla rodzicow szkockich?

squit
3 108
squit 3 108
#7403.08.2009, 20:54

Ines M -do 55 |
proszę to traktować jako komplement.

Gienia
9
Gienia 9
#7503.08.2009, 20:58

Moj facet - Polak - ma wszystkie zalety wypisane w tym artukule! I Szkotkom tez sie podoba;)

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#7603.08.2009, 21:00

Gienia...uwazaj na niego bo jest tutaj znany;-~)

squit
3 108
squit 3 108
#7703.08.2009, 21:06

...jakieś rozdwojenie osobowości?

squit
3 108
squit 3 108
#7803.08.2009, 21:08

młoda, bacz na siebie bo definicje zaraz dostaniesz

MarlenaAnonim
510
#7903.08.2009, 21:24

Mori . super reklama ;) sprzedaz bez watpienia wzrosnie ...

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#8003.08.2009, 21:26

s.....niestety nie robisz wrazenia

squit
3 108
squit 3 108
#8103.08.2009, 21:28

...najmniejszego zamiaru nie mam

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#8203.08.2009, 21:29

ufffff....od razu lepiej;-)

Anyuta
723
Anyuta 723
#8303.08.2009, 21:29

Ciekawy stereotyp Polaka-dresiarza-bezmozgowca,z lancuchem na szyi i pitbullem na smyczy.Nie zna angielskiego i dlatego tylko z Polkami moze sie spotykac.A jak juz Polka z jakims obcokrajowcem to od razu 'sie puszcza' albo dla pieniedzy.Beznadziejny artykul bazujacy na stereotypach

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#8403.08.2009, 21:30

Abbie Edi
#72 | Dziś - 20:24

Mnie sie to najbardziej podoba
"Próbując go później uspokoić tłumaczyłam, że Polacy patrzą się na mnie, bo rozpoznają w moich oczach Polkę" – opowiada Agnieszka."

macie tez Polke w oczach dziewczyny?,,

nie wiem co brała ...ale ja mam tęczówki i źrenice...no jak widzę swojego polskiego faceta to czasem jak przaśna pani Begert,tak toteż

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#8503.08.2009, 21:30

Abbie Edi
#72 | Dziś - 20:24

Mnie sie to najbardziej podoba
"Próbując go później uspokoić tłumaczyłam, że Polacy patrzą się na mnie, bo rozpoznają w moich oczach Polkę" – opowiada Agnieszka."

macie tez Polke w oczach dziewczyny?,,

nie wiem co brała ...ale ja mam tęczówki i źrenice...no jak widzę swojego polskiego faceta to czasem jak przaśna pani Begert,tak toteż

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#8603.08.2009, 21:32

ups czkawka...dodam,że jak bym miała swojego Szkota,albo Kenijczyka,albo(itd itp) to pewnie by było to samo

Profil nieaktywny
ChceDoTesco
#8703.08.2009, 21:33

Gienia *
#75 | Dziś - 20:58

Moj facet - Polak - ma wszystkie zalety wypisane w tym artukule! I Szkotkom tez sie podoba;)

Scotsman : How are you? have you got a lovely as you man in your life yet?
Polish girl: believe or not, Ive got one!
Scotsman : Well done, is he nice?

Polish girl: No, he's terrible?;/?:D:?:?:/

:)

MarlenaAnonim
510
#8803.08.2009, 21:36

dorka ... "kolezanka" Agnieszka ma chyba wielkie ego i stoicki spokoj - nie dala sie sprowokowac ;) ale mimo wszystko zmienia zdanie jak choragiewka...
Dziwny artykul... coz autor ma prawo wyrazic swoje zdanie my nie musimy sie z nim zgodzic.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#8903.08.2009, 21:38

Boogi ...:):):)

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#9003.08.2009, 21:40

Marlena Anonim...zdanie? Dla mnie artykuł to pieprzenie kotka za pomocą młotka(sorrki dla wrażliwców)

Gienia
9
Gienia 9
#9103.08.2009, 21:41

Selma wiem, ze jest znany:)

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#9203.08.2009, 21:44

dorka a Ty tylko o jednym:-)

MarlenaAnonim
510
#9303.08.2009, 21:47

dorka... zgadzam sie z Toba ale widac autor ma zupelnie inne zdanie niz ja czy Ty a moze musiala cos napisac? jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma...
Tyle ile osob tyle opini o polakach ... nie kazdy jest zly ale wynoszenie ich pond tez nie jest na miejscu.

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#9403.08.2009, 21:47

:):):) .I. sesese

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#9503.08.2009, 21:48

to było do selmy

Profil nieaktywny
ChceDoTesco
#9603.08.2009, 21:48

буги .
#87 | Dziś - 21:33

Gienia *
#75 | Dziś - 20:58

Moj facet - Polak - ma wszystkie zalety wypisane w tym artukule! I Szkotkom tez sie podoba;)

Scotsman : How are you? have you got a lovely as you man in your life yet?
Polish girl: believe or not, Ive got one!
Scotsman : Well done, is he nice?

Polish girl: No, he's terrible?;/?:D:?:?:/

:)

dorka ...
#89 | Dziś - 21:38

Boogi ...:):):)

Nie widzialam bardziej idiotycznego pytania jak zyje: Is your boyfriend nice?..................?????????????

Kazde polskie dziewcze o swoim polskim nosicielu kwiata powie: He's fuckin lovely.

Ta co wybrala szkockie ciastko, powie: Lets buy a car, I do NOT want to see my privious country share mates any fuckin more!

Moj chlopak ma dwa rowery:):P

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#9703.08.2009, 21:52

no dobra skoro wypowiadacie sie o ogolonych glowach wielkiej masie miesniowej lancuchu na szyi co zlego w nich widzicie ?

MarlenaAnonim
510
#9803.08.2009, 21:54

Im wiecej w lapie tym mnie w glowce ;)

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#9903.08.2009, 21:56

ja uwazam, ze to jest wrecz przepiekne

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#10003.08.2009, 21:57

Marlena, powiem jedno....jestes zboczona

;-)

Profil nieaktywny
Konto usunięte
#10103.08.2009, 21:58

Niech sie Polki parza z kim chca. Ale zamiast dawac du...py na lewo i na prawo, niech wychodza za maz i rodza dzieci. Statystyczna matka wiecej czasu spedza z dziecmi niz ojciec i jest duza szansa, ze te dzieci beda mowily po polsku i czuly zwiazek z polskoscia. Jesli Polak bedzie mial dzieci z czarna lub ciapata, to mala szansa zeby te dzieci mowily po polsku i czuly sie Polakami mieszkajac tutaj.

MarlenaAnonim
510
#10203.08.2009, 21:59

selma selma cicho bo sie wyda ;-P

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#10303.08.2009, 22:01

:):):) chyba raczej nie,zawsze to wakacje nad Bałtykiem cieplejsze niż w Szkocji,jak już go wydoi na furę i meble to się rodzina na wsi przypomni w czasie wakacji

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#10403.08.2009, 22:02

Anonio jestes debest

selma_selma
16 456
selma_selma 16 456
#10503.08.2009, 22:03

*Antonio

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#10603.08.2009, 22:08

marlena a mi sie wydaje ze im wiecej w lapce tym wiecej w glowce bo jaki poped przeciez . mniejsza o to . a nie czula bys sie bezpieczniej u boku takiego wielkiego skurwysyna :P ? nie chodzi mi o grubasow oczywiscie ...

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#10703.08.2009, 22:08

Antonio Kowalski
#101 | Dziś - 21:58 ...załatwimy ich wyżem demograficznym ?

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#10803.08.2009, 22:14

chnyba antonio bedzie kopulowal zeby podniesci ten wyz... hihihi

Profil nieaktywny
ChceDoTesco
#10903.08.2009, 22:17

Antonio Kowalski
#101 | Dziś - 21:58

Niech sie Polki parza z kim chca. Ale zamiast dawac du...py na lewo i na prawo, niech wychodza za maz i rodza dzieci. Statystyczna matka wiecej czasu spedza z dziecmi niz ojciec i jest duza szansa, ze te dzieci beda mowily po polsku i czuly zwiazek z polskoscia. Jesli Polak bedzie mial dzieci z czarna lub ciapata, to mala szansa zeby te dzieci mowily po polsku i czuly sie Polakami mieszkajac tutaj.

Antonio mysle, ze pomyslies kraje doecelowe.
Wroc do polski, jest duzo przyblokowych kaczuszek, poradza cos zapewne. Bedzie fajnie, codzien pomidorowa, sucha koszula , sex w niedziele, kredyt na lodowke, pies z wypozyczalni. Pelnia zycia.
Pamietaj nie przepuszac nikogo w drzwiach!

MarlenaAnonim
510
#11003.08.2009, 22:26

Devil no jakos nie czulam sie ... taki wielki skur... chcial zalatwic mnie na szaro ale do konca mu to nie wyszlo... byl na tyle glupi ze nie przewidzial pewnych rzeczy tak wiec zostaje przy stwierdzeniu im wiecej w lapie tym mniej w glowie zwlaszcza jak do tego dolaczymy narcyzm... a chyba zgodzisz sie ze mna ze taki "paker" kocha swoje cialo i wieksza czesc dnia spedza przed lustrem napinajac klate ... po co komu taki facet?
Jestem duza dziewczynka i jakos sobie daje rade bez takiego koska ze sie ladnie wyraze ;)

f256
4 510
f256 4 510
#11103.08.2009, 22:31

буги po co ma wracać, tu też są przyblokowane kaczuszki, na przykład Ty.

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#11203.08.2009, 22:42

no wiesz marlenko ja nadal rosne z kobito nam sie uklada ale ty nie wrzucaj wszystkich razem do jednego worka bo nie wszyscy tacy sa ...

MarlenaAnonim
510
#11303.08.2009, 22:54

_Devil a i owszem masz racje nie wszyscy ale spora czesc...
musze sie tez z Toba zgodzic nie mozna pakowac wszystkich do jednego worka... mam nadzieje ze kolejnym razem mezczyzni na emito tez beda o tym pamietali zanim napisza ze polki puszczaja sie z ciapalami albo brytyjczykami dla szpanu lub kasy...

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#11403.08.2009, 23:18

dla kasy moze sie nie puszczaja ale dla przyjemnosci tak ;) wiem z wlasnego doswiadczenia ze o polska normalna dziewczyne jest ciezko podam Ci przyklad kiedy to z kuzynem wypatrzylismy dwie ponentne dziewuchy widac zadbane itp itd podeszlismy w celu zapoznawczym zaoferowac jakiegos drinka i tance a one sie zakrecily i nagle zniknely po kilkunastu minutach wchodzimy na to samo pietra a one sie slinia z jakimis czarnuchami ... to co tu duzo gadac skoro wiekszasc polek robi to na pokaz ? ! ?

MarlenaAnonim
510
#11503.08.2009, 23:41

chlop swoje baba swoje ...

wiekszosc polakow biega na silownie wpie... sterydy ...pakuje od poniedzialku do piatku aby wypiac klate w weekend i zaliczyc jakas du... bo juz nie kobiete ... nawet nie wysilajac sie aby poszukac kogos inteligentnego... bo latwiej jest patrzec niz myslec zwlaszcza jesli dodatkow swieci tylkiem - prawda?... rzeczy sie maja znacznie gorzej jak panowie dostana kosza... co mozemy obserwowac kazdego dnia...
widzisz i tak mozna bez konca ...
nie latwiej dojsc do porozumienia i nie ciskac sobie (nie chodzi mi tutaj o Ciebie czy mnie ale ogolnie panie kontra panowie, nie powinienes brac tego osobiscie- nie taki mam cel) ... chyba prosciej by bylo gdybysmy traktowali sie powazniej, z szacunkiem.
Kur... wszyscy jestesmy polakami i jesli bedziemy sobie tak bez przerwy "ciskac" to nikt nie bedzie z nami sie liczyl... chyba nie taki mamy cel...

syn.szefa
4 144
syn.szefa 4 144
#11604.08.2009, 00:20

A ja wam powiem, ze z naszymi, i z dziewczynami, i z chlopakami, najlepiej mi sie spedza czas. No i fakt, faktem, ze maja w oczach "to cos".
Cos jak z psem - raz spojrzysz w oczy i juz wiesz, czy madry piesek, czy pojebany latrelek. Od naszych jakos tak dobrze, madrze i czlowieczo z oczu bije. Zdarzaja sie wyjatki niestety :)

A u mnie, w dzielniczy, jesliby tak tubylcom w oczy zagladac, 98 razy na 100 zobaczy sie zamglone klejem lub buckfastem spojrzenie, ewentualnie jakies takie plaskie, bez wyrazu refleksy, cos jakby patrzec w telewizor.

Moze ja zboczony jestem, ale i Polakow i Polki lubie najbardziej.

sker
769
sker 769
#11704.08.2009, 02:43

a ja nie moge nikogo znalezc:|

Wkurzony_Szopen
841
#11804.08.2009, 07:31

Każdy znajdzie swego amatora, wystarczy poświęcić chwilę czasu.

Profil nieaktywny
AnnaP
#11904.08.2009, 09:28

Selma po czasie ale odpowiedz moja ... kobieto ja chce troche pozyc a nie zeby mnie matki rozwydrzonych "oczekw głowie" zlinczowały :P

Profil nieaktywny
AnnaP
#12004.08.2009, 09:32

A jak tak jeszcze pytanie ... do tej meskiej czesci dyskutantów ... Jak to jest u was panowie z tym tańcem ?

Kate_MacLeod
2 093
Kate_MacLeod 2 093
#12104.08.2009, 09:38

Sker w City to raczej nie znajdziesz :D
Pozatym jak juz wiesz zajete Polki sa zajete a wolne sa ze Szkotami :D... A te Szkotki co bardziej rozgarniete to za mlode sa na zwiazki... Bo podejrzewam ze takiej 17stki to raczej bys nie chcial :D...Przykladowej 17stki zeby nie bylo :D....
Wybral bys sie z nami (tzn ze mna i moimi polskimi kolezankami) na jaka impreze to by sie jaka znalazla :D.....

Tak jestem z moim Szkotem dla szpanu i kasy... dlatego tez mieszkam w cansil flacie :D

DDevil
Glasgow
1 687
DDevil Glasgow 1 687
#12204.08.2009, 09:43

wiesz marleno ja tego nie biore osobiscie poprostu pisze to czego sam doswiadczylem i wyrazam swoje poglady a i nigdy nie pisalem po otrzymanym tzw. ''koszu'' bo ona to tamto i huj. Nie , moj cel to integrowac sie i zyc w zgodzie z innymi , a co robia to juz ich sprawwa ...

Alternatywa_PL
491
#12304.08.2009, 15:09

Mori
Umiejetnosc tanczenia to jest powazna sprawa i wzgledna zarazem. Kazdy ocenia wedlug siebie.
Jak znam zycie wsród Polaków to pokusze sie o stwierdzenie ze wiekszosc znas nie ma o tym pojecia. Sorry.
Pamietam jak na studiach mialy byc zajecia z tanca w ramach KF-u.
Wszyscy mlodzi mezczyzni zgodnie stwierdzili - ale bez sensu...
i nikt nie przyszedl. Moze nie wszyscy maja takie nastawienie, ale to co sie wydarzylo u mnie daje do myslenia jaki odsetek mlodych mezczyzn wie wogóle co to taniec.
Jesli o mnie chodzi, osobiscie uwazam ze umiejetnosc tanczenia u mezczyzny to zaleta która niestety jest niedoceniana poprzez niektóre kobiety a wrecz szkalowana przez rówiesników.
Ja juz dawno zapisalem sie na salse i calkiem niezle mi idzie.

Alternatywa_PL
491
#12404.08.2009, 15:20

Takie male sprostowanie, to w Europie sa Czeszki najpiekniejsze.
A na swiecie to bedzie Wenezuela.
(Tam od dziecka dziewczynki sa piekne)
Zreszta jak ktos zainteresowany to sie sam dowie dlaczego taka Wenezuela jest the best.

A moje zdanie jest takie:
Nie ma brzydkich kobiet z natury, sa tylko niezadbane, i przez to sa brzydkie ze az mi zmioki gnija w piwnicy.
;-)

Profil nieaktywny
AnnaP
#12504.08.2009, 17:00

Alternatywny Polaku
Oj ile ja bym dała zeby moja druga połówka była chodz skłonna czasem wyjsc na parkiet bo do kursopw tańca to ja go przekonuje juz od ło ho ho ... a jak to sie mówi praktyka czyni mistrza :)

Więc drodzy panowie nie bójcie się wyginać śmiało ciało :)

Luki
1
Luki 1
#12604.08.2009, 20:02

Panowie, jesli chodzi o bariery jezykowe .. najlepszym wyjsciem i najprzyjemniejszym moim zdaniem :D sa .. Czeszki.. kto probowal to wie, kto nie to polecam.. ich jezyk jest wrecz rewelacyjny.. i jak zaczna po swojemu uchac i achac ... :D a i strona techniczna jest tez bardzo pozytywna, szybciej sie otwieraja niz nasze slicznotki ...

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#12805.08.2009, 08:51

sKeR SkeR
#117 | Wczoraj - 02:43

a ja nie moge nikogo znalezc:|,,
jak przejdziesz na Islam zawsze to trochę dziewic w niebie na Ciebie poczeka(byle by nie były owłosione jak większość kobiet pod derkami na ciele)

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#12905.08.2009, 08:53

maximmum destruction
#127 | Wczoraj - 22:20

e tam pierdolenie o szopenie . wszyscy sie pierdola na lewo i prawo tylko jedni troche mniej inni wiecej,,

ta?O jejku to strasze.

Profil nieaktywny
Użytkownik
#13005.08.2009, 10:38

Zaczelo sie od polskiego boyfrienda a konczy na dywagacjach od dawaniu tylka przez rodaczki...Niech mi ktos powie a co mnie obchodzi cudza dupa, koltuny???

dorann74
14 008 343
dorann74 14 008 343
#13205.08.2009, 14:34

a jak się nazywa facet który ,,trafia,, na ,,taki szmatławiec,,?Każdemu według potrzeb i zasług...

sgeezus
3 116
sgeezus 3 116
#13506.08.2009, 01:00

jak z tancem? mam mate do tanca na bazie (ddr) i wymiatam, wiec nie kazdy Polak to lewus. a nasze dziewczeta? szczerze mowiac jeszcze ladnej dziewczyny zwiazanej z obcokrajowcem nie widzialem - zawsze to jakis 3-4 sort, wiec strata niewielka :)

co do Szkotek, to znam mnostwo ladnych, jakkolwiek podejscie mam modelowe. jak w skeczu:

- Ja to zeby zrozumiec co mysli kobieta musze sie z nia przespac
- A jak sie juz przespisz?
- To mam w dupie co sobie mysli.

KsioncProboszcz
1 219
#13606.08.2009, 08:56

Mr. Muscle does the jobs you hate.

He must be polish then.